Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(24)
Autor
Tworzydło Dariusz
(11)
Soliński Tomasz
(5)
Antonowicz Paweł
(2)
Chmielewski Zbigniew
(2)
Chłopecki Jerzy
(2)
Gawroński Sławomir
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Pomianek Tadeusz
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Biliński Jacek
(1)
Gardziel Tadeusz
(1)
Grzywacz Renata
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Jurkowska-Gomułka Agata
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mickiewicz Tomasz
(1)
Misiąg Wojciech
(1)
Paszczyński Stanisław
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Polak Rafał
(1)
Przywara Barbara
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Rodzinka Jacek
(1)
Rozmus Andrzej
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Skica Tomasz
(1)
Waltoś Stanisław (1932- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Public relations
(13)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Innowacje
(2)
Internet
(2)
Model biznesowy
(2)
Oświata
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama
(2)
Sponsoring
(2)
Studenci
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agencje rządowe
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Budżet
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dług państwowy
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusze celowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Interesariusze
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola skarbowa i podatkowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Najwyższa Izba Kontroli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Numizmatyka
(1)
Odpoczynek
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Podatek
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka publiczna
(1)
Prawo prasowe
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Start-up
(1)
Turystyka
(1)
Turystyka a gospodarka
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Unia Europejska
(1)
Upadłość
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zielone obligacje
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Public relations - zagadnienia poznawcze. Współczesny kryzys wizerunku. Kulturowe uwarunkowania public relations - wybrane aspekty. Paradygmaty public relations - wiedza, komunikowanie się czy wizerunek. O nieprawdziwości informacji. Uwagi o czarnym PR w świetle arty. 14. Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dziennikarstwo a public relations. Cechy wspólne i różnice na przykładzie czasopism o zdrowiu. Idealny PR-menedżer. Oczekiwania dziennikarzy wobec przedstawicieli branży public relations w świetle badań empirycznych. Członkostwo w Unii Europejskiej a public relations polskiej administracji podatkowej. Konstytucyjne podstawy prawa prasowego i wolności wypowiedzi. Domniemanie niewinności a informacja prasowa o wyroku zapadłym w procesie karnym. Komunikacja czy manipulacja? Partyzancki lobbying i wątpliwe praktyki public relations w Polsce. Manipulacje przy "czwartej władzy". Razem czy osobno? Wstęp do porównania niektórych aspektów etyki dziennikarskiej oraz etyki public relations w świetle wybranych kodeksów etyki zawodowej. Wolność słowa a prawnokarna ochrona dobrego imienia osób i podmiotów zbiorowych. Wpływ wizerunku kraju pochodzenia produktu na decyzje zakupu polskich konsumentów. Etyka a public relations - poszukiwanie tożsamości i budowanie wizerunku. Public relations a integracja Polski z Unią Europejską. Portret polskiego środowiska specjalistów PR, czyli kobiety są z promocji a mężczyźni z zarządów. II: Samorządy i państwo. Znaczenie wizerunku w procesie kreowania przewagi konkurencyjnej Wrocławia. Rzecznik prasowy instytucji samorządowych. Wskazówki praktyczne. Public relations a działalność jednostek samorządu terytorialnego. Podstawy prawne public relations w samorządzie terytorialnym. Portal "Wirtualna stolica" jako narzędzie dialogu z mieszkańcami. Wykorzystanie Internetu w procesie komunikacji społecznej (mieszkańcy a gmina). Wybory parlamentarne - PR, ordynacja i samorząd. Public relations w gminach jako podmiotach non profit - obszary adaptacji instrumentów. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku państw. Zasoby public relations "pomarańczowej rewolucji" na Ukrainie. Komunikowanie perswazyjne w polityce. Problem efektywności. Istota public relations w polityce. Informacja jako strategiczny zasób społeczeństwa. Medialny wizerunek współczesnego terroryzmu. PR w samorządzie. Drzwi szeroko otwarte. Shrek jako promocja liberalizmu? III: Uczelnie wyższe i edukacja. Działalność public relations szkoły wyższej w opinii studentów Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Promocja i kształtowanie wizerunku jednostek akademickich. Jaki znak twój? Historia tożsamości wizualnej Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Analiza działań wyższych uczelni w Polsce w zakresie Internet public relations. Szkoła on-line - wizerunek szkoły w Internecie. Czynniki determinujące wizerunek uczelni wśród studentów. Wizerunek biblioteki uniwersyteckiej w mediach w okresie zmian. Biuro Karier w kształtowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. e-learning jako czynnik budowania wizerunku szkoły wyższej. Edukacyjne public relations: efektywność działań. Media relations w procesie kształtowania wizerunku uczelni wyższych. Komunikowanie wewnętrzne w uczelniach wyższych na przykładzie Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy; Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania; Wiedza - alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania; Public relations jako środek komunikacji w gminie; Miejsce i znaczenie Public Relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce; Kreowanie potrzeb konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych; Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument public relations przedsiębiorstw; Plakat i afisz w działaniach public relations; Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym; Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich; Instrumenty promocji w wyborczej strategii marketingowej; Czarne sztuczki - propaganda i PR; Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym; Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym; Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rzecznik prasowy jako postać medialna. 2.Rzecznik prasowy jako twórca wizerunku instytucji. 3.Rzecznik a świat mediów. 4.Elementy prawa prasowego w pracy rze cznika. 5.Symptomy wypalenia w zawodzie rzecznika pras owego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzenie współczesnego szkolnictwa wyzszego0 ścieżki tradycji; 2. Prawno-społeczne warunki powstania i likwidacji szkół wyższych w Polsce; 3. Ustroje szkół wyższych. Rozważania modelowe. 4. Autonomia szkół wyższych; 5. Mienie i finanse szkół wyższych; 6. Pracownicy szkoły wyższej; 7. Kariery nauczycieli akademickiej; 8. Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli akademickich; 9. Odpowiedzialność dyscyplinarna studentów; 10. Organizacja studiów, stypendia oraz funkcjonowanie samorządu i organizacji studenckich; 11. Internacjonalizacja studiów i badań naukowych; 12. Organizacja i prowadzenie badań naukowych w szkole wyższej; 13. Studia doktoranckie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co z tym dziennikarstwem?, 2. Studium przypadku z czterema komentarzami, 3. O wtórnej wiktymizacji bohaterów materiałów prasowych, 4. Molarność media relations. Etyczne aspekty współpracy dziennikarzy i specjalistów public relations w Polsce, 5. Głos o stanie współczesnego rynku medialnego w Wielkiej Brytanii i szkoleniu dziennikarzy na przykładzie BBC, 6. Czy praktyka jest potrzebna?, 7. Kształcenie dziennikarzy czy edukacja medialna? Technologie - poznanie - komunikacja, 8. Rola radia studenckiego w kształceniu studentów dziennikarstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Aspekty integracji międzynarodowej w turystyce i rekreacji: Procesy integracji z UE w sektorach turystyki i kultury w świetle Traktatu Amsterdamskiego a nauczanie turyzmu w Polsce; Turystyka transgraniczna w Polsce i jej uwarunkowania; Integracyjne funkcje turystyki na przykładzie trójnarodowej wymiany młodzieżowej w ramach "Trójkąta Weimar'skiego"; Rozwój turystyki jako cel współpracy samorządów lokalnych; Turystyka socjalna czynnikiem integracji w euroregionie "Karpaty Wschodnie"; Wpływ procesu globalizacji gospodarki światowej na ekonomiczne i społeczne aspekty turystyki Turystyka zrównoważona- turystyka przyszłości; Współpraca transgraniczna a ochrona granicy państwa we Wschodniej części Karpat Polskich; Zagadnienia turystyki nadgranicznej; Turystyka zrównoważona - przemysł turystyczny a zrownoważony rozwój; Szanse rozwoju turystyki transgranicznej na przykładzie województwa podlaskiego; Walory przyrodniczo-turystyczne Roztocza Wschodniego; Wolny czas trurystyka młodzieży słowackiej; Koncepcja sportu dla wszystkich w aspekcie sponsoringu i marketingu; Linie lotnicze w sieci- rezerwacje online; Wykorzystanie Internetu w turystyce. Cz. II Uwarunkowania rozwoju, organizacji i zarządzania w turystyce: Finansowo-prawne organiczenia funkcjowa nia i rozwoju polskich uzdrowisk; Międzynarodowe i krajowe uwarunkowania rozwoju turystyki; Zagraniczna turystyka przyjazdowa do województwa podkarpackiego w latach 1998-2000; Lojalność klientów w kontekście marketingowego sposobu zarządzania przedsiębiorstwem; Możliwości finansowego wsparcia rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce; Turystyka wiejska na Podhalu (na przykładzie Białki i Bukowiny Tatrzańskiej); Możliwości rozwoju turystyki w Kotlinie Jeleniogórskiej z uwzględnieniem agroturystyki; Ekologiczne aspekty rozwoju turystyki; Dziedzictwo kultury materialnej Żydów jako element oferty turystycznej Podkarpacia; Rekreacja fizyczna jako czynnik zdrowotny; Działalność organizacji pozarządowych w zakresie turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych; Turystyka w kształtowaniu dojrzałej osobowości; Ochrona środowiska w turystyce alternatywnej; Rekreacja dla osób niepełnosprawnych; Wykorzystanie czasu wolnego przez młodzież z regionu podkarpackiego; Program studiów na kierunku turystyka i rekreacja a oczekiwania studentów; Znaczenie żywności i żywienia w sektorze turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I. Klient na rynku usług turystycznych: Wiek turysty jako czynnik rozwoju pozaeuropejskiej turystyki poznawczej; Dziedzictwo kulinarne jako produkt turystyczny Polski; Samotny turysta- konsument na rynku usług turystycznych; Internet jako źródło informacji dla turystów; Analiza rozmieszenia gospodarstw agroturystycznych według powiatów województwa lubelskiego; Cz. II. Trendy w turystyce zdrowotnej: Rola sportu, turystyki i rekreacji w tworzeniu jakości życia osób w wieku starszym; Kierunki i perspektywy rozwoju turystyki zdrowotnej; Możliwości rozwoju turystyki leczniczej w oparciu o procesy restrukturyzacji instytucji ochrony zdrowia; Turystyka medyczna nową perspektywą dla polskich placówek służby zdrowia; Aktywizacja osób niesłyszących poprzez wykorzystanie multimedialnego systemu informacji turystycznej; Cz. III. Tendencje rozwoju turystyki w regionie: Specyfika i ochrona wartości kulturowych na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego; Akces Polski do Unii Europejskiej jako czynnik zwiększający turystyczną atrakcyjność Polski na rynkach Ukrainy, Białorusi i Rosji, Turystyka a dialog interreligijny; Turystyka weekendowa i jej znaczenie dla wykorzystania czasu wolnego w rodzinie; Turystyka postindustrialna szansą rozwoju gospodarczego gminy Bogatynia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czy jest dzisiaj możliwy uniwersytet?; Co z tą edukacją? NIe do końca subiektywna analiza stanu polskiej nauki i szkolnictwa wyższego; Wykorzystanie technologii informatycznych do uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na globalnym rynku edukacyjnym - wybrane problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie wyborów: Wybory; Partie polityczne i ich programy; Marketingowa koncepcja rywalizacji politycznej. 2. Komitet Wyborczy Platformy Obywatelskiej RP: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 3. Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 4. Komitet Wyborczy Lewica i Demokraci: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 5. Komitet Wyborczy Polskiego: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 6. Komitet Wyborczy Ligi Prawicy: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 7. Komitet Wyborczy Samoobrona RP: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 8. Komitet Wyborczy Partia Kobiet: Program wyborczy; Kampania wyborcza; Wyniki wyborów. 9. Na obrzeżach kampanii wyborczej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Potencjał społeczny w organizacji: System organizacyjny; Schematy organizacyjne; Współczesne spojrzenie na organizację; Zarządzanie potencjałem społecznym w organizacji; Przyczyny wzrostu znaczenia zarządzania potencjałem społecznym. R.2 Praca menedżera: Typy menedżerów; Umiejętności i kompetencje menedżera; Role menedżera; Zadania menedżera. R.3 Przywództwo: Istota przywództwa; Koncepcje przywództwa; Lider w organizacji. R.4 Społeczny charakter organizacji: Kultura organizacyjna; Komunikacja w organizacji; Konflikty w organizacji. R.5 Planowanie zatrudnienia, rekrutacja i selekcja kadr: Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja; Selekcja. R.6 Motywowanie pracowników: Motywacja; polityka płacowa i systemy wynagradzania. R.7 Ocena i doskonalenie pracowników: System okresowych ocen pracowniczych; Doskonalenie pracowników. Podsumowanie: Katalog błędów w zarządzaniu polskich menedżerów; Źródła sukcesu w zarządzaniu firmami amerykańskimi; Krótkie życie i niespełnione nadzieje; Jak budować tożsamość firmy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej