Segmentacja rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(16)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(5)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(5)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Doroba Anita
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Bartołd Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Hutt Michael D
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Popławska Wanda
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Speh Thomas W
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Zarzycki Marian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Segmentacja rynku
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Zawiera: Wstęp. 1. Przedsiębiorstwo i jego zachowania rynkowe: 1.1. Istota przedsiębiorstwa w świetle teorii ekonomii oraz nauk o zarządzaniu; 1.2. Zasoby warunkujące funkcjonowanie przedsiębiorstw; 1.3. Zachowania rynkowe przedsiębiorstw z perspektywy makro- oraz mikroekonomicznej. 2. Cechy szczególne mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 2.1. Kryteria używane przy kategoryzacji mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw i ich wykorzystanie w powszechnie stosowanych definicjach; 2.2. Cechy mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw na tle cech dużych przedsiębiorstw; 2.3. Znaczenie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnych gospodarkach rynkowych; 2.4. Rozwój mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i zmiany w ich zachowaniach rynkowych. 3. Czynniki determinujące zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw: 3.1. Otoczenie makroekonomiczne a zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.2. Wpływ czynników mezo- i mikrootoczenia na zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 3.3. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Zachowania rynkowe mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych: 4.1. Metodyka badań pierwotnych i charakterystyka badanej populacji; 4.2. Zachowania rynkowe badanych przedsiębiorstw oraz ich zróżnicowanie w zależności od wielkości przedsiębiorstwa; 4.3. Inercja i kongruencja zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; 4.4. Scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz rekomendacje w odniesieniu do polityki wsparcia działalności tych podmiotów. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy efektywności marketingu, 2. Efektywność marketingu-mix, 3. Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4. Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5. Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6. Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7. Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8. Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9. Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej