Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(16)
Autor
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Herman Andrzej
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kicińska Monika
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kuzel Marcin (1976- )
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Regulski Lech
(1)
Rogowski Waldemar
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Skórska Anna
(1)
Sobczak Iwona (1974- )
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wyszkowska-Kuna Joanna
(1)
Zaremba Ulyana
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(17)
Przedsiębiorstwo
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(8)
Innowacje
(6)
Globalizacja
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Konkurencyjność
(5)
Organizacja ucząca się
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Big data
(1)
Czas
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Farmacja
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Kadry
(1)
Kapitał innowacyjny
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Model biznesowy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Pieniądz
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strony WWW
(1)
Targi i wystawy
(1)
Transfer technologii
(1)
Usługi
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
21 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej