Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(6)
Autor
Kwiatosz Karolina
(2)
Rybińska Agnieszka
(2)
Anielska Agnieszka
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Czapliński Paweł
(1)
Drogosz-Zabłocka Elżbiera
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Goszczyńska Eliza
(1)
Gromadzka Monika
(1)
Grzonka Grzegorz
(1)
Jeżowski Mateusz
(1)
Kaczmarek Anna
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Kraśniewski Andrzej
(1)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(1)
Laskowska Izabela
(1)
Matuszczak Angelika
(1)
Mitchell Terence
(1)
Morawicz Iwona
(1)
Petz Jarosław
(1)
Poszytek Paweł (1968- )
(1)
Prus Jakub
(1)
Przemieniecka Jaonna
(1)
Próchnicka Maria
(1)
Rachwał Tomasz (1974- )
(1)
Spoczyńska Magdalena
(1)
Steinmann Marina
(1)
Stolarczyk Renata
(1)
Sztanderska Urszula
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Tokarz Dominika
(1)
Wojciechowska Dorot
(1)
Woźniak Joanna
(1)
Włodarczyk Agnieszka
(1)
Zadrożna Dorota
(1)
Zawistowska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(12)
Erasmus+ (program)
(7)
Kształcenie
(5)
Kompetencje zawodowe
(4)
Kształcenie za granicą
(4)
Nauczyciele
(4)
Dobre praktyki
(3)
Edukacja włączająca
(3)
Jakość kształcenia
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Kształcenie zawodowe
(3)
Mobilność edukacyjna
(3)
Programy edukacyjne UE
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Absolwenci szkół wyższych
(2)
Erasmus (program)
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Studenci
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkolnictwo zawodowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zawód
(2)
eTwinning (program)
(2)
Absolwenci
(1)
Andragogika
(1)
COVID-19
(1)
Cele kształcenia
(1)
Coaching
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Design thinking
(1)
Dojrzałość psychiczna
(1)
Dorosłość
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Escape rooms
(1)
Europejski Korpus Solidarności
(1)
Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego
(1)
Europejski System Transferu Osiągnięć w Kształceniu i Szkoleniu Zawodowym
(1)
Europejski System Transferu Punktów
(1)
Ewaluacja
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Innowacje
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki obce
(1)
Językowy obraz świata
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Mentoring
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Niedojrzałość psychiczna
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Opracowanie
(1)
Planowanie
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polityka
(1)
Polska Rama K
(1)
Postawy
(1)
Prawo o szkolnictwie wyższym
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Płeć
(1)
Refleksyjność
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek pracy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Socjologia młodzieży
(1)
Staż zawodowy
(1)
Studenci nietradycyjni
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Tutoring
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(1)
Uniwersytety ludowe
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Współpraca kulturalna
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Youth Wiki
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Europa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(9)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Dokąd płyniemy (Po co? Jak tam dotrzemy? Z kim?); 1.1. Mapa interesariuszy – z kim rozmawiać (poza uczestnikami projektu)?; 1.1.1. Czym jest mapa interesariuszy?; 1.1.2. W jaki sposób przygotować mapę?; 1.1.3. Identyfikacja interesariuszy projektu – metoda cebuli; 1.1.4. Mapa służy do pracy, a nie do zdobienia naszych ścian. W jaki sposób z nią pracować?; 1.1.5. Ludzie się zmieniają, a mapa razem z nimi; 1.1.6. Materiał do pracy; Identyfikacja interesariuszy projektu – model warstwowy; Mapa interesariuszy projektu; 1.2. Wyznaczanie celów na podstawie zdefiniowanych potrzeb; 1.2.1. SMART – każdy to zna, nie każdy stosuje; 1.2.2. HARD – nikt nie zna, ale wszyscy stosują; 1.2.3. Materiał do pracy – lista sprawdzająca poprawność formułowania celów; Macierz wyznaczania celów; 1.3. Świata nie zbawisz, ale możesz go poukładać - matryca logiczna projektu; 1.3.1. Tylko to, co niezbędne; Jak sprawdzić, czy nie jesteśmy zbyt ambitni w wyznaczaniu celów?; 1.3.2. Identyfikacja tego, o czym zapomnieliśmy; 1.3.3. Przełożenie celów na rezultaty; 1.3.4. Przełożenie rezultatów na działania; 1.3.5. Materiały do pracy; Macierz logiczna projektu; Macierz MoSCoW; 2. Trwałość rezultatów – trwałość celów; 2.1. Czym jest trwałość w projektach edukacyjnych?; 2.2. Trwałość celów a trwałość rezultatów; Typy rezultatów; Cykl życia i ryzyka z nim związane; 2.3. Materiał do pracy – listy kontrolne do zarządzania trwałością rezultatów projektu; Tablica planowania działań w cyklu życia rezultatu; Macierz ryzyka trwałości rezultatów projektu; Zamiast podsumowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I Boom edukacyjny w dwóch odsłonach; 1. Odsłona pierwsza: popyt; 1.1. Wzrost aspiracji edukacyjnych Polaków po przełomie ustrojowym. Wiara w wartość wykształcenia; 1.2. Wyż demograficzny jako jeden z czynników „polskiego cudu edukacyjnego”; 2. Odsłona druga: podaż; 2.1. Nowe realia prawne i nowi aktorzy na rynku edukacyjnym; 2.2. (Niekontrolowany) rozwój niepublicznego sektora szkolnictwa wyższego, jego rola i wewnętrzne zróżnicowanie; 2.3. Państwowe wyższe szkolnictwo zawodowe; 2.4. Lata tłuste, lata chude; 2.5. Współczesny portret szkolnictwa wyższego; 3. Wyzwania dla sektora. Czy spełni się czarny scenariusz?; Rozdział II Kształcenie dorosłych w ramach sektora szkolnictwa wyższego; 1. Dorosły w procesie edukacji i edukacja w procesie życia. Labirynt pojęciowy...; 2. Kształcenie dorosłych w Polsce wczoraj i dziś; 2.1. Dwudziestolecie międzywojenne; 2.2. Polska Rzeczpospolita Ludowa; 2.3. Lifelong learning dzisiaj. Harvard dla każdego?; 3. Miejsce lifelong learning w polityce edukacyjnej na szczeblu międzynarodowym; 4. Kształcenie ustawiczne w ramach sektora akademickiego w Europie; 5. Polskie dokumenty strategiczne w obszarze kształcenia całożyciowego; 6. Polak (nie)uczący się. Uczestnictwo w kształceniu całożyciowym w świetle statystyk; 7. Studia podyplomowe w polskim systemie edukacji. Ramy ustawowe, skala i dynamika rozwoju, główne motywacje uczestników; Rozdział III Uniwersytet przedsiębiorczy. W kierunku profesjonalnego zarządzania instytucjami szkolnictwa wyższego; 1. Tło przemian – reformy w sektorze publicznym; 2. Uniwersytet przedsiębiorczy – geneza i charakterystyka; 3. Geneza i specyfika zarządzania strategicznego w szkolnictwie wyższym; 4. Ogólna struktura procesu strategicznego; 5. Planowanie strategiczne – słaba (jak na razie) strona polskich uczelni; Rozdział IV Teoria zależności od zasobów (resource dependence theory) – narodziny, założenia i przegląd zastosowań w dotychczasowych badaniach nad szkolnictwem wyższym; 1. Od analizy procesów biznesowych do badań nad szkolnictwem wyższym – geneza i rozwój koncepcji Jeffreya Pfeffera i Geralda R. Salancika; 2. Organizacje, otoczenie, współzależności. Podstawowe pojęcia i kluczowe założenia teorii zależności od zasobów; 2.1. Zasoby jako źródło władzy; 2.2. Współzależność (interdependence); 3. Przegląd aktywnych strategii i zachowań organizacyjnych w odpowiedzi na presję otoczenia; 4. Uzupełniające podejścia teoretyczne; 4.1. Teoria instytucjonalna; 4.2. Ekologia populacyjna; 5. Zastosowanie teorii zależności od zasobów (resource dependence theory) w dotychczasowych badaniach nad szkolnictwem wyższym; Rozdział V Miejsce lifelong learning w strategicznych dokumentach szkół wyższych; 1. Strategie uczelni niepublicznych; 2. Strategie publicznych uniwersytetów szerokoprofilowych; 3. Strategie publicznych uczelni zawodowych; 4. Podsumowanie; Rozdział VI „Strategie w działaniu”. Szkoły wyższe wobec kształcenia dorosłych; 1. Uczelnie niepubliczne; 1.1. Idea lifelong learning jako szansa na rozwój oferty kształcenia; 1.2. Opłacalność jako kryterium prowadzenia działalności; 1.3. Kultura organizacyjna – u nas student jest numerem jeden; 1.4. Podsumowanie. Kształcenie dorosłych jako forma dywersyfikacji przychodów uczelni niepublicznych; 2. Publiczne uniwersytety szerokoprofilowe; 2.1. Potencjał kształcenia całożyciowego dla rozwoju oferty edukacyjnej; 2.2. Rozwój oferty studiów podyplomowych – pracownicy jako „wyspy” nieskoordynowanej przedsiębiorczości; 2.3. Kultura organizacyjna – słuchacz (nie zawsze) na pierwszym miejscu; 2.4. Podsumowanie; 3. Publiczne uczelnie zawodowe; 3.1. Potencjał kształcenia całożyciowego dla rozwoju oferty edukacyjnej; 3.2. Oferta studiów podyplomowych w publicznych uczelniach zawodowych; 3.3. Kultura jakości i orientacja na klienta; 3.4. Podsumowanie; Zakończenie; Strategie uczelni w obszarze kształcenia dorosłych w świetle teorii zależności od zasobów; Bibliografia; Nota metodologiczna; Aneks; Analiza SWOT: perspektywy ekspansji w obszarze kształcenia podyplomowego dla różnych typów uczelni; Załączniki; Streszczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa ; Tom 9)
Wprowadzenie; Wykształcenie zawodowe – miejsce w systemie edukacji i na rynku pracy; Kształcenie zawodowe w Polsce – przemiany, organizacja, efekty; Wykształcenie zawodowe – bariera czy szansa na rynku pracy? Wyniki badania Bilans Kapitału Ludzkiego; Losy edukacyjne i zawodowe absolwentów techników i zasadniczych szkół zawodowych; Indywidualna opłacalność kształcenia zawodowego w Polsce w latach 2004–2016; Rozwiązania systemowe kształtujące rozwój Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce; Egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe; Organizacja i finansowanie szkół kształcących zawodowo przez powiaty; Rola zagranicznej mobilności edukacyjnej we wstępnej fazie kształcenia zawodowego; Bibliografia; Autorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Projektowanie programów studiów- potrzeby i profile; 2. Jakość i problemy zapewnienia jakości; 3. Planowanie programu studiów zintegrowanego z mobilnością; 4. Efekty kształcenia; 5. Definicja modułów; 6. Opracowywanie podstaw programowych- podejście praktyczne; 7. Wdrażanie programów studiów zintegrowanych z mobilnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Charakterystyka dobrych praktyk: 1. Polityka oraz procedury zapewnienia jakości; 2. Zatwierdzanie, monitoring i okresowy przegląd programów oraz ich efektów; 3. Ocenianie studentów; 4. Zapewnienie jakości kadry dydaktycznej; 5. Zasoby do nauki oraz środki wsparcia dla studentów; 6. Systemy informacyjne; 7. Publikowanie informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej