Psychologia pracy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(13)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(19)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(19)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Strelau Jan (1931-2020)
(2)
Sęk Helena (1938- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czerw Agnieszka
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Furmanek Waldemar (1945- )
(1)
Gamian-Wilk Małgorzata
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Kanarski Leszek
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Manek Anna Maria
(1)
Merecz-Kot Dorota
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Radomski Norbert
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rokicki Bronisław
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Schultz Duane P
(1)
Schultz Sydney Ellen
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Tuszyńska Teresa
(1)
Warszewska-Makuch Magdalena
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(32)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(32)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(633)
Polska
(625)
Samorząd terytorialny
(532)
Psychologia pracy
(-)
Środki masowego przekazu
(426)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(380)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(254)
Prawo administracyjne
(252)
Język angielski
(245)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Pedagogika
(242)
Prawo cywilne
(242)
Administracja
(239)
Prawo karne
(239)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(233)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(222)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(193)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Osobowość
(189)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(188)
Zatrudnienie
(184)
Konsumenci (ekon.)
(180)
Bezrobocie
(179)
Rynek finansowy
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(149)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Prawo konstytucyjne
(138)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(129)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(125)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(12)
Opracowanie
(8)
Monografia
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Psychologia
(15)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia teoretyczne; 2. Badania nad dopasowaniem człowieka do środowiska pracy; 3. Modelowanie związków między zmiennymi społeczno-demograficznymi i dopasowaniem do organizacji a zdrowiem- badania własne; 4. Dopasowanie do pracy dla praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zachowania nieetyczne w organizacji / Marek Bugdol. - Warszawa : Difin, 2007. - 212 s. : tab. ; 23 cm.
1. Gry społeczne w organizacji. System i struktura społeczna organizacji; Role społeczne; Organizacja areną polityczną; Gry społeczne - podstawowe pojęcia; Działania zbiorowe i "wspólne pastwisko"; Zwolennicy teorii dramaturgicznej; Gry społeczne a zadania grupowe; Przykłady gier społecznych w organizacji; Współpraca; Oszukiwanie. 2. Zachowania nieetyczne w organizacji. Zagadnienia wprowadzające; Konflikty; Mobbing/bullying; Molestowanie seksualne; Romansowanie; Szantaż; Sabotaż w miejscu pracy; Plotkowanie w miejscu pracy; Kradzież; Kłamstwo; Inwigilacja i donoszenie; Znieważanie; Zdrada; Łapówkarstwo; Protekcja i faworyzacja; Niewolnictwo XXI wieku. 3. Zarządzanie zachowaniami nieetycznymi. Koncepcje zarządzania a zachowanie pracownicze; Formalne struktury organizacyjne a zachowania pracownicze; Szkolenia a zachowania pracownicze; Kodeksy etyczne i procedury zarządzania; Znaczenie przywództwa; Znaczenie jakości życia w miejscu pracy; Wyrażanie uznania i szacunku; Dyscyplina pracy a zachowania pracownicze; Pomaganie pracownikom; Zarządzanie pracownikami trudnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Job crafting – (r)ewolucja pracy. Rozdział 2. Fakty i mity na temat pracy. Rozdział 3. Trendy zarzą dzania a job crafting: Turkus; Agile; Kaizen i lean; Podsumowanie. Rozdział 4. Historia badań nad przekształcaniem pracy: Od czego to wszystko się zaczęło?; Trzy rodzaje przekształcania pracy; Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę?; Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie?; Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy; Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy; Kto przekształca swoją pracę?; Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach. Rozdział 5. Przykłady przekształcania pracy, Rozdział 6. Korzyści z przekształcania pracy: Co mówią badania?; Zaangażowanie; Satysfakcja z pracy; Sens pracy; Zmiana; Efektywność. Rozdział 7. Warsztat job crafting – metodologia. Rozdział 8. Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska. Rozdział 9. Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji?: Przekształcanie pracy jako proces; Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens?; Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy?; Spójność wartości; Elastyczność zasobów ludzkich; Autonomia; Pozytywne relacje; Akceptacja porażek; Przekazywanie informacji zwrotnej. Rozdział 10. Narzędzia motywujące do przekształcania pracy: Intro interview; Błyskawiczny raport; 12 poleceń. Bibliografia. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mobbing- zaprzeczenie solidarności, 2. Czy to już mobbing?, 3. Mobbing- charakterystyka zjawiska, 4. Jak walczyć z dyskryminacją i nękaniem, 5. Czynniki utrudniające walkę z mobbingiem, 6. Raport z badań przeprowadzonych w 2002 r. w Polsce, 7. Gdzie możesz uzyskać pomoc?, 8. Rady praktyczne, 9. 14 rad dla mobbingowanego zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia Teoria Badania)
Podziękowania; 1. Wokół definicji 1.1. Mobbing w różnych kontekstach 1.2. Skala problemu 1.3. Mobbing i pojęcia pokrewne 1.4. Mobbing w kontekście patologii miejsca pracy 1.5. Kryteria definicyjne mobbingu 1.6. Działania o charakterze mobbingu 1.7. Mobbing jako proces 1.8. Teoretyczne wyjaśnienia mobbingu w miejscu pracy 2. Metody pomiaru 3. Społeczne i organizacyjne uwarunkowania mobbingu 3.1. Organizacja pracy 3.2. Kultura i klimat organizacyjny 3.3. Sposób zarządzania 3.4. Zmiany organizacyjne 3.5. Hipoteza organizacyjnych czynników pojawiania się mobbingu 3.6. Podsumowanie 4. Indywidualne uwarunkowania mobbingu 4.1. Sprawcy mobbingu 4.2. Podsumowanie: sprawca mobbingu 4.3. Osoby poddawane mobbingowi 4.4. Podsumowanie: osoby poddawane mobbingowi 5. Konsekwencje mobbingu 5.1. Konsekwencje występowania mobbingu na poziomie organizacji 5.2. Konsekwencje doświadczania mobbingu 6. Badanie: Organizacyjne czynniki pojawiania się mobbingu 6.1. Procedura generowania pozycji testowych 6.2. Badanie pilotażowe 6.3. Opis KOCRPM 6.4. Trafność KOCRPM 6.5. Podsumowanie 7. Badanie: Bycie poddawanym mobbingowi a zmienne osobowościowe 7.1. Badanie 1: Bycie poddawanym mobbingowi a zmienne osobowościowe 8. Badanie: Bycie poddawanym mobbingowi a zmienne indywidualne związane z obszarem funkcjonowania emocjonalnego 8.1. Badanie 2: Bycie poddawanym mobbingowi a negatywna emocjonalność 8.2. Badanie 3: Bycie poddawanym mobbingowi a depresyjność 8.3. Badanie 4: Bycie poddawanym mobbingowi a doświadczanie ruminacji 8.4. Badanie 5: Bycie poddawanym mobbingowi a klarowność pojęcia ja 8.5. Dyskusja ogólna 9. Badanie: Bycie poddawanym mobbingowi a zmienne indywidualne związane z obszarem funkcjonowania społecznego 9.1. Badanie 6: Bycie poddawanym mobbingowi a kompetencje społeczne 9.2. Badanie 7: Bycie poddawanym mobbingowi a agresja 9.3. Dyskusja ogólna 10. Podsumowanie; Literatura cytowana; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy; O Autorce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teorie i modele motywacji do pracy, 2. Czynniki mające wpływ na motywację do pracy, 3. Modelowe ujęcie motywowania pracowników, 4. Badania motywacji do pracy - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 190 s. : il. ; 24 cm.
Rozdział 1: Istota motywacji pracownika; Rozdział 2: Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Rozdział 3: Rola wartości w procesie motywacyjnym; Rozdział 4: Metody analizy motywacji; Rozdział 5: Rola przywództwa w procesie motywacyjnym; Rozdział 6: Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania; Rozdział 7: Rola pracy zespołowej w procesie motywowania; Rozdział 8: Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Cz. I Środki i narzędzia stosowane w procesie motywacyjnym: R.1 Proces motywacyjny i jego przebieg (Istota, miejsce i znaczenie motywowania w działalności kierowniczej; Proces motywacyjny i jego struktura). R.2 Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego (Systemy motywowania płacowego; Formy płac; Wewnętrzna struktura płac; Zasady kształtowania składników wynagrodzenia). R.3 Motywacyjne aspekty organizacji pracy (Organizacja pracy jako źródło motywacji; Motywacyjne formy organizacji pracy). R.4 Motywacyjna rola uprawnień pracowniczych (Pojęcie i rola partycypacji pracowniczej w zarządzaniu; Formy partycypacji pracowniczej; Motywacyjny model partycypacji decyzyjnej; Partycypacja w praktyce różnych firm). R.5 Motywowanie elementami procesu kadrowego ( Dobór pracowników; Planowanie karier; System ocen pracowniczych; Szkolenie i rozwój personelu; System awansowania; Rozwiązanie stosunku pracy). R.6 Uwarunkowania przebiegu procesów motywacyjnych (Uwarunkowania zewnętrzne; Uwarunkowania wewnętrzne). Cz. II Motywowanie w wybranych obszarach przedsiębiorstwa: R.7 Motywowanie do pracy twórczej w przedsiębiorstwie (Znaczenie pracy twórczej w gospodarce; Natura procesu i produktu twórczego; Ogólne zasady tworzenia klimatu dla działalności twórczej; Zasady automatyzacji do pracy twórczej; Cechy grup twórczych przydatne dla zarządzania; Motywatory twórczości w biznesie). R.8 Motywowanie do zachowań projakościowych ( Motywowanie dla jakości; Motywowanie a wprowadzenie i pod trzymanie systemu zarządzania jakością w praktyce gospodarczej). R.9 Motywowanie w procesie implementacji systemów informatycznych (Psychologiczne uwarunkowania procesu implementacji systemów informatycznych; Tradycyjne podejście do procesu implementacji systemu informatycznego; Współczesne podejście do procesu implementacji systemów informatycznych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co to jest mobbing?; 2. Mobbing w polskim środowisku pracy; 3. Indywidualne, organizacyjne i społeczne konsekwencje mobbingu; 4. Przyczyny mobbingu w pracy; 5. Ocena ryzyka mobbingu w organizacji- Kwestionariusz do oceny ryzyka mobbingu (ORM).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej