Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(25)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Grudowski Piotr
(2)
Berdowski Janusz B
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Campbell Ian
(1)
Chabiera Joanna
(1)
Chrabański Karol
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Gajewski Andrzej S
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kostka-Bochenek Aleksandra
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Leist Ralph
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Mantura Władysław
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Pawlak Władysław R
(1)
Pawlak Władysław Roman (1948-2004)
(1)
Rogala Piotr
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skotnicka Bożena
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Taylor Ewa
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Zymonik Zofia (1947- )
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Zarządzanie jakością
(28)
Normy ISO 9000
(15)
Certyfikacja zgodności
(10)
Jakość
(10)
Normalizacja
(9)
Jakość produktu
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Bhp
(5)
Ochrona środowiska
(4)
Gwarancja jakości
(3)
Normy ISO 14000
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Zarządzanie
(3)
Oznaczenie CE
(2)
BHP
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dyrektor
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja
(1)
Jakość wyrobów
(1)
Marketing
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Optymalizacja
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Turystyka
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Unia Europejska
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. istota jakości 2. Standardy jakościowe i instytucje je ustanawiające. 3. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000. 4. System zarządzania środowiskowego. 5. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. 6. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658/.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość - obszary, ujęcia, próby zdefiniowania, 2. Koszty jakości, planowanie jakości, 3. Ewolucja zarządzania jakością, 4. Total Quality Managment - podstawowe zagadnienia, 5. Kierunki rozwoju zarządzania przez jakość, 6. Narzędzia stosowane w procesie doskonalenia jakości, 7. Standardy i modele zarządzania jakością, 8. Miejsce największych korporacji świata w kreowaniu i upowszechnianiu systemów zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Organizacja pracy organizacji wytwarzających oprogramowania w oparciu o normy serii ISO, 2. Terminologia, 3. Normy ISO serii 9000.Rodzaje.Struktura, 4. Uszczegółowienie wybranych procesów dla organizacji wytwarzającej oprogrammowanie, 5. Przykład systemu zarządzania jakością dla organizacji wytwarzającej oprogramowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające 2. Normalizacja i ocena zgodności 3. System zarządzania jakością 4. System zarządzania środowiskowego 5. Certyfikacja i doskonalenie systemów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Normalizacja, akredytacja i certyfikacja, 3. Ocena zgodności, 4. Normy ISO 9000, 5. Wdrożenie systemu i certyfikacja, 6. ISO 9001:2000 - Wymagania, 7. TQM w erze globalizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka norm ISO serii 9000, 2.Rola norm ISO serii 14000, 3. Charakterystyka norm dotyczących zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 4. Integracja systemów zarządzania, 5. Metodyka i przedmiot badań ankietowych, 6. Wyniki badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej