Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(415)
ebookpoint BIBLIO
(192)
Forma i typ
Książki
(414)
E-booki
(192)
Publikacje fachowe
(152)
Publikacje dydaktyczne
(41)
Poradniki i przewodniki
(24)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(2)
Dostępność
dostępne
(356)
tylko na miejscu
(111)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(365)
Czytelnia
(111)
Autor
Walczak Tomasz
(33)
Górczyński Robert
(31)
Watrak Andrzej
(21)
Meryk Radosław
(19)
Cieślak Piotr
(16)
Pilch Piotr
(13)
Zatorska Joanna
(13)
Lachowski Lech
(12)
Mizerska Anna
(12)
Waśko Zbigniew
(11)
Piwko Łukasz
(10)
Gutowski Maksymilian
(9)
Moch Wojciech
(9)
Rajca Piotr
(9)
Sawka Krzysztof
(9)
Bąbol Krzysztof
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
Szczepaniak Mikołaj
(8)
Grażyński Andrzej
(7)
Kowalczyk Grzegorz
(7)
Rajca Piotr (1970- )
(7)
Bogusławska Katarzyna
(6)
Lipa Michał
(6)
Martin Robert C
(6)
Sagalara Leszek
(6)
Dobrzański Jarosław
(5)
Freeman Adam (1972- )
(5)
Gonera Paweł
(5)
Matuk Konrad
(5)
Danowski Bartosz
(4)
Grębosz Jerzy
(4)
Górczyńska Agnieszka
(4)
Jońca Rafał
(4)
Józefiok Adam
(4)
Kamiński Filip
(4)
Kanclerz Anna
(4)
Krzemień-Rusche Joanna
(4)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(4)
Rzychoń Tomasz
(4)
Szeremiota Przemysław
(4)
Alexander Michael
(3)
Borówka Ewa
(3)
Dejnaka Agnieszka
(3)
Hadnagy Christopher
(3)
Janusz Jacek
(3)
Kaczmarek Daniel
(3)
Korbecki Marek
(3)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(3)
Kuczyńska-Szymala Daria
(3)
Podsiadlik Aleksandra
(3)
Sochacki Tomasz
(3)
Strzelecka Magdalena
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Thomson Laura
(3)
Welling Luke
(3)
Witkowska Magda
(3)
Wróblewski Piotr
(3)
Zimek Roland
(3)
Appelo Jurgen
(2)
Bacon Jono
(2)
Berkley Holly
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brikman Yevgeniy
(2)
Brown Lawrie
(2)
Cook David
(2)
Dadan Michał
(2)
Danch-Wierzchowska Marta
(2)
Deckler Greg
(2)
Dehghani Zhamak
(2)
Deitel Harvey M. (1945- )
(2)
Deitel Paul J
(2)
Duka Mariusz
(2)
Dutko Maciej
(2)
Dzieniszewski Sławomir
(2)
Ford Neal
(2)
Garbacz Bartłomiej
(2)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Górnicka Gabriela
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Holwek Jarosław
(2)
Horstmann Cay S. (1959- )
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Jakóbik Ireneusz
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kelby Scott
(2)
Knight Devin
(2)
Kordecki Wojciech
(2)
Kowalczyk Grzegorz (informatyka)
(2)
Kubiak Mirosław J
(2)
Kusleika Dick
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Malcherek Monika
(2)
Mancuso Sandro
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Masłowski Krzysztof
(2)
McDonald Malcolm
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Norvig Peter
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(295)
2010 - 2019
(121)
2000 - 2009
(191)
Okres powstania dzieła
2001-
(181)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(607)
Język
polski
(607)
Odbiorca
Szkoły średnie
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(68)
Języki programowania
(40)
Internet
(33)
Strony WWW
(31)
Sieć komputerowa
(28)
Python (język programowania)
(27)
Programy komputerowe
(21)
Zarządzanie projektami
(20)
Systemy informatyczne
(18)
Przedsiębiorstwo
(15)
Baza danych
(14)
Handel elektroniczny
(14)
Marketing elektroniczny
(14)
Aplikacja internetowa
(13)
Marketing
(12)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(11)
Programy graficzne
(11)
Reklama internetowa
(11)
Baza danych relacyjna
(10)
Java (język programowania)
(10)
Programowanie zwinne
(10)
Reklama
(10)
Komputery
(9)
Mentoring
(9)
MySQL
(9)
PHP
(9)
Praca zespołowa
(9)
Systemy operacyjne
(9)
C++ (język programowania)
(8)
Photoshop
(8)
Algorytmy
(7)
Fotografia cyfrowa
(7)
HTML
(7)
Haking
(7)
JavaScript
(7)
Linux
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Menedżerowie
(7)
Uczenie się maszyn
(7)
C (język programowania)
(6)
Coaching
(6)
Firmowa witryna internetowa
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Perswazja
(6)
Projektowanie
(6)
Projektowanie stron WWW
(6)
Przetwarzanie w chmurze
(6)
Public relations
(6)
SQL (język zapytań)
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Administracja systemem
(5)
Bezpieczeństwo informacyjne
(5)
Bezpieczeństwo systemów
(5)
Excel
(5)
Obsługa i eksploatacja
(5)
Programowanie obiektowe
(5)
Przestępstwo komputerowe
(5)
Przetwarzanie obrazów
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Wirusy komputerowe
(5)
Zatrudnienie
(5)
C# (język programowania)
(4)
Edytorstwo
(4)
Elektronika
(4)
Google
(4)
Grafika komputerowa
(4)
Informatyka
(4)
Innowacje
(4)
Kaskadowe arkusze stylów
(4)
Kontener (struktura danych)
(4)
Kubernetes (program komputerowy)
(4)
Negocjacje
(4)
Obsługa klienta
(4)
Oprogramowanie open source
(4)
Organizacja
(4)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rynek
(4)
Sieci komputerowe
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
User experience (UX)
(4)
Windykacja
(4)
XHTML
(4)
Znaki towarowe
(4)
Zwinne zarządzanie
(4)
Access
(3)
Aukcja internetowa
(3)
Automatyzacja
(3)
CCNA
(3)
DevOps (informatyka)
(3)
Dług
(3)
Fotografia
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Interfejs użytkownika
(3)
Kadry
(3)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(138)
Poradnik
(66)
Opracowanie
(13)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Kompendia i repetytoria
(2)
Podręczniki
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy komputerowe
(1)
Wywiady
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(177)
Zarządzanie i marketing
(41)
Psychologia
(13)
Inżynieria i technika
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Kultura i sztuka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
607 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: 1. Szablon: Definicja: Model biznesowy; Dziewięć elementów fundamentalnych; Szablon modelu biznesowego; 2. Schematy: Rozdzielanie; Długi ogon; Platformy wielostronne; FREE jako model biznesowy; Otwarte modele biznesowe; 3. Projekt: Z inspiracji klienta; Kreowanie pomysłów; Myślenie wizualne; Tworzenie prototypów; Opowiadanie historii; Scenariusze; 4. Strategia: Otoczenie modelu biznesowego; Ocena modelu biznesowego; Perspektywy modelu biznesowego; Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi; 5. Proces: Proces projektowania modelu biznesowego; Perspektywa; Posłowie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Witamy w sieci WWW. 1. Przygotować się na sieć. 2. Tworzenie pierwszej strony. 3. Umieszczanie strony w sieci. 4. Skuteczne narzędzia. Część II: Tworzenie lepszych stron WWW. 5. Tekstowe znaczniki HTML. 6. Arkusze stylów. 7. Dodawanie grafiki. 8. Łączenie stron. 9. Narzędzia układu strony: tabele i style. 10 Ramki. Część III: Komunikowanie się z odwiedzającymi stronę. 12. Umożliwianie użytkownikom komunikowania się z nami (i ze sobą). 13. Zarabianie za pomocą swojej witryny. Część IV: Upiększanie stron WWW. 14. JavaScript i DHTML: interaktywne strony WWW. 15. Wymyślne przyciski i menu. 16. Audio i wideo. Część V: Blogi. 17. Blogi. Część VI: Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie stron www w praktyce / Bartosz Danowski. - Gliwice : Helion, cop. 2003. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Podstawowe informacje; Język HTML sprawca całego zamieszania; Grafika sieciowa; Kaskadowe arkusze stylów; Praktyczny projekt. Moja strona domowa; Praktyczny projekt. Strona firmowa; Praca z szablonami; Darmowe usługi dostępne w sieci Przydatne skrypty, których można użyć na stronie www; Publikacje gotowego projektu na serwerze; Promocja serwisu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Zaczynamy. Rozdział 1. Pierwsza aplikacja w TypeScripcie. Przygotowanie systemu. Utworzenie projektu. Używanie pakietu zewnętrznego. Dodawanie poleceń. Trwałe przechowywanie danych. Podsumowanie. Rozdział 2. Poznajemy TypeScript. Dlaczego powinieneś używać języka TypeScript? Co powinieneś wiedzieć? Jak skonfigurować środowisko programistyczne? Jaka jest struktura książki? Czy w książce znajdziesz wiele przykładów? Gdzie znajdziesz przykładowe fragmenty kodu? Podsumowanie. Rozdział 3. Wprowadzenie do języka JavaScript część I. Przygotowanie projektu. Zagmatwany JavaScript. Typy języka JavaScript. Praca z tablicą. Praca z obiektem. Słowo kluczowe this. Podsumowanie. Rozdział 4. Wprowadzenie do języka JavaScript część II. Przygotowanie projektu. Dziedziczenie obiektu JavaScriptu. Używanie iteratorów i generatorów. Używanie kolekcji JavaScriptu. Używanie modułów. Podsumowanie. Rozdział 5. Używanie kompilatora TypeScriptu. Przygotowanie projektu. Struktura projektu. Używanie menedżera pakietów Node. Plik konfiguracyjny kompilatora TypeScriptu. Kompilacja kodu TypeScriptu. Używanie funkcjonalności wersjonowania celu. Wybór formatu modułu. Użyteczne ustawienia konfiguracji kompilatora. Podsumowanie. Rozdział 6. Testowanie i debugowanie kodu TypeScriptu. Przygotowanie projektu. Debugowanie kodu TypeScriptu. Używanie lintera TypeScriptu. Testy jednostkowe w TypeScripcie. Podsumowanie. Część II. Praca z językiem TypeScript. Rozdział 7. Typowanie statyczne. Przygotowanie projektu. Typy statyczne. Używanie unii typów. Używanie asercji typu. Używanie wartownika typu. Używanie typu unknown. Używanie typów null. Podsumowanie. Rozdział 8. Używanie funkcji. Przygotowanie projektu. Definiowanie funkcji. Podsumowanie. Rozdział 9. Tablice, krotki i wyliczenia. Przygotowanie projektu. Praca z tablicami. Krotka. Wyliczenie. Używanie typu literału wartości. Używanie aliasu typu. Podsumowanie. Rozdział 10. Praca z obiektami. Przygotowanie projektu. Praca z obiektami. Używanie złączenia typów. Podsumowanie. Rozdział 11. Praca z klasami i interfejsami. Przygotowanie projektu. Używanie funkcji konstruktora. Używanie klas. Używanie interfejs. Dynamiczne tworzenie właściwości. Podsumowanie. Rozdział 12. Używanie typów generycznych. Przygotowanie projektu. Zrozumienie problemu. Tworzenie klasy generycznej. Definiowanie interfejsu generycznego. Podsumowanie. Rozdział 13. Zaawansowane typy generyczne. Przygotowanie projektu. Używanie kolekcji generycznych. Używanie iteratorów generycznych. Używanie typów indeksu. Używanie mapowania typu. Używanie typów warunkowych. Podsumowanie. Rozdział 14. Praca z JavaScriptem. Przygotowanie projektu. Praca z JavaScriptem. Opisywanie typów używanych w kodzie JavaScriptu. Generowanie plików deklaracji. Podsumowanie. Część III. Tworzenie aplikacji internetowych. Rozdział 15. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część I. Przygotowanie projektu. Przygotowanie zestawu narzędzi. Dodawanie obsługi paczek. Dodawanie programistycznego serwera WWW. Utworzenie modelu danych. Generowanie treści HTML-a za pomocą API modelu DOM. Używanie formatu JSX do tworzenia treści HTML-a. Dodawanie funkcjonalności do aplikacji. Podsumowanie. Rozdział 16. Tworzenie aplikacji internetowej TypeScriptu część II. Przygotowanie projektu. Dodawanie usługi sieciowej. Używanie dekoratorów. Dokończenie aplikacji. Wdrażanie aplikacji. Umieszczanie aplikacji w kontenerze. Podsumowanie. Rozdział 17. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część I. Przygotowanie projektu. Rola TypeScriptu w programowaniu z użyciem frameworka Angular. Utworzenie modelu danych. Wyświetlenie filtrowanej listy produktów. Konfigurowanie aplikacji. Podsumowanie. Rozdział 18. Tworzenie aplikacji internetowej Angulara część II. Przygotowanie projektu. Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji. Wdrażanie aplikacji. Umieszczanie aplikacji w kontenerze. Podsumowanie. Rozdział 19. Tworzenie aplikacji internetowej React część I. Przygotowanie projektu. TypeScript i programowanie React. Definiowanie typów encji. Wyświetlanie filtrowanej listy produktów. Utworzenie magazynu danych. Podsumowanie. Rozdział 20. Tworzenie aplikacji internetowej React część II. Przygotowanie projektu. Konfigurowanie routingu URL. Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji. Wdrażanie aplikacji. Umieszczanie aplikacji w kontenerze. Podsumowanie. Rozdział 21. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część I. Przygotowanie projektu. TypeScript i programowanie w Vue.js. Utworzenie klas encji. Wyświetlanie filtrowanej listy produktów. Utworzenie magazynu danych. Podsumowanie. Rozdział 22. Tworzenie aplikacji internetowej Vue.js część II. Przygotowanie projektu. Konfigurowanie routingu URL. Dokończenie pracy nad funkcjonalnością aplikacji. Wdrażanie aplikacji. Umieszczanie aplikacji w kontenerze. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku

TypeScript szybko stał się ulubionym językiem programowania zawodowców. Pozwala na tworzenie czystego, efektywnego i łatwego w utrzymaniu kodu, a także zastosowanie zaawansowanych konstrukcji programistycznych. Co więcej, pracę w tym języku uprzyjemniają liczne frameworki i biblioteki, które pozwalają na sprawną budowę dojrzałych aplikacji. Jednak z punktu widzenia początkującego programisty TypeScript ma inną ogromną zaletę: jest świetnym punktem startu dla każdego, kto chce pisać czytelny, łatwy do zrozumienia i mniej podatny na błędy kod.

Dzięki tej książce Twoja nauka programowania w TypeScripcie przebiegnie w maksymalnie sprawny i efektywny sposób. Położono w niej nacisk na praktykę, a objaśnienia teoretyczne ograniczono do faktycznie ważnych i przydatnych zagadnień, które ułatwią ugruntowanie najlepszych podstaw programowania. W licznych ćwiczeniach pokazano, jak stosować kluczowe koncepcje w aplikacjach produkcyjnych, używanych w rzeczywistości. Każdy rozdział kończy się zadaniem do samodzielnego wykonania, opracowanym tak, by umożliwić wypróbowanie poznanych treści w praktyce. Jeśli chcesz pisać kod w TypeScripcie na profesjonalnym poziomie, a równocześnie odczuwasz onieśmielenie na myśl o nauce nowego języka, dzięki temu podręcznikowi szybko osiągniesz swój cel!

W książce między innymi:

  • gruntowne podstawy języka TypeScript i pliki deklaracji
  • funkcje, klasy i obiekty w TypeScripcie
  • wstrzykiwanie zależności i zachowania asynchroniczne
  • obietnice i programowanie asynchroniczne
  • biblioteka React i jej zastosowanie

TypeScript: sprawdź, czy umiesz napisać lepszy kod!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Typografia typowej książki / Robert Chwałowski. - Gliwice : Helion, 2002. - 109 s. : rys. ; 24 cm.
1. Elementy i części składowe ksiązki. 2. Okładka. 3. Karty tytułowe. 4. Materiały wprowadzające. 5. Tekst główny. 6. Przypisy. 7. Tabele. 8. Ilustracje. 9. Bibliografia załącznikowa. 10. Materiały informacyjno-pomocnicze. 11. Paginacja. 12. Indeksy. 13. Przytoczenia. 14. Dialogi literackie. 15. Wzory matematyczne. 16. Wyliczenia z punktami. 17. Skróty i skrótowce. 18. Znaki interpunkcyjne.19. Zbiegi znaków interpunkcyjnych. 20. Znaki nieinterpunkcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
1. Wprowadzenie do Ubuntu. 2. Instalacja Ubuntu. 3. Używanie Ubuntu na komputerach biurkowych. 4. Zaawansowane zarządzanie i korzystanie z Ubuntu. 5. Serwer Ubuntu. 6. Wsparcie techniczne i typowe problemy. 7. Kubuntu. 8. Społeczność Ubuntu. 9. Projekty Ubuntu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. PIERWSZE KROKI. Rozdział 1. Podyskutujmy o uczeniu się. 1.1. Witaj. 1.2. Zakres, terminologia, predykcja i dane. 1.3. Rola maszyny w uczeniu maszynowym. 1.4. Przykład systemów uczących się. 1.5. Ocena systemów uczących się. 1.6. Proces budowania systemów uczących się. 1.7. Założenia i realia uczenia się. 1.8. Zakończenie rozdziału. Rozdział 2. Kontekst techniczny. 2.1. O naszej konfiguracji. 2.2. Potrzeba posiadania języka matematycznego. 2.3. Nasze oprogramowanie do zmierzenia się z uczeniem maszynowym. 2.4. Prawdopodobieństwo. 2.5. Kombinacje liniowe, sumy ważone i iloczyny skalarne. 2.6. Perspektywa geometryczna: punkty w przestrzeni. 2.7. Notacja sztuczki plus jeden. 2.8. Odjazd, zrywanie kaftana bezpieczeństwa i nieliniowość. 2.9. NumPy kontra "cała matematyka". 2.10. Problemy z wartościami zmiennoprzecinkowymi. 2.11. Zakończenie rozdziału. Rozdział 3. Predykcja kategorii - początki klasyfikacji. 3.1. Zadania klasyfikacji. 3.2. Prosty zestaw danych do klasyfikacji. 3.3. Trenowanie i testowanie: nie ucz się do testu. 3.4. Ocena - wystawienie stopni. 3.5. Prosty klasyfikator nr 1: najbliżsi sąsiedzi, związki na odległość i założenia. 3.6. Prosty klasyfikator nr 2: naiwny klasyfikator bayesowski, prawdopodobieństwo i złamane obietnice. 3.7. Uproszczona ocena klasyfikatorów. 3.8. Koniec rozdziału. Rozdział 4. Predykcja wartości numerycznych: początki regresji. 4.1. Prosty zbiór danych dla regresji. 4.2. Regresja z najbliższymi sąsiadami i statystyki sumaryczne. 4.3. Błędy regresji liniowej. 4.4. Optymalizacja - wybór najlepszej odpowiedzi. 4.5. Prosta ocena i porównanie regresorów. 4.6. Zakończenie rozdziału. CZĘŚĆ II. OCENA. Rozdział 5. Ocena i porównywanie metod uczenia się. 5.1. Ocena i dlaczego mniej znaczy więcej. 5.2. Terminologia dla faz uczenia się. 5.3. Majorze Tom, coś jest nie tak - nadmierne dopasowanie i niedopasowanie. 5.4. Od błędów do kosztów. 5.5. (Powtórne) próbkowanie - zamienić mniej w więcej. 5.6. Rozbicie: dekonstrukcja błędu na błąd systematyczny i wariancję. 5.7. Ocena graficzna i porównanie. 5.8. Porównywanie metod uczących się za pomocą walidacji krzyżowej. 5.9. Koniec rozdziału. Rozdział 6. Ocena klasyfikatorów. 6.1. Klasyfikatory bazowe. 6.2. Więcej niż dokładność - wskaźniki dla klasyfikacji. 6.3. Krzywe ROC. 6.4. Inne podejście dla wielu klas: jeden-kontra-jeden. 6.5. Krzywe precyzji i skuteczności wyszukiwania. 6.6. Krzywe kumulacyjnej odpowiedzi i wzniesienia. 6.7. Bardziej wyrafinowana ocena klasyfikatorów - podejście drugie. 6.8. Koniec rozdziału. Rozdział 7. Ocena metod regresji. 7.1. Metody regresji będące punktem odniesienia. 7.2. Dodatkowe miary w metodach regresji. 7.3. Wykresy składników resztowych. 7.4. Pierwsze podejście do standaryzacji. 7.5. Ocena mechanizmów regresji w bardziej zaawansowany sposób: podejście drugie. 7.6. Koniec rozdziału. CZĘŚĆ III. JESZCZE O METODACH I PODSTAWACH. Rozdział 8. Inne metody klasyfikacji. 8.1. Jeszcze o klasyfikacji. 8.2. Drzewa decyzyjne. 8.3. Klasyfikatory oparte na wektorach nośnych. 8.4. Regresja logistyczna. 8.5. Analiza dyskryminacyjna. 8.6. Założenia, obciążenie i klasyfikatory. 8.7. Porównanie klasyfikatorów: podejście trzecie. 8.8. Koniec rozdziału. Rozdział 9. Inne metody regresji. 9.1. Regresja liniowa na ławce kar – regularyzacja. 9.2. Regresja z użyciem wektorów nośnych. 9.3. Regresja segmentowa ze stałymi. 9.4. Drzewa regresyjne. 9.5. Porównanie metod regresji: podejście trzecie. 9.6. Koniec rozdziału. Rozdział 10. Ręczna inżynieria cech - manipulowanie danymi dla zabawy i dla zysku. 10.1. Terminologia i przyczyny stosowania inżynierii cech. 10.2. Wybieranie cech i redukcja danych - pozbywanie się śmieci. 10.3. Skalowanie cech. 10.4. Dyskretyzacja. 10.5. Kodowanie kategorii. 10.6. Relacje i interakcje. 10.7. Manipulowanie wartościami docelowymi. 10.8. Koniec rozdziału. Rozdział 11. Dopracowywanie hiperparametrów i potoki. 11.1. Modele, parametry i hiperparametry. 11.2. Dostrajanie hiperparametrów. 11.3. Wyprawa w rekurencyjną króliczą norę - zagnieżdżony sprawdzian krzyżowy. 11.4. Potoki. 11.5. Potoki i dostrajanie całego procesu. 11.6. Koniec rozdziału. CZĘŚĆ IV. ZWIĘKSZANIE ZŁOŻONOŚCI. Rozdział 12. Łączenie mechanizmów uczących się. 12.1. Zespoły. 12.2. Zespoły głosujące. 12.3. Bagging i lasy losowe. 12.4. Boosting. 12.5. Porównywanie metod opartych na zespołach drzew. 12.6. Koniec rozdziału. Rozdział 13. Modele z automatyczną inżynierią cech. 13.1. Wybieranie cech. 13.2. Tworzenie cech za pomocą jąder. 13.3. Analiza głównych składowych - technika nienadzorowana. 13.4. Koniec rozdziału. Rozdział 14. Inżynieria cech dla dziedzin - uczenie specyficzne dla dziedziny. 14.1. Praca z tekstem. 14.2. Klastrowanie. 14.3. Praca z obrazami. 14.4. Koniec rozdziału. Rozdział 15. Powiązania, rozwinięcia i kierunki dalszego rozwoju. 15.1. Optymalizacja. 15.2. Regresja liniowa z prostych składników. 15.3. Regresja logistyczna z prostych składników. 15.4. Maszyna SVM z prostych składników. 15.5. Sieci neuronowe. 15.6. Probabilistyczne modele grafowe. 15.7. Koniec rozdziału. Dodatek A. Kod z pliku mlwpy.py.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow / Aurélien Géron ; tłum. Krzysztof Sawka. - Wydanie 2 - aktualizacja do modułu TensorFlow 2. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 764, [4] s. : rys., wykresy, wzory ;
CZĘŚĆ I. PODSTAWY UCZENIA MASZYNOWEGO. 1. Krajobraz uczenia maszynowego. Czym jest uczenie maszynowe? Dlaczego warto korzystać z uczenia maszynowego? Przykładowe zastosowania. Rodzaje systemów uczenia maszynowego. Główne problemy uczenia maszynowego. Testowanie i ocenianie. Ćwiczenia. 2. Nasz pierwszy projekt uczenia maszynowego. Praca z rzeczywistymi danymi. Przeanalizuj całokształt projektu. Zdobądź dane. Odkrywaj i wizualizuj dane, aby zdobywać nowe informacje. Przygotuj dane pod algorytmy uczenia maszynowego. Wybór i uczenie modelu. Wyreguluj swój model. Uruchom, monitoruj i utrzymuj swój system. Teraz Twoja kolej! Ćwiczenia. 3. Klasyfikacja. Zbiór danych MNIST. Uczenie klasyfikatora binarnego. Miary wydajności. Klasyfikacja wieloklasowa. Analiza błędów. Klasyfikacja wieloetykietowa. Klasyfikacja wielowyjściowa. Ćwiczenia. 4. Uczenie modeli. Regresja liniowa. Gradient prosty. Regresja wielomianowa. Krzywe uczenia. Regularyzowane modele liniowe. Regresja logistyczna. Ćwiczenia. 5. Maszyny wektorów nośnych. Liniowa klasyfikacja SVM. Nieliniowa klasyfikacja SVM. Regresja SVM. Mechanizm działania. Ćwiczenia. 6. Drzewa decyzyjne. Uczenie i wizualizowanie drzewa decyzyjnego. Wyliczanie prognoz. Szacowanie prawdopodobieństw przynależności do klas. Algorytm uczący CART. Złożoność obliczeniowa. Wskaźnik Giniego czy entropia? Hiperparametry regularyzacyjne. Regresja. Niestabilność. Ćwiczenia. 7. Uczenie zespołowe i losowe lasy. Klasyfikatory głosujące. Agregacja i wklejanie. Rejony losowe i podprzestrzenie losowe. Losowe lasy. Wzmacnianie. Kontaminacja. Ćwiczenia. 8. Redukcja wymiarowości. Klątwa wymiarowości. Główne strategie redukcji wymiarowości. Analiza PCA. Jądrowa analiza PCA. Algorytm LLE. Inne techniki redukowania wymiarowości. Ćwiczenia. 9. Techniki uczenia nienadzorowanego. Analiza skupień. Mieszaniny gaussowskie. Ćwiczenia. CZĘŚĆ II. SIECI NEURONOWE I UCZENIE GŁĘBOKIE. 10. Wprowadzenie do sztucznych sieci neuronowych i ich implementacji z użyciem interfejsu Keras. Od biologicznych do sztucznych neuronów. Implementowanie perceptronów wielowarstwowych za pomocą interfejsu Keras. Dostrajanie hiperparametrów sieci neuronowej. Ćwiczenia. 11. Uczenie głębokich sieci neuronowych. Problemy zanikających/eksplodujących gradientów. Wielokrotne stosowanie gotowych warstw. Szybsze optymalizatory. Regularyzacja jako sposób zapobiegania przetrenowaniu. Podsumowanie i praktyczne wskazówki. Ćwiczenia. 12. Modele niestandardowe i uczenie za pomocą modułu TensorFlow. Krótkie omówienie modułu TensorFlow. Korzystanie z modułu TensorFlow jak z biblioteki NumPy. Dostosowywanie modeli i algorytmów uczenia. Funkcje i grafy modułu TensorFlow. Ćwiczenia. 13. Wczytywanie i wstępne przetwarzanie danych za pomocą modułu TensorFlow. Interfejs danych. Format TFRecord. Wstępne przetwarzanie cech wejściowych. TF Transform. Projekt TensorFlow Datasets (TFDS). Ćwiczenia. 14. Głębokie widzenie komputerowe za pomocą splotowych sieci neuronowych. Struktura kory wzrokowej. Warstwy splotowe. Warstwa łącząca. Architektury splotowych sieci neuronowych. Implementacja sieci ResNet-34 za pomocą interfejsu Keras. Korzystanie z gotowych modeli w interfejsie Keras. Gotowe modele w uczeniu transferowym. Klasyfikowanie i lokalizowanie. Wykrywanie obiektów. Segmentacja semantyczna. Ćwiczenia. 15. Przetwarzanie sekwencji za pomocą sieci rekurencyjnych i splotowych. Neurony i warstwy rekurencyjne. Uczenie sieci rekurencyjnych. Prognozowanie szeregów czasowych. Obsługa długich sekwencji. Ćwiczenia. 16. Przetwarzanie języka naturalnego za pomocą sieci rekurencyjnych i mechanizmów uwagi. Generowanie tekstów szekspirowskich za pomocą znakowej sieci rekurencyjnej. Analiza sentymentów. Sieć typu koder - dekoder służąca do neuronowego tłumaczenia maszynowego. Mechanizmy uwagi. Współczesne innowacje w modelach językowych. Ćwiczenia. 17. Uczenie reprezentacji za pomocą autokoderów i generatywnych sieci przeciwstawnych. Efektywne reprezentacje danych. Analiza PCA za pomocą niedopełnionego autokodera liniowego. Autokodery stosowe. Autokodery splotowe. Autokodery rekurencyjne. Autokodery odszumiające. Autokodery rzadkie. Autokodery wariacyjne. Generatywne sieci przeciwstawne. Ćwiczenia. 18. Uczenie przez wzmacnianie. Uczenie się optymalizowania nagród. Wyszukiwanie strategii. Wprowadzenie do narzędzia OpenAI Gym. Sieci neuronowe jako strategie. Ocenianie czynności: problem przypisania zasługi. Gradienty strategii. Procesy decyzyjne Markowa. Uczenie metodą różnic czasowych. Q-uczenie. Implementacja modelu Q-uczenia głębokiego. Odmiany Q-uczenia głębokiego. Biblioteka TF-Agents. Przegląd popularnych algorytmów RN. Ćwiczenia. 19. Wielkoskalowe uczenie i wdrażanie modeli TensorFlow. Eksploatacja modelu TensorFlow. Wdrażanie modelu na urządzeniu mobilnym lub wbudowanym. Przyspieszanie obliczeń za pomocą procesorów graficznych. Uczenie modeli za pomocą wielu urządzeń. Ćwiczenia. Dziękuję! A. Rozwiązania ćwiczeń. B. Lista kontrolna projektu uczenia maszynowego. C. Problem dualny w maszynach wektorów nośnych. D. Różniczkowanie automatyczne. E. Inne popularne architektury sieci neuronowych. F. Specjalne struktury danych. G. Grafy TensorFlow.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Mijają lata, a systemy Unix i Linux są ciągle gwarancją najwyższej niezawodności, wydajności i elastyczności. Ich potencjał jest niekwestionowany, a odporność na niestandardowe warunki zapewnia bezawaryjną pracę w różnych sytuacjach. To wszystko sprawia, że systemy te wykorzystywane są w dużych i złożonych organizacjach. Ich sieci wymagają profesjonalnego administrowania, co jest trudną i odpowiedzialną pracą. Łatwo skonfigurować pojedynczy system, znacznie trudniej jednak zapewnić stabilne działanie rozproszonej, opartej na chmurze platformy, narażonej na skokowe wzrosty popularności, rozbicia sieci i celowe ataki.

Ta książka jest kolejnym, uzupełnionym i zaktualizowanym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych administratorów zarządzających środowiskami produkcyjnymi w korporacjach czy urzędach. Znajdziesz tu obszerne wyjaśnienie takich zagadnień, jak instalacja systemu, skrypty powłoki, kontrolowanie procesów czy konfiguracja uprawnień. Dowiesz się, jak zarządzać użytkownikami, przestrzenią dyskową, zadaniami okresowymi oraz backupami. Przestudiujesz zagadnienia sieciowe, a zwłaszcza kwestie bezpieczeństwa i reakcji na incydenty. W tym wydaniu znajdziesz m.in. omówienie demonów zarządzania systemem, zasady zarządzania kontem użytkownika root, techniki kontroli wersji za pomocą Git, kwestie związane z zarządzaniem sieciami w chmurze, tworzeniem i utrzymywaniem centrów danych, opis metodologii DevOps i wiele innych!

Najciekawsze zagadnienia:

  • podstawy administrowania i obowiązki administratora
  • system plików i zarządzanie oprogramowaniem
  • rejestrowanie zdarzeń
  • zarządzanie jądrem systemu i sterownikami
  • sieci i sprzęt sieciowy
  • zapewnianie wydajności i niezawodności sieci
  • metodologie i reguły w IT

Unix i Linux: niezawodność, wydajność i elastyczność na najwyższym poziomie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Korporacyjny system informatyczny musi być stale gotowy do obrony. Trzeba mieć strategię reagowania na incydenty bezpieczeństwa i zachować czujność. Cyberprzestępczość jest dziś stałym elementem środowiska biznesowego i jeśli nie chcesz narazić swojego przedsiębiorstwa na niepowetowane straty, musisz opracować solidny zestaw narzędzi umożliwiających obronę i tropienie cyberprzestępców. Mimo że w pewnych okolicznościach należy zaangażować organy ścigania, spora część dochodzenia w sprawie naruszenia bezpieczeństwa należy do organizacji.

Ta książka jest praktycznym kompendium przeznaczonym dla inżynierów bezpieczeństwa. Znajdziesz w niej opis najnowszych narzędzi, technik i zasobów. Poznasz sposoby badania źródeł niepożądanego ruchu sieciowego, wydobywania informacji z publicznie dostępnych zasobów internetowych i ścigania osób, które mogłyby wyrządzić szkodę organizacji. Dowiesz się, jak, począwszy od pojedynczego adresu IP, stopniowo zdobywać informacje potrzebne do wzmocnienia ochrony, zidentyfikowania i wytropienia hakerów. Opisana tu metodologia została zastosowana w śledztwie przeciwko członkom grupy cyberterrorystycznej.

Przekonasz się, że dzięki użyciu łatwo dostępnych narzędzi można wytropić i zidentyfikować sprawców nawet wyjątkowo wyrafinowanych włamań do systemu!

W książce:

  • najnowocześniejsze narzędzia do prowadzenia dochodzeń przeciw cyberprzestępcom
  • techniki śledzenia niepożądanego ruchu sieciowego
  • wyszukiwanie informacji wywiadowczych
  • identyfikowanie potencjalnych sprawców dzięki powszechnie dostępnym informacjom
  • budowa złożonych scenariuszy zaawansowanego wyszukiwania
  • sztuczki i nieoczywiste techniki stosowane przez ekspertów

Wykryto cyberatak? Czas na polowanie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Excel z VBA - nowy poziom wydajności

  • Odkryj język VBA i jego zastosowania
  • Poznaj sztukę tworzenia makropoleceń
  • Zautomatyzuj swoją pracę w Excelu

Masz dość wykonywania ciągle tych samych zadań? Musisz pilnie opracować kolejny raport dla szefa? Od wpatrywania się w tabele w Excelu Twoje oczy robią się kwadratowe? A może masz już dość bycia zwykłym użytkownikiem aplikacji i chcesz czegoś więcej? Świetnie! Wsparcie nadchodzi!

Excel to niezwykle popularny i uniwersalny program umożliwiający przeprowadzanie obliczeń naukowych, statystycznych, finansowych, analizę danych, wizualizację wyników i tworzenie rozbudowanych raportów. Ciekawie robi się jednak dopiero wtedy, gdy zachodzi potrzeba automatyzacji działań i prowadzenia interakcji z użytkownikami arkusza lub innymi aplikacjami pakietu Microsoft Office. Ciekawie, a może raczej trudno? Spokojnie, wszystko masz pod ręką, wystarczy skorzystać z tego, co oferuje język Visual Basic for Applications.

Jeśli chcesz wejść na wyższy poziom i dowiedzieć się, jak upraszczać i przyspieszać pracę z Excelem, sięgnij po tę książkę! Dzięki niej szybko i łatwo poznasz możliwości makr, metody ich tworzenia, konstrukcje języka VBA i różne sposoby ich zastosowania. Wiedza nie jest tu oderwana od rzeczywistości, lecz przekazywana w odniesieniu do praktycznych przykładów z życia. A to oznacza, że nauczysz się nie tylko skutecznie programować, lecz również rozwiązywać prawdziwe problemy, z którymi na co dzień mierzy się wielu użytkowników Excela. Ruszaj w drogę, przygoda czeka!

  • Makropolecenia i język VBA w Excelu
  • Korzystanie z edytora języka VBA
  • Komunikacja z użytkownikiem aplikacji
  • Zastosowanie zmiennych i obiektów arkusza
  • Używanie instrukcji warunkowych i podprogramów
  • Obsługa zdarzeń i korzystanie z zakresów arkusza
  • Zastosowanie funkcji arkuszowych i elementów sterujących

Automatyzacja pracy w Excelu? Tylko z VBA!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

VBA jest językiem programowania umożliwiającym automatyzację praktycznie wszystkich działań, które wykonuje się ręcznie w aplikacjach Office. Napisany w nim kod jest szybszy, dokładniejszy i bardziej niezawodny niż jakikolwiek człowiek. Można dodawać struktury decyzyjne i pętle, a tym samym znacznie poszerzyć zakres możliwych operacji. Ciekawą opcją jest też tworzenie w VBA interfejsów użytkownika - okien komunikatów, pól wprowadzania danych i formularzy. Fantastyczne możliwości zyskuje się w wyniku komunikowania się między sobą aplikacji pakietu Office: operacje w jednej aplikacji można wspomagać działaniami innej - za pomocą kodu VBA!

To praktyczny podręcznik do nauki programowania w języku VBA. Punktem wyjścia jest proces rejestrowania makr oraz rozpoczęcie pracy w edytorze VBE. Dalej omówiono składnię języka VBA, potrzebne obiekty i metody oraz sposoby korzystania z pętli i funkcji, w tym funkcje wbudowane. Pokazano sposoby tworzenia interfejsów użytkownika zawierających takie elementy jak okna komunikatów, pola wprowadzania danych, niestandardowe okna dialogowe czy złożone formularze. Zaprezentowano także zasady budowania i debugowania modułowego kodu. W książce znalazło się wiele wskazówek oraz fragmentów kodu ułatwiających tworzenie przydatnych makr, dzięki którym praca z pakietem Office nabiera zupełnie innego kształtu!

W tej książce między innymi:

  • podstawy pracy z VBA i korzystanie z Visual Basic Editor
  • zmienne tablicowe, pętle i funkcje wbudowane
  • pola wprowadzania danych i formularze
  • tworzenie modułowego kodu i korzystanie z klas
  • zabezpieczenia VBA i techniki zaawansowane

VBA: zautomatyzuj nudną pracę i ciesz się tym, co lubisz!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
R.1 MFC oraz Internet Server API (ISAPI), R.2 Winlnet API, R.3 Obsługa HTML w MFC, R.4 Wykorzystanie standardowej biblioteki C++, R.5 Wykrywanie błędów i techniki
obsługi wyjątków, R.6 Przegląd technologii Active ora z COM, R.7 Dokumenty Active, R.8 Kontenery Active, R.9
Serwery Active, R.10 Kontrolki ActiveX, R.11 Architek tura ATL, R.12 Tworzenie obiektów COM z wykorzystaniem
ATL, R.13 Tworzenie kontrolek ActiveX z wykorzystanie m ATL, R.14 Zastosowanie ATL w procesie tworzenia kom ponentów MTS oraz COM+
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.

Prezentuje sposoby oprogramowywania przycisków, menu, pól tekstowych i wyboru, etykiet, list, dymków podpowiedzi, paneli, okien z wyborem koloru, czcionki itd. Skąd taki wybór? Autor, doświadczony programista, doskonale zdaje sobie sprawę, że Visual Studio, C# i .NET zdobywają coraz większą popularność, gdyż idealnie nadają się do pisania programów na wszystkie systemy: komputery działające pod kontrolą Windowsa, Linuksa, macOS-a, a także na inteligentne telewizory, smartfony itd.

Jeżeli już znasz Visual Studio i jesteś początkującym programistą korzystającym z tego oprogramowania, to propozycja właśnie dla Ciebie. To też poradnik dla tych, którzy zetknęli się z różnymi językami programowania i chcą się nauczyć obsługi środowiska Visual Studio 2022 w języku C#.

W książce:

  • instalowanie Visual Studio 2022, .NET SDK, .NET Runtime
  • debugowanie i uruchamianie aplikacji
  • stosowanie kontrolek i budowanie przy ich użyciu nowych programów w C#, .NET, Visual Studio 2022
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Wejdź ze swoim kodem na wiele platform. Równocześnie!

Oferowane przez Microsoft oprogramowanie Visual Studio ma spore możliwości. W tym środowisku można samodzielnie projektować aplikacje, aplikacje sieciowe, usługi sieciowe i serwisy internetowe ― czyli praktycznie wszystko. W ramach Visual Studio 2022 możliwa jest praca z .NET MAUI, międzyplatformową strukturą do tworzenia natywnych aplikacji mobilnych i klasycznych (z użyciem języków C# i XAML).

Z tego podręcznika dowiesz się, jak w ramach Visual Studio 2022 korzystać z .NET MAUI. Poznasz zasady tworzenia projektów i uruchamiania aplikacji w systemach Windows i Android, jak również przechowywania danych w plikach XML. Zaznajomisz się też z architekturą MVVM i z odpowiednimi poleceniami. Przyjrzysz się zachowaniom, własnościom zależności i własnościom doczepianym. Popracujesz z multimediami, zbadasz stan urządzenia i odczytasz czujniki. Wreszcie skupisz się na Reversi ― na silniku tej gry, jej widoku w .NET MAUI, a także wykrywaniu szczególnych sytuacji. Wisienką na torcie będzie odpalenie gry na komputerze i dla systemu Android.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; Wprowadzenie; Rozdział 1. Wprowadzenie do VMware vSphere 6.7: Poznajemy VMware vSphere 6.7; Dlaczego warto wybrać vSphere?; Podsumowanie; Rozdział 2. Planowanie i instalacja hipernadzorcy VMware ESXi: Architektura hipernadzorcy ESXi VMware; Planowanie wdrożenia platformy vSphere VMware; Wdrażanie hipernadzorcy ESXi VMware; Przeprowadzanie konfiguracji poinstalacyjnej; Podsumowanie; Rozdział 3. Instalowanie i konfiguracja serwera vCenter: Przedstawiamy vCenter Server; Wybór wersji serwera vCenter; Planowanie i projektowanie wdrożenia serwera vCenter; Instalowanie serwera vCenter i jego komponentów; Instalowanie serwera vCenter w grupie rozszerzonego trybu połączonego; Eksploracja serwera vCenter; Tworzenie inwentarza serwera vCenter i zarządzanie nim; Funkcje zarządzania serwera vCenter; Zarządzanie ustawieniami serwera vCenter; Administrowanie klientem internetowym vSphere; VMware Appliance Management Administration; Podsumowanie; Rozdział 4. vSphere Update Manager i narzędzia wsparcia vCenter: vSphere Update Manager; vSphere Update Manager i urządzenie wirtualne serwera vCenter; Konfigurowanie narzędzia vSphere Update Manager; Tworzenie wytycznych; Aktualizacje rutynowe; Uaktualnianie hostów za pomocą narzędzia vSphere Update Manager; Przeprowadzanie uaktualniania orkiestrowanego; Badanie alternatywnych opcji aktualizacji; vSphere Auto Deploy; Wdrażanie hostów za pomocą Auto Deploy; Narzędzia wsparcia vCenter; Podsumowanie; Rozdział 5. Tworzenie i konfigurowanie sieci vSphere: Tworzenie sieci vSphere; Praca ze standardowymi przełącznikami vSphere; Praca z rozproszonymi przełącznikami vSphere; Konfigurowanie zabezpieczeń przełącznika wirtualnego; Podsumowanie; Rozdział 6. Tworzenie i konfigurowanie urządzeń pamięci masowej: Znaczenie projektu pamięci masowej; Badanie podstaw współdzielonej pamięci masowej; Implementowanie podstaw pamięci masowej w vSphere; Wykorzystanie najlepszych praktyk SAN i NAS; Podsumowanie; Rozdział 7. Zapewnienie wysokiej dostępności i ciągłości działania: Warstwy wysokiej dostępności; Tworzenie klastrów maszyn wirtualnych; Implementowanie funkcjonalności vSphere HA; Wprowadzenie do vSphere SMP Fault Tolerance; Planowanie ciągłości działania; Podsumowanie; Rozdział 8. Bezpieczeństwo środowiska VMware vSphere: Ogólne informacje o bezpieczeństwie w środowisku vSphere; Bezpieczeństwo hosta ESXi; Bezpieczeństwo serwera vCenter; Bezpieczeństwo maszyn wirtualnych; Podsumowanie; Rozdział 9. Tworzenie maszyn wirtualnych i zarządzanie nimi: Czym jest maszyna wirtualna?; Tworzenie maszyny wirtualnej; Instalacja gościnnego systemu operacyjnego; Instalacja narzędzi VMware Tools; Zarządzanie maszynami wirtualnymi; Modyfikowanie maszyn wirtualnych; Podsumowanie; Rozdział 10. Szablony i wirtualne aplikacje: Klonowanie maszyn wirtualnych; Tworzenie szablonów i wdrażanie maszyn wirtualnych; Korzystanie z szablonów OVF; Biblioteki treści; Wirtualne aplikacje; Importowanie maszyn wirtualnych z innych środowisk; Podsumowanie; Rozdział 11. Zarządzanie procesem przydzielania zasobów: Przydzielanie zasobów maszynom wirtualnym; Zarządzanie wykorzystaniem pamięci; Zarządzanie wykorzystaniem procesorów; Pule zasobów; Zarządzanie wykorzystaniem sieci; Zarządzanie wykorzystaniem dysków; Podsumowanie; Rozdział 12. Równoważenie wykorzystania zasobów: Różnica między alokowaniem a wykorzystaniem zasobów; Migracja vMotion; Osiąganie kompatybilności procesorów w vMotion; Migracja Storage vMotion; Łączenie vMotion ze Storage vMotion; Migracja vMotion pomiędzy serwerami vCenter; Dyspozytor vSphere DRS; Dyspozytor Storage DRS; Podsumowanie; Rozdział 13. Monitorowanie wydajności VMware vSphere: Ogólne informacje o monitorowaniu wydajności; Alarmy; Wykresy wydajności; Narzędzie esxtop; Monitorowanie wykorzystania procesora; Monitorowanie wykorzystania pamięci; Monitorowanie wykorzystania sieci; Monitorowanie wykorzystania dysków; Podsumowanie; Rozdział 14. Automatyzacja VMware vSphere: Po co stosować automatyzację?; Możliwości automatyzacji środowiska vSphere; Automatyzacja przy użyciu języka PowerCLI; Dodatkowe materiały; Podsumowanie; Dodatek A. Podsumowanie: Rozdział 1. Wprowadzenie do VMware vSphere 6.7; Rozdział 2. Planowanie i instalacja hipernadzorcy VMware ESXi; Rozdział 3. Instalowanie i konfiguracja serwera vCenter; Rozdział 4. vSphere Update Manager i narzędzia wsparcia vCenter; Rozdział 5. Tworzenie i konfigurowanie sieci vSphere; Rozdział 6. Tworzenie i konfigurowanie urządzeń pamięci masowej; Rozdział 7. Zapewnienie wysokiej dostępności i ciągłości działania; Rozdział 8. Bezpieczeństwo środowiska VMware vSphere; Rozdział 9. Tworzenie maszyn wirtualnych i zarządzanie nimi; Rozdział 10. Szablony i wirtualne aplikacje; Rozdział 11. Zarządzanie procesem przydzielania zasobów; Rozdział 12. Równoważenie wykorzystania zasobów; Rozdział 13. Monitorowanie wydajności VMware vSphere; Rozdział 14. Automatyzacja VMware vSphere.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. ZACZYNAMY PRACĘ Z VUE.JS. Rozdział 1. Twoja pierwsza aplikacja w Vue.js. Przygotowanie środowiska programistycznego. Tworzenie projektu. Zamiana treści zastępczych. Dodawanie treści dynamicznych. Podsumowanie. Rozdział 2. Zrozumieć Vue.js. Czy warto korzystać z Vue.js? Co muszę wiedzieć? Jak skonfigurować swoje środowisko programistyczne? Jaki jest układ treści w tej książce? Czy znajdę tu dużo przykładów? Gdzie znajdę przykładowe kody? Podsumowanie. Rozdział 3. Podstawy HTML i CSS. Przygotowania do rozdziału. Jak działają elementy języka HTML? Analiza przykładowego dokumentu HTML. Jak działa Bootstrap? Podsumowanie. Rozdział 4. Elementarz JavaScriptu. Przygotowania do rozdziału. Stosowanie instrukcji. Tworzenie i używanie funkcji. Zmienne i typy. Operatory języka JavaScript. Obsługa tablic. Obsługa obiektów. Moduły w języku JavaScript. Zasady działania obietnic. Podsumowanie. Rozdział 5. Sklep sportowy: prawdziwa aplikacja. Tworzenie projektu Sklep sportowy. Tworzenie magazynu danych. Tworzenie magazynu produktów. Zastosowanie REST-owej usługi sieciowej. Podsumowanie. Rozdział 6. Sklep sportowy: rozliczenie i zamówienia. Przygotowania do rozdziału. Tworzenie zastępczej treści dla koszyka. Konfiguracja trasowania adresów URL. Implementacja funkcji koszyka. Obsługa rozliczenia i dodawania zamówień. Podsumowanie. Rozdział 7. Sklep sportowy: skalowanie i administracja. Przygotowania do rozdziału. Obsługa dużej ilości danych. Praca nad funkcjami administracyjnymi. Podsumowanie. Rozdział 8. Sklep sportowy: administrowanie i wdrożenie. Przygotowania do rozdziału. Dodawanie funkcji administracyjnych. Wdrażanie sklepu sportowego. Podsumowanie. CZĘŚĆ II. VUE.JS POD LUPĄ. Rozdział 9. Jak działa Vue.js? Przygotowania do rozdziału. Tworzenie aplikacji za pomocą API modelu DOM. Tworzenie obiektu Vue. Komponenty w praktyce. Podsumowanie. Rozdział 10. Projekty i narzędzia Vue.js. Tworzenie projektu aplikacji Vue.js. Omówienie struktury projektu. Omówienie narzędzi deweloperskich. Stosowanie lintera. Debugowanie aplikacji. Konfiguracja narzędzi deweloperskich. Budowanie aplikacji do wdrożenia. Podsumowanie. Rozdział 11. Omówienie wiązań danych. Przygotowania do tego rozdziału. Omówienie składników komponentu. Zmiany komponentu w przykładowej aplikacji. Wyświetlanie wartości danych. Podsumowanie. Rozdział 12. Stosowanie podstawowych dyrektyw. Przygotowania do tego rozdziału. Ustawianie zawartości tekstowej elementu. Wyświetlanie czystego kodu HTML. Wyświetlanie wybranych elementów. Ustawianie atrybutów i właściwości elementu. Podsumowanie. Rozdział 13. Obsługa dyrektywy Repeater. Przygotowania do tego rozdziału. Przeglądanie tablicy. Wyliczanie właściwości obiektu. Powtarzanie elementów HTML bez źródła danych. Stosowanie właściwości obliczanych z dyrektywą v-for. Podsumowanie. Rozdział 14. Obsługa zdarzeń. Przygotowania do tego rozdziału. Obsługa zdarzeń. Omówienie zdarzeń i obiektów zdarzeń. Stosowanie metody do obsługi zdarzeń. Połączenie zdarzeń, metod i elementów powtarzanych. Nasłuchiwanie wielu zdarzeń z tego samego elementu. Stosowanie modyfikatorów obsługi zdarzeń. Omówienie modyfikatorów zdarzeń myszy. Omówienie modyfikatorów zdarzeń klawiatury. Podsumowanie. Rozdział 15. Obsługa elementów formularzy. Przygotowania do tego rozdziału. Tworzenie dwukierunkowych wiązań modeli. Wiązania z elementami formularzy. Stosowanie modyfikatorów dyrektywy v-model. Wiązania do różnych typów danych. Walidacja danych w formularzu. Podsumowanie. Rozdział 16. Stosowanie komponentów. Przygotowania do tego rozdziału. Omówienie komponentów jako podstawowych składników aplikacji. Omówienie izolacji komponentów. Podsumowanie. CZĘŚĆ III. ZAAWANSOWANE FUNKCJE VUE.JS. Rozdział 17. Omówienie cyklu życia komponentu Vue.js. Przygotowania do tego rozdziału. Omówienie cyklu życia komponentu. Obsługa błędów komponentów. Podsumowanie. Rozdział 18. Luźno powiązane komponenty. Przygotowania do tego rozdziału. Omówienie wstrzykiwania zależności. Stosowanie szyny zdarzeń. Podsumowanie. Rozdział 19. Stosowanie REST-owych usług sieciowych. Przygotowania do tego rozdziału. Omówienie REST-owych usług sieciowych. Konsumowanie REST-owej usługi sieciowej. Tworzenie usługi http. Rozdział 20. Stosowanie magazynu danych. Przygotowania do tego rozdziału. Tworzenie i używanie magazynu danych. Definiowanie właściwości obliczanych w magazynie danych. Wykonywanie operacji asynchronicznych. Otrzymywanie powiadomień o zmianach. Mapowanie funkcji magazynu danych w komponentach. Stosowanie modułów magazynu danych. Podsumowanie. Rozdział 21. Komponenty dynamiczne. Przygotowania do tego rozdziału. Przygotowywanie komponentów do dynamicznego cyklu życia. Dynamiczne wyświetlanie komponentów. Stosowanie komponentów asynchronicznych. Podsumowanie. Rozdział 22. Trasowanie URL. Przygotowania do tego rozdziału. Rozpoczynamy pracę z trasowaniem URL. Omówienie i konfiguracja dopasowania tras URL. Obsługa zmian w nawigacji. Podsumowanie. Rozdział 23. Elementy związane z trasowaniem URL. Przygotowania do tego rozdziału. Obsługa elementów router-link. Tworzenie tras zagnieżdżonych. Obsługa nazwanych elementów router-view. Podsumowanie. Rozdział 24. Zaawansowane trasowanie URL. Przygotowania do tego rozdziału. Stosowanie odrębnych plików dla powiązanych tras. Ochrona tras. Ładowanie komponentów na żądanie. Tworzenie komponentów bez obsługi trasowania. Podsumowanie. Rozdział 25. Przejścia. Przygotowania do tego rozdziału. Rozpoczynamy pracę z przejściami. Stosowanie biblioteki do obsługi animacji. Przełączanie pomiędzy wieloma elementami. Stosowanie przejść dla zmian w kolekcji. Stosowanie zdarzeń przejść. Przyciąganie uwagi do innych zmian. Podsumowanie. Rozdział 26. Rozszerzanie możliwości Vue.js. Przygotowania do tego rozdziału. Tworzenie własnych dyrektyw. Tworzenie domieszek komponentów. Tworzenie wtyczki Vue.js. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ 1. POZNAJEMY VUE.JS. Rozdział 1. Wprowadzenie do Vue.js. 1.1. Na ramionach giganta. 1.2. Dlaczego Vue.js? 1.3. Dalsze przemyślenia. Podsumowanie. Rozdział 2. Instancja Vue. 2.1. Nasza pierwsza aplikacja. 2.2. Cykl życia Vue. 2.3. Wyświetlanie produktu. 2.4. Stosowanie filtrów wyjścia. Ćwiczenie. Podsumowanie. CZĘŚĆ 2. WIDOK I MODEL WIDOKU. Rozdział 3. Dodawanie interaktywności. 3.1. Początkiem danych koszyka jest dodanie tablicy. 3.2. Powiązania ze zdarzeniami DOM. 3.3. Dodanie przycisku koszyka i liczby produktów. 3.4. Dodawanie afordancji do przycisku. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 4. Formularze i pola. 4.1. Stosowanie powiązań v-model. 4.2. Rzut oka na powiązania wartości. 4.3. Prezentacja modyfikatorów. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 5. Dyrektywy warunkowe, pętle i listy. 5.1. Wyświetlanie komunikatu o stanie magazynu. 5.2. Przeglądanie listy produktów. 5.3. Sortowanie rekordów. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 6. Stosowanie komponentów. 6.1. Czym są komponenty? 6.2. Zależności w komponentach. 6.3. Stosowanie właściwości props do przekazywania danych. 6.4. Definiowanie szablonu komponentu. 6.5. Stosowanie zdarzeń niestandardowych. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 7. Zaawansowane zastosowania komponentów i trasowanie. 7.1. Stosowanie gniazd. 7.2. Rzut oka na gniazda nazwane. 7.3. Gniazda z zasięgiem. 7.4. Tworzenie aplikacji z komponentami dynamicznymi. 7.5. Tworzenie komponentów asynchronicznych. 7.6. Konwersja aplikacji składu dla zwierzaków z użyciem Vue-CLI. 7.7. Stosowanie tras. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 8. Efekty przejść i animacje. 8.1. Podstawy efektów przejść. 8.2. Podstawy animacji. 8.3. Funkcje zwrotne animacji. 8.4. Efekty przejść dla komponentów. 8.5. Aktualizacja aplikacji składu dla zwierzaków. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 9. Rozszerzanie Vue. 9.1. Wielokrotne stosowanie możliwości funkcjonalnych dzięki wstawkom. 9.2. Poznawanie dyrektyw niestandardowych na przykładach. 9.3. Funkcje renderujące i JSX. Ćwiczenie. Podsumowanie. CZĘŚĆ 3. MODELOWANIE DANYCH, KORZYSTANIE Z API I TESTOWANIE. Rozdział 10. Vuex. 10.1. Biblioteka Vuex - do czego może się przydać? 10.2. Stan i modyfikacje w bibliotece Vuex. 10.3. Akcesory get i akcje. 10.4. Dodawanie Vuex do aplikacji Vue-CLI na przykładzie składu dla zwierzaków. 10.5. Metody pomocnicze Vuex. 10.6. Krótka prezentacja modułów. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 11. Komunikacja z serwerem. 11.1. Renderowanie po stronie serwera. 11.2. Wprowadzenie do Nuxt.js. 11.3. Komunikacja z serwerem na przykładzie Firebase i VuexFire. Ćwiczenie. Podsumowanie. Rozdział 12. Testowanie. 12.1. Tworzenie przypadków testowych. 12.2. Ciągła integracja, dostarczanie i wdrażanie. 12.3. Rodzaje testów. 12.4. Przygotowywanie środowiska. 12.5. Pisanie pierwszego przypadku testowego z użyciem vue-test-utils. 12.6. Testowanie komponentów. 12.7. Konfiguracja debuggera Chrome. Ćwiczenie. Podsumowanie. Dodatek A. Przygotowywanie środowiska. Dodatek B. Rozwiązania ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej