Organizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(379)
Forma i typ
Książki
(377)
Publikacje naukowe
(51)
Publikacje fachowe
(40)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(307)
dostępne
(269)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(281)
Czytelnia
(307)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(10)
Sikorski Czesław (1943- )
(8)
Kostera Monika
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Potocki Arkadiusz
(5)
Griffin Ricky W
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Kożuch Barbara (1950- )
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Chodyński Andrzej
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Galata Stanisław
(3)
Glinka Beata
(3)
Hofstede Geert
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(3)
Martyniak Zbigniew
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Morgan Gareth
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Baranowska Marzena
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chomczyński Piotr
(2)
Czerska Małgorzata
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Fudaliński Janusz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Hensel Przemysław
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kieżun Witold
(2)
Konecki Krzysztof Tomasz
(2)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Lipka Anna
(2)
Ludwicki Tomasz
(2)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(2)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(2)
Mikuła Bogusz
(2)
Nalepka Adam
(2)
Przybyszewski Roman
(2)
Quinn Robert E
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Rosak Joanna
(2)
Sankowska Anna
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Senge Peter M
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Sokołowska Stanisława
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Strużycki Marian
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Wajda Augustyn
(2)
Wiankowski Sławomir
(2)
Winkler Renata
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adams Scott
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Antoszkiewicz Jan D. (1937- )
(1)
Anusz Jan
(1)
Apanowicz Jerzy
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Babbie Earl R. (1938- )
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Baran Małgorzata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bednarski Adam
(1)
Beech Nic
(1)
Białas Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(258)
1990 - 1999
(64)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(376)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(376)
angielski
(2)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Organizacja
(379)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(265)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(217)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(200)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-
(19)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Świat
(2)
Belgia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Niderlandy (kraina historyczna)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(86)
Opracowanie
(48)
Praca zbiorowa
(11)
Poradnik
(9)
Monografia
(5)
Raport z badań
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Encyklopedia
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(119)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(69)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
379 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Uwarunkowania zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 1.1. Uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji; 1.2. Organizacja jako dynamiczny i elastyczny system działania; 1.3. Atrybuty współczesnych organizacji; 1.4. Funkcjonowanie organizacji z perspektywy globalnych czynników ryzyka; Podsumowanie. Rozdział 2. Ryzyko w zarządzaniu współczesną organizacją: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 2.1. Interpretacja kategorii ryzyka w organizacji; 2.2. Klasyfikacja i znaczenie ryzyka w zarządzaniu organizacją; 2.3. Horyzont czasowy i strategie zarządzania ryzykiem we współczesnej organizacji; 2.4. Finansowy wymiar zarządzania ryzkiem we współczesnej organizacji. Rozdział 3. Kultura zarządzania ryzykiem (KZR) jako czynnik innowacyjności organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 3.1. Innowacyjność a ryzyko w organizacji; 3.2. Apetyt na ryzyko; 3.3. Kultura zarządzania ryzykiem; 3.4. Doskonalenie kultury zarządzania ryzykiem w organizacji; 3.5. Modele dojrzałości procesu zarządzania ryzykiem w organizacji; Podsumowanie. Rozdział 4. Koncepcja value innovation jako fundament organizacji opartej na innowacyjności i relacjach z interesariuszami: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 4.1. Źródła wartości dla organizacji i interesariuszy; 4.2. Istota koncepcji value innovation w organizacji a minimalizacja ryzyka; 4.3. Koncepcja „inteligencji ryzyka" w procesie zarządzania organizacją; 4.4. Zarządzanie ryzykiem w organizacji i wdrażanie koncepcji value innovation a budowanie relacji z interesariuszami; Podsumowanie. Rozdział 5. Mapa ryzyka jako narzędzie zarządzania we współczesnej organizacji: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 5.1. Mapa ryzyka w systematyce metod i narzędzi zarządzania ryzykiem; 5.2. Metodyka konstrukcji mapy ryzyka; 5.3. Wnioskowanie i podejmowanie działań na podstawie mapy ryzyka; 5.4. Uniwersalność mapy ryzyka jako narzędzia zarządzania; Podsumowanie. Rozdział 6. Zastosowanie mapy ryzyka w praktyce zarządzania - wybrane aspekty konstrukcji organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka: Zarys problematyki rozdziału; Wstęp; 6.1. Fundamenty konstrukcji mapy ryzyka w technice Risk Score - studium przypadku oceny ryzyka zawodowego; 6.2. Mapa ryzyka w kształtowaniu asymetrii informacji w organizacji; 6.3. Projektowanie organizacji inteligentnej z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.4. Zastosowanie mapy ryzyka w podnoszeniu efektywności procesów; 6.5. Kształtowanie systemu wynagrodzeń z wykorzystaniem mapy ryzyka; 6.6. Wykorzystanie mapy ryzyka w procesach decyzyjnych na potrzeby zarządzania w sytuacji kryzysowej - studium przypadku trzęsienia ziemi; 6.7. Ocena ryzyka w zarządzaniu kryzysowym na przykładzie mapy ryzyka zagrożenia powodziowego; 6.8. Identyfikacja obszarów innowacyjności organizacji z wykorzystaniem mapy ryzyka; Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki - dobre praktyki: Załącznik I. W jaki sposób postrzegać mapę ryzyka - czyli czym jest, a czym nie jest mapa ryzyka?; Załącznik II. O czym należy pamiętać, przystępując do konstruowania i analizy mapy ryzyka - czyli jak właściwie opracować mapę ryzyka i przekuć ją na konstruktywne wnioski?; Załącznik III. Jak umiejscawiać mapę ryzyka w systemie doskonalenia współczesnej organizacji - czyli czym dla właściciela, menedżera/kierownika i pracownika niższego szczebla może być mapa ryzyka? Pytania problemowe. Zadania do wykonania - ćwiczenia praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Firmą)
Cz.I.- FORMY HOLDINGÓW W GOSPODARCE: Klasyfikacja form zgrupowań wielopodmiotowych... Przykłady holdingów w gospodarce krajowej. Cz.II.- PRZYKŁADY DOKUMENTÓW REGU LUJĄCYCH ZASADY TWORZENIA I FUNKCJONOWANIA HOLDINGÓW: Dokumenty związane z przekształceniem strukturalno-wła snościowym. Umowy regulujące transfer mienia spółki holdingowej do spółek zależnych. Dokumentacja ekonomiczno-finansowa. Instrukcja opracowywania planów działalności... Cz.III.- SKONSOLIDOWANA SPRAWOZDAWCZOŚĆ FINAN
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I: Metodyka oceny organizacji i funkcjonowania grup kapitałowych; Cz. II: Ocena efektów ekonomiczno-finansowych grupy kapitałowej na podstawie analizy wskaźnikowej; Cz. III: Projektowanie usprawnień organizacyjnych w grupach kapitałowych; Cz. IV: Organizacja marketingu, dystrybucji i działalności logistycznej w grupach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny 2008 / Kazimiera Winiarska. - Warszawa : Difin, 2008. - 288 s. : tab. ; 23 cm.
1. Pojęcie i klasyfikacja audytu wewnętrznego, 2. Funkcje audytu wewnętrznego, 3. Wpływ wytycznych Unii Europejskiej na wprowadzenie audytu wewnętrznego w Polsce, 4. Powiązania między audytem wewnętrznym a kontrolą wewnętrzną i audytem zewnętrznym, 5. Zakres zastosowań audytu wewnętrznego, 6. Audytor wewnętrzny doradcą kierownika jednostki, 7. Standardy audytu wewnętrznego, 8. Zastosowanie analizy ryzyka w audycie wewnętrznym, 9. Metodyka prac audytorowych, 10. Przyszłosć audytu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Przedmowa; Rozdział 1. Zarządzanie a wielokulturowość; Uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw; Zróżnicowanie kulturowe organizacji; Organizacje wielokulturowe; Wielokulturowość w zarządzaniu; Podsumowanie; Rozdział 2. Człowiek a komunikowanie się; Komunikowanie się w społecznym funkcjonowaniu człowieka; Komunikacja, komunikowanie, komunikowanie się; Proces komunikowania się; Modelowe ujęcia procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 3. Kulturowy wymiar komunikowania się; Człowiek a kultura; Zależność kultury i komunikacji; Kulturowe uwarunkowania w komunikowaniu się; Modelowe ujęcia interkulturowego komunikowania się; Kultura organizacyjna a komunikowanie się; Kompetencja komunikacyjna – ujęcie interkulturowe; Podsumowanie; Rozdział 4. Efektywne komunikowanie się w organizacji; Organizacyjne procesy komunikowania się; O efektywności słów kilka; Efektywność organizacji a efektywność zasobów ludzkich; Efektywność procesu komunikowania się; Podsumowanie; Rozdział 5. Szkolenia w zarządzaniu komunikacją; Szkolenia – ich rola i ranga; Przesłanki przewodnie skutecznych szkoleń; Projektowanie szkoleń komunikacyjnych; Podsumowanie; Literatura; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2535)
Cz. I Psychologiczne uwarunkowania sukcesu: Koncepcje natury ludzkiej menedżera a zarządzanie ludźmi; Płeć psychologiczna a kompetencje społeczne u kobiet na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla; Co decyduje o wyborze preferowanej strategii autoprezentacji u kobiet w procesie rekrutacji zawodowej?; Sympatyczny Smith i groźny Kowalski. Wzorce autoprezentacji polskich i amerykańskich menedżerów; Inklinacja makiawelistyczna a trafność spostrzegania innych ludzi. Konsekwencje dla psychologii zarządzania; Rozwój kompetencji kierowniczych jako rezultat szkoleń (na przykładzie przedsiębiorstw polskich); Orientacja instrumentalna jako sposób przystosowania się do współczesnej rzeczywistości organizacyjnej; Efektywność kierowania jako przejaw potencjału rozwojowego człowieka; Oczekiwania negocjatorów dot. partnera konfliktu interesów a ich własne orientacje - raport z badań; Psychologiczne wyznaczniki skutecznego przedsiębiorcy; Portretowanie pracowników przez pryzmat cech osobowości konformizm - nonkonformizm; Czynniki osobowościowe w planowaniu kariery. Badanie kandydatów na stanowisko kierownicze w oświacie; Przywiązanie organizacyjne i percepcja sprawiedliwości organizacyjnej jako predykatory zachowań etosowych w organizacji; Psychologiczne czynniki sukcesu zawodowego młodych bezrobotnych. Cz. II Metody oceny i prognozowania sukcesu: SYMLOG jako metoda pomiaru i predykacji sukcesu w zarządzaniu Weryfikacja rzetelności i trafności testu MSAT (Management Self-Assessment Test); Prognozowanie sukcesów zawodowych na podstawie danych biograficznych; Zastosowanie metodologii linking data do badania kultury organizacyjnej; Informatyka i multimedia w zarządzaniu; Uwagi na temat pojęć: ewaluacja, ocena, monitoring, controlling. Cz. III Psychologiczne koszty sukcesu: Pracoholizm a system wartości i uwarunkowania temperamentalne; Wartości a psychologiczne koszty sukcesu zawodowego menedżerów; Człowiek w obliczu zjawisk ekonomicznych; Podmiotowe czynniki wypalenia zawodowego; Wypalanie zawodowe - koszty indywidualne i społeczne; Osobowość a radzenie sobie ze stresem w pracy; Czynniki stresogenne kadry kierowniczej policji. Cz. IV Sukces w zdobywaniu rynku: Skuteczna reklama jako przyczynek do sukcesu firmy (raport z badań); Płeć a determinanty zachowań komunikacyjnych przedstawicieli handlowych; Motywy nabywców, marka produktu a charakterystyki psychograficzne konsumenta. Cz. V Dyskusja plenarna i panelowa: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sukces z Zarządzaniu "Tradycja i przyszłość" (protokół konferencji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 5 (1/2004))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Standardy pomiaru działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty OECD, 2. System edukacji w Polsce wobec perspektywy tworzenia gospodarki opartej na wiedzy, 3. Dynamika organizacji opartej na wiedzy, 4. Rozwój public relations w Europie, 5. Coaching jako metoda budowania wiedzy w organizacji, 6. Kultura organizacji a strategia jakości, 7. Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków, 8. Zastosowania diagramu macierzowego i wykresu Ishikawy w procesie doskonalenia poziomu jakości produktów, 9. Doskonalenie poziomu jakości usług medycznych w oparciu o metodę Space, 10. Jakość usług w sieciach firm hotelarskich, 11. Marketing i jakość usług bankowych, 12. Konkurencyjność wyrobu branży obuwniczej w aspekcie analizy prognoz oceny poziomu jakości, 13. Analiza zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce, 14. Wykorzystanie narzędzi jakości do wyeliminowania niezgodności w procesie zgrzewania rur, 15. Strumień wartości przy wytwarzaniu okien jako jedna ze składowych metody Lean Managment, 16. QRCM sposobem na zwiększenie lojalności klientów a kontekście jakości wyrobów, 17. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie, Specyfika wizerunku biblioteki publicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zmieniający się świat pracy - wymagania i zasoby 1.1. Ewolucja wymagań związanych z pracą we współczesnych organizacjach w kontekście zmian technologicznych i dostępnych zasobów 1.2. Praca oparta na wiedzy na tle nowych wymagań i zjawisk w jej wykonywaniu - intensyfikacja, upodmiotowienie, złożoność, praca „bez granic” 1.3. Granice pracy i „praca bez granic” - konsekwencje przemian w zakresie pracy dla wydajności i poczucia dobrostanu pracowników oraz poszukiwanie zasobów Rozdział 2. Przekształcanie pracy - perspektywa zachowań organizacyjnych 2.1. Istota przekształcania pracy - definicja i koncepcje teoretyczne 2.2. Przekształcanie pracy jako przejaw proaktywności i adaptacyjności pracowników 2.3. Przegląd wybranych badań nad związkiem JCB z postawami, zachowaniami i wynikami w organizacji Rozdział 3. Rola przekształcania pracy w funkcjonowaniu zawodowym pracownika 3.1. Potrzeby i wartości jako kluczowe mechanizmy motywacyjne do modyfikowania pracy 3.2. Kapitał psychologiczny jako zasób indywidualny pracowników generujący korzystne efekty zawodowe w obliczu wymagań w miejscu pracy 3.3. Przekształcanie pracy a dopasowanie do pracy, organizacji i zespołu 3.4. Poczucie sensu pracy jako efekt modyfikowania granic pracy 3.5. Zaangażowanie w pracę i organizację jako efekt przekształcania pracy  Rozdział 4. Jak budować w organizacji proaktywne zaangażowanie pracowników, czyli od projektowania pracy do job crafting behaviors 4.1. Klasyczne praktyki ZZL służące zmianie treści pracy - job enrichment i job (work) design 4.2. Rola praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w stymulowaniu zachowań modyfikujących pracę 4.3. Przywództwo i jego rola w stymulowaniu proaktywności pracowników Rozdział 5. Metodyka badania 5.1. Cele, pytania badawcze i hipotezy 5.2. Zmienne i narzędzia pomiaru 5.3. Procedura badań oraz charakterystyka próby 5.4. Etapy badania - badanie ilościowe i jakościowe (wywiady FGI) 5.5. Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań Rozdział 6. W jaki sposób stosowanie praktyk ZZL sprzyja przekształcaniu pracy - wyniki badań własnych 6.1. Związek praktyk ZZL z przekształcaniem pracy 6.2. Przejawy i motywy przekształcania pracy w narracjach respondentów firm sektora KIBS w świetle badań jakościowych 6.2.1. Przejawy JCB w firmach wiedzochłonnych 6.2.2. Motywy przekształcania pracy w firmach wiedzochłonnych 6.3. Omówienie wyników Rozdział 7. W jaki sposób menedżerowie przyczyniają się do job craftingu - wyniki badań własnych 7.1. Analiza wpływu przywództwa na przekształcanie pracy 7.1.1. Przywództwo a JCB 7.1.2. Wartości a JCB 7.2. Omówienie wyników; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czym jest projekt?; 2. Czym jest tradycyjne zarządzanie projektami?; 3. Zakres projektu; 4. Działania w ramach projektu; 5. Prognozowanie czasu, zasobów, wymagań i kosztów projektu; 6. Diagram sieci projektu; 7. Dostępność zasobów i koszty projektu a zmiany w harmonogramie; 8. Wspólne sesje planowania projektowego: organizowanie i prowadzenie; 9. Rekrutacja, organizowanie i zarządzanie zespołem projektowym; 10. monitorowanie i kontrola postępów prac nad projektem; 11. Zamykanie projektu; 12. Zarządzanie projektami metodą łańcucha krytycznego; 13. Adaptacyjna struktura projektu - wprowadzenie; 14. Zakres wersji; 15. Plan cyklu; 16. Budowanie cyklu; 17. Punkt kontrolny klienta; 18. Przegląd rezultatów wersji; 19. Odmiany APF; 20. Zarządzanie portfelem projektów; 21. Biuro wsparcia projektów; Podsumowanie i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi / Czesław Zając. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2007. - 224, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji, 2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi 3. Planowanie zasobów ludzkich w organizacji, 4. Organizacja, analiza i opis stanowiska pacy, 5. Praca i zatrudnienie, 6. Dobór i adaptacja społeczno- zawodowa pracowników, 7. Motywowanie w organizacji w świetle podejść do motywowania, 8. Motywowanie w przedsiębiorstwie - instrumenty, formy i systemy motywowania, 9. Ocenianie pracowników, 10. Rozwój pracowników i menedżerów, 11. Kierowanie ludźmi. Przywództwo, 12. Kultura organizacyjna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp do zarządzania zmianami; 2. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - podstawowe zagadnienia; 3. Typologie i modele zmian organizacyjnych; 4. Metodyka wprowadzania zmian do przedsiębiorstwa; 5. Kultura organizacyjna w procesie zmian; 6. Aspekt społeczny procesu zmian w organizacji; 7. Przywództwo i liderzy zmian w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacyjne podstawy polityki i systemu politycznego: I. Podstawowe pojęcia. II. Kształtowanie systemu organizacyjnego polityki. III. Władza i sposoby jej sprawowania w organizacjach politycznych. IV. Podstawy organizacyjne państwa i partii politycznych jako podmiotów polityki. V. Formalizacja i centralizacja w organizacjach politycznych. VI. Struktury organizacji politycznych. VII. Kultura w organizacjach politycznych. Funkcje kierownicze w organizacjach politycznych: I. Strategia jako naczelna funkcja kierownicza. II. Przewodzenie w organizacjach politycznych. III. Decydowanie w organizacjach politycznych. IV. Kierowanie konfliktem w organizacji politycznej. V. Kształtowanie informacji i komunikacji w organizacjach politycznych. VI. Kontrolowanie w organizacjach politycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mistrz menedżerem produkcji / Zygmunt Zbichorski. - Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, 1997. - 94 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm + 4 załączniki : [14] s.
Wstęp; Rola i zadania mistrza; System mistrzów funkcjonalnych; System doskonalenia mistrzów - Menedżerów produkcji; Zapewnienie współpracy w procesie produkcyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część I: Organizacje wobec wyzwań rynku globalnego. 1. Zmiana i rozwój organizacji. 2. Wiedza i jej pozycja w organizacji. 3. Współczesna wizja organizacji - odpowiedź na wyzwania rynku globalnego. Część II: Personel firmy. Nowe tendencje i orientacje. 4. Personel firmy jako zasób strategiczny. 5. Narzędzia i techniki analizy strategicznej w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Motywacyjna siła procedur personalnych. 7. Zarządzanie ludźmi oparte na pojęciu kompetencji. 8. Nowe metody oceny realizacji funkcji personalnych. 9. Etyczne przedsięwzięcie w organizacji. 10. Alternatywne formy zatrudnienia pracowników. Część III: Dezorganizacja w organizacji. 11. Stres jako kategoria jednostkowa i organizacyjna. 12. Patologiczne zachowania ludzi w organizacji i w jej otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie strategiczne organizacją gospodarczą, 2. Ryzyko w procesach strategicznych organizacją, 3. System zarządzania ryzykiem decyzji i działań organizacji gospodarczej, 4. Przestrzeń ryzyka, 5. Identyfikacja, pomiar ryzyka, 6. Instytucje. Instrumenty zarządzania ryzykiem, 7. Źródła ryzyk decyzji i działań zarządu organizacji, 8. Ryzyka decyzji i działań zarządu organizacji, 9. Koncepcja systemu zarządzania ryzykiem działalności organizacji gospodarczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 69)
1. Sprawność działania bibliotek a kultura organizacyjna, 2. Poziomy kultury organizacyjnej w bibliotekach, 3. Kultura organizacyjna bibliotek i jej pracownicy, 4. Przywódca (karda zarządzająca) i kultura organizacyjna w bibliotekach, 5. Organizacja przestrzeni bibliotecznej jako element kultury organizacyjnej, 6. Wpływ kultury organizacyjnej na tożsamość i wizerunek biblioteki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej ; 71)
(Konferencja)
O istocie i znaczeniu kontrollingu jakości, Aspiracje konsumpcyjne młodzieży wywołane reklamą, Zarządzanie międzykulturowe, Zmiany w systemie zarządzania komunikacją miejską w Polsce, Prawne formy podejmowania działalności gospodarczej w Internecie, Zarządzanie wiedzą - wyzwaniem przyszłości, Kultura organizacyjna przyszłości, Transformacja w Polsce, Strategie marketingowe dla sektora MSP w przededniu wejścia Polski do UE, szanse i zagrożenia integracji z Unią Europejską w opinii przedsiębiorców regionu świętokrzyskiego, Zarządzanie w nowej ekonomii, Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznie odpowiedzialnym, Zaufanie w organizacji, Zarządzanie inwestycjami, Elementy organizacji uczącej się, Klient XXI wieku wartość dla niego stworzona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upowszechnianie kompleksowego systemu sterowania jakością (Total Quality Controla - TQC) w przedsiębiorstwach japońskich oraz analiza możliwości wykorzystania tych doświadczeń w polskim przemyśle. Przykłady z przemysłu japońskiego: -Działania na rzecz zapewnienia jakości urządzeń energetyki jądrowej (Mitsubisi Ltd); -Wdrożenia i rozwój TQC (Iseki Co. Ltd); -Diagnoza sterowania jakością w Komatsu Ltd; -Weryfikacja projektów wyrobów w przedsiębiorstwie OMRON; -Działalność TQC w Isuzu Motors; -Działania w zakresie zapewnienia jakości w Amada Wasion Co. Ltd; Procedura propagowania TQC w firmie TOTO; -Sterowania jakością w korporacji Ushito; -Propagowanie działań w zakresie kompleksowego sterowania jakością w PENTEL Co. Ltd; -Działalność w zakresie sterowania jakością w przemy śle hotelarskim i rekreacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej