Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(7)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(7)
Autor
Żmigrodzki Marcin
(2)
Brobst Stephen
(1)
Chmielewski Jacek M
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Coplien James O
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dąbrowski Marcin (informatyk)
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Greene Jennifer (1971- )
(1)
Greever Tom
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Heasman Lachlan
(1)
Hollander Mark den
(1)
Klauer Patricia
(1)
Kleinowski Marcin
(1)
Korbecki Marek
(1)
Levin Ginger
(1)
Loeffler Marc
(1)
Malcherek Monika
(1)
Meryk Radosław
(1)
Nowocień Rafał
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Petz Jarosław
(1)
Piechowicz Michał
(1)
Poe Vidette
(1)
Rad Parvitz F
(1)
Ramos Cesário Oliveira
(1)
Sikora-Gaca Małgorzata (1983- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stellman Andrew
(1)
Sutherland Jeffrey Victor
(1)
Szwabe Michał
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waćkowski Kazimierz
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Šochová Zuzana
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Zarządzanie projektami
(19)
Praca zespołowa
(5)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Programowanie zwinne
(3)
Coaching
(2)
Inwestycje
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Projekt informatyczny
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Scrum
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zespół projektowy
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Baza danych
(1)
Cele kształcenia
(1)
Decyzje
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Europejski Korpus Solidarności
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusz inwestycyjny
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mentoring
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie
(1)
Polityka spójności UE
(1)
Polityka strukturalna UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Projektanci aplikacji multimedialnych, animacji i gier komputerowych
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
User experience (UX)
(1)
Wnioski i podania
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zespół wirtualny
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej