Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(521)
ebookpoint BIBLIO
(65)
Książki
(15)
Forma i typ
E-booki
(586)
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(14)
Autor
Praca zbiorowa
(64)
Sokołowski Jerzy
(16)
Nowak Edward
(12)
Żabiński Arkadiusz
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(10)
Sosnowski Michał
(10)
Jajuga Krzysztof
(9)
Sobocińska Magdalena
(9)
Drelich-Skulska Bogusława
(8)
Michalczyk Wawrzyniec
(8)
Kowalak Robert
(7)
Sztando Andrzej
(7)
Bełz Grzegorz
(6)
Brach Jarosław
(6)
Domiter Małgorzata
(6)
Dyczkowska Joanna
(6)
Kowalewski Marcin
(6)
Raszkowski Andrzej
(6)
Walesiak Marek
(6)
Borys Tadeusz
(5)
Dudycz Helena
(5)
Graczyk Andrzej
(5)
Ronka-Chmielowiec Wanda
(5)
Sobczak Elżbieta
(5)
Stor Marzena
(5)
Węgrzyn Grażyna
(5)
Zakrzewska-Półtorak Alicja
(5)
Bednarek Piotr
(4)
Biernacki Michał
(4)
Brol Ryszard
(4)
Brycz Bogumiła
(4)
Dudycz Tadeusz
(4)
Grześkowiak Alicja
(4)
Głuszczuk Dariusz
(4)
Jankowiak Anna H
(4)
Kaleta Andrzej
(4)
Luty Zbigniew
(4)
Markowska Małgorzata
(4)
Molek-Winiarska Dorota
(4)
Osbert-Pociecha Grażyna
(4)
Pancer-Cybulska Ewa
(4)
Rogala Piotr
(4)
Bal-Domańska Beata
(3)
Becla Agnieszka
(3)
Brol Marcin
(3)
Bąk Melania
(3)
Gasz Małgorzata
(3)
Haromszeki Łukasz
(3)
Korenik Stanisław
(3)
Luty Piotr
(3)
Marak Katarzyna
(3)
Mazur Alicja
(3)
Mazurek Szymon
(3)
Moszkowicz Krystyna
(3)
Motoryn Ruslan
(3)
Nieplowicz Maria
(3)
Nita Bartłomiej
(3)
Patrzałek Leszek
(3)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(3)
Ptak Michał
(3)
Rymarczyk Jan
(3)
Rynio Dorota
(3)
Rękas Magdalena
(3)
Skalik Jan
(3)
Smoluk Antoni
(3)
Szostak Ewa
(3)
Zaremba-Warnke Sabina
(3)
Łakomiak Aleksandra
(3)
Adamek Jacek
(2)
Bem Agnieszka
(2)
Bernardelli Michał
(2)
Bobowski Sebastian
(2)
Borkowska Bożena
(2)
Borys Grażyna
(2)
Bąk-Grabowska Dominika
(2)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(2)
Chomiak-Orsa Iwona
(2)
Derlukiewicz Niki
(2)
Dolińska Alicja
(2)
Domaradzka Aurelia
(2)
Dziechciarz Józef
(2)
Felis Paweł
(2)
Fiedor Bogusław
(2)
Grzesik Katarzyna
(2)
Głuszek Ewa
(2)
Hernes Marcin
(2)
Jończy Romuald
(2)
Kanafa-Chmielewska Dorota
(2)
Kobiela-Pionnier Katarzyna
(2)
Kocowski Tadeusz
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalska Milena
(2)
Kubów Adam
(2)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(2)
Malinowska-Misiąg Elżbieta
(2)
Masztalerz Marek
(2)
Nowak Marta
(2)
Olejniczak Jarosław
(2)
Olipra Łukasz
(2)
Orzeszko Teresa
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(141)
2010 - 2019
(449)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(601)
Język
polski
(540)
angielski
(61)
Temat
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Eksperymenty
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość produktu
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Monopol
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Polityka ludnościowa
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka społeczna
(1)
Praca
(1)
Prawo ochrony środowiska międzynarodowe
(1)
Prawo traktatów
(1)
Reklama
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Ubóstwo
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(233)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
601 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka zwraca uwagę na wyzwania i perspektywy w obszarze rachunkowości i biznesu w kontekście zrównoważonego rozwoju w erze postpandemicznej. Zaprezentowano w niej długofalowe spojrzenie na efekty globalnego kryzysu zdrowotnego. Wskazano, że pandemia Covid-19 może być postrzegana jako istotny czynnik napędzający zmiany organizacyjne, gospodarcze i społeczne. Publikacja może zainteresować badaczy rachunkowości i zarządzania, doktorantów i studentów studiów społeczno-ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Rozwój rynku kapitałowego w Polsce spopularyzował, dotychczas słabo rozpoznane, możliwości transferu korzyści dla właścicieli przedsiębiorstwa. Jednym ze sposobów transferu korzyści jest wykup akcji spółki. Ogłoszenie skupu akcji może być rezultatem podjętego przez zarząd działania restrukturyzacyjnego, próbą obrony spółki przed wrogim przejęciem, częścią większego programu transferu korzyści dla właścicieli itp. Spośród wielu wątków poruszanych w książce szczególną uwagę zwrócono na: nowy sposób klasyfikacji działań związanych z restrukturyzacją finansową przedsiębiorstwa; prezentację mechanizmów wykupu akcji przez przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jego wpływu na efektywność transakcji; źródła wartości tworzonej przez wykup lewarowany; szacowanie skorygowanej wartości bieżącej (APV), która uwzględnia okresowe zmiany dystrybucji wolnych przepływów pieniężnych w czasie trwania transakcji wykupu lewarowanego; wpływ opcji realnych na wartość transakcji wykupu lewarowanego; listę czynników wpływających na maksymalną pojemność zadłużeniową przedsiębiorstwa oraz metody jej obliczania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Prezentowana książka jest ciekawą propozycją wykorzystania narzędzi statystyki wielowymiarowej we wszechstronnej ocenie wiedzy i umiejętności uczniów. W dobie szybko zmieniającej się rzeczywistości oraz pod wpływem rozwoju technologicznego społeczeństwa przekształcają się w społeczeństwa informatyczne funkcjonujące w gospodarce opartej na wiedzy. Działania te wymagają ciągłego procesu doskonalenia kształcenia nie tylko na szczeblu podstawowym i średnim, ale również w systemie kształcenia przez całe życie. Autorzy opracowania postanowili zrealizować badanie, dążąc do osiągnięcia trzech celów: stworzenia bazy metod analitycznych, które umożliwią powtarzalne badania oraz precyzyjną ocenę poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, wypracowania narzędzi wspomagających formułowanie rekomendacji decyzyjnych oraz sposobu oceny przewidywanych efektów podejmowanych decyzji w strukturze systemu edukacyjnego w Polsce oraz wskazania użyteczności zastosowanych metod jedno- i wielowymiarowej analizy statystycznej dla danych rzeczywistych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Jest to pierwsza z trzech monografii poświęconych unikaniu opodatkowania w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, finansowana w ramach projektu z Międzynarodowego Funduszu Wyszehradzkiego. Autorami rozdziałów są naukowcy w Polski, Czech, Serbii i Portugalii. Prezentowane w niej zagadnienia obejmują unikanie opodatkowania z perspektywy podstawowego systemu informacyjnego spółek – systemu rachunkowości. W książce mówiono wartości niematerialne i prawne oraz rzeczowe aktywa trwałe w kontekście unikania opodatkowania, a także poruszono zagadnienie raportowania finansowego w kontekście ustalania efektywnej stopy opodatkowania

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autorzy prezentowanego numeru Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu przedstawiają główne obszary stosowania badań marketingowych. Przedmiotem analizy są badania marketingowe produktu oraz marki, a w tym badania produktu w jego cyklu rynkowym oraz możliwości stosowania metody refleksji strategicznej w procesie planowania nowego produktu. Przedstawione rozważania oparte są na przykładach różnych rynków, m.in. mleka spożywczego, a także regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych. Autorzy niniejszego zbioru artykułów zwracają uwagę na znaczenie i użyteczność badań marketingowych w rozpoznawaniu zachowań konsumentów, a także na możliwości zastosowania diagnostyki medycznej w badaniach zachowań konsumentów. Ukazane zostały również pytania i dylematy związane z badaniami kształtującej się w Polsce klasy wyższej i badaniami współczesnych konsumentów na rynku turystycznym, którzy poszukują doznań, doświadczeń i wrażeń. Autorzy w tej części przedstawiają także wyniki zrealizowanych badań empirycznych dotyczących opinii konsumentów na temat reklamy internetowej oraz motywacji racjonalności w korzystaniu z ICT w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Przedmiotem analizy jest także dwuwymiarowa skala służąca do pomiaru orientacji na osiągnięcia oraz relacje między akceptacją ryzyka a komponentami postawy wobec oszczędzania. Autorzy podkreślają znaczenie i wskazują na konieczność prowadzenia badań dotyczących takich kategorii, jak satysfakcja, lojalność, relacje oraz wartość dla klienta. Przedstawione rozważania i analizy oparte są na przykładzie różnych rynków branżowych, jak również dotyczą jednostek samorządu terytorialnego oraz szkół wyższych.Jak wskazują autorzy kolejnych artykułów ważnym obszarem badań marketingowych są procesy komunikacji i dystrybucji. Artykuły poświęcone tej problematyce dotyczą takich problemów, jak: metody formalne służące optymalizacji wyboru grup docelowych przekazów marketingowych, ocena efektów komunikacji marketingowej, innowacja marketingowa w handlu detalicznym, wykorzystanie badań marketingowych w zarządzaniu siecią handlową, ocena oferty marketingowej centrów handlowych, ocena skuteczności i efektywności działań merchandisingowych. Wskazano również na potrzebę prowadzenia badań opinii pracowników oraz wykorzystywania audytów, a w tym audytu kreatywnego komunikacji marketingowej oraz audytu diagnozującego aktywność marketingową małych i średnich przedsiębiorstw.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Monografia przedstawia zastosowania rozwiązań metodologicznych i metod badawczych, które to wskazują na dużą złożoność i zmienność otoczenia marketingowego. Przede wszystkim zaprezentowano w niej na rosnące umiędzynarodowienie badań marketingowych oraz konieczność dostosowywania metod do nowych wyzwań oraz zwiększania jakości wyników badań. Autorzy omawiają m.in.: uwarunkowane kulturowo jakościowe badania marketingowe, badania eksperymentalne, poszukiwanie consumer insight w kontekście doświadczeń klientów w procesie zakupowym, badania zachowań nieuświadomionych przez konsumentów, a także dostosowanie metod badań do specyfiki sektora.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej