Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(270)
IBUK Libra
(15)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(258)
Publikacje naukowe
(42)
Publikacje fachowe
(18)
E-booki
(16)
Czasopisma
(12)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(222)
dostępne
(172)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(178)
Czytelnia
(228)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Borkowski Stanisław
(9)
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Bugdol Marek (1966- )
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Grudowski Piotr
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Borkowski Stanisław (1945- )
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Jabłoński Marek
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Rosak Joanna
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Łuczak Jacek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Berdowski Filip J
(2)
Berdowski Janusz B. (1935- )
(2)
Celej Piotr (1981- )
(2)
Chabiera Joanna
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Czermiński Jerzy
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gołębiowski Marian
(2)
Gębczyńska Alicja
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Johnston Robert
(2)
Juraszek Marian
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kristesen Kai
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Myszewski Jan M
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sikora Tadeusz
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trocki Michał (1945- )
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(2)
Wnuk Jan
(2)
Wszendybył Ewa
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Łagowski Edmund
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bagiński Jan
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balon Urszula
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bank John
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Batko Roman
(1)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarczyk Henryk (1943- )
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(70)
2000 - 2009
(180)
1990 - 1999
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
Kraj wydania
Polska
(283)
Wielka Brytania
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Język
polski
(285)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(212)
Przedsiębiorstwo
(65)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Zarządzanie
(39)
Normy ISO 9000
(24)
Jakość usług
(22)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Organizacja
(20)
Kadry
(19)
Certyfikacja zgodności
(14)
Produkcja
(14)
Szkolnictwo wyższe
(14)
Służba zdrowia
(14)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Ochrona środowiska
(12)
Banki
(11)
Marketing
(11)
Bhp
(10)
Motywacja pracy
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Kultura organizacyjna
(9)
Menedżerowie
(9)
Normalizacja
(9)
Obsługa klienta
(9)
Usługi
(9)
Zarządzanie ryzykiem
(9)
Zdrowie publiczne
(9)
Decyzje
(8)
Innowacje
(8)
Jakość życia
(7)
Normy ISO 9001
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Przywództwo
(6)
Public relations
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Administracja
(5)
Jakość kształcenia
(5)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Sektor publiczny
(5)
Turystyka
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Controlling
(4)
Globalizacja
(4)
Hotelarstwo
(4)
Metodologia
(4)
Normy ISO 14000
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Reklama
(4)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gwarancja jakości
(3)
Inwestycje
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Nauczanie
(3)
Optymalizacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Planowanie
(3)
Przemysł
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Studenci
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi publiczne
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Środowisko człowieka
(3)
Administracja publiczna
(2)
BHP
(2)
Benchmarking
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Ekonomia
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Hutnictwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Temat: czas
2001-
(26)
1989-2000
(12)
1901-2000
(9)
2001-0
(3)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Niemcy
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(31)
Praca zbiorowa
(20)
Czasopismo naukowe
(11)
Monografia
(11)
Materiały pomocnicze
(7)
Poradnik
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(97)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(57)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Medycyna i zdrowie
(10)
Edukacja i pedagogika
(5)
Nauka i badania
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
286 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny systemu jakości / Tomasz Błeszyński. - Warszawa : WEKA, 2001. - 76 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Przedmowa; 1. Audyt systemu jako narzędzie zarządzania 2. Organizacja systemów audytów wewnętrznych; 3. Przebieg audytu; 4. Audytowanie - technika; 5. Specyfika audytowania poszczególnych elementów systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione. Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego. Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów, poświęconych metodom badań sensorycznych, zarówno analitycznych, jak i konsumenckich. Rozdział pierwszy, stanowiący wprowadzenie do tematyki badań sensorycznych, zawiera definicję pojęcia analiza sensoryczna oraz charakterystykę podstawowych wymagań związanych z prowadzeniem badań sensorycznych. Pozostałe rozdziały poświęcone zostały szczegółowej charakterystyce metod analizy sensorycznej. Składają się one z wprowadzenia teoretycznego oraz opisu wykonania zadań o charakterze praktycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest podsumowaniem wieloletnich badań naukowych autora oraz uczestnictwa w projektach badawczych i rozwojowych dla przedsiębiorstw. Wyniki badań są wkładem autora w rozwój i doskonalenie metod zarządzania przedsiębiorstwem. Wartością pracy jest przedstawienie modelu referencyjnego controllingu operacyjnego wykorzystującego model SCOR, jako instrumentu kształtowania i pomiaru procesów zarządzania wartością oraz bilansowania potrzeb klienta i zasobów operacyjnych w łańcuchu dostaw. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Kowalskiej W monografii podjęto próbę przedstawienia nowoczesnej formuły zarządzania przedsiębiorstwem w łańcuchu dostaw, podkreślając bezpośredni wpływ controllingu operacyjnego na wartość produktu. Opracowano oryginalną koncepcję modelu badawczego zarządzania operacyjnego łańcuchem dostaw w zarządzaniu wartością produktu. Publikacja dobrze wpisuje się w koncepcje i metody zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. W pracy widoczne jest bogate doświadczenie praktyczne autora, co sprawia, że będzie ona miała istotne znaczenie dla przedsiębiorców chcących wdrożyć controlling operacyjny łańcucha dostaw w firmie i wpływać przez to na podwyższenie wartości produktu przy zachowaniu racjonalnych nakładów inwestycyjnych. Z recenzji prof. dr hab. Marii Nowickiej-Skowron Elektroniczne wydanie poszukiwanej monografii z 2011 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Organizacja jako system otwarty orientowany na otoczenie: Pojęcie systemu; Systemowe ujęcie organizacji; Otoczenie organizacji - ogólna ch-ka; Powinności organizacji względem grup interesariuszy i ich oczekiwania; Fundamentalne elementy składowe organizacji; 2.Systemowe zarządzanie jakością funkcjonowania organizacji: Ewolucja systemowego zarządzania jakością; Próba zdefiniowania pojęcia jakość obiektu; Podejście jakościowe do zarządzania organizacją; Istota i zasady projakościowego zarządzania organizacją; Wybrane znormalizowane systemy zarządzania organizacją i ich integracja; 3. Rozwój organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie rozwoju organizacji; Projakościowe zarządzanie a zdolność rozwojowa organizacji; Trwały i zrównoważony rozwój organizacji efektem projakościowego zarządzania; Społeczna odpowiedzialność organizacji projakościowo zarządzanej; 4. Dojrzałość organizacji zarządzanej projakościowo: Pojęcie i istota dojrzałości organizacji; Dojrzałość jakościowa organizacji; Kluczowe kompetencje dojrzałej jakościowo organizacji; Poziom dojrzałości jakościowej organizacji; 5. Ch-ka badanej branży: Branża kruszyw w Polsce; Funkcjonowanie organizacji wydobywczej; Kierunki rozwoju obszarów poeksploatacyjnych; 6. Dojrzałość jakościowa organizacji i projakościowe zarządzanie w praktyce jej funkcjonowania: Poziom dojrzałości jakościowej organizacji funkcjonujących w branży kruszyw (badania ankietowe); Proces kształtowania dojrzałości organizacji projakościowo zarządzanej; Dojrzałość jakościowa organizacji - przykład empiryczny; Symptomy doskonałości projakościowego zarządzania organizacją; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej