Pisanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(34)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(4)
Hinz Magdalena
(4)
Kacprzak Elżbieta
(3)
Barańska Małgorzata
(2)
Bogdańska Katarzyna
(2)
Bruchnalski Marcin
(2)
Graboś Anita
(2)
Mickiewicz Janina
(2)
Pomirska Zofia
(2)
Samojlik Tomasz
(2)
Spychał Krzysztof
(2)
Barzun Jacques
(1)
Cory Hugh
(1)
Crews Frederick
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dudoń Joanna
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Evans Virginia
(1)
Grozdew Elżbieta
(1)
Hamp-Lyons Liz
(1)
Heasley Ben
(1)
Hennessy Michael
(1)
Jakacka Ewa
(1)
Jakacka Ewa (1964- )
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Korzeniowska Ewa
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kostyło Hanna
(1)
Kostyło Piotr
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Krzanowska Aleksandra
(1)
Kuziak Michał
(1)
Kłodnicka Olga
(1)
Langer Inghard
(1)
Lewinson J
(1)
Maindok Edyta
(1)
Michalak Alina
(1)
Pietras Izabela
(1)
Price Jonathan
(1)
Price Lisa
(1)
Reid Gavin
(1)
Rek Iwona
(1)
Rzepczyński Sławomir
(1)
Schor Sandra
(1)
Schulz von Thun Friedemann
(1)
Skibińska Helena
(1)
Strunk William Jr
(1)
Szlagowska Danuta
(1)
Tausch Reinhard
(1)
Trzepałka Maciej
(1)
Waliś Robert
(1)
Wearmouth Janice
(1)
White E. B
(1)
Wielbut Anna
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zając Wojciech (1969- )
(1)
Zalewski Leszeke
(1)
Łepkowska Maria
(1)
Żytko Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(31)
Kiribati
(3)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(5)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Szkoły specjalne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Pisanie
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(6)
Karty pracy ucznia
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Gry i zabawy
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I : Dysleksja rozwojowa w szerokiej perspektywie: 1. Świadomość dysleksji w Polsce - badania porównawcze, 2. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu z perspektywy neuropsychologii klinicznej, 3. Dysleksja rozwojowa: próba definicji. Część II: Badania nad dysleksją i dysortografią: 4. Uczniowie z dysleksją rozwojową podczas egzaminow zewnętrznych pod koniec szkoły podstawowej, 5. O klasyfikacji błedów w dysortografii, 6.Dysgrafia - problemy diagnozy. Doniesienie z badań. 7. Struktura fonotaktyczna wyrazów polskich a obraz dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, 8. Problemy uksztatowania tekstu w pracach pisemnych uczniów dyslektycznych, 9. Zdolności twórcze u młodzieży z dysleksją rozwojową - doniesienie z badań, 10. Zastosowanie Testu Językowego "leksykon" w diagnozie uczniów dyslektycznych, 11. Wiedza przyszłych pedagogów i nauczycieli o problematyce dysleksji rozwojowej. Część III: Rozwój i ocena czynności poznawczych u dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania: 12. Metoda Montessori a przygotowanie do nauki czytania i pisania, 13. Rozumienie w początkowym okresie nauki czytania, 14. Poziom rozumowania operacyjnego a nabywanie umiejętności czytania i pisania przez dzieci 6-letnie, 15. HPL i MOTL - o pewnym błędzie popełnianym przez dzieci zaczynające pisać po angielsku i po polsku, 16. Znaczenie edukacji przedszkolnej w opanowanym przez dzieci umejętności czytania, 17. Znaczenie wczesnego diagnozowania i stymulowania rozwoju dziecka z grupy ryzyka dysleksji. Część IV: Dysleksja a inne zaburzenia rozwoju i uczenia się: 18. Jąkanie a trudności w czytaniu, 19. Deficyty i hamowania reakcji w zespole ADHD, 19. Rozumowanie matematyczne u dzieci z róśżnymi formami zaburzeń umiejętności szkolnych, 20. badani pisma uczniów klas I-III (ocena pisma dzieci slabowidzacych). Część V; Nowoczesne metody wspomagające rozwój dzieci z dysleksją: 21. Dysleksja a Internet, 22. "Sound Lnkage" - program przemocy dzieciom dyslektycznym posługującym się językiem angielskim, 23. Osiągnięcia Toruńskiej Szkoły Terapeutycznej, 24. Zastosowanie technologii informacyjnych w terapii pedagogicznej, 25. Zawartość edukacyjnych programów komputerowych wspierających zajęcia korekcyjno - kompensacyjne, 26. Edukacja multimedialna - wykorzystanie edukacyjnych programów komputerowych w terapii pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pisać? / Michał Kuziak, Sławomir Rzepczyński. - Wyd.2. - Bielsko-Biała : PARK, [b.r.w.]. - 330 s. : tab.; zdj. ; 25 cm.
Wstęp; / Jak pisać? - Opis, Opowiadanie, Charakterystyka, Streszczenie; / Jak redagować? - Pisma użytkowe: Instrukcja, List, Notatka, Odezwa, Ogłoszenie (zawiadomienie), Opinia, Podanie, Podziękowanie, Prośba, Protokół, Przeprosiny, Referat, Sprawozdanie, Telegram (depesza), Zaproszenie, Zapytanie, Życiorys, Życzenia; Pisma publicystyczne: Felieto, Reportaż, Wywiad; Inne pisma: Rozprawka, Esej, Recenzja, Tekst polemiczny, Tekst reklamowy, Przemówienie, Prca dyplomowa i praca magisterska; / Trochę niezbędnej teorii: Tekst, Logika, Stylistyka, Retoryka / Analiza i interpretacja tekstów: Analiza, Interpretacja, Związek analizy i interpretacji, Od czego i jak zacząć?, Przykłady interpretacji / Uwagi o technologii pracy umysłowej: Kiedy pisać?, Zbieranie i opracowywanie materiału / Zasady cytowania i sporządzania bibliografii: Przedstawienie stanu badań Cytowanie i sporządzanie przypisów, Sporządzanie bibliografii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praktyczny poradnik dla rodziców i pedagogów)
1. Prawda o zaburzeniach edukacyjnych: Czym jest dysgrafia?, Co wywołuje dysgrafię?, Zespół Gertsmanna, Niezdarne dziecko; Klasyfikacja dysgrafii; Liczy się nastawienie. 2. Punkt widzenia rodziców: Co jest normalne?; Wczesne sygnały ostrzegawcze; Zrób coś!; Szukanie pomocy w szkole; Co możesz zrobić w domu?; Nauka w domu. 3. Szukanie pomocy: Podstawowe prawa dziecka; Podstawa dla diagnozy; Historia rozwoju dziecka; Koordynacja ruchowa; Reakcja emocjonalna na niepełnosprawność; Testy diagnostyczne. 4. Punkt widzenia nauczyciela: Zapewnianie wsparcia i motywacji; Nagradzanie za pracę; Pochwały potrafią działać cuda; Zatrzymanie dziecka w tej samej klasie. 5. Opracowywanie programu edukacyjnego: Podstawy opracowywania skutecznego programu; Nie tylko pismo; Przystosowanie i zmiany; Nauczanie podstawowych umiejętności; Techniki pomocnicze; Pamiętaj, nauczycielu! Inne pomocnicze zmiany. 6. Strategie pisania: Wykresy; strategie redagowania tekstu; Zmienianie zadań wykonywanych w klasie; Podsumowanie. 7. Narzędzia wspomagające: Narzędzia proste; Narzędzia złożone; Badania nad technologią. 8. Współpraca: Rodzice i specjaliści: Różne punkty widzenia; Nakazy i zakazy dla rodziców i nauczycieli. 9. Dalsza edukacja: Wskazówki dla studentów; Prawdziwe historie; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pisownia wyrazów z "ó"; Pisownia wyrazów z "u"; Pisownia wyrazów z "rz"; Pisownia wyrazów z "ż"; Dyktanda sprawdzające
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Udział i rola funkcji percepcyjno-motorycznych w nabywaniu umiejętności czytania i pisania; 2. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu; 3. Diagnozowanie zaburzeń w czytaniu; 4. Ch-ka zaburzeń w pisaniu i czytaniu; 5. Model diagnozy pedagogicznej w ustalaniu specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu u uczniów klas starszych; 6. Problem oceniania pisemnych prac uczniów z dysortografią; 7. Wnioski i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Trudności w uczeniu się- dyskusja wokół pojęć: Trudności w uczeniu się w perspektywie psychologicznej; Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się w reformującej się szkole; 2. Trudności w pisaniu: Rozwój umiejętności pisania- przegląd badań; Trudności w nauce czytania i pisania z perspektywy lingwistycznej; Struktura i treść narracji w wypowiedziach pisemnych młodzieży z dysleksją; 3. Zagadnienia praktyczne: Profile rozwoju intelektualnego dzieci z trudnościami w uczeniu się- z doświadczeń poradni psychologiczno-pedagogicznych; nauka języka obcego jako czynnik stymulujący i ułatwiający korygowanie zaburzeń związanych ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; Uczeń z dysleksją rozwojową na lekcji języka niemieckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieloaspektowość procesu czytania; 2. Nauka czytania; 3. Ocenianie poziomu czytania; 4. Dysleksja- zespół specyficznych trudności w nauce czytania i pisania; 5. Dysleksja a inne trudności w czytaniu; 6. Usprawnianie umiejętności czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dysleksja jako specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania: Co warto wiedzieć o dysleksji; Specjalne trudności w czytaniu i pisaniu jako przyczyna niepowodzeń szkolnych; Wpływ dysleksji na funkcjonowanie psychospołeczne uczniów; 2. Niekonwencjonalne sposoby działań terapeutycznych: Terapia pedagogiczna dziecka dyslektycznego; Zastosowanie map myśli w terapii dysleksji; Humor w procesie nauczania dzieci dyslektycznych; Bajkoterapia- motywacja do nauki czytania i pisania; 3. Multimedia w terapii dzieci z zaburzeniami czytania i pisania: Zastosowanie komputera w terapii dzieci z zaburzeniami czytania i pisania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Dla kogo piszemy w Internecie?; R.2 Co takiego właściwie tworzymy?; R.3 Co sieć zrobi z naszym tekstem?; R.4 Uwaga!; R.5 Zasada pierwsza: zredukujcie tekst!; R.6 Zasada druga: niech wasz tekst będzie łatwy do przeglądania!; R.7 Zasada trzecia: utwórzcie aktywne łącza!; R.8 Zasada czwarta: twórzcie krótkie akapity!; R.9 Zasada piąta: zredukujcie chaos poznawczy!; R.10 Zasada szósta: piszcie strawne menu!; R.11 Pisanie w standardowym stylu; R.12 Tworzenie materiałów wsparcie klienta, które rzeczywiście pomagają; R.13 Jak pisać dla wybranych rynków, pojedynczych ludzi i prasy?; R.14 Jak pisać dobre wiadomości?; R.15 Zabawia nie ludzi, którzy lubią czytać; R.16 Zdobywanie pracy; R.17 Tak więc chcielibyście zostać autorami lub redaktorami stron WWW; R.18 Witryny poświęcone pisaniu dla Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dysleksja oraz umiejętności czytania i pisania. Podstawowe zagadnienia, 2. Neurobiologia dysleksji, 3. Rozwiązywanie paradoksów dysleksji, 4. Hipoteza reprezentacji fonologicznych jako sposób rozumienia dysleksji: ode teorii do praktyki, 5. Procesy wzrokowe, 6. Model równowagi półkulowej i dysleksja, 7. Dyskusja: funkcje poznawcze oraz ich wpływ na umiejętność czytania i pisania, 8. Standardy dotyczące umiejętności czytania i pisania. Wyniki badań narodowych i międzynarodowych, 9. Ocena i planowanie nauczania oraz nauki, 10. Procesy czytania. Rozwijanie tej umiejętności i konsekwencje dla nauczania, 11. Od diagnozy do interwencji. Stanowisko psychologii wychowawczej, 12. Dzieci uczące się języka angielskiego jako języka dodatkowego, 13. Rola koordynatora wsparcia edukacyjnego: odpowiedź na wyzwania, 14. Różnorodność potrzeb edukacyjnych uczniów jako wyzwanie dla nauczyciela kształcenia początkowego; 15. Dysleksja a umiejętności czytania i pisania: wyzwania na poziomie szkoły średniej; 16. Indywidualne plany nauczania dla uczniów dyslektycznych; 17. Metody poznawcze w dysleksji: style uczenia się i umiejętność myślenia, 18. Myślenie w parach. Ustrukturyzowana interakcja z rówieśnikami, rodzicami i wolontariuszami, 19. Metapoznanie oraz procesy czytania i pisania, 20. Krytyczne podejście do tekstu i dostęp do leksykonu, 21. Zmienne definicje umiejętności czytania i pisania: konsekwencje dla pedagogii i badań naukowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37 (tylko dla wykładowców)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy i ćwiczenia zrozumiałego wyrażania się, 2. Zbiór przykładów: teksty łatwo i trudno zrozumiałe, 3. Zrozumiałe teksty w szkole, 4. Pisanie i mówienie nastawione na osobę, 5. Uzasadnienie naukowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Percepcja słuchowa: Rola funkcji słuchowej w czynnościach czytanie i pisania; Zaburzenia percepcji słuchowej, ich objawy i konsekwencje; Metody badania poziomu percepcji słuchowej; Ćwiczenia doskonalące analizę i syntezę słuchową; 2. Percepcja wzrokowa: Rola funkcji wzrokowej w czynnościach czytania i pisana; Zaburzenia percepcji wzrokowej oraz orientacji przestrzennej i ich objawy; Metody badania percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej; Ćwiczenia doskonalące analizę i syntezę wzrokową oraz orientacje przestrzenną; 3. Sprawność motoryczna: Motoryka ogólna i manualna jako czynnik gotowości dziecka do nauki szkolnej; Zaburzenia i opóźnienia rozwoju ruchowego i ich objawy; Metody badania motoryki; Lateralizacja, jej rodzaje jako ważny czynnik rozwoju ruchowego dziecka; Zaburzenia procesu lateralizacji jako przyczyna trudności i niepowodzeń w nauce; Metody badania lateralizacji; Przykładowe ćwiczenia dla dzieci o opóźnionym rozwoju ruchowym; 4. Przykładowe konspekty zajęć korekcyjno-kompensacyjnych: Ćwiczenia usprawniające wszystkie funkcje; Rozróżnianie samogłosek. Podstawianie spółgłosek do stałej samogłoski; Głoski dźwięczne i utrata dźwięczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Elementary rules of usage, II. Elementary principles of composition, III. A few matters of form, IV. Words and expressions commonly misused, V. An approach to style
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 81.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Język przedmiotem badań i refleksji, 2. Język pisany a pojęcie tekstu i dyskursu, 3. Rozwój mowy pisanej w świetle badań, 4. Od interakcyjnego modelu nauki pisania do samodzielności pisarskiej dziecka, 5. Umiejętność pisania tekstów narracyjnych i wybrnaych tekstów użytkowych przez dzieci 9-letnie (badania własne i w zespole), 6. Edukacja językowa w opinii i doświadczeniach nauczycieli, 7. Metodyczne stereotypy w zakresie nauki pisania, 8. Dziecięce pisanie w szkole - aktywność społeczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej