Porady medyczne
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Barański Jarosław
(1)
Jankowska Aldona
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Porady medyczne
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
1.Komunikacja werbalna i niewerbalna; 2. Techniki rozmowy z pacjentem; 3. Jak poprawnie prowadzić wywiad; 4. Telekonsultacje; 5. Wybrane sposoby komunikowania się lekarza z pacjentem; 6. Emocje w relacji lekarz-pacjent; 7. Postępowanie z dzieckiem i jego opiekunami. Porozumiewanie się z nastolatkiem; 8. Zasady komunikowania się z pacjentem w podeszłym wieku; 9. Komunikacja z pacjentem przewlekle chorym; 11. Kontakt z pacjentem przewlekle chorym (schorzenia neurodegeneracyjne, układu krążenia, zaburzenia psychiczne); 11. Wsparcie informacyjne chorych na stwardnienie rozsiane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej; 12. Przekazywanie pacjentowi i jego rodzinie złych i trudnych informacji dotyczących stanu zdrowia; 13. Jak komunikować ryzyko związane z terapią?; 14. Komunikacja z pacjentami odmiennych kultur. Podstawowe informacje z zakresu komunikacji międzykulturowej potrzebne w opiece medycznej; 15. Komunikacja z pacjentem w dobie COVID-19; 16. Rozmowa z pacjentem uzależnionym od substancji psychoaktywnych; 17. Jak rozmawiać o problemach seksualnych? Rozmowa z ofiarą przemocy; 18. Udzielanie pomocy oraz komunikacja z osobami w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia i z osobami pomagającymi (tragedie i kataklizm); 19. Komunikacja z pacjentami i ich rodzinami na oddziałach intensywnej terapii; 20. Na czym polega współpraca lekarza z pacjentem?; 21. Bariery w budowaniu relacji lekarza z pacjentem; 22. Motywowanie pacjentów do przestrzegania zaleceń; 23. Udział pacjenta w podejmowaniu decyzji medycznych; 24. Odkrywanie potrzeb jako ważny element komunikacji lekarza z pacjentem; 25. Troska, empatia, wsparcie; 26. Zasada zachowania intymności i prywatności pacjenta; 27. Wdzięczność w relacji pacjenta z lekarzem; 28. Rozmowy z pacjentami u schyłku życia; 29. Gabinet lekarza rodzinnego jako przestrzeń komunikacji;30. Choroby sprzyjające agresji; 31. Przykłady zachowań agresywnych i sposoby radzenia sobie z agresywnym pacjentem; 32. Agresja w przychodni oraz w izbie przyjęć; 33. Agresja dzieci i nastolatków wobec personelu medycznego; 34. Agresja osób z rozpoznaniem choroby psychicznej na oddziałach psychiatrycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej