Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
Forma i typ
Książki
(59)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(42)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(42)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Lock Dennis
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Supernat Jerzy (1951- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Bajerowski Tomasz
(1)
Balcarek Artur
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Freixas Xavier
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Jacek Haman
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kieżun Witold (1922-2021)
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Machaczka Józef (1945- )
(1)
Malek William
(1)
Marek Stanisław (1936- )
(1)
Marfo-Yiadom Edward
(1)
Meyer Ron
(1)
Misztal Piotr
(1)
Morgan Mark
(1)
Nalepka Adam
(1)
Nieborak Tomasz
(1)
Pakuła Andrzej
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Roberts John
(1)
Rochet Jean-Charles
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Sosnowski Mirosław
(1)
Stankiewicz Marek Jacek (1948- )
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Straffin Philip D
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Urbański Maciej
(1)
Zając Czesław
(1)
de Wit Bob
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwa Jan
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żukowski Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(58)
Rosja
(1)
Język
polski
(58)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie
(29)
Organizacja
(21)
Przedsiębiorstwo
(20)
Teoria organizacji
(17)
Przywództwo
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Praca
(6)
Teoria dystrybucji
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Kadry
(4)
Marketing
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Decyzje
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Jakość
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacje
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Płaca
(2)
Siła robocza
(2)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Giełda
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inwestycje rzeczowe
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kredyt
(1)
Kursy walutowe
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing afiliacyjny
(1)
Mentoring
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Nowy produkt
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Podatek
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Prakseologia
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przestrzeń
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Ryzyko gospodarcze -- zarządzanie
(1)
Strategia (teoria gier)
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Stres
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Teoria
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria decyzji
(1)
Teoria gier
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
59 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Badania nad organizacją. Metafory organizacji: Uwagi wstępne. Dziedziny badań; Szkoły i kierunki badań; Postmodernizm w naukach o organizacji; Metafory organizacji. R.2 Organizacja: Definicje organizacji; Typologie organizacji, Cykl życia organizacji; Modele otoczenia organizacji; Relacje między organizacją a otoczeniem; Funkcje i cele organizacji; Efektywność organizacji. R.3 Polityka i strategie organizacji: Rozumienie polityki i strategii org.; Szkoły strategii wg K. Obłója; Rodzaje strategii organizacyjnych; Analiza strategiczna i uwarunkowania strategii org.; Formułowanie i realizacja strategii. R.4 Władza i przywództwo w organizacji: Władza organizacyjna jako rodzaj władzy społecznej; Władza a przywództwo; Przywództwo jako postać władzy; Koncepcje krystalizowania się i uwarunkowań przywództwa organizacyjnego; polityczny charakter przywództwa organizacyjnego Przywództwo polityczne a przywództwo organizacyjne; Przesłanki władzy organizacyjnej; Własność jako przesłanka władzy; Źródła władzy i przywództwa w organizacjach. Legitymacja władzy organizacyjnej; Władza organizacyjna a interesy; Pomiar, wskaźniki, ograniczenia i koszty władzy. R.5 Struktury organizacji: Ustalenia wstępne. Rozumienie struktury a określenie struktury organizacji; Struktura organizacji; Modele i typologie struktur organizacji; Uwarunkowania struktur organizacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem organizacji : czynniki, modele, strategia, diagnoza / Józef Machaczka. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 162, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Proces rozwoju organizacji; 2. Modele rozwoju organizacji w teorii i praktyce zarządzania; 3. Strategie zmian i rozwoju organizacji; 4. Diagnostyka rozwoju organizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji; 2. Formy przedsiębiorstw; 3. Otoczenie przedsiębiorstwa; 4. Przedsiębiorstwo w otoczeniu międzynarodowym; 5. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa; 6. Gospodarowanie zasobami materialnymi; 7. Gospodarowanie kapitałem ludzkim; 8. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi; 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie; 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem; 11. Kryzys w gospodarce i przedsiębiorstwie; 12. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa; 13. Główne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Organizowanie jako funkcja zarządzania; 2. Modelowanie w procesie budowy i przebudowy firmy; 3. Metody projektowania organizacji; 4. Projektowanie struktur organizacyjnych; 5. Modele struktur organizacyjnych; 6. Tworzenie dokumentów organizacyjnych; 7. Wdrażanie projektu organizacji- uruchamianie przedsiębiorstwa; 8. Uwarunkowania i zasady przebudowy przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Elastyczność organizacji jako odpowiedź na turbulencje otoczenia, 2. Elastyczność celów i strategii, 3. Elastyczność struktur i zasobów, 4. Organizacja procesowa, 5. Organizacja wirtualna, 6. Organizacja fraktalna, 7. Organizacje sieciowe, 8. Organizacja ucząca się, 9. Wykorzystanie chaosu w zarządzaniu - organizacje w ruchu, 10. Powrót do koncepcji systemowych, 11. Kultura elastycznej organizacji, 12. Kierowanie ludźmi w zrelatywizowanym i dynamicznym świecie organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Kierowanie sobą: Wprowadzenie: rozumienie siebie i znajomość umiejętności kierowniczych; Samodoskonalenie menedżerów; Gospodarowanie czasem; Gospodarowanie informacją w biurze; Jak skutecznie pisać; Jak skutecznie przemawiać; Troska o własne zdrowie; Stres w pracy; Planowanie kariery. Cz.2 Kierowanie innymi: Wprowadzenie: rozumienie innych ludzi; Przywództwo i motywacja; Umiejętność postępowania z ludźmi; Rekrutacja; Przeprowadzanie wywiadów; Doskonalenie pracowników; Skuteczne oceny okresowe; Poradnictwo w miejscu pracy; Patronat; Tworzenie zespołu; Twój personel pomocniczy; Komunikowanie się; Narady. Cz.3 Kierowanie wydziałem: Wprowadzenie: znajomość funkcji specjalistycznych; Kierowanie wydziałem produkcji; Kierowanie pracami badawczo-rozwojowymi; Kierowanie działem kadr; Kierowanie działem marketingu; Kierowanie działem sprzedaży; Kierowanie dystrybucją; Kierowanie działem finansowym; Kierowanie działem SIK. Cz.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem: Wprowadzenie: znajomość przedsiębiorstwa; Informacje finansowe w zarządzaniu; kierowanie przedsięwzięciami; Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów; Negocjowanie; Innowacja i przedsiębiorczość wewnętrzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabezpieczenie przed ryzykiem zmian kursu walutowego / Piotr Misztal. - Warszawa : Difin, 2004. - 196 s. : rys., tab. ; 23 cm.
R.1 Systemy walutowe w procesie rozwoju gospodarki światowej; R.2 Podstawowe metody zabezpieczenia się przed ryzykiem zmian kursu walutowego; R.3 Ocena skuteczności różnorodnych metod zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem kursowym; R.4 Dotychczasowe doświadczenia dot. metod zabezpieczania się przedsiębiorstw przed ryzykiem zmian kursu walutowego; Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki decyzyjne i organizatorskie / Jerzy Supernat. - Wyd. 2 popr. i uzupeł. - Wrocław : Kolonia Limited, 2003. - 273 s. : wykr., tab. ; 25 cm.
Cz. I Organizacyjne aspekty decydowania: 1. Pojęcia podstawowe, 2. Delegowanie uprawnień decyzyjnych, 3. Udział konsultantów w procesie decydowania, 4. Udział podwładnych w procesie decydowania, 5. Grupowe podejmowanie decyzji, 6. Decydowanie a systemy normatywne. Cz. II Techniki decydowania w warunkach niepewności: 7. Struktura problemu decyzyjnego, 8. Mierzenie niepewności, 9. Kryteria decydowania w warunkach niepewności. Cz. III Techniki organizatorskie w procesie decyzyjnym: 10. Struktura procesu decyzyjnego, 11. Analiza sytuacji decyzyjnej, 12. Wypracowanie kierunków działania, 13. Ocena kierunków działania, 14. Wybór kierunków działania, 15. Realizacji wybranego kierunku działania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Grupa - zespół pracowniczy, 2.Kierownik jako wyróżniony członek zespołu pracowniczego, 3.Nowe wyzwania wobec kierowania zespołem pracowniczym, 4.Zwiększanie efektywności kierowania zespołem pracowniczym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 65.01
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Učebnik dlâ vuzov)
Zawiera: Глава 1. Место теории менеджмента в системе современных научных знаний: Менеджмент как система научных знаний и как искусство управления; Системный подход к изучению менеджмента; Основные этапы развития теории менеджмента как науки. Глава 2. Основополагающие законы и принципы организации: Общие понятия о зависимостях, закономерностях, законах и принципах организации; Законы организации; Основные принципы организации. Глава 3. Принципы целеполагания, виды и методы организационного планирования: Понятие «корпоративная миссия». Процедура утверждения миссии организации; Понятия «стратегическое управление» и «программно-целевое управление»; Цель как важнейшая характеристика в менеджменте. Понятие «дерево целей». Основные требования, предъявляемые к целям, и их классификация; Стратегическое планирование, реализация стратегического плана. Влияние выбранной стратегии на формирование бизнес-процессов в организации. Глава 4. Функциональные основы менеджмента: Понятие «функция», ее значение и содержание в менеджменте; Контроль как важнейшая функция в системе менеджмента; Понятие «функция мотивации», ее значение. Основные теории мотивации. Глава 5. Управленческие решения в организации: Понятие «управленческое решение», его значение и определение; Виды управленческих решений иих характеристика; Методы принятия решений; Процедура подготовки и принятия управленческих решений; Организация как система принятиярешений. Глава 6. Организационная структура управления: Понятие «организационная структура управления», ее значение в повышении эффективности функционирования организаций; Типы организационных структур и их характеристика; Методы проектирования организационных структур управления. Глава 7. Основные теории и концепции взаимодействия людей в организации: Понятие «группа». Динамика формирования групп; Командообразование как создание специальной разновидности формальной группы; Управление лидерством в системе эффективного менеджмента; Деловая конфликтология. Глава 8. Типы организационной культуры и методы ее формирования: Понятие «организационная культура», типы и методы ее формирования; Личность и социальные роли; Личностный потенциал персонала в современных условиях.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Geneza przedsiębiorstwa; Przedsiębiorca i przedsiębiorczość; Definiowanie przedsiębiorstwa; Przedsiębiorstwo a jego otoczenie; Cele i misja przedsiębiorstwa; Ryzyko ekonomiczne przedsiębiorstwa; Formy, rodzaje i typy przedsiębiorstw; Wielkość przedsiębiorstwa; zarządzanie przedsiębiorstwem - istota i funkcje; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa; Kadra kierownicza w przedsiębiorstwie; Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem; Operacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem; Zarządzania małym przedsiębiorstwem Zarządzania dużym przedsiębiorstwem; Zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym; Zarządzanie przedsiębiorstwem sytuacjach kryzysowych; Przedsiębiorstwo w procesie transformacji ustrojowej; Zarządzanie dziedzinami działalności przedsiębiorstwa; Kultura i etyka przedsiębiorstwa; Koniec życia przedsiębiorstwa; Zarządzanie jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Dlaczego funkcjonują pośrednicy finansowi?, 3.Bankowość a teoria Organizacji Rynku, 4.Relacja kredytodawca-kredytobiorca, 5.Równowaga i racjonowanie na rynku kredytowym, 6.Makroekonomiczne konsekwencje niedoskonałości rynków finansowych, 7.Run na bank i ryzyko systemowe, 8.Zarządzanie ryzykiem w banku, 9.Regulacje prawne funkcjonowania banków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza o organizacji i zarządzaniu jako dyscyplina naukowa, 2. Ewolucja nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Prakseologiczna interpretacja zjawiska organizacyjnych, 5. Zarządzanie, 6. Władza organizacyjna, 7. Projektowanie i modelowanie organizacji, 8. Jednostka w organizacji, 9. Planowanie i kontrolowanie w organizacji, 10. Wybrane współczesne uwarunkowania i problemy funkcjonowania organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny możliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w niezmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dystrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej