Strzempkowski Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Praca zbiorowa
(159)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(61)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(61)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(57)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(54)
Strzempkowski Marcin
(-)
Borski Maciej (1975- )
(50)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(48)
Bonk Krzysztof
(46)
Kosikowski Cezary (1942- )
(46)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(46)
Barcz Jan (1953- )
(45)
Evans Virginia
(40)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(39)
Huczek Marian (1939-2023)
(39)
Faliszewska Jolanta
(38)
Fleszer Dorota (1971- )
(37)
Łuczkiewicz Grzegorz
(37)
Barta Janusz (1947-2021)
(35)
Lityński Adam (1940- )
(35)
Wróbel Andrzej (1953- )
(35)
Baran Krzysztof Wojciech
(34)
Borkowski Janusz (1934-2012)
(33)
Chodyński Andrzej
(32)
Gurdek Magdalena (1977- )
(32)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(32)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(31)
Garlicki Leszek (1946- )
(30)
Marek Andrzej (1940-2012)
(30)
Wierzbowski Marek (1946- )
(30)
Adamiak Barbara (1949- )
(29)
Nowak Edward (1951- )
(29)
Rozmus Dariusz (1961- )
(29)
Niewiadomski Zygmunt (1950- )
(28)
Pawlak Mirosław
(28)
Penc Józef (1939-2017)
(28)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(28)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(28)
Lewicka Maria
(27)
Radzicki Józef
(27)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(27)
Wojtaszczyk Konstanty Adam
(27)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(26)
Bieniek Gerard
(26)
Chmaj Marek (1969- )
(26)
Izdebski Hubert (1947- )
(26)
Sadowska-Snarska Cecylia
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(26)
Tokarczyk Roman Andrzej (1942- )
(26)
Brodecki Zdzisław
(25)
Florek Ludwik (1946- )
(25)
Hauser Roman (1949- )
(25)
Kozioł Leszek
(25)
Wentkowska Aleksandra
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(24)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(24)
Łaszczyca Grzegorz (1970- )
(24)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(23)
Dooley Jenny
(23)
Głuchowski Jan (1940- )
(23)
Hołyst Brunon (1930- )
(23)
Leoński Zbigniew (1929-2006)
(23)
Obara Małgorzata
(23)
Shakespeare William
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kotowski Wojciech (1950- )
(22)
Latham-Koenig Christina
(22)
Ochendowski Eugeniusz (1925-2015)
(22)
Oxenden Clive
(22)
Skowrońska-Bocian Elżbieta (1948- )
(22)
Szczepański Marek S
(22)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(22)
Banaszak Bogusław (1955-2018)
(21)
Bielenica Krystyna
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(21)
Brzeziński Bogumił (1948- )
(21)
Bura Maria
(21)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(21)
Kwil Małgorzata
(21)
Majewski Kamil
(21)
Misiorowska Ewa
(21)
Nowicki Marek Antoni
(21)
Petkowicz Helena
(21)
Szewc Andrzej
(21)
Słomczyński Maciej
(21)
Słowiński Przemysław
(21)
Boć Jan (1939-2017)
(20)
Cieślak Zbigniew (1954- )
(20)
Kalisz Anna
(20)
Konieczna Anna
(20)
Matan Andrzej
(20)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Szpor Grażyna
(20)
Tarno Jan Paweł (1951- )
(20)
Łazowski Adam
(20)
Bishop Anne
(19)
Dobrowolska Hanna
(19)
Ehrlich Andrzej
(19)
Gepert Bożena
(19)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Obierz kurs na... Blendera! Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Ponadto umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds Max i Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.Chcesz zacząć pracę z programem Blender? Uruchom szkolenie Blender 2.71. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie, które zapewni Ci solidną bazę wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia przygody z grafiką trójwymiarową. Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia? Blender to świetne narzędzie, jednak by z niego w pełni skorzystać, trzeba je poznać od podstaw. Z kolejnymi lekcjami tego kursu zdobędziesz podstawowe umiejętności w zakresie: obsługi programu, modelowania, UV mappingu, renderowania i teksturowania. Co więcej... ...po solidnym przerobieniu materiału kursu będziesz w stanie samodzielnie tworzyć proste modele 3D. Dzięki szkoleniu Blender 2.71. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie uczynisz pierwszy krok na drodze ku trójwymiarowej wirtualnej rzeczywistości. To, w jakim kierunku pójdziesz dalej, zależy od Ciebie. Jeśli jesteś freelancerem, pewnie będziesz chciał doskonalić wszystkie aspekty pracy z Blenderem — od samodzielnego modelowania i teksturowania aż po właściwe sposoby oświetlania modelu. Jeżeli jesteś członkiem zespołu graficznego, może zechcesz wyspecjalizować się w jakimś aspekcie, szlifując swoje umiejętności na przykład jako modeler? Tak czy inaczej, ważne, byś zdobył solidne podstawy. Trzeci wymiar grafiki... Program Blender ma bardzo wiele zalet. Po pierwsze, jest darmowy. Każdy może z niego korzystać, wszyscy są zaproszeni do przedstawiania pomysłów na jego udoskonalenie. Nad tym, by najlepsze idee zostały wprowadzone w życie, czuwa Blender Foundation.Blender pozwala tworzyć grafiki statyczne oraz animacje, pracują na nim specjaliści ze wszystkich branż przemysłu, nauki i sztuki. Dodatkową przewagę Blendera nad innymi rozwiązaniami stanowią stosunkowo niewielkie rozmiary, dzięki czemu jest dostępny także dla użytkowników posiadających nieco słabszy sprzęt. Przy wszystkich swoich zaletach Blender ma jedną wadę: interfejs użytkownika — przy pierwszym kontakcie wydaje się nieco skomplikowany. Dlatego przygodę z tym potężnym narzędziem dobrze zacząć z doświadczonym specjalistą. Opanuj narzędzia. Nadaj głębię obrazom. Uruchom grafikę Ten kurs video został opracowany po to, by wprowadzić Cię w świat grafiki 3D w odpowiedniej kolejności. Na początku dowiesz się, czym są i do czego służą poszczególne elementy interfejsu programu. Stworzysz własną przestrzeń roboczą, właściwą dla Twoich potrzeb i zwyczajów. Następnie przejdziesz do manipulowania obiektami, by w kolejnym kroku zacząć modelować — najpierw na poziomie podstawowym, potem także bardziej zaawansowanym. Nauczysz się pracować z materiałami, teksturami i ze światłem. Chwycisz za wirtualną kamerę i wyrenderujesz swoje pierwsze animacje. Tylko dla wtajemniczonych Blender 2.71. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie jest skierowany do osób, które myślą o związaniu zawodowej przyszłości z grafiką 3D, ale też tych, które chcą tylko poznać podstawy programu Blender. Ponieważ jednak jest to oprogramowanie trudne w pierwszym kontakcie, autor kursu kładzie szczególny nacisk na to, by zapoznać użytkownika z nazewnictwem charakterystycznym dla języka grafiki 3D oraz pojęciami związanymi z interfejsem Blendera. Tak byś po zakończeniu pracy z kursem wiedział, czym są bump mapping, normal mapping, UV mapping , rigging, Render, oświetlenie globalne (ang. global illumination), modelowanie 3D, animacja 3D — a także potrafił wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Poznaj naszego eksperta Marcin Strzempkowski — prawdziwy pasjonat komputerów od momentu, gdy jako mały chłopiec pierwszy raz zobaczył to tajemnicze urządzenie w legendarnym programie Sonda. Grafiką komputerową zajmuje się od początku lat dziewięćdziesiątych — jego pionierskie projekty powstawały na słynnej Amidze 500, która dysponowała aż jednym megabajtem pamięci! Pierwszym programem, z którego korzystał, tworząc animacje 3D, był Sculpt. Dziś pracuje jako freelancer — projektując grafikę, korzysta z aplikacji: Blender, 3ds Max oraz After Effects i Photoshop z pakietu Adobe. Gdy wstaje od komputera, biega lub ćwiczy na siłowni. Jeśli ma dosyć pracy zawodowej, ale nie chce opuszczać wirtualnej rzeczywistości, chętnie podziwia pracę innych grafików 3D, grając w gry typu MMORPG. „Grafika 3D jest aktualnie na fali wznoszącej. Studia specjalizujące w tej dziedzinie wyrastają jak grzyby po deszczu, dlatego dobry grafik z pewnością łatwo znajdzie zatrudnienie. Jeśli zaś jest tak zwanym wolnym duchem i nie chce mieć nad sobą szefa, to o ile dogłębnie pozna tajniki pracy z programem do modelowania, animacji i renderowania 3D, nie będzie narzekał na brak zleceń :)”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Obierz kurs online na... Cinema 4D R16 Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystuje się zarówno w produkcjach filmowych, grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych. Jeśli chcesz zacząć pracę z programem Cinema 4D R16, sięgnij po Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie, który jest solidną dawką wiedzy przydatnej podczas Twojej przygody z grafiką trójwymiarową. Co Cię czeka podczas naszego szkolenia z Cinema 4D R16? Użytkownicy Cinema 4D cenią ten program nie tylko za możliwości, jakie oferuje, lecz także za przyjazny interfejs i stosunkowo łatwą obsługę. Ucząc się z naszym kursem, poznasz podstawy: obsługi programu, modelowania, UV mappingu, renderowania i teksturowania. Co więcej... rzetelnie opracowany materiał kursu uzbroi Cię w wiedzę, dzięki której będziesz w stanie samodzielnie tworzyć i ożywiać proste modele 3D. Wraz ze szkoleniem Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie opanujesz podstawy niezbędne do dalszej pracy z programem Cinema 4D. Zagłębiając się w jego tajniki, z pewnością docenisz płynność i wydajność oraz szeroki wybór narzędzi, które zapewnia użytkownikowi. A może dopiero zaczynasz przygodę z grafiką 3D? To uważaj, bo dzięki C4D szybko stwierdzisz, że modelowanie i renderowanie jest proste! Uruchomić trójwymiar... Program Cinema 4D R16 pozwala na bardzo wiele, pozostając przy tym aplikacją przyjazną dla użytkownika. Jest nie tylko intuicyjny, ale także bardzo stabilny i zapewnia naprawdę dobrą prędkość renderowania oraz modelowania 3D. Pakiet programu został podzielony na wysoce funkcjonalne moduły, takie jak Dynamics (ułatwia odwzorowanie grafiki), MOCCA 2 (zaawansowane animacje obiektów), BodyPaint 3D R2 (malowanie tekstur na obiektach 3D) i Advanced Render 2 (renderowanie z wykorzystaniem algorytmu energetycznego, efekty załamania światła, rozszczepienia, połyski itd.). Poznaj możliwości dzięki kursowi online Cinema 4D R16 Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie został opracowany tak, by stopniowo wprowadzić Cię w świat programu. Najpierw poznasz interfejs użytkownika i odkryjesz możliwości, jakie oferuje Cinema 4D w najnowszej wersji. Potem dowiesz się, czym w programie są „obiekty”, jaka jest ich hierarchia, jakie są ich typy, jak je modyfikować i łączyć w bryły. Następnie nauczysz się modelować z zastosowaniem różnych opcji dostępnych w programie. Będziesz mieć okazję, by popracować z materiałami, teksturami i ze światłem. Wreszcie sięgniesz po narzędzia, dzięki którym wykreowane przez Ciebie obiekty nabiorą życia... Tylko dla wtajemniczonych Komputerowe programy graficzne pozwalają tworzyć piękne obrazy — prawdziwe arcydzieła. A co z rzeźbieniem? Narzędzia do dynamicznego rzeźbienia w Cinema 4D pozwalają artystom 3D na finezyjne działanie w tym obszarze wirtualnej sztuki. Szczególnie atrakcyjne w ramach szkolenia Cinema 4D R16. Kurs video. Poziom pierwszy. Modelowanie w 3D, animacja i renderowanie będzie z pewnością to, że jego autor przygotuje Cię także do tworzenia rzeźb w komputerze. Pomyśl, czy to nie wspaniałe: przeistoczyć się w prawdziwego rzeźbiarza? Jeśli interesujesz się grafiką, polecamy także kursy Photoshop dostępne w naszej ofercie. Poznaj naszego eksperta Marcin Strzempkowski — jest pasjonatem komputerów od momentu, gdy jako mały chłopiec pierwszy raz zobaczył to tajemnicze urządzenie w legendarnym programie Sonda. Grafiką komputerową zajmuje się od początku lat dziewięćdziesiątych — jego pionierskie projekty powstawały na słynnej Amidze 500, która dysponowała aż jednym megabajtem pamięci! Pierwszym programem, z którego korzystał, tworząc animacje 3D, był Sculpt. Dziś pracuje jako freelancer — projektując grafikę, korzysta z aplikacji: Cinema 4D, Blender, 3ds Max oraz After Effects i Photoshopa z pakietu Adobe. Gdy wstaje od komputera, biega lub ćwiczy na siłowni. Jeśli ma dosyć pracy zawodowej, ale nie chce opuszczać wirtualnej rzeczywistości, chętnie podziwia pracę innych grafików 3D, grając w gry typu MMORPG. „Grafika 3D jest aktualnie na fali wznoszącej. Studia specjalizujące w tej dziedzinie wyrastają jak grzyby po deszczu, dlatego dobry grafik z pewnością łatwo znajdzie zatrudnienie. Jeśli zaś jest tak zwanym wolnym duchem i nie chce mieć nad sobą szefa, to o ile dogłębnie pozna tajniki pracy z programem do modelowania, animacji i renderowania 3D, nie będzie narzekał na brak zleceń :)”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej