Sponsoring
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(21)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gardian-Miałkowska Renata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Baran Beata
(1)
Białas Patrycja
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Cegiełko Paweł
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Datko Marek
(1)
Goldman Martin
(1)
Gregory Anne
(1)
Grygiel-Kaleta Żaneta
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kwik Marek
(1)
Leja Andżelika
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Machoń Mirosław
(1)
Makowiec Aneta
(1)
Matyjaszek Dorota
(1)
Mazur Artur (1978- )
(1)
Mercik Anna
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Morański Wojciech
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożóg Marcin
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pudło Anna
(1)
Rej Anna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozkuszka Anna
(1)
Rozpędek Beata
(1)
Samek-Skwara Krystyna
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Sternal Szymon
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Sponsoring
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Polska
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Teoretyczne podstawy public relations: Pojęcie public relations; Public relations w procesie komunikacji marketingowej; Public relations a inne dyscypliny; Analiza otoczenia organizacji w aspekcie działań public relations; Public relations w strukturze organizacyjnej; Procedura public relations; Bariery stosowania public relations; Wymierne i niewymierne efekty public relations; Pomiar efektów public relations; Ochrona wizerunku firmy i menedżera; Kodeks etyczny public relations. R.2 Wybrane sfery zadaniowe public relations: Kryzys i jego implikacje; Media relations (komunikacja ze środkami masowego przekazu); Drzwi otwarte; Sponsoring - skuteczne narzędzie public relations; Inwestor relations; Public participation; Internal relations. R.3 Studia przypadków oraz opracowania do pracy własnej: Adam Małysz - fenomen polskiego sponsoringu; Delphi; Johnson & Johnson - zarządzanie sytuacją kryzysową; Kryzys w firmie Coca-Cola; Kryzys we współczesnej przedsiębiorstwie; Special event firmy Tchibo - "Moda na Kawę"; Filmowe wyzwanie dla public relations w Polsce; Kryzys w firmie Winiary S.A. i jego implikacje dla branży; Jak rodził się orzeł?; ICN Polfa Rzeszów S.A. - komunikacja wewnętrzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (22) 2002)
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia skutecznych działań na rynku; Marketingowe aspekty transakcji eksportowej; Public relations w kreowaniu wizerunku firmy; Sponsoring jako instrument kreowania wizerunku firmy; Nowe tendencje w badaniach marketingowych; Wykorzystanie programów lojalnościowych w kreowaniu relacji z klientem; Marka jako element Corporate Identity; Marketing polityczny w USA i w Polsce; Franchising w firmie McDonald's; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw handlowych - aktualny stan i możliwosci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 4(11)/2005)
1. Polski system gospodarczy w latach 1989-2004, 2. Sprzeczności prawa wspólnotowego i perspektywy ich eliminacji, 3. Prawne regulacje reprywatyzacji w wybranych krajach Europy środkowowschodniej; 4. Tendencje na światowym rynku paliw, 5. Przestępstwo prania brudnych pieniędzy w świetle uregulowań brytyjskich, 6. Czynności poprzedzające powstanie stosunku prawnego sponsoringu, 7. Odpowiedzialność sprzedawcy wobec konsumenta za wady prawne towaru, 8. Inicjatywa uchwałodawcza mieszkańców, 9. Penalizacja Bigamii, 10. Sądowa ochrona członkostwa w stowarzyszeniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej