Kampania wyborcza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(32)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Mazur Marek
(2)
Alberski Robert
(1)
Balicki Adam
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzostowski Wojciech
(1)
Brózda Łukasz
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dadak Justyna
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Dudek Joanna
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Flisek Karo
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Grzybek Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jednaka Wiesława
(1)
Kalisz-Prakopik Anna
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Krauz-Mozer Barbara
(1)
Kryszeń Grzegorz
(1)
Król Karol
(1)
Król Martyna
(1)
Kuchta Łukasz
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Miąsko Mariusz
(1)
Moszczyńska Paulina
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Nurzyńska-Wereszczyńska Edyta
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olmińska Anna
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Peszyński Wojciech
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rożek Kacper
(1)
Skrzypiński Dariusz
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Sobol-Kołodziejczyk Piotr
(1)
Sobolewska-Myślik Katarzyna
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zielinski Marek
(1)
Zieliński Marek
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Świętnicki Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(30)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Przedsiębiorstwo
(1422)
Zarządzanie
(682)
Unia Europejska
(634)
Polska
(627)
Samorząd terytorialny
(531)
Kampania wyborcza
(-)
Środki masowego przekazu
(427)
Kadry
(418)
Marketing
(414)
Gospodarka
(406)
Banki
(383)
Organizacja
(379)
Prawo pracy
(358)
Internet
(352)
Komunikacja społeczna
(333)
Globalizacja
(322)
Integracja europejska
(318)
Prawo
(307)
Nauczanie początkowe
(300)
Postępowanie administracyjne
(284)
Dziecko
(280)
Polityka
(266)
Rodzina
(262)
Prawa człowieka
(256)
Unia Europejska (UE)
(253)
Prawo administracyjne
(252)
Praca
(245)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Prawo cywilne
(243)
Pedagogika
(242)
Administracja
(241)
Język angielski
(238)
Prawo karne
(238)
Szkolnictwo
(236)
Nauczyciele
(235)
Finanse
(234)
Państwo
(233)
Podatek
(231)
Polityka społeczna
(230)
Kultura
(229)
Psychologia
(227)
Finanse publiczne
(226)
Socjologia
(218)
Społeczeństwo
(217)
Innowacje
(216)
Rachunkowość
(216)
Nauczanie
(213)
Szkolnictwo wyższe
(212)
Zarządzanie jakością
(212)
Opieka społeczna
(209)
Reklama
(209)
Wychowanie
(209)
Rynek pracy
(207)
Budżety terenowe
(201)
Kobieta
(201)
Menedżerowie
(200)
Nauczanie zintegrowane
(199)
Młodzież
(198)
Nieruchomości
(194)
Prawo międzynarodowe
(194)
Konkurencja
(193)
Public relations
(192)
Prawo wspólnotowe europejskie
(191)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(189)
Osobowość
(188)
Zatrudnienie
(183)
Konsumenci (ekon.)
(181)
Bezrobocie
(179)
Społeczeństwo informacyjne
(179)
Prawo karne procesowe
(177)
Rynek finansowy
(177)
Ochrona środowiska
(176)
Prawo Unii Europejskiej
(175)
Rynek kapitałowy
(175)
Prawo gospodarcze
(165)
Kształcenie
(157)
Umowa
(157)
Filozofia
(152)
Logistyka gospodarcza
(151)
Turystyka
(150)
Sądownictwo
(148)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Decyzje
(146)
Papiery wartościowe
(146)
Polityka międzynarodowa
(145)
Oświata
(144)
Ubezpieczenia społeczne
(144)
Demokracja
(140)
Płaca
(137)
Stosunki interpersonalne
(136)
Psychologia społeczna
(135)
Służba zdrowia
(135)
Prawo konstytucyjne
(134)
Inwestycje
(132)
Postępowanie cywilne
(132)
Terroryzm
(132)
Prawo autorskie
(128)
Język polski
(126)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Motywacja pracy
(120)
Bezpieczeństwo publiczne
(119)
Temat: czas
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Cypr
(1)
Europa
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybory parlamentarne: pomiędzy unwiersalizmem a partykuralizmem; uwarunkowania prawne wyborów parlamentarnych 2005; Takich dwóch, co zdobyło elektorat; Uśmiech przez łzy. Charakterystyka wyborów z punktu widzenia Platformy Obywatelskiej; Analiza marketingowa kampanii parlamentarnej Samoobrony; Między ustami a brzegiem pucharu. Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampaniach wyborczych 2005 roku; Kampania wyborcza Polskiego Stronnictwa Ludowego w 2005 r.; Z nadzieją w przyszłość. Liga Polskich Rodzin w wyborach do parlamentu 2005; Kampania wyborcza Partii Demokratycznej - demokraci.pl w 2005 r., czyli strategia bez strategii; Ruch Patriotyczny - "odrodzenie i niepodległość"; Socjaldemokracja Polska - narodziny i klęska nowej lewicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 4)
1. Marketing polityczny i ocena jego realizacji poprzez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań, 2. Proces zarządzania marketingiem politycznym, 3. Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu, 4. Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych, 5. Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami, 6. Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych, 7. Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych, 8. Idea związku metropolitarnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego, 9. Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski, 10. Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych, 11. Działania marketingowe podmiotów politycznych o okresie międzywyborczym,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
I. Systemy wyborcze i zachowania wyborcze 1. Rola i zadania Państwowej Komisji Wyborczej w medialnej kampanii wyborczej 2. Zasadność podziału kraju na okręgi wyborcze w wyborach do sejmu - wybrane problemy 3. Lewica w wyborach parlamentarnych 2001-2005 a przekształcenia systemu wyborczego 4. 100 procent wyborców 5. Przyczyny absencji w wyborach parlamentarnych 2005 6. Głos preferencyjny - złudzenie wyboru II. Programy wyborcze 1. Koncepcja prezydentury w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości 2. Kwestia niemiecka w kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości 2005 r. 3. Polityka zagraniczna w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego i Dinalda Tuska - konfrontacja wizji 4. Koncepcje większościowego systemu wyborczego w programach i stanowiskach partii politycznych prezentowanych medialnej kampanii parlamentarnej 2005 r. 5. Polityka ekologiczna w programach wyborczych partii politycznych. Analiza wyborów parlamentarnych 2005 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Rola wyborów parlamentarnych w państwie demokratycznym. 1. Typologia funkcji wyborów parlamentarnych. 2. Kreowanie składu parlamentu. 3. Legitymizowanie. 4. Funkcja polityczno-programowa. 5. Kontrolowanie i egzekwowanie odpowiedzialności deputowanych. 6. Aktywizowanie społeczeństwa. II: Zasada wolnych wyborów w aktach prawnych i dokumentach politycznych. 1. Wolność wyborów w dokumentach międzynarodowych. 2. Wolne wybory jako instytucja prawa konstytucyjnego. 3. Zagadnienie wolnych wyborów do izb drugich parlamentów. III: Pojęcie wolnych wyborów. 1. Poglądy na istotę wolnych wyborów. 2. Specyfika wolnych wyborów w świetle dokumentów organizacji międzynarodowych. 3. Orzecznictwo sądowe a zasada wolnych wyborów. 4. Próba zdefiniowania wolnych wyborów. IV: Zasada wolnych wyborów a inne elementy prawa wyborczego. 1. Wpływ na realizację zasady wolnych wyborów innych podstawowych zasad prawa wyborczego. 2. System wyborczy. 3. Struktura okręgów wyborczych. V: Ograniczenia podmiotowe wolnych wyborów parlamentarnych. 1. Wyłączenie z procesu wyborczego określonych partii politycznych. 2. Działania mające na celu wzmocnienie reprezentacji parlamentarnej kobiet. 3. Przywileje mniejszości etnicznych w procesie wyborczym.. VI: Wolność kandydowania. 1. Zakres biernego prawa wyborczego. 2. Selekcja i zgłaszanie kandydatów. 3. Wewnątrzpartyjne mechanizmy wyłaniania kandydatów. VII: Wolność rywalizacji wyborczej. 1. Pojęcie kampanii wyborczej. 2. Ramy czasowe kampanii wyborczej. 3. Podstawowe standardy rywalizacji wyborczej. 4. Zasada równego statusu prawnego podmiotów rywalizacji wyborczej. 5. Zasada uczciwego i zgodnego z prawem prowadzenia kampanii wyborczej. 6. Zasada neutralności organów władzy publicznej i organów wyborczych. VIII: Wolność wyrażania preferencji wyborczych. 1. Termin wyborów. 2. Procedury głosowania. 3. Zakres i treść decyzji wyborczej. 4. Wolne wybory a przymus wyborczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy prawne zarządzania w organizacjach pozaekonomicznych (niekomercyjnych). 2. Podstawy prawne tworzenia i funkcjonowania partii politycznych. 3. Statutowe mechanizmy i procedury zarządzania wewnątrzorganizacyjnego (zasobami ludzkimi). 4. Zarządzanie majątkiem i finansami partii politycznych. 5. Partie w kampaniach wyborczych - podstawy udziału i procedury zarządzania. 6. Procedury zarządzania w procesie konstytuowania organów władzy, jej sprawowania oraz pozostawania w opozycji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Specyfika wyborów do Parlamentu Europejskiego w systemie politycznym RP, II. Podstawy prawne wyborów do PE w Polsce, 1. Pozycja prawna posła PE, 2. Przebieg prac nad polską ustawą wyborczą do Parlamentu Europejskiego, 3. Reguły prawne wyborów na podstawie ustawy "Ordynacja wyborcza do Parlamentu Europejskiego" z 23 stycznia 2004 roku, III. Sytuacja polityczna, społeczno-gospodarcza oraz międzynarodowa pozycja Polski w przededniu akcesji, 1. Sytuacja polityczna, 2. Sytuacja społeczno-gospodarcza, 3. Międzynarodowe położenie Polski, IV. Programy komitetów wyborczych i przebieg kampanii, 1. Programy komitetów wyborczych, 2. Główni kandydaci i działania komitetów wyborczych w czasie kampanii, V. Rezultaty wyborów, 1. Przyczyny wysokiej absencji Polaków w wyborach do Parlamentu Europejskiego, 2. Wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego i ich wpływ na sytuację polityczną, 3. Wybory do Parlamentu Europejskiego w innych państwach Unii Europejskiej, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampania w referendum europejskim w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego 2. Prace legislacyjne nad ordynacją wyborczą do Parlamentu Europejskiego 3. Debata publiczna oraz referendum w Finlandii przed wejściem do UE 4. Zjawisko polityzacji informacji w kampanii informacyjnej w okresie przedreferndalnym 5. Jaka Polska w jakiej Europie? - analiza telewizyjnych audycji referendalnych 6. Kampania referndalna w prasie lokalnej na przykładzie "Panoramy Leszczyńskiej" 7. Style autoprezentacyjne polskich kandydatów na eurodeputowanych. Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2004 r. 8. "Gorące" euroreferndum, "letnie" eurowybory czyli o partycypacji Polaków w unijnych turniejach politycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teatr władzy lokalnej / Joanna Śmigielska. - Warszawa : TRIO Wydawnictwo, 2004. - 190, [1] s. ; 21 cm.
1. Scena-wybory samorządowe w Mieście w latach 1990 i 1994, 2. Kulisy - wewnętrzne mechanizmy sprawowania władzy, 3. Publiczność - władze lokalne w opinii społeczeństwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie do kampanii 2. Kandydat 3. Strategie wyborcze 4. Regulacje prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej