Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(25)
Autor
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędralska Krystyna
(2)
Baran Michał
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borówka Ewa
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Floyd Steven W
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gorynia Marian
(1)
Grant Robert G
(1)
Huff Anne Sigismund
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Karwowski Jan
(1)
Karwowski Marek
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malek William
(1)
Morgan Mark
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszewska Barbara
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sherman Hugh D
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Skat-Rordam Peter
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Suszyński Cezary
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Terjesen Siri
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Tubielewicz Andrzej
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wnuk Tadeusz
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(25)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(24)
Przedsiębiorstwo
(22)
Analiza strategiczna
(5)
Kadry
(4)
Gospodarka
(3)
Logistyka
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Controlling
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przemysł
(2)
Towar
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza wartości
(1)
Benchmarking
(1)
Decyzje
(1)
Ekorozwój
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Konkurencja międzynarodowa
(1)
Kontrola
(1)
Kultura
(1)
Mentoring
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Turystyka
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Przedsiębiorstwo w perspektywie współczesnych wyzwań rozwojowych: 1. Przedsiębiorstwo jako przedmiot poznania, 2. Przedsiębiorstwo w rozwiniętej gospodarce rynkowej. Natura współczesnych zmian i główne wyzwania cywilizacyjne, 3. Sprawność i efektywność przedsiębiorstwa. Wyzwania na poziomie struktur i procesów, 4. Wyzwania na szczeblu przedsiębiorstwa - imperatyw kształtowania wartości. Cz.II Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Perspektywa procesu kształtowania wartości: 5. Kształtowanie wartości dla akcjonariuszy na podstawie koncepcji Value Based Management, 6. Analiza i ocena zarządzania wartości w spółkach notowanych an Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, 7. Analiza due diligence a kształtowanie wartosci przedsiębiorstw w transakcjach konsolidacyjnych, 8. Customer Relationship Management (CRM) jako koncepcja kształtowania wartości w układzie klient-przedsiębiorstwo, 9. Wartość dla klienta i wartości związku. Praktyczne aspekty CRM, 10. Zasoby niematerialne przedsiębiorstwa w procesie kształtowania wartości, 11. Zarządzanie strategiczne zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa - podatwy koncepcji, 12. Możliwości i ograniczenia zarządzania strategicznego zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa. Studium przypadku Banku Peko SA
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza przypadku jako metoda rozwiązywania problemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 2. Analiza strategii przedsiębiorstwa - zakres i metody, 3. Wykorzystanie scenariuszy w analizie zmian w makrootoczeniu - przykład Polskich Linii Lotniczych LOT SA, 4. Wykorzystanie metody punkotowej w analizie aktrakcyjności sektora naftowego, 5. Wykorzystanie metody pięciu sił konkurencyjnych M.E. Portera do analizy sektora na przykładzie przemysłu odzieżowego, 6. Wykorzystanie metod analizy portfelowej w ocenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy UPC Poslka, 7. Wykorzystanie metody map kompetencji na identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej na przykładzie zastosowania systemów odczytu optycznego w wybrnaych bankach, 8. Wykorzystanie łańcucha wartości w analizie zasobów przedsiębiorstwa 0 kierunki działań związane ze zwiększeniem wartości dodanej, 9. Wykorzystanie analizy SWOT przy wyborze strategii "błękitnego oceanu" - próba interpreatacji na przykładzie firmy MArwit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Podstawowe kategorie zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza potencjału wewnętrznego przedsiębiorstwa; Metody zintegrowanej analizy strategicznej; Strategie produktoworynkowe; Strategie konkurencji; Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nowy paradygmat strategii konkurencji: Podejście pozycjonowania oraz zasobowe do analizy strategii konkurencji; Integracja pionowa a przewaga konkurencyjna; Logika tradycyjnego łańcucha wartości. Stary paradygmat strategii konkurencji; Przyczyny dekonstrukcji łańcucha wartości; Dekonstrukcja łańcucha wartości. Nowy paradygmat strategii konkurencji; Nowe strategie konkurencji. R.2 Reakcje na zmiany a konkurencyjność przedsiębiorstw: Warunki funkcjonowania przedsiębiorstw; Konieczność dostosowań do zmian jako trwała cecha konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Obszary problemowe w badaniu konkurencyjności przedsiębiorstw; Sposoby wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. R.3 Sytuacja koniunkturalna a konkurencyjność: Wartość diagnostyczna wskaźników koniunktury; Identyfikacja konkurencyjności wybranych rodzajów działalności gospodarczej; Ocena konkurencyjności przedsiębiorstw różnej wielkości. R.4 Rola jakości w budowie konkurencyjności firmy: Wprowadzenie; Jakość - filozofia i podstawowe definicje; Systemy zarządzania jakością; Metrologia techniczna a metrologia konsumencka; Wpływ jakości wyrobów na konkurencyjność przedsiębiorstw; Zakończenie. R.5 Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłu żywnościowego - case studies: Siła konkurencyjna przedsiębiorstw; Jakość konkurencyjności; Sposoby kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw mleczarskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1.: Wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 2.: Podstawy metodyczne badania wyborów strategicznych przedsiębiorstw, Rozdział 3.: Podejście do zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem , Rozdział 4.: Otoczenie jako źródło problemów i presji na wybory strategiczne przedsiębiorstw, Rozdział 5.: Potencjał wewnętrzny przedsiębiorstwa w wyborach strategicznych, Rozdział 6.: Informacyjne uwarunkowania wyborów strategicznych, Rozdział 7.: Cele strategiczne działalności przedsiębiorstw , Rozdział 8.: Strategiczne kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, Rozdział 9.: Strategiczne narzędzia konkurowania, Rozdział 10.: Modelowe podejście do wyborów strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz. I Zmiany decyzji strategicznych: 1.Wprowadzenie. Cz. II Siły leżące u podłoża zmian rynkowych oraz nowa fala myślenia strategicznego: 2.Siły wywołujące zmiany konkurencji i na rynku, 3.Główne obszary działań strategicznych, 4.Nowa fala myślenia strategicznego, 5. Strategia i zdrowy rozsądek w interesach. Cz. III Analiza przypadków: 6.Dandy.Wielkie wejście na nowe rynki, 7. Politiken. Tworzenie multimedialnego ośrodka informacji, 8. Infogames. Specjaliści od współdziałania, 9. Dru. Poddostawca, który kieruje wiedzą, 10. Grupa Jansen. Tak kroić, aby przeżyć. Cz. IV jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierunek strategiczny: 11. Wprowadzenie, 12. Pięć przedsiębiorstw, 13. Co wpływa na zmianę kierunku, 14. Proces rozwijania działalności przedsiębiorstwa, 15. Organizacja i kierownictwo, 16. Wnioski. Cz. V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w rozwoju działalności przedsiębiorstwa: 17. Wprowadzenie, 18. Jakiej koncepcji działania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 19. Mobilizowanie organizacji, 20. Zaangażowanie w dostrzeganiu okazji, 21. Rozpoczęcie szybkiego eksperymentowania, 22. Tworzenie wiedzy, 23. Kształtowanie strategii perz syntezę. Cz. VI Uwagi końcowe
nowe rynki, 7.Politiken.Tworzenie multimedialnego ośr odka informacji, 8.Infogrames.specjaliści od współdzia łania, 9.Dru.Poddostwaca, który kieruje się wiedzą, 10 .Grupa Jansen.Tak kroić, aby przeżyć. Cz.IV Jak w pięciu przedsiębiorstwach zmieniono kierun ek strategiczny : 11.Wprowadzenie, 12.Pięć przedsiębio rstw, 13.Co wpływa na zmianę kierunku, 14.Proces rozwi jania działalności przedsiębiorstwa, 15.Organizacja i kierownictwo, 16.Wnioski. Cz.V Zastosowanie koncepcji wykorzystywania okazji w r ozwoju działaności przedsiębiorstwa : 17.Wprowadzenie, 18.Moblilizowanie organizacji, 19.Jakiej koncepcji dzi łania potrzebuje przedsiębiorstwo?, 20.Zaangażowanie w
dostrzeganie okazji, 21.Rozpoczęcie szybkiego ekspery mentowania, 22.Tworzenie wiedzy, 23.Kształtowanie stra tegii przez syntezę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 556)
1. Podejście zasobowe w procesie formułowania strategii przedsiębiorstwa; 2. Kapitał intelektualny jako szczególna kategoria zasobów przedsiębiorstwa; 3. Metody pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; 4. Kapitał intelektualny polskich przedsiębiorstw - wyniki badań;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej