Sorting
Source
Książki
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Author
Anholt Simon
(2)
Boruc Mirosław A
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Hildreth Jeremy
(1)
Olins Wally
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Marketing narodowy
(2)
Cywilizacja
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Wyroby i towary
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
No cover
Book
In basket
Wally Olins o marce / Wally Olins. - Warszawa : Instytut Marki Polskiej, 2004. - 326 s. : fot. ; 24 cm.
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1.Dlaczego marki są ważne dla kientów, 2.Jak Volkswa gen, firma bezgranicznie skupiona na biegłości techni cznej, zakochał się w markach, 3.Skąd się wzieły marki i co się stało, gdy dojrzały, 4.Żyć marką.Zarządzanie markami usługowymi, 5.Marki na arenie globalnej. Jedn orodność, różnorodność i charakter, 6.Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm.Więzi uczuciowe budują markę, 7."Made in...".Co oznacza i ile jest warte?, 8.Bran ding narodowy, 9.Jak zbudować i utrzymać markę.Garść wskazówek, 10.Branding a zarabianie pieniędzy, 11.Mar ki: kto tu naprawdę rządzi?, 12.Przyszłość brandingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1. Niech żyje wolnośc i kwitnie handel: Ameryka jako marka, 2. Marka wolności: Ameryka wkracza na rynek, 3. Przekonaj albo zgiń. Wymachiwanie Marką Ameryka, 4. Kto nas pozna, ten nas kupi. Partyzancki marketing Marki Ameryka, 5. Prywatyzacja Marki Ameryka, 6. Marnowanie talentu. Marka Ameryka traci na znaczeniu, 7. Just do it. Odmładzanie Marki Ameryka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Akademii Marek)
1. Dlaczego marki warte są zachodu?, 2. Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3. Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4. Wyzwanie: markowy eksport, 5. Kiedy kraje stają się markami, 6. Nadszedł już czas
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again