Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(21)
Autor
Jabłoński Paweł
(2)
Küng Lucy
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borówka Ewa
(1)
Caslione Johna A
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Grant Robert G
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Kay Frances
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Malek William
(1)
Meyer Ron
(1)
Morgan Mark
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szybińska Maria
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
de Wit Bob
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Rosja
(1)
Język
polski
(24)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(20)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing strategiczny
(7)
Teoria organizacji
(5)
Zarządzanie
(5)
Organizacja
(4)
Konkurencja
(3)
Marketing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza SWOT
(1)
Autorytet
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propaganda
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Usługi
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja, Zarządzanie, Cele i strategie, Zarządzanie strategiczne, Informacja w procesie zarządzania, Podejmowanie decyzji, Planowanie w zarządzaniu, Organizowanie instytucji, Kierowanie podwładnymi, Motywowanie w zarządzaniu, Kontrolowanie w procesie zarządzania, Zarządzanie marketingowe, Zarządzanie potencjałem wytwórczym, Zarządzanie kadrami, Zarządzanie finansami, Zarządzanie innowacjami, Formalizacja organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej