Społeczna odpowiedzialność biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(21)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Celary Ireneusz
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Gabrusewicz Tomasz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Henriques Adrian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Krasodomska Joanna
(1)
Kuraszko Iwona
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Niedzieński Błażej
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Parkes Aneta
(1)
Polok Grzegorz
(1)
Płoszajski Piotr
(1)
Richardson Julie
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Walancik Marek
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witkowska Maria
(1)
Wliszewski Krzysztof
(1)
Zaleśna Aleksandra
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Cz. Pierwsza : Podstawy doskonałości : 1. Doskonalenie zarządzania jakością , 2. Podejścia w zarządzaniu jakością , 3. Procesy w zarządzaniu jakością ; Cz. Druga : Współczesne koncepcje w zarządzaniu jakością : 4. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa , 5. Zarządzanie wiedzą , 6. Zarządzanie projektami , 7. Zarządzanie wartością, 8. Nowe zarządzanie publiczne , Aneks.Modele nagród jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Konkurencja a regulacja na rynku consumer finance; 2. Łagodzenie asymetrii informacyjnej na rynku consumer finance (władza- umiejętność- zaufanie); 3. Ochrona konsumenta- tendencje rozwojowe; 4. Społeczna odpowiedzialność banków a bankowość socjalna; 5. Rachunek bankowy jako usługa powszechna; 6. Dyrektywa o kredycie konsumenckim a rozwój rynku; 7. Regulacje antylichwiarskie a nadmierne zadłużenie; 8. Kredyt związany- pułapki regulacji. Jak daleko powinna sięgać ochrona konsumenta?; 9. Instytucja upadłości konsumenckiej- ochrona konsumenta czy osłona socjalna?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Dlaczego tolerujemy misselling b branży finansowej?: 1.1. Co to jest misselling?; 1.2. Poszukajmy przyczyn problemów; 1.3. Co zatem powinniśmy zrobić, by przestać tolerować misselling w branży finansowej?; Bibliografia. 2. Działania edukacyjne banków centralnych w obszarze wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu: 2.1. Edukacja ekonomiczna i finansowa; 2.2. Poziom wiedzy ekonomicznej i kompetencji finansowych Polaków; 2.3. Priorytetowe obszary programów edukacyjnych Narodowego Banku Polskiego; 2.4. Wyzwania edukacji ekonomicznej na przykładzie inicjatyw wybranych banków centralnych; Bibliografia. 3. CSR finansów w kulturze ekonomii postwzrostu: 3.1. Argumenty krytyków świata finansów; 3.2. Kultura ekonomii postwzrostu; 3.3. Status finansów; 3.4. Krytyczny nurt badań nad finansami; Bibliografia. 4. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze bankowym i pośrednictwie finansowym: 4.1. Raportowanie danych pozafinansowych; 4.1.1. Istota raportowania danych pozafinansowych i zmiany w tym zakresie obowiązujące od 1 stycznia 2017 roku; 4.1.2. Wytyczne raportowania GRI; 4.1.3. Konkurs „Raporty społeczne”; 4.2. Raportowanie społeczne w sektorze bankowym; 4.2.1. Charakterystyka raportu Odpowiedzialnego Biznesu 2016 Banku Zachodniego WBK S.A.; 4.2.2. Charakterystyka raportu społecznego 2016 Banku BGŻ BNP Paribas S.A.; 4.2.3. Porównanie raportów społecznej odpowiedzialności banków BGŻ BNP Paribas S.A. oraz Banku Zachodniego WBK S.A.; 4.3. Raportowanie społeczne w pośrednictwie finansowym; 4.3.1. Charakterystyka Zintegrowanego raportu ANG Spółdzielni za 2017 rok; 4.3.2. Charakterystyka Raportu społecznej odpowiedzialności Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce za lata 2012-2016; Bibliografia. 5. Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych za misselling i FinTech: 5.1. Formy organizacyjne pośrednictwa finansowego; 5.2. Ewolucja odpowiedzialności społecznej instytucji finansowych; 5.3. Następstwa braku społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych; Bibliografia. 6. Społeczna odpowiedzialność banków spółdzielczych: 6.1. Skala sektora bankowości spółdzielczej w Polsce w latach 2009-2017; 6.2. Status banku spółdzielczego i zasady spółdzielcze a społeczna odpowiedzialność biznesu; 6.3. Działania banków spółdzielczych w Polsce w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu; 6.4. Przykłady działań w zakresie CSR banków spółdzielczych w Polsce; 6.4.1. Poznański Bank Spółdzielczy; 6.4.2. Bank Spółdzielczy w Limanowej; 6.4.3. Bank Spółdzielczy w Płońsku; Bibliografia. 7. Korzyści i koszty społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych: 7.1. Pojęcie i obszary społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.2. Koszty związane z realizacją społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.3. Korzyści związane z realizacją społecznej odpowiedzialności biznesu instytucji finansowych; 7.4. Relacja między korzyściami i kosztami społecznej odpowiedzialności biznesu w świetle badań empirycznych; Bibliografia. 8. Kwalifikacja „Doradzanie w zakresie finansów osobistych” jako czynnik ograniczający misselling na rynku usług finansowych: Bibliografia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Podmioty zarządzające, ich role i kompetencje: 1.1. Podmioty zarządzające w organizacji i ich zróżnicowanie; 1.2. Funkcje zarządzania; 1.3. Role organizacyjne zarządzających; 1.4. Różne rozumienia kompetencji; 1.5. Klasyfikacje kompetencji zarządzających. 2. Przedsiębiorstwo społecznie odpowiedzialne: 2.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, interesariusze, zrównoważony rozwój; 2.2. Ewolucja pojęć i praktyk w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju; 2.3. Przesłanki za upowszechnieniem idei przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych; 2.4. Korzyści przedsiębiorstw ze stosowania koncepcji CSR; 2.5. Charakterystyka przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego i zrównoważonego; 2.6. Postawy zarządzających wobec CSR. 3. Kompetencje menadżerów a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 3.1. Modele kompetencji menadżerów w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju; 3.2. Przegląd literatury; 3.3. Zależności między wybranymi cechami zarządzających a CSR: 3.3.1. Wiek, staż i perspektywy rozwoju kariery; 3.3.2. Wykształcenie prezesa; 3.3.3. Doświadczenia prezesa; 3.3.4. Osobowość – wybrane cechy (narcyzm, pycha, pokora); 3.3.5. Wartości menadżerów; 3.3.6. Motywacje menadżera; 3.4. Prezes jako przywódca. Kompetencje przywódcy w kontekście CSR i zrównoważonego rozwoju: 3.4.1. Przywódca transformacyjny i transakcyjny; 3.4.2. Przywódca etyczny; 3.4.3. Przywódca odpowiedzialny; 3.4.4. Przywódca służebny; 3.4.5. Przywódca zrównoważony (sustainable leadership); 3.4.6. Kompetencje w zakresie zarządzania strategicznego; 3.4.7. Kompetencje w zakresie współpracy i doboru menadżerów; 3.4.8. Troska o rozwój następców; 3.5. Wielu interesariuszy – wiele kompetencji zarządzających. 4. Kompetencje menadżerów i CSR – wyniki badań ilościowych: 4.1. Założenia badawcze; 4.2. Charakterystyka próby badawczej; 4.3. Wyniki badań ankietowych; 4.4. Wnioski i konkluzje. 5. Studia przypadków: 5.1. Założenia badawcze; 5.2. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w firmie Ochnik SA. Studium przypadku: 5.2.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.2.2. Społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwie i działania prezesa; 5.2.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.3. Przywództwo społecznie odpowiedzialne w hucie ArcelorMittal Warszawa. Studium przypadku: 5.3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa; 5.3.2. Działania zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 5.3.3. Kompetencje prezesa. Wnioski końcowe; 5.4. Analiza przekrojowa studiów przypadków; 5.5. Wnioski i konkluzje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej