Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(22)
Książki
(8)
Forma i typ
E-booki
(22)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(7)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(1)
Autor
Antonowicz Paweł
(7)
Howorus-Czajka Magdalena
(2)
Pisarewicz Piotr
(2)
Wycinka Ewa
(2)
Andrzejewski Marek
(1)
Bednarczyk Teresa H
(1)
Bielawska Kamila
(1)
Bizon Wojciech
(1)
Bęben Robert
(1)
Chmielewski Mariusz
(1)
Galiński Paweł
(1)
Jackowska Beata
(1)
Jastrzębska Maria
(1)
Jezierski Andrzej
(1)
Konefał Sebastian Jakub
(1)
Książkiewicz Dorota
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Maśniak Dorota
(1)
Mendel Maria
(1)
Poszewicki Andrzej
(1)
Próchniak Joanna
(1)
Płoska Renata
(1)
Reszek Leszek
(1)
Romanowski Marcin
(1)
Sadkowska Joanna
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Stańczak-Strumiłło Kamila
(1)
Stańczyk Piotr
(1)
Szczepaniak-Sobczyk Laura
(1)
Szlachetko Jakub. H
(1)
Szmelter-Jarosz Agnieszka
(1)
Szreder Mirosław
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Urbański Jacek
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Włodarski Józef
(1)
Zwolińska Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Jakość usług
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Obligacje korporacyjne
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza PEST
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Demokracja uczestnicząca
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Energetyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europa 2020
(1)
Faktoring
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Franczyza
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyzacja
(1)
Interesariusze
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klauzule umowne
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Model biznesowy
(1)
Muda (zarządzanie)
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo miejscowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Płynność finansowa
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Upadłość
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
(1)
Venture capital
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie przez wartości
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zmowa cenowa
(1)
Zmowa przetargowa
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Niemcy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Innowacyjne studiowanie na specjalności; Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstwa – wprowadzenie; Rozdział 1. Zasoby - znaczenie i klasyfikacja Rozdział 2. Zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zarządzanie majątkiem obrotowym Rozdział 4. Istota zarządzania przez wartość - źródła danych i podstawy formułowania rekomendacji zarządczych (studium przypadku) Rozdział 5. Budowa i operacjonalizacja strategii generalnej lub obszarowej organizacji złożonej strukturalnie - metodyka i wytyczne do opracowania projektu Rozdział 6. Etyka biznesu - istota i poziomy Rozdział 7. Obszary społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 8. Standardy i wytyczne z zakresu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem Rozdział 10. Instrumenty rynku pieniężnego - weksel Rozdział 11. Jak przekonać inwestora venture capital do pomysłu biznesowego - czyli jak przygotować skuteczny pitch deck? Rozdział 12. Kultura doskonałości i pomiar poziomu jej dojrzałości w organizacji (studium przypadku) Rozdział 13. Droga przedsiębiorstwa w procesie certyfikacji obowiązkowej i dobrowolnej wyrobów Rozdział 14. Instrumentarium zarządzania jakością (studium przypadku) Rozdział 15. Rola auditu w procesie doskonalenia (studium przypadku) Rozdział 16. Zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwie (studium przypadku) Rozdział 17. Relacje w biznesie - typologia Rozdział 18. Analiza makrootoczema organizacji z wykorzystaniem modelu PEST - metodyka cyklicznego monitonngu otoczenia organizacji Rozdział 19. Franczyza jako forma współdziałania przedsiębiorstw Rozdział 20. Podejmowanie decyzji menedżerskich na poziomie ujednolicania procesów w jednostce biznesowej w pionie IT - procesy, controlling (studium przypadku) Rozdział 21. Key Performance Indicators (Joanna Próchniak) Rozdział 22. Wykorzystanie zarządzania projektem do osiągania celów przedsiębiorstwa Rozdział 23. Lean Management w przedsiębiorstwie (zadanie, gra symulacyjna) Rozdział 24. Metoda FMEA i jej zastosowanie Rozdział 25. Prognozowany rachunek przepływów pieniężnych - finansowa część biznesplanu przedsięwzięcia gospodarczego (arkusz kalkulacyjny) Rozdział 26. Pomiar wartości wykreowanej. Nośniki wartości i źródła tworzenia zysku (studium przypadku) Rozdział 27. Nadużycia w przedsiębiorstwie Rozdział 28. Ocena zagrożenia niewypłacalnością kontrahenta - systemy wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw (analityka finansowa) Rozdział 29. Identyfikacja i klasyfikacja kosztów jakości (studium przypadku) Rozdział 30. Ocena jakości usług (studium przypadku) Rozdział 31. Trendy w konsumpcji żywności Rozdział 32. Zastosowanie metody Kano w ocenie cech jakości usług świadczonych przez dziekanat Rozdział 33. Zasady wdrożenia systemu HACCP w placówce gastronomicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty i kierunki rozwoju badań w naukach o zarządzaniu i jakości; Determinanty wartości przedsiębiorstwa; Tworzenie i przechwytywanie wartości jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa; Zarządzanie jakością w rozwoju przedsiębiorstwa; Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Analiza sektorowa we współczesnej gospodarce; Wybrane problemy zwiększenia poprawności wyceny przedsiębiorstwa z perspektywy właścicielskiej; Granice społecznego charakteru i jego pomiar w działalności przedsiębiorstw; Key Performance Indicators (KPI) – kluczowe mierniki pomiaru działalności przedsiębiorstw na przykładzie portów morskich; Praktyczny wymiar KPI – granice opomiarowania procesów w dużej, złożonej strukturalnie organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości; Wiedza i kultura organizacyjna jako główne filary zasobów niematerialnych w przedsiębiorstwie; Wielowymiarowa ocena zarządzania majątkiem i kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie; Rozwój organizacji ukierunkowanej na reaktywne zarządzanie odchyleniami - typologia i rola systemów wczesnego ostrzegania przed upadłością przedsiębiorstw; Lean management w przedsiębiorstwie; Instytucjonalne formy wspierania przedsiębiorczości; Porozumienia ograniczające uczciwą konkurencję na polskim rynku; Ewolucja pozabankowych form finansowania dłużnego przedsiębiorstw w Polsce; Zarządzanie projektami - perspektywa sukcesu; Zarządzanie projektami europejskimi - perspektywa interesariuszy; Zmieniające się paradygmaty zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami - diagnoza i perspektywa przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Metody ilościowe w ubezpieczeniach odgrywają współcześnie ważną rolę. Umiejętność analizy danych jest niezbędna w procedurze underwritingowej, marketingowej czy w szeroko rozumianym zarządzaniu. Wszystkie działy zakładów ubezpieczeń wykorzystują metody ilościowe w pozyskiwaniu wiedzy. Dane o rynku ubezpieczeń są ważne także dla prawidłowego funkcjonowania organów nadzoru, instytucji wspomagających funkcjonowanie rynku, w tym pośredników ubezpieczeniowych. Autorzy niniejszej monografii postawili sobie za cel przybliżenie czytelnikom zastosowań metod ilościowych w ubezpieczeniach, koncentrując się głównie na zastosowaniach innych niż aktuarialne. Pierwsza część książki, na którą składają się rozdziały 1 – 7, przedstawia możliwości analizy rynku ubezpieczeń i zagadnień ubezpieczeniowych przy pomocy metod statystycznych oraz metod rachunku prawdopodobieństwa. W rozdziałach tych omówione zostały zarówno podstawowe elementy statystyki opisowej stosowane w ubezpieczeniach, jak i zagadnienia wnioskowania na podstawie określonych rozkładów zmiennych charakteryzujących zjawiska ubezpieczeniowe. W drugiej części książki autorzy skoncentrowali się na ważnej w sektorze ubezpieczeń problematyce finansowej. Współczesny rynek ubezpieczeń jest częścią rynku finansowego, a w ubezpieczeniach trudną do przecenienia rolę odgrywa funkcja oszczędnościowa. Z tego powodu w rozdziałach 8 – 11 scharakteryzowano zagadnienia zmiany wartości pieniądza w czasie, rachunku rent i ratalnej spłaty długów. Książka finansowana w ramach Programu ProUG.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej