Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Dąbrowska Anna
(1)
Gabryś Agnieszka
(1)
Hanson Forrest
(1)
Hanson Rick
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Zasoby osobiste (psychologia)
(4)
Nastolatki
(2)
Akceptacja choroby
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Kobieta
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Rezyliencja
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowankowie domów poprawczych i wychowawczych
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zasoby społeczne (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział I. Niepełnosprawność ruchowa – ujęcia terminologiczne i koncepcyjne: 1. Wprowadzenie w problematykę niepełnosprawności; 2. Niepełnosprawność ruchowa – definicja, zakres i klasyfikacje; 3. Psychospołeczne konsekwencje nabycia niepełnosprawności ruchowej; 4. Kategoria płci w analizach dotyczących niepełnosprawności ruchowej. Rozdział II. Akceptacja niepełnosprawności: 1. Pojęcie akceptacji; 2. Proces akceptacji niepełnosprawności; 3. Uwarunkowania akceptacji niepełnosprawności – stan badań. Rozdział III. Wybrane zasoby radzenia sobie kobiet z niepełnosprawnością ruchu: 1. Podmiotowe zasoby radzenia sobie kobiet z uszkodzeniem narządu ruchu; 2. Społeczne zasoby radzenia sobie kobiet z uszkodzeniem narządu ruchu. Rozdział IV. Metodologiczne założenia badań własnych: 1. Uzasadnienie podjętej problematyki; 2. Cel badań, problemy badawcze i hipotezy; 3. Zmienne i wskaźniki; 4. Metoda badań; 5. Charakterystyka badanej grupy; 6. Metody statystyczne analizy danych. Rozdział V. Akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet – analiza wyników badań empirycznych: 1. Natężenie akceptacji niepełnosprawności badanych kobiet; 2. Akceptacja niepełnosprawności badanych kobiet a zmienne socjodemograficzne; 3. Akceptacja niepełnosprawności badanych kobiet a zmienne związane z niepełnosprawnością; 4. Typologia akceptacji niepełnosprawności u badanych kobiet. Rozdział VI. Radzenie sobie i zasoby radzenia sobie badanych kobiet – analiza wyników badań empirycznych: 1. Radzenie sobie badanych kobiet; 2. Wybrane zasoby radzenia sobie badanych kobiet. Rozdział VII. Zależności między radzeniem sobie i zasobami radzenia sobie a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet: 1. Radzenie sobie a akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet; 2. Zasoby radzenia sobie a akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet. 3. Znaczenie oceny niepełnosprawności w ustalaniu zależności między radzeniem sobie i zasobami radzenia sobie a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet; 4. Rodzaj oceny niepełnosprawności a struktura zależności między radzeniem sobie i zasobami radzenia a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet. Rozdział VIII. Podsumowanie z dyskusją wyników badań: 1. Akceptacja niepełnosprawności u badanych kobiet; 2. Radzenie sobie oraz podmiotowe i społeczne zasoby radzenia sobie badanych kobiet; 3. Zależności między radzeniem sobie oraz zasobami radzenia sobie a akceptacją niepełnosprawności u badanych kobiet z niepełnosprawnością ruchową; 4. Ocena niepełnosprawności a akceptacja niepełnosprawności, radzenie sobie i zasoby radzenia sobie u badanych kobiet z niepełnosprawnością ruchową; 5. Ocena niepełnosprawności a struktura zależności między radzeniem sobie, zasobami radzenia sobie a akceptacją ograniczeń w ruchu u badanych kobiet; 6. Ograniczenia przeprowadzonych badań; 7. Implikacje poznawcze i postulaty dla praktyki rehabilitacyjnej. Zakończenie; Literatura; Spis tabel i wykresów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Depresja. Co czujesz? Co pomaga? Karta pokazowa; Depresja. Co czuję?; Ja i moje problemy; List do siebie; Moje życie obecnie; Moje życie w przyszłości; Jak zmienić myślenie? Karta pokazowa; Moje negatywne myśli. To nie fakty!!!; Pozytywne myślenie; Zmiana; Myśli moje i innych; Moje cele w życiu; 8 kroków do pokonania depresji. Karta pokazowa; Najlepsze Ja; Przemoc to… Karta pokazowa; Czy doświadczam przemocy?; Myśli – emocje – zachowania; Moja złość, mój lęk; Osoba stosująca przemoc. Karta pokazowa; Złość – agresja – przemoc; Moje pozytywne/negatywne strony; Jak często stosuję wybrane strategie radzenia sobie ze złością?; Jak sobie poradzić z cyberprzemocą? Karta pokazowa; Czy stosuję cyberprzemoc?; Zanim „coś” wrzucisz do sieci. Karta pokazowa; Czy potrafię chronić się przed cyberprzemocą?; Jesteś świadkiem przemocy? Karta pokazowa; Moje strategie antyprzemocowe; Etapy żałoby. Karta pokazowa; Na pożegnanie – dziękuję; Moja żałoba – objawy; W pamięci na zawsze; List do…; Tęsknię…; Pamiętam… Dziękuję; Moje wspomnienia; Jak sobie poradzić z żałobą? Karta pokazowa; Co mówić, a czego nie mówić osobie w żałobie; Wymień 2 rzeczy, które… Gra planszowa; Moje TOP wartości; Moje sukcesy; Czy lubię siebie?; Ja – Ja; Ja – szkoła; Ja – inni; Moje zainteresowania; Moje mocne i słabe strony; Jak się widzę za 10 lat?; Co dziś czujesz?; Złote zasady rozwoju umiejętności emocjonalno-społecznych nastolatków. Karta pokazowa; SMS wdzięczności; Doceniam moje życie; Słoik wdzięczności; Doceniam; Życzliwość i empatia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziękowania; Wprowadzenie. Część 1. Rozpoznawanie 1. Współczucie 2. Uważność 3. Uczenie się Część 2. Zapewnianie zasobów 4. Siła charakteru 5. Wdzięczność 6. Wiara w siebie Część 3. Regulowanie 7. Spokój 8. Motywacja 9. Bliskość Część 4. Odnoszenie się 10. Odwaga 11. Aspiracja 12. Szczodrość; Materiały źródłowe; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Zasoby psychospołeczne człowieka w świetle podstawowych założeń teoretycznych; Rozdział II. Zasoby psychospołeczne nieletnich jako podstawa modyfikowania dobrostanu psychicznego; Rozdział III. Młodzieżowe ośrodki wychowawcze jako przestrzeń kształtowania zasobów psychospołecznych resocjalizowanych nieletnich; Rozdział IV. Założenia metodologiczne autorskich badań empirycznych; Rozdział V. Zasoby osobiste i społeczne nieletnich w MOW w świetle badań własnych; Rozdział VI. Podsumowanie. Koncepcja resocjalizacji nieletnich poprzez rozwijanie dobrostanu psychicznego; Bibliografia; Indeks nazwisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej