Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(67)
Forma i typ
Książki
(67)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(47)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Czytelnia
(48)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(8)
Gierszewska Grażyna
(6)
Banaszyk Piotr
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędrzejczyk Irena
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Galata Stanisław
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Halama Henryk
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Hutt Michael D
(1)
Ingram Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kassay Stefan
(1)
Klin Lidia
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malek William
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mayo Andrew
(1)
Morgan Mark
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Popławska Wanda
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Sasenko Lucjan
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Sołtysik Marian
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Terjesen Siri
(1)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Zawisza Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(66)
Rosja
(1)
Język
polski
(66)
rosyjski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(54)
Analiza strategiczna
(18)
Planowanie strategiczne
(18)
Zarządzanie
(11)
Marketing strategiczny
(10)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(7)
Analiza SWOT
(6)
Marketing
(5)
Organizacja
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Strategia organizacyjna
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Controlling
(3)
Innowacje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Teoria organizacji
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekologia
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Jakość
(2)
Kontrola zarządcza
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Towar
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Agrobiznes
(1)
Analiza wartości
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Benchmarking
(1)
Biznesplan
(1)
Decyzje
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing-mix
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Monopol
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje społeczne
(1)
Partnerstwo strategiczne
(1)
Plan marketingowy
(1)
Polityka cenowa
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Produkt (prawo)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Spożycie
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zawód
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(40)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(29)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Transport i logistyka
(1)
67 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Finansowanie strategii przedsiębiorstwa; 2. Finansowanie działań marketingowych z własnych źródeł przedsiębiorstwa; 3. Finansowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa z obcych źródeł; 4. Budżet działań marketingowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metodologiczne zagadnienia konkurencyjności, 2. Rola polityki państwa w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 4. Kapitał ludzki czynnik przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, 5. Poprawa konkurencyjności przedsiębiorstw w świetle doświadczeń
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne / Marian Sołtysik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003. - 130 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota i węzłowe problemy współczesnej logistyki: 1. O istocie współczesnej logistyki, 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki, 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej. R.II Zasady filozofii logistyki podstawą zarządzania logistycznego: 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki, 2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego, 3. Zasada przepływów w logistyce. R.III Istota i koncepcje zarządzania logistycznego, R.IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne, R.V Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, R.VI Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Determinanty strategii przedsiębiorstw; Miejsce dywersyfikacji w strategiach przedsiębiorstw; Metody portfelowe jako narzędzia alokacji zasobów w strategii dywersyfikacji; Aspekty finansowe strategii dywersyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji / Stanisław Kasiewicz. - Warszawa : Difin, 2002. - 265, [6] s. : rys., tabele ; 23 cm.
R.1 Istota zarządzania operacyjnego: Operacyjne funkcje w biznesie; Zakres przedmiotowy; Krótka historia zarządzania operacyjnego; Kariery w sferze zarządzania operacyjnego; Zarządzanie operacyjne w procesie trans formacji polskiej gospodarki; Zarządzanie operacyjne w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność: Rola operacji w kształtowaniu konkurencyjności; Globalna konkurencja i jej atrybuty; Miary konkurencyjności w sferze operacyjnej; Budowanie przewagi konkurencyjnej; Konkurowanie firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy: Strategie operacyjne a strategie firmy; Elementy modelu strategii operacyjnej; Ewolucja operacyjnych priorytetów; Zapewnienie zgodności powiązania produktów z procesami Proces budowania strategii operacyjnej; Globalny wy miar strategii operacyjnej; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.4 Zarządzanie przez jakość: Strategiczne znaczenie jakości; Istota jakości; Tradycyjny model zarządzania jakością; Nowoczesny model zarządzania jakością; Tworzenie standardów jakości; Ocena TQM; Programy jakości w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.5 Projektowanie produktu: Współczesne wyzwania w sferze projektowania; Etapy projektowania produktu; Selekcja procesów produkcyjnych; Projektowanie usług; Projektowanie zorientowane na klienta; Projektowanie zorientowane na produkcję; Globalne aspekty projektowania produktów; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.6 Projektowanie procesu: Atrybuty procesu; Miary procesów; Narzędzia analizy procesów; Zarządzanie procesem udoskonaleń; Zarządzanie procesami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.7 Projektowanie lokalizacji: System podaż/dystrybucja; Modele lokalizacji; Lokalizacja punktów usługowych; Przesłanki wyborów lokalizacyjnych firm globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.8 Prognozowanie: Rola prognozowania w zarządzaniu operacyjnym; Zakres przedmiotowy prognozowania; Metody prognozowania; Metody jakościowe; Metody ilościowe; Skuteczny system prognozowania; Prognozowanie w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.9 Planowanie zdolności produkcyjnej (ZP): Rola planowania ZP; Koncepcja ZP i jej miary; Planowanie ZP; Współczynniki wykorzystania ZP; Planowanie ZP w usługach; Aspekty czasowe powiększenia wolumenu ZP; Planowanie ZP przez firmy globalne; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy. R.10 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami: Etapy rozwojowe produkcji przemysłowej; Przejście z systemu produkcji tradycyjnej do systemów elastycznych; Problemy zarządzania nowymi technologiami; Przegląd najważniejszych technologii; Technologie w usługach; Zarządzanie technologiami w firmach globalnych; Zasady praktyczne; Wyniki i trendy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje publiczne: zarządzanie konkurencyjnością / Małgorzata Bednarczyk. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 242, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Konkurencyjność przedsiębiorstw i organizacji publicznych; Organizacje publiczne w Polsce na przełomie wieków; Otoczenie organizacji w Polsce; Badanie i analiza konkurentów; Przedsiębiorczość i innowacyjność w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; Otoczenie przedsiębiorstwa; Cele i misja przedsiębiorstwa; Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem, Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych, Kultura i etyka przedsiębiorstwa, Koniec życia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna firmy, Analiza makrootoczenia, Analiza otoczenie konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Analiza potencjału strategicznego firmy, Analiza SWOT; Strategie rozwoju firmy, Pojecie i rodzaje strategii, Model strategii rozwoju, Strategia rozwoju rynku czyli od firmy lokalnej do globalnej, Sposoby rozwoju firmy; Strategie konkurencji, Wybór przewagi konkurencyjnej, Wybór obszaru konkurencji, Strategie wobec dostawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; 3. Przedsiębiorstwo jako główny podmiot życia gospodarczego; 4. Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; 5. Otoczenie przedsiębiorstwa; 6. Cele i misja przedsiębiorstwa; 7. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 8. Niepewność i ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; 9. Zasoby przedsiębiorstwa; 10. Wielkość przedsiębiorstwa; 11. Zarządzanie przedsiębiorstwem- istota i funkcja; 12. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; 13. Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; 14. Nadzór nad przedsiębiorstwem; 15. Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; 16. Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; 17. Informatyzacja i wykorzystanie Internetu w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 18. Zarządzanie małym przedsiębiorstwem; 19. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym; 20. Kultura i etyka przedsiębiorstwa; 21. Zarządzanie przedsiębiorstwem w sytuacjach kryzysowych; 22. Koniec życia przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój marketingu w teorii i w praktyce, 2. System marketingu i jego otoczenie, 3. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem, 4. Marketingowe systemy informacyjne, 5. Kształtowanie mowego produktu, 6. Elementy polityki cenowej, 7. Polityka dystrybucji produktów i usług, 8. Podstawy promocji produktu firmy, 9. Ogranizacja działalności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej