Interakcja (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Brewer Charles
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Tidwell Jenifer
(1)
Valencia Aynne
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1407)
Zarządzanie
(688)
Unia Europejska
(609)
Polska
(598)
Samorząd terytorialny
(532)
Interakcja (informatyka)
(-)
Środki masowego przekazu
(433)
Kadry
(412)
Marketing
(409)
Organizacja
(409)
Gospodarka
(397)
Banki
(382)
Prawo pracy
(363)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(336)
Globalizacja
(326)
Integracja europejska
(324)
Nauczanie początkowe
(301)
Prawo
(296)
Unia Europejska (UE)
(286)
Postępowanie administracyjne
(285)
Dziecko
(265)
Polityka
(262)
Rodzina
(259)
Prawa człowieka
(258)
Prawo administracyjne
(258)
Zarządzanie strategiczne
(251)
Język angielski
(247)
Praca
(245)
Pedagogika
(244)
Prawo cywilne
(243)
Prawo karne
(239)
Nauczyciele
(235)
Szkolnictwo
(235)
Administracja
(233)
Polityka społeczna
(232)
Finanse publiczne
(230)
Państwo
(228)
Socjologia
(228)
Podatek
(227)
Psychologia
(227)
Finanse
(226)
Kultura
(226)
Innowacje
(218)
Prawo Unii Europejskiej
(218)
Społeczeństwo
(217)
Szkolnictwo wyższe
(217)
Zarządzanie jakością
(214)
Opieka społeczna
(213)
Rynek pracy
(213)
Nauczanie
(210)
Wychowanie
(210)
Budżety terenowe
(209)
Reklama
(209)
Rachunkowość
(208)
Prawo międzynarodowe
(205)
Menedżerowie
(202)
Kobieta
(199)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(196)
Public relations
(194)
Konkurencja
(193)
Zatrudnienie
(186)
Osobowość
(185)
Nieruchomości
(184)
Prawo wspólnotowe europejskie
(184)
Prawo karne procesowe
(182)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(182)
Społeczeństwo informacyjne
(182)
Rynek finansowy
(181)
Bezrobocie
(178)
Rynek kapitałowy
(178)
Ochrona środowiska
(176)
Konsumenci (ekon.)
(166)
Prawo gospodarcze
(163)
Kształcenie
(161)
Logistyka gospodarcza
(153)
Umowa
(153)
Filozofia
(152)
Sądownictwo
(152)
Turystyka
(150)
Zarządzanie wiedzą
(150)
Papiery wartościowe
(148)
Polityka międzynarodowa
(148)
Demokracja
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Decyzje
(143)
Prawo konstytucyjne
(143)
Oświata
(141)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(139)
Płaca
(138)
Psychologia społeczna
(137)
Służba zdrowia
(137)
Inwestycje
(136)
Postępowanie cywilne
(134)
Terroryzm
(134)
Język polski
(132)
Stosunki interpersonalne
(132)
Prawo autorskie
(130)
Kultura organizacyjna
(126)
Fundusze strukturalne UE
(125)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do trzeciego wydania. 1. Projektowanie dla ludzi. Kontekst. Badania: sposób na poznanie kontekstu i celów. Wzorce - procesy poznawcze i zachowania związane z projektem interfejsu. Podsumowanie. 2. Organizacja treści: architektura informacji i struktura aplikacji. Cel. Definicja. Podejście. Zasada MECE. Sposoby organizacji i kategoryzacji treści. Projektowanie na potrzeby aplikacji zorientowanych na zadaniowość i obieg pracy. Projektowanie systemu typów ekranów. Ogląd - pokazanie listy lub siatki elementów. Skupienie - pokazanie jednego elementu. Tworzenie - udostępnienie narzędzi kreatywnych. Działanie - umożliwienie wykonania czynności. Wzorce. Podsumowanie. 3. Tam i z powrotem: nawigacja, drogowskazy i orientacja. Przestrzeń informacji i czynności. Drogowskazy. Orientacja. Nawigacja. Konwencje projektowania nawigacji. Modele nawigacyjne. Wzorce. Podsumowanie. 4. Układ elementów. Podstawy tworzenia layoutu. Wzorce. 5. Styl wizualny i estetyka. Podstawy projektowania graficznego. Co to oznacza dla aplikacji biznesowych. Rodzaje stylów wizualnych. Podsumowanie. 6. Urządzenia mobilne. Wyzwania i szanse towarzyszące projektowaniu na urządzenia mobilne. Niewielki rozmiar ekranu. Zróżnicowana szerokość ekranu. Ekrany dotykowe. Trudność w pisaniu. Problemy związane z otoczeniem. Lokalizacja. Kontekst społeczny i ograniczona uwaga. Jak podejść do projektowania dla urządzeń przenośnych. Wzorce. Zadbaj o interfejs mobilny. 7. Listy. Scenariusze korzystania z list. Architektura informacji. Co chcesz pokazać? Wzorce. Podsumowanie. 8. Jak to się robi: czynności i polecenia. Dotykanie, przeciąganie i szczypanie. Obracanie i potrząsanie. Przyciski. Paski menu. Menu kontekstowe. Rozwijane menu. Paski narzędzi. Odnośniki. Panele poleceń. Ukryte narzędzia. Pojedyncze i dwukrotne kliknięcia. Polecenia klawiszowe. Przeciągnij i upuść. Wpisywane polecenia. Afordancja. Bezpośrednia manipulacja obiektami. Wzorce. Podsumowanie. 9. Prezentowanie złożonych danych. Podstawy infografik. Wzorce. Moc wizualizacji danych. 10. Dane wejściowe: formularze i kontrolki. Podstawy projektowania formularzy. Wzorce. Podsumowanie. 11. Systemy interfejsów użytkownika i Atomic Design. Systemy UI. Atomic Design - metodyka projektowania systemów. Frameworki UI. Podsumowanie. 12. Poza ekranem. Inteligentne systemy - części składowe. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej