Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(21)
Autor
Jabłoński Paweł
(2)
Küng Lucy
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borówka Ewa
(1)
Caslione Johna A
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Grant Robert G
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Kay Frances
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Malek William
(1)
Meyer Ron
(1)
Morgan Mark
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szybińska Maria
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
de Wit Bob
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(24)
Rosja
(1)
Język
polski
(24)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(20)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing strategiczny
(7)
Teoria organizacji
(5)
Zarządzanie
(5)
Organizacja
(4)
Konkurencja
(3)
Marketing
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza SWOT
(1)
Autorytet
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propaganda
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Usługi
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Strategia i zarządzanie strategiczne-geneza i historia tworzenia pojęć, R.II Kilka definicji zarządzania strategicznego, R.III Podstawowe szkoły i modele zarządzania strategicznego, R.IV Wizja, misja i cele zarządzania strategicznego, R.V Planowanie strategiczne
R.VI Rodzaje i podstawowe zakresy strategii przedsieb iorstwa, R.VII Strategie marketingowe, R.VIII Strategi e produkcji i usług, R.IX Strategie personalne, R.X St rategie finansowe, R.XI Organizacja prac nad strategią , r.XII Kontrola strategii, R.XIII Kilka współczesnych
koncepcji zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja i zarządzanie - przegląd podstawowych pojęć. 2. Funkcja planowania w procesie zarządzania. 3. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. 4. Kształtowanie struktur organizacyjnych. 5. Funkcja motywowania w procesie zarządzania. 6. Funkcja kontrolowania w procesie zarządzania. 7. Decyzje kierownicze w zarządzaniu. 8. Informacja w procesie zarządzania. 9. Style kierowania w organizacji. 10. Zarządzanie strategiczne. 11. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej