Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(150)
Forma i typ
Książki
(149)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(113)
dostępne
(100)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(114)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(6)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Krupski Rafał
(4)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Ostasiewicz Stanisława
(3)
Rusnak Zofia
(3)
Safin Krzysztof
(3)
Sołtys Danuta
(3)
Unold Jacek
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borkowska Bożena
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Brol Ryszard
(2)
Czaja Stanisław
(2)
Duraj Jan
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Kaleta Andrzej
(2)
Kapusta Franciszek (1937- )
(2)
Kałążna-Drewińska Urszula
(2)
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Korenik Dorota
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kuziak Katarzyna
(2)
Lichtarski Jan
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Niedzielska Elżbieta (1934- )
(2)
Niedzielska Katarzyna
(2)
Noga Marian (1946- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Nowicki Adam
(2)
Nowicki Adam (1944- )
(2)
Ostasiewicz Walenty (1942- )
(2)
Owoc Mieczysław L
(2)
Patrzałek Leszek
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Rapacz Andrzej
(2)
Ronka-Chmielowiec Wanda
(2)
Siedlecka Urszula
(2)
Strahl Danuta (1945- )
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Urban Stanisław (1943-2017)
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Łukosz Tadeusz
(2)
Łyszczak Marek (1956-2015)
(2)
Baborski Andrzej (1936-2001)
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa
(1)
Borowiec Jan
(1)
Borowiec Jan (1952- )
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brol Ryszard (1949- )
(1)
Bąk Andrzej
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dieckheuer Gustaw
(1)
Dittman Paweł (1950- )
(1)
Drelich-Skulska Bogusława
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Fiedor Bogusław
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Heilpern Stanisław
(1)
Hoekman Bernard
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jajuga Teresa (1954- )
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Karwowski Jacek
(1)
Klamut Mirosława (1944- )
(1)
Klimczak Bożena
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Korenik Stanisław
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kostecki Michał Maciej
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kozarowicz Henryk
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Kurowski Lech
(1)
Kutkowska Barbara
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Listwan Tadeusz (1940- )
(1)
Luty Zbigniew
(1)
Markowski Paweł
(1)
Misińska Danuta
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mońka Jerzy
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nowosielski Stanisław
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Olszańska Anna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(52)
Kraj wydania
Polska
(150)
Język
polski
(150)
Temat
Przedsiębiorstwo
(37)
Banki
(11)
Zarządzanie
(9)
Controlling
(8)
Marketing
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Informacja dla zarządzania
(7)
Gospodarka
(6)
Organizacja
(6)
Gospodarka narodowa
(5)
Kadry
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Internet
(4)
Inwestycje
(4)
Koszty
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Rynek finansowy
(4)
Rynek kapitałowy
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zastosowanie i wykorzystanie
(4)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(3)
Ekorozwój
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Informatyka
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Mikroekonomia
(3)
Negocjacje
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Outsourcing
(3)
Polska
(3)
Przemysł
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Systemy informacyjne zarządzania
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Agrobiznes
(2)
Badania operacyjne
(2)
Bankowość elektroniczna
(2)
Budżety terenowe
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Dysertacje naukowe
(2)
Ekologia
(2)
Ekonometria
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka komunalna
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Informatyka ekonomiczna
(2)
Integracja europejska
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputeryzacja
(2)
Makroekonomia
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Metody badawcze
(2)
Miasta
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Organizatorzy agrobiznesu
(2)
Pieniądz
(2)
Prawo
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rolnictwo
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek ubezpieczeniowy
(2)
Spółki
(2)
Statystyka
(2)
Statystyka matematyczna
(2)
Systemy ekspertowe
(2)
Turystyka
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Bank centralny
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bhp
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Temat: czas
1989-2000
(9)
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Azja
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Chiny
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(16)
Praca zbiorowa
(12)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Skorowidze (prawo)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(43)
Zarządzanie i marketing
(18)
Matematyka
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Nauka i badania
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
150 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie małą firmą / Krzysztof Safin. - Wyd.2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2003. - 218 s. : tab., rys. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorczość, przedsiębiorca, mała firma - zagadnienia podstawowe; 2. Istota i przebieg procesu założycielskiego; 3. Wybory strategiczne w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem; 4. Uwarunkowania rozwoju MSP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorczość, przedsiębiorca, mała firma - zagadnienia podstawowe, 2. Istota i przebieg procesu założycielskiego, 3. Wybory strategiczne w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem, 4. Uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota i rodzaje outsourcingu informatycznego, 2. Zarządzanie autsourcingiem, 3. Analiza decyzjna wyboru outsourcingu informatycznego, 4. Wdrażanie outsourcingu, 5. CZynniki sukcesu outsourcingu informatycznego, 6. Strategiczne scenariusze rozowju outsourcingu informatycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy modelowe rachunku kosztów; Pomiar źródłowy i grupowanie kosztów; Rozliczanie kosztów; Podstawowe procedury kalkulacyjne; Koszty w procedurach ustala- nia wyniku finansowego; Rozdzielcza forma rachunku ko- sztów; Rachunek kosztów zmiennych a ustalanie wyniku finansowego; Rachunek kosztow czynników działalności oraz działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Koszty jako przedmiot pomiaru w rachunku kosztów; Rozliczanie kosztów; Podstawowe procedury kalkulacyjne; Koszty w procedurach ustalania wyniku finansowego; Rozdzielcza forma rachunku kosztów; Rachunek kosztów zmiennych a ustalanie wyniku finansowego; Rachunek kosztów działań i czynników działalności; Planistyczny rachunek kosztów; Koszty w problemowych rechunkach decyzyjno-kontrolnych; Analiza kosztów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rachunkowość zarządcza jako element systemu infor macyjnego przedsiębiorstwa. R.2 Podstawy modelowe ra chunku kosztów. R.3 Pomiar źródłowy i grupowanie kosz tów. R.4 Rozliczanie kosztów. R.5 Podstawowe procedury kalkulacyjne. R.6 Koszty w procedurach ustalania wyni ku finansowego. R.7 Rozdzielcza forma rachunku kosztów R.8 Rachunek kosztów zmiennych a ustalenie wyniku fi nansowego(operacyjnego). R.9 Rachunek kosztów czynni ków produkcji oraz działań (ABC). R.10 Aspekty ekonomi czne zapewnienia jakości. R.11 Koszty logistyczne w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. R.12 Analiza kosztó. R.13 Krótkookresowe rachunki decyzyjne. R.14 Długookresowe rachunki decyzyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Profesjonalizm sprzedawcy jako podstawa negocjacji; sztuka negocjowania; Negocjacje specyficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rozwój regionalny jako kategoria ekonomiczna. 2. Źródła informacji o rozwoju regionalnym. 3. Klasyczne metody pomiaru i oceny rozwoju regionalnego. 4. Analiza strategiczna jednostek samorządu terytorialnego. 5. Metody porządkowania liniowego w ocenie rozwoju regionalnego. 6. Metody klasyfikacji jako narzędzie oceny rozwoju regionalnego. 7. Modelowanie ekonomiczne rozwoju regionalnego. 8. Wybór technik modelowania VAR do analiz regionalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ocena zdolności kredytowej przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Analiza wskaźnikowa; Analiza SWOT; Dyskontowe metody oceny efektywności inwestycji. 2. Ocena zdolności kredytowej sektorów gospodarki: Metodologia kwantyfikacji zdolności kredytowej sektorów gospodarki; Konstrukcja modelu struktury sektorowej portfela kredytowego banku- przykłady i zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia inwestycyjna przedsiębiorstwa / Halina Towarnicka. - Wyd.5 zm. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 2003. - 170,[6] s. : tab., rys. ; 21 cm.
Wstęp; Współczesne przedsiębiorstwo-wybrane zagadnienia; Przedsiębiorstwo i jego działalność inwestycyjna; Strategie i inwestycje przedsiębiorstwa; Kondycja i inwestycje przedsiębiorstwa; Rozwojowe i inwestycyjne projekty przedsiębiorstwa; Wybrane metody stosowane w ocenie projektów inwestycji rzeczowych; Problemy zarządzania zintegrowanego na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowych polskich przed- siębiorstw handlowych w warunkach transformacji; Typologia zachowań przedsiębiorstw w sferze działalności inwestycyjnej w okresie zmian systemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia inwestycyjna przedsiębiorstwa / Halina Towarnicka. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 161, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Wstęp; Współczesne przedsiębiorstwo-wybrane zagadnienia; Przedsiębiorstwo i jego działalność inwestycyjna; Strategie i inwestycje przedsiębiorstwa; Kondycja i inwestycje przedsiębiorstwa; Rozwojowe i inwestycyjne projekty przedsiębiorstwa; Wybrane metody stosowane w ocenie projektów inwestycji rzeczowych; Problemy zarządzania zintegrowanego na przykładzie strategii inwestycyjno-marketingowych polskich przed- siębiorstw handlowych w warunkach transformacji; Typologia zachowań przedsiębiorstw w sferze działalności inwestycyjnej w okresie zmian systemowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu organizacją 2. Zachowania podsystemu społecznego jako wyraz dynamiki systemu informacyjnego 4. Wielokryterialny model dynamiki systemu informacyjnego 5. Praktyczna weryfikacja modelu dynamiki systemu informacyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Źródła informacji naukowej, ich podział i znaczenie -Klasyfikacja literatury naukowej; -Ogólne zasady korzystania z katalogów i zasobów bibliotecznych; -Zbieranie materiałów i sporządzanie bibliografii do opracowań naukowych. 2. Przegląd podstawowych metod badawczych: -Klasyfikacja metod badawczych; -Ogólne metody badawcze; -Przegląd metod badawczych stosowanych w naukach społe cznych; -Metody badawcze stosowane w naukach empirycznych. 3. Technika pisania prac magisterskich i innych prac naukowych: -Podstawowe zasady konstrukcji prac naukowych; -Opracowanie techniczne materiału głównego pracy; -Materiały dodtakowe i informacyjno-uzupełniające; -Wymagania formalne dotyczące wyglądu pracy; -Zasady wykonywania składu komputerowego prac magister skich i dyplomowych. 4. Seminaria przeddyplomowe jako forma wprowadzania studentów w proces pracy twórczej: -Cele, zadania i program seminariów przeddyplomowych; -Opracowywanie referatów seminaryjnych - I-sza samo dzielna praca twórcza studneta; -Technika wygłaszania referatów; -Dyskusja po wygłoszeniu referatu. 5. Seminaria dyplomowe: -Cele semianriów dyplomowych; -Proseminaria; -Przebieg seminariów dyplomowych; -Przygotowanie studentów do udziału w proseminariach i seminariach dyplomowych. Uczestnictwo w seminariach. 6. Konsultacje i współpraca studnetów z promotorem: -Rodzaje konsultacji i ich przebieg; -Współpraca dyplomantów i magistrantów z promotorem; -Udział innych osób w tworzeniu prac dyplomowych i ma gisterskich. 7. Praktyki dyplomowe: -Cele praktyk dyplomowych; -Organizacja praktyk; -Programy praktyk i ich realizacja; -Postępowanie w braku praktyk dyplomowych. 8. Przygotowywanie i opracowywanie prac dyplomowych i magisterskich: -Cele prac dyplomowych i magisterskich; -Wybór tematów prac dyplomowych i magisterskich; -Fazy i harmonogram przygotowywania, opracowywania oraz pisania prac dyplomowych i magisterskich; -Opracowywanie planu pracy; -Zbieranie materiałów źródłowych; -Prowadzenie badań; -Oprac. pierwszej wersji pracy; -Dalsze prace nad tekstem; -Błędy najczęściej wystepujące występujące w pracach magisterskich i dyplomowych oraz sposoby ich unikania. 9. Ocena prac dyplomowych i magisterskich: -Kryteria oceny prac; -Recenzje prac dyplomowych i magisterskich. 10. Możliwości wykorzystania prac dyplomowych i magi sterskich: -Prace dyplomowe i magisterskie jako etap rozwoju ich twórców; -Aspekty praktyczne prac dyplomowych i magisterskich; -Rola prac dyplomowych i magisterskich w rozwoju nauki oraz upowszechniania wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Zorganizowane rynki hurtowe; Giełdy towarowe; Giełdy towarowe w Polsce; Aukcje; Centra handlu hurtowego; Targi i wystawy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przednaukowy okres socjologii; Powstanie socjologii; Więź społeczna, interakcjonizm; Instytucja społeczna, kontrola społeczna; Kultura; Postawy, motywacje; Osobowość społeczna; Społeczeństwo, zbiór, zbiorowość; Grupa społeczna; Naród, nacjonalizm; Religia; Struktura społeczna; Konflikt społeczny, patologie społeczne; Świadomość społeczna; Rozwój społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1103)
Część I: Prywatyzacja i restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej. Komercjalizacja i prywatyzacja placówek ochrony zdrowia w Polsce a globalny rynek usług medycznych; Wady systemowe w ochronie zdrowia jako zagrożenie dla sukcesu komercjalizacji i prywatyzacji opieki zdrowotnej w Polsce; Restrukturyzacja i co dalej? - kształtowanie strategii szpitala na bazie doświadczeń francuskich; Forma organizacyjno-prawna a gospodarka finansowa szpitala; Kilka uwag na temat przekształcania samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej; Korzyści z prywatyzacji SP ZOZ - wynik doświadczeń praktycznych; Restrukturyzacja placówki medycznej - doświadczenia praktyczne. Część II: Zarządzanie. Umiejętności menedżerskie i struktura czasu pracy kadry kierowniczej w jednostkach służby zdrowia; Firmy medyczne na rynku zamówień publicznych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej; Marketing relacji jako orientacja zwiększająca szansę powodzenia procesów restrukturyzacji i prywatyzacji placówek służby zdrowia w Polsce; Nowoczesny szpital - efektywność inwestycji, wymagania rynkowe; Kompleksowe zarządzanie jakością na przykładzie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu; Współpraca samorządów powiatów w zakresie ochrony zdrowia na podstawie porozumienia administracyjnego. Część III: Controlling w firmie medycznej i potrzeba jego zastosowania. Budżetowanie jako metoda zarządzania zakładami opieki zdrowotnej; Znaczenie controllingu w zakładach opieki zdrowotnej; Zastosowanie controllingu w zakładach opieki zdrowotnej szansą na lepszą przyszłość; Nowoczesne koncepcje rachunku kosztów i budżetowania w zakładach opieki zdrowotnej; Zarządzanie nowoczesnym szpitalem - analiza technicznej efektywności; Niepubliczny ZOZ 0 znaczenie controllingu w świadczeniu usług medycznych - okiem praktyka. Część IV: Dodatkowe źródła finansowania działalności medycznej. Model ubezpieczeniowy w polskim systemie zabezpieczenia zdrowotnego w kontekście rozwoju produktów ubezpieczeniowych; Prywatne ubezpieczenie zdrowotne w Polsce; Zasady opracowania studium wykonalności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Współzależność pomiędzy konsumpcją i stanem środowiska przyrodniczego; 2. Proekologiczne potrzeby konsumentów; 3. Geneza i istota marketingu ekologicznego; 4. Ekoprodukt; 5. Cena ekoproduktów; 6. Proekologiczna dystrybucja; 7. Promocja ekoproduktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Wstęp; 1. Przedsiębiorstwo ery informacji i wiedzy, 2. Rola informacji we współczesnym przedsiębiorstwie, 3. Podstawowe komponenty zarządzania informacją, 4. System informacyjny przedsiębiorstwa, 5. Wybrane organizacyjne aspekty zarządzania informacją, 6.Kszałtowanie i realizacja strategii informacyjnej przedsiębiorstwa, 7. Zarządzanie przedsięwzięciami informacyjnymi, 8. Audyt w środowisku informacyjnym firmy, 9. Ekonomiczne wyznaczniki zarządzania informacją w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej