Marketing narracyjny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Stawnicka Jadwiga
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Marketing narracyjny
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konceptualizacja pojęć na podstawie badań literaturowych: Pojęcie profilaktyki, prewencji, działań zapobiegawczych, działań zwalczających; Podstawowe pojęcia z zakresu bezpieczeństwa; Pojęcie bezpieczeństwa publicznego i porządku publicznego. 2. Podstawy prawne, strategie i kierunki policyjnych działań profilaktycznych w Polsce: Podstawy prawne działań profilaktycznych Policji; Rola priorytetów Komendanta Głównego Policji w wyznaczaniu działań profilaktycznych Policji; Koncepcja działań Policji w zakresie profilaktyki społecznej. 3. Planowanie policyjnych działań profilaktycznych: Dialog Policji ze społeczeństwem. Implementacja idei community policing; Standardy budowy programów profilaktycznych; Programy profilaktyczne Polskiej Policji. Uwagi ogólne; Diagnoza oczekiwań społecznych w zakresie profilaktyki społecznej. Wybrane problemy. 4. Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne: Zasady prowadzenia procesu komunikacyjnego; Rola aktywnego słuchania w procesie komunikowania się; Błędy i bariery w komunikacji. 5. Komunikacja w działaniach profilaktycznych Policji: Doskonmalenie kompetencji komunikacyjnych funkcjonariuszy Policji; Komunikowanie się Policji z podmiotami partnerskimi; Komunikowanie się pomiędzy policjantami i odbiorcami programów profilaktycznych. 6. Marketing narracyjny w działaniach profilaktycznych Policji: Pojęcie marketingu narracyjnego. Techniki narracyjne; Narracyjny wymiar policyjnej profilaktyki społecznej; Marketing narracyjny jako operacyjne narzędzie komunikacji w promowaniu bezpieczeństwa. 7. Rola dzielnicowego w realizowaniu zadań z profilaktyki społecznej. Analiza wyników badań własnych: Możliwości realizacji przez dzielnicowego zadań z profilaktyki społecznej; Czynniki utrudniające i ułatwiające pracę dzielnicowemu w zakresie profilaktyki społecznej; Możliwości oddziaływania przez dzielnicowego na społeczeństwo w zakresie profilaktyki. 8. Działania profilaktyczne Policji z perspektywy szkoleniowej: Program szkolenia Prowadzenie działań profilaktyczno-edukacyjnych; Program szkolenia Kreowanie dyskursu publicznego; Program szkolenia Kreowanie wizerunku Policji przez marketing narracyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej