Sorting
Source
Książki
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Author
Górak-Sosnowska Katarzyna (1978- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Kłopotowski Jacek
(1)
Marcinkowska-lewandowska Wanda
(1)
Nykowska Maria
(1)
Nykowski Ireneusz
(1)
Opałka Benedykt
(1)
WojcikKatarzyna
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Doktoranci
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowo dydaktyczni
(1)
Studenci
(1)
Subject
Administracja publiczna
(1)
Algebra liniowa
(1)
Ciągi
(1)
Funkcje
(1)
Instytucje otoczenia biznesu
(1)
Matematyka
(1)
Nierówności (matematyka)
(1)
Obrona rozprawy doktorskiej
(1)
Plagiat
(1)
Polityka lokalna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Praca magisterska
(1)
Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi
(1)
Promotorzy prac dyplomowych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Rachunek różniczkowy
(1)
Równania liniowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Austria
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Irlandia
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Genre/Form
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Nauka i badania
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
Przedmowa; Przedmowa do nowego wydania; Rozdział I. Funkcje jednej zmiennej i ich własności: I.1. Określenie funkcji (J. Kłopotowski); I.2. Ciąg liczbowy i jego granica (M. Nykowska); I.3. granica i ciągłość funkcji (J. Kłopotowski); I.4. Elementy matematyki finansowej (M. Nykowska); Rozdział II. Rachunek różniczkowy funkcji jednej zmiennej (J. Kłopotowski): II.1. Pierwsza pochodna; II.2. Interpretacje pierwszej pochodnej; II.3. Zastosowanie pierwszej pochodnej do badania funkcji; II.4. Druga pochodna funkcji i jej zastosowania; II.5. Badanie funkcji; Rozdział III. Całka funkcji jednej zmiennej (M. Nykowska): III.1. Całka nieoznaczona; III.2. Całka oznaczona; III.3. Całka niewłaściwa; Rozdział IV. Elementy algebry liniowej (W. Marcinkowska-Lewandowska): IV.1. Macierze; IV.2. Działania na macierzach; IV.3. Wektory; IV.4. Wyznacznik macierzy kwadratowej; IV.5. Macierz odwrotna; Rozdział V. Układy równań liniowych (W. Marcinkowska-Lewandowska): V.1. Operacja elementarne; V.2. Układy równań liniowych; Rozdział VI. Funkcje wielu zmiennych (I. Nykowski): VI.1. Określenie funkcji wielu zmiennych; VI.2. Pochodne cząstkowe pierwszego rzędu; VI.3. Pochodne cząstkowe drugiego rzędu; VI.4. Ekstrema funkcji dwóch zmiennych; Dodatek A. Rozwiązywanie nierówności wielomianowych, wykładniczych i logarytmicznych (J. Kłopotowski): I. Funkcja liniowa, nierówności liniowe; II. Trójmian kwadratowy, nierówności kwadratowe i wielomianowe; III. Działania na potęgach. Nierówności wykładnicze; IV. Określenie logarytmu. Nierówności logarytmiczne; Dodatek B. Elementy rachunku zdań logistycznych i zbiorów (I. Nykowski): I. Rachunek zdań; II. Zbiory; III. Kwantyfikatory; Dodatek C. Znak sigmy (I. Nykowski); Dodatek D. Elementy rachunku prawdopodobieństwa (J. Kłopotowski): I. Definicja prawdopodobieństwa; II. Zmienne losowe; III. Rozkłady skokowe; IV. Rozkłady ciągłe; V. Wartość oczekiwania i wariancja zmiennej losowej; Dodatek E. Przykłady tematów egzaminacyjnych (I. Nykowski); Odpowiedzi do zadań; Skorowidz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 51 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera: 1. Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi: Historia terminu; „Pozostali”, „inni”, „niebędący” w ustawach o szkolnictwie wyższym; Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w przepisach prawa powszechnie obowiązującego; „Niebędący nauczycielami akademickimi” w statutach uczelni; Niebędący a Będący; Funkcje: wolność akademicka a biurokratyczna kontrola; Cele: indywidualne a kolektywne (i niewidoczne); Czas pracy: swobodny a ustalony. 2. Pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi w opinii interesariuszy uczelni: Metodologia; Rola NNA na uczelniach; Relacje z nauczycielami akademickimi; Postulaty zmian; Propozycje alternatywnej nazwy dla NNA; Podsumowanie. 3. Konsultacje środowiskowe określenia „pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi”: Metodologia; Charakterystyka próby; Preferencje alternatywnej nazwy dla NNA; Wybór preferowanej nazwy a miejsce zatrudnienia; Wybór preferowanej nazwy a rodzaj zatrudnienia; Szczegółowe preferencje określenia pracowników NNA według grup zawodowych; Uzasadnienia preferencji określeń NNA; Uzasadnienia wyborów pracowników działów obsługi studenta; Uzasadnienia wyborów pracowników naukowo-/lub inżynieryjno-technicznych; Uzasadnienia wyborów bibliotekarzy; Uzasadnienia wyborów pracowników kreatywnych; Uzasadnienia wyborów informatyków; Wnioski i rekomendacje; Wnioski ogólne; Rekomendacje dotyczące zmiany określenia „pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi”. Co dalej?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera: 1. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Niemczech: 1.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Niemiec; 1.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 1.3. Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w regionie Turyngia; Wnioski. 2. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Austrii: 2.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Austrii; 2.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 2.3. Charakterystyka wspierania MŚP w regionie Dolna Austria; Wnioski. 3. Instytucjonalne i gospodarcze uwarunkowania wspierania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Szwajcarii: 3.1. Administracja publiczna, gospodarka i społeczeństwo Szwajcarii; 3.2. Charakterystyka i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Charakterystyka wspierania MŚP w kantonie Fryburg; Wnioski. 4. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Niderlandach: 4.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 4.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 4.3. Wspieranie przedsiębiorczości w prowincji Geldria; Wnioski. 5. Małe i średnie przedsiębiorstwa w Danii – rozwój i zasady wsparcia: 5.1. Charakterystyka państwa i gospodarki; 5.2. Charakterystyka MŚP w Danii; 5.3. Wspieranie przedsiębiorczości w regionie Jutlandii Środkowej; Wnioski. 6. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Szwecji: 6.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 6.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 6.3. Charakterystyka oraz formy wsparcia MŚP w regionie Vastra Gotaland (VG); Wnioski. 7. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii: 7.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 7.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 7.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Yorkshire i Humber; Wnioski. 8. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Irlandii: 8.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 8.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 8.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w Regionie Południowym; Wnioski. 9. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Hiszpanii: 9.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 9.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 9.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Kastylia La Mancha; Wnioski. 10. Małe i średnie przedsiębiorstwa we Francji – rozwój i zasady wsparcia: 10.1. Charakterystyka państwa, gospodarki i społeczeństwa; 10.2. Małe i średnie przedsiębiorstwa oraz zasady wspierania przedsiębiorczości we Francji; 10.3. Region Centralny – Dolina Loary jako przykład stosowania mechanizmów wsparcia przedsiębiorczości we Francji; Wnioski. 11. Administracja publiczna na poziomie regionalnym i lokalnym a procesy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw we Włoszech: 11.1. Charakterystyka społeczno-gospodarcza państwa; 11.2. Organizacja i zasady wspierania małych i średnich przedsiębiorstw; 11.3. Charakterystyka i zasady wspierania MŚP w regionie Piemont; Wnioski.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
Wstęp; 1. Cele pracy dyplomowej i wymagania wobec niej: 1.1. Źródła informacji o wymaganiach względem prac magisterskich i licencjackich, 1.2. Trzy ustawowe efekty kształcenia akademickiego, 1.3. Problem naukowości prac dyplomowych, 1.4. Profile prac licencjackich i magisterskich, 1.5. Dopuszczalność prac kompilacyjnych; 2. Etapy przygotowania akademickiej pracy promocyjnej- charakterystyka ogólna etapowych zadań: 2.1. Etap wstępny- wybór promotora, 2.2. Pierwszy etap merytoryczny- wybór tematu, ustalenie celu pracy i pytań badawczych, 2.3. Drugi etap merytoryczny- wybór i zastosowanie metod badawczych, 2.4. Trzeci etap merytoryczny- ustalenie rezultatów badań i ich opracowanie, 2.5. Etap końcowy- ujęcie rezultatów w zwarte opracowanie według planu i reguł pisarstwa naukowego; 3. Wybór tematu. Ustalenie celu i opracowanie planu pracy. Kryteria poprawności redakcyjnej tytułów: 3.1. Wybór tematu i jego ustawienie. 3.2. Kryteria poprawności redakcyjnej tytułów; 4. Poszukiwanie, ocena i gromadzenie różnych materiałów źródłowych do pracy. Zasady doboru literatury: 4.1. Ile książek trzeba przeczytać, by napisać pracę? 4.2. Języki obce- czy konieczne?, 4.3. Co to jest literatura przedmiotu?; 5. Tworzenie struktury pracy- opracowywanie planu. Zewnętrzne oznaki błędów: 5.1. Celowość opracowania roboczego/ próbnego wstępu i planu pracy, 5.2. Zasady tworzenia planu pracy, 5.3. Cechy dobrej konstrukcyjnie pracy, 5.4. Redakcyjna, konstrukcyjna i merytoryczna poprawność planu, 5.5. Sposoby oznaczania kolejności części pracy; 6. Prowadzenie badań, opracowywanie materiałów i wyników badań oraz ich pisemna prezentacja w pracy: 6.1. Zdania i możliwe błędy etapu zasadniczego, 6.2. Robocze metody badań nad problemami naukowymi, 6.3. Podstawowe właściwości tekstu naukowego, 6.4. Problem wykorzystania cudzego dorobku intelektualnego. Zagadnienia plagiatu, 6.5. Język i układ redakcyjny pracy, Aneks do rozdziału 6;7. Zadania końcowego etapu tworzenia pracy : 7.1. Zadania etapu, 7.2. Opracowanie zakończenia pracy, 7.3. Zakres wstępu do pracy, 7.4. Problem podziękowań, 7.5. Strona tytułowa pracy- zawartość informacyjna i układ, 7.6. Porządkowanie spisu wykorzystanych źródeł oraz spisu treści, 7.7. Kontrola pełnej wersji pracy- kryteria i pytania pomocnicze; 8. Specyficzne zagadnienia dotyczące kandydata na doktora: 8.1. W jakim zakresie doktoranta powinny zainteresować zasady podane w dotychczasowych rozdziałach? 8.2. Komu nadaje się stopień doktora, kto ma prawo go nadawać? , 8.3. Szkoły doktorskie jako ośrodki kształcenia doktoranckiego, 8.4. Uprawnienia doktoranta w szkole doktorskiej, 8.5. Kto może prowadzić szkoły doktorskie?, 8.6. Co może stanowić rozprawę doktorską? Formy rozprawy, 8.7. Wybór tematu rozprawy, 8.9. Kto może być promotorem? Wstępne z nim ustalenia, 8.10. Zasady metodyczne procesu doktoryzowania; Bibliografia; Skorowidz rzeczowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 378 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again