Zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(212)
Forma i typ
Książki
(205)
Publikacje naukowe
(30)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(172)
dostępne
(136)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(140)
Czytelnia
(176)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Chodyński Andrzej
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(8)
Borkowski Stanisław
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(4)
Grudowski Piotr
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Łuczak Jacek
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Berdowski Janusz B
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chabiera Joanna
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Huczek Antoni
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kristesen Kai
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Myszewski Jan M
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(2)
Wnuk Jan
(2)
Łagowski Edmund
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Bagiński Jan
(1)
Balon Urszula
(1)
Bank John
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Batko Roman
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Blikle Andrzej Jace (1939- )
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cadle James
(1)
Campbell Ian
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Darnall Russell W
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(140)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(210)
Arabia Saudyjska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(211)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Zarządzanie jakością
(212)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(10)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(23)
Podręcznik
(23)
Praca zbiorowa
(15)
Monografia
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Czasopismo naukowe
(6)
Poradnik
(5)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(74)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(15)
Medycyna i zdrowie
(8)
Nauka i badania
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
212 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa: Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem; Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa; Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację; Specyfika integracji małych firm; Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa; Rola integracyjna technologii; Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji; Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników; 2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami: Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym; Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość; Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ; Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ/ZpJ w przedsiębiorstwie; 3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach: Cele i metodyka „Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem” w aspekcie jego integracji; Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego; Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie; Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi? 4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ: Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków; Opracowania statystyczne case study; Wnioski analityczne z badania case study; Zakończenie: Podsumowanie i wnioski; Kierunki dalszych badań naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Jakość i kultura jakości: 1.1. Pojęcie jakości i jej znaczenie dla satysfakcji oraz lojalności interesariuszy; 1.2. Istota i rozwój koncepcji kompleksowego zarządzania jakością TQM; 1.3. Koncepcja Lean; 1.4. Six Sigma; 1.5. Lean Six Sigma; 1.6. Kultura jakości w organizacji. Rozdział 2. Doskonałość i kultura doskonałości: 2.1. Pojęcie i znaczenie doskonałości w organizacji; 2.2. Istota modeli doskonałości; 2.3. Prestiżowe modele premiujące doskonałość organizacji; 2.4. Inne modele i podejścia służące rozwojowi koncepcji doskonałości organizacyjnej; 2.5. Kultura doskonałości i ciągłe doskonalenie. Rozdział 3. Cykl doskonalenia PDCA oraz zarządzanie ryzykiem jako podstawa zarządzania systemowego: 3.1. Istota systemu zarządzania oraz cyklu PDCA; 3.2. Podejście normatywne do zarządzania jakością; 3.3. Inne normatywne systemy zarządzania i ich integracja; 3.4. Wdrażanie i certyfikacja normatywnych systemów zarządzania a krzewienie kultury jakości opartej na orientacji procesowej; 3.5. Zarządzanie ryzykiem i jego istota; 3.6. Systemowe zarządzanie ryzykiem wg normy ISO 31000:2018. Rozdział 4. Bezpieczeństwo jako kluczowy aspekt jakości i doskonałości: 4.1. Znaczenie i pojęcie bezpieczeństwa; 4.2. Wybrane aspekty bezpieczeństwa produktów, usług, podmiotów i procesów; 4.3. Kultura bezpieczeństwa jako element kultury jakości i doskonałości; 4.4. Just culture. Rozdział 5. Przykłady narzędzi i metod służących rozpoznaniu oraz kształtowaniu kultury jakości i doskonałości: 5.1. Rola narzędzi i metod w zarządzaniu jakością oraz zjawisko samooceny; 5.2. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury jakości; 5.3. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury doskonałości; 5.4. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa oraz just culture; 5.5. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa pacjenta; 5.6. Narzędzie do przeprowadzenia samooceny kultury bezpieczeństwa żywności; 5.7. Metoda oceny skuteczności działań doskonalących; 5.8. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem. Podsumowanie - ku Jakości 4.0. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Terminologia w normach ISO serii 9000: 2000; Rodzina norm ISO serii 9000: 2000; Wymagania normy ISO 9001: 2000; Zadania do wykonania; Analiza porównawcza - zależności miedzy normami ISO 9001: 1994 a ISO 9001;2000; Podejście procesowa w normach ISO serii 9000: 2000; Dokumentacja w systemie zarządzania jakością; Klient i inne zainteresowane strony; Ciągłe doskonalenia i Total Quality Management; Samoocena przedsiębiorstwa na tle normy ISO 9004: 2000; Auditowanie i problematyka integracji w auditowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Informacja we współczesnym świecie: Definicja informacji; Rodzaje informacji; Ch-ka informacji; Źródła i sposoby pozyskiwania informacji; Zakłócenia przekazu informacji. R. II Zarządzanie informacją: Istota zarządzania informacją; Klasyfikacje funkcji zarządzania informacją; Pozyskiwanie informacji w procesie zarządzania informacją; Technologia w zarządzaniu informacją. R. III Zarządzanie informacją w organizacjach zhierarchizowanych: organizacja zhierarchizowana; Typy organizacji zhierarchizowanych. R. IV Systemy informacyjne w zarządzaniu informacją: Systemy informacyjne zarządzania; Rodzaje systemów informacyjnych; Bazy danych i hurtownie danych. R. V Bezpieczeństwo systemów informacyjnych i informacji: Zarządzanie bezpieczeństwem informacji; Zagrożenia bezpieczeństwa informacji. R. VI Jakość informacji: Ch-ka jakości; Ewolucja podejścia do zarządzania jakością; Narzędzia TQM. R. VII Zarządzanie jakością informacji: Jakość jako element strategii konkurencyjności; Koszty jakości; Metody pomiaru i kontroli jakości. R. VIII Ocena jakości informacji w organizacji zhierarchizowanej na przykładzie banku: Ocena jakości informacji w opinii klientów (odbiorców informacji); Ocena jakości informacji według jej dostawców; Wnioski i podsumowania. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania, 2. Systemy zarządzania jakością - podstawy terminologiczne, 3. Polityka jakości, 4. Mapa procesów, 5. Księga jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ćwiczenie 1. Metoda Pareto-ABC Ćwiczenie 2. Metoda Ishikawy Ćwiczenie 3. Metoda FMEA Ćwiczenie 4. Metoda QFD Ćwiczenie 5. Kwestionariusz Kano Ćwiczenie 6. Metoda SERVQUAL
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Doskonalenie zarządzania jakością w organizacjach; 2. TQL w procesie skutecznego zarządzania jakością; 3. Kulturowe aspekty funkcjonowania projakościowej organizacji; 4. Doskonalenie zarządzania jakością w świetle badań empirycznych; 5. Kształtowanie projakościowej organizacji w zmieniającym się otoczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koszty jakości : wybrane aspekty / Grażyna Paulina Wójcik. - Warszawa : Difin , 2014. - 233 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania kosztami jakości; 2. Analiza ekonomiczno-organizacyjna kosztów jakości; 3. Koszty jakości jako element wartości dla organizacji; 4. Wybrane narzędzia analizy kosztów jakości w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Systemowe zarządzanie jakością; 2. Skuteczność systemu zarządzania jakością; 3. Zewnętrzny kontekst funkcjonowania systemu zarządzania jakością; 4. Identyfikacja i klasyfikacja wewnętrznych czynników skuteczności systemu zarządzania jakością; 5. Branżowość w systemowym zarządzaniu jakością; 6. Ocena wpływu czynników wewnętrznych na skuteczność systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstw budowlanych; 7. Relacje zachodzące pomiędzy czynnikami wewnętrznymi a rezultatami funkcjonowania systemu zarządzania jakością;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w Agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz i Rafał Stańczak. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - XV, [3], 323, [7] s. : il., fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Kontekst: Kto używa aplikacji?; Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?; Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana? Część II. Wejście: Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją; Dane wprowadzone przez użytkownika; Dane z innych źródeł; Część III. Wyjście: Wyświetlanie komponentów w aplikacji; Wyjście niewizualne; Część IV. Responsywność: Zrozumienie postrzegania czasu; Szybkie uruchamianie aplikacji; Szybkie działanie aplikacji; Część V. Dostęp do sieci: Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia; Część VI. Zasoby: Zarządzanie zużyciem energii i zasobami. JAKOŚĆ W AGILE PWN 2020 Przedmowa; Wstęp; Podziękowania; 1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji: 1.1. Koncepcja zarządzania jakością; 1.2. Ustalenie procesu zarządzania jakością; 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego; 1.4. Modele funkcjonowania zespołów – podejście tradycyjne a zwinne; 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych: 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań; 2.2. Interesariusze – z kim i dla kogo?; 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań; 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek; 2.5. Wsparcie narzędziowe; 3. Budowanie strategii testów w organizacji: 3.1. Strategia na poziomie organizacji; 3.2. Polityka i ogólna strategia testów; 3.3. Poziomy testów; 3.4. Piramida testów w Agile; 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych; 3.6. Różne podejścia do testowania; 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury; 3.8. Zarządzanie ryzykiem – techniki i metody; 3.9. Strategia automatyzacji; 3.10. Dokumentacja testów – szablony i dobre praktyki; 3.11. Organizacja pracy w zespole; 3.12. Wsparcie narzędziowe; 4. Planowanie testów w projekcie: 4.1. Testowanie w projekcie; 4.2. Organizacja i model pracy; 4.3. Realizacja kampanii testowej; 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej; 4.5. Środowiska i dane testowe; 4.6. Wsparcie narzędziowe; 5. Techniczne zapewnienie jakości: 5.1. Pojęcie długu technicznego; 5.2. Standardy budowania kodu; 5.3. Testy jednostkowe; 5.4. Statyczna analiza kodu; 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu; 5.6. Agile a DevOps; 5.7. Wsparcie narzędziowe; 6. Testowanie wartości biznesowej produktu: 6.1. Retrospekcja postępu prac; 6.2. Wsparcie narzędziowe; 7. Utrzymanie produktu: 7.1. Zarządzanie incydentami; 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji; 7.3. Wsparcie narzędziowe; 8. Ciągłe zapewnienie jakości: 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości; 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów; 8.3. Wsparcie narzędziowe; 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile: 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy; 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę?; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
1. Historia, filozofia, istota jakości; 2. Pomiar i ocena jakości; 3. Zasady zarządzania jakością; 4. Normalizacja; 5. Systemy oceny zgodności (bezpieczeństwo produktu); 6. Samoocena- modele nagród jakości; 7. Koszty jakości; 8. Metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; 9. Kontrola, sterowanie i doskonalenie jakości; 10. System zarządzania środowiskowego; 11. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; 12. Integracja normatywnych systemów zarządzania; 13. Projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i przedmiot doskonalenia; Pojęcie doskonałości i istota doskonalenia; Współczesne podejście do doskonalenia; Materia doskonalenia; Proces doskonalenia 2. Techniki i narzędzia doskonalenia; Definiowanie i klasyfikacja; Techniki pomocnicze; Narzędzia analityczne; Narzędzia deyzyjne; Efekt doskonalenia 3. Metody doskonalenia; Metody projektowania jakości; Metody sterowania jakością 4. Doskonalenie procesów realizacyjnych; Narzędzia statystyczne wspomagające zarządzanie; Planowanie realizacji wyrobu; Badanie rynku - określenie wymagań; Projektowanie i rozwój wyrobów; Zakupy; Przygotowanie produkcji; Realizacja produkcji; Magazynowanie i transport; Sprzedaż wyrobów; Usługi serwisowe; Zagadnienia likwidacji wyrobów; Rola informacji w procesach realizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zasady biznesowe i polityki jakości w fir mie Matsushita. 2. Podstawy Sterowania i Zarządzania ja kością (QC-Quality Control). 3. Praktyczne elementy QC i QM-Sterowania i zarządzania jakością. 4. Zapewnienie jakości a kontrola. 5. Zastosowanie 7 narzędzi w sterowaniu i zarządzaniu jakością (tzw. klasycznych 7 Q). 6. QC- Sterowanie i zarządzanie jakością w projektowaniu i rozwoju nowych wyrobów, 7. Działania związane z QA czyli z zapewnianiem jakości w halach i w warsztatach produkcyjnych, 8. Działanie Kół Jakości (czyli małych grup usprawniających), 9. Podsumowanie.
rozwoju nowych wyrobów, 7.Działania związane z QA (Quality Assurance) czyli z zapewnieniem jakości w ha lach i warsztatach produkcyjnych. 8.Działanie Kół Jako ści (czyli małych grup usprawniających)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upowszechnianie kompleksowego systemu sterowania jakością (Total Quality Controla - TQC) w przedsiębiorstwach japońskich oraz analiza możliwości wykorzystania tych doświadczeń w polskim przemyśle. Przykłady z przemysłu japońskiego: -Działania na rzecz zapewnienia jakości urządzeń energetyki jądrowej (Mitsubisi Ltd); -Wdrożenia i rozwój TQC (Iseki Co. Ltd); -Diagnoza sterowania jakością w Komatsu Ltd; -Weryfikacja projektów wyrobów w przedsiębiorstwie OMRON; -Działalność TQC w Isuzu Motors; -Działania w zakresie zapewnienia jakości w Amada Wasion Co. Ltd; Procedura propagowania TQC w firmie TOTO; -Sterowania jakością w korporacji Ushito; -Propagowanie działań w zakresie kompleksowego sterowania jakością w PENTEL Co. Ltd; -Działalność w zakresie sterowania jakością w przemy śle hotelarskim i rekreacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej