Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
IBUK Libra
(13)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(54)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(38)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Janasz Władysław
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Becht Adam
(1)
Belka Marek
(1)
Borkowska Marta
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Cadle James
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drobniak Adam
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Duraj Jan
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jacek Haman
(1)
Jaksa Michael
(1)
Kacprzyńska Beata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kuraś Piotr
(1)
Kuźniar Roman (1953- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lent Bogdan
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Platonoff Alberto Lozano
(1)
Popławska Wanda
(1)
Poszytek Paweł (1968- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sajnóg Artur
(1)
Sexton Donald E. (1943- )
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Straffin Philip D
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Trump Donald (1946- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Witczak Hubert (1948- )
(1)
Witek-Crabb Anna
(1)
Wojtkowiak Grzegorz
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Yeates Donald
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(68)
Rosja
(1)
Język
polski
(67)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Strategia marketingowa
(23)
Przedsiębiorstwo
(18)
Marketing
(16)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Marketing strategiczny
(13)
Strategia organizacyjna
(13)
Planowanie strategiczne
(7)
Segmentacja rynku
(6)
Badania marketingowe
(5)
Marketing-mix
(5)
Strategia rozwoju
(5)
Zarządzanie
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Organizacja
(4)
Plan marketingowy
(4)
Konkurencja
(3)
Konsumenci
(3)
Strategia
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Badania rynku
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Marka*
(2)
Nowy produkt
(2)
Produkcja
(2)
Prognozy
(2)
Promocja handlowa
(2)
System informacji marketingowej
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Badania internetowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Broń jądrowa
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
IKEA
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Międzynarodowa współpraca badawcza
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy edukacyjne UE
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sektor publiczny
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
69 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wprowadzenie; Znaczenie strategii w marketingu; Analiza sytuacji; Opracowanie strategii marketingowej; Roczny plan marketingowy; Określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego; Organizacja, wdrożenie i kontrola realizacji strategii marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214 s. : rys., tabl. ; 21 cm.
Istota marketingu; Otoczenie marketingu; Marketingowe systemy informacyjne; Dystrybucja; Promocja; Marketingowa strategia przedsiębiorstwa; Nowe obszary marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 218, [1] s. ; 21 cm.
Istota marketingu; Otoczenie marketingu; Marketingowe systemy informacyjne; Dystrybucja; Promocja; Marketingowa strategia przedsiębiorstwa; Nowe obszary marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych: Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów; Cechy nowego konsumenta; Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji; Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe. R.2 Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców: Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego nabywcy; Oczekiwania konsumentów dot. opakowań; Rola marki w procesie decyzyjnym nabywcy; Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych nabywców; Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji; Rekacje konsumen tów na działania promocyjne. R.3 Konsument w centrum strategii marketingowej: Podział rynku na segmenty; Strategie pozycjonowania do stosowane do reguł postępowania konsumentów; Konsument w polityce rozwoju nowego produktu; Kształtowanie stra tegii dystrybucji i poziomu obsługi klienta; Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa; Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem. R.4 Relacje z kilentem jako podstawa marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem: Założenia marketingu relacyjnego; Relacje przedsiębiorstwaz podmiotami zewnętrznymi i wewnętrzynymi; Czynniki wpływające na relacje przedsiębiorstwa z podmiotami otoczenia; Instrumenty kształtowania więzi przedsiębiorstwa z klientem; Uwarunkowania i kerunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa. R.5 Kształtowanie satysfakcji klienta: Istota i podstawy pomiaru satysfakcji klienta; Sposoby kształtowania satysfakcji klienta; Bazy danych o klientach; Stosowanie form komunikacji online; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie; Program badania i pomiaru satysfakcji klientów; Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie Osiągnięciem Celu, 2. Zarządzanie Organizacją, 3. Zarządzanie procesem Inwestycji, 4. Kontrola postępu, 5. Zarządzanie jakością, 6. Zarządzanie Rozwiązywaniem Problemów, 7. Zarządzanie Rozwiązaniami ryzyka, 8. Zarządzanie Procesem Zmian, 9. Zarządzanie integracją, 10. Zarządzanie Zasobem Wiadomości, 11. Zarządzanie Procesem Dokumentacji, 12. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Zawiera: CZĘŚĆ PIERWSZA: FORMUŁOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ: Systemy informacji marketingowej, Marketingowa baza danych, Analiza otoczenia, Analiza konkurencji, Otoczenie międzynarodowe, Marketing bez- pośredni; CZĘŚĆ DRUGA: ORGANIZACJA EFEKTYWNEGO MARKETINGU: Funkcja marketingu i jego organizacja, Rekrutacja - kwalifikacje i źródła, Selekcja - środki i metody, Kształcenie personelu, Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie marką, Finansowe aspekty marketingu; CZĘŚĆ III: ROZWÓJ PRODUKTU: Zachowania konsumentów na rynku, Znaczenie badań w marketingu międzynarodowym, Planowa- nie produktu, Projektowanie produktu, Opakowanie jako narzędzie marketingu, Kalkulacja cen, Rozwój i wprowa- dzanie na rynek dóbr konsumpcyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek dóbr inwestycyjnych, Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych usług; CZĘŚĆ IV: DYSTRYBUCJA: Fizyczna dystrybucja i zarządzanie logistyką, Handel zagraniczny, Sprzedaż bezpośrednia, Agenci, Działalność na rynkach zagranicznych; CZĘŚĆ V: PRAKTYKI MARKETINGOWE: Segmentacja rynku, Reklama, Promocja sprzedaży, Reklama pocztowa, Telemarketing, Franchising, stawy,Troska o klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - 2 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2015. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Szkoły strategii: Rola strategii organizacyjnej; Strategia-szkoła planistyczna; Strategia-szkoła ewolucyjna; Strategia-szkoła pozycyjna; Strategia-szkoła zasobów, umiejętności i uczenia się. CZ.II Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska firmy; Model analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych. CZ.III Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza sił i słabości firmy - budowanie profilu konkurencyjnego (Analiza SWOT; Analiza TOWS/SWOT; Przykłady analizy TOWS/SWOT dla instytutu badań rynku i opinii społecznej); Firma jako system działań - analiza aktywności i procesów; Analiza strategiczna zasobów firmy. CZ.IV Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena - wybory rynków i produktów; Metody portfelowe. CZ.V Architektura organizacji: Konfiguracja techniczno-ekonomiczna; Konfiguracja społeczna; Konfiguracja organizacyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wyłanianie się SZZL: 1.1. Koncepcja "twardego" i "miękkiego" HRM; 1.1.1. Model Michigan; 1.1.2. Model Warwick i model Harvarda; 1.2. Koncepcja J. Storeya; 1.3. Koncepcja D. Guesta; 1.4. Koncepcje R.S. Schulera i S.E. Jackson. 2. SZZL na przełomie XX i XXI w: 2.1. Koncepcja "dobrych praktyk"; 2.2. Koncepcja O. Lundy‘ego i A. Cowlinga; 2.3. Koncepcje polskie; 2.3.1. Koncepcja A. Sajkiewicz; 2.3.2. Koncepcja A. Pocztowskiego; 2.3.3. Koncepcja A. Lipki; 2.4. Koncepcja D. Ulricha. 3. SZZL na początku XXI w: 3.1. Koncepcje M. Armstronga; 3.2. Koncepcje duńska i hiszpańska; 3.3. Koncepcja L. Dyera i R. Shafera; 3.4. Podsumowanie koncepcji według N. Gouldinga. 4. Związki między ZZL i Strategicznym ZZL. 5. Problemy perspektywy SZZL. CZĘŚĆ II. Zarządzanie przedsiębiorstwem: 6. Przedsiębiorstwo w strukturze społeczno-gospodarczej; 6.1. Systemowe ujęcie przedsiębiorstwa; 6.1.1. Przedsiębiorstwo jako system działający; 6.1.2. Istota przedsiębiorstwa; 6.2. Kluczowe cele przedsiębiorstwa; 6.3. Procesowe ujęcie działalności przedsiębiorstwa; 6.4. Istotne przesłanki prowadzenia przedsiębiorstwa. 7. System zarządzania przedsiębiorstwem: 7.1. Istota zarządzania; 7.2. Budowa systemu zarządzania. 8. System zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem: 8.1. Istota zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; 8.2. Wybrane elementy doktryny strategicznej; 8.3. Postawa strategiczna. CZĘŚĆ III. Podstawy SZZL: 9. Zasoby ludzkie w przedsiębiorstwie; 9.1. Rola czynnika ludzkiego; 9.2. Procesy kształtowania zasobów ludzkich. 10. System strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi (SZZL): 10.1. Układ logiczny systemu SZZL; 10.2. Orientacja strategiczna w stosunku do ZL; 10.3. Zakres prowadzenia SZZL. 11. Doktryna strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. CZĘŚĆ IV. Podstawy diagnostyczne SZZL: 12. Zasady diagnozowania; 12.1. Fundamenty diagnozowania potencjału strategicznego; 12.2. Swoistość i trudności diagnozowania. 13. Metody i techniki diagnozowania: 13.1. Podejście metodyczne; 13.2. Diagnozowanie ZL; 13.3. Diagnozowanie systemu zarządzania ZL. CZĘŚĆ V. Modelowanie wzorcujące i urzeczywistnianie jego rezultatów: 14. Modelowanie wzorcujące ZL i SZZL: 14.1. Modelowanie i modele wzorce; 14.1.1. Podejścia do akcji strategicznej; 14.1.2. Przesłanki modelowania wzorcującego; 14.2. Formułowanie modelu wzorca; 14.2.1. Generowanie alternatyw strategicznych; 14.2.2. Wybór strategiczny; 14.2.3. Struktura i własności modelu wzorcowego strategii; 14.2.3.1. System planu strategicznego; 14.2.3.2. Struktura planu; 14.3. Normatywne wzorce strategii ZZL; 14.3.1. Wybrane wzorce strategii normatywnych; 14.3.1.1. Model T. Stalewskiego; 14.3.1.2. Strategie według J. Brunsteina i C. Fishera; 14.3.1.3. Model T. Listwana; 14.3.2. Zgodność strukturalna strategii; 14.4. Podejścia do wzorcowania i wzorców na niższych poziomach strategii ZZL. 15. Urzeczywistnianie modelu wzorcowego strategii: CZĘŚĆ VI. Podstawy kształtowania substrategii SZZL: 16. Strukturyzacja podsystemów SZZL: 16.1. Układ strategicznych procesów kształtowania ZL; 16.2. Wielowarstwowa struktura podsystemów SZZL; 16.3. Strukturyzacja SZZL według wybranych punktów odniesienia. 17. Wybrane odniesienia SZZL do podmiotowości i konstruowania substrategii aktywności podstawowej: 17.1. Wybrane odniesienia SZZL do podmiotowości; 17.2. Wybrane odniesienia do konstruowania substrategii aktywności podstawowej; CZĘŚĆ VII. Urzeczywistnianie strategii: 18. Podstawy urzeczywistniania strategii ZZL: 19. Controlling strategiczny i strategiczne uczenie się; 19.1. Controlling strategiczny; 19.2. Strategiczne uczenie się w SZZL; 19.2.1. Podstawy uczenia się; 19.2.2. System Wczesnego Reagowania (SWR); 19.2.3. Wywiad gospodarczy; 19.2.4. Analiza dyskryminacji. 20. Kształtowanie prawdopodobieństwa zdarzeń w SZZL: 20.1. Podstawy zarządzania prawdopodobieństwem strategicznym; 20.2. Zarządzanie zmianami w SZZL; 20.3. Ryzyko w implementacji planu SZZL i zasady jego redukcji. CZĘŚĆ VIII. Sprawność SZZL: 21. Podstawy sprawności: 21.1. Struktura dążeń sprawnościowych SD; 21.2. Walory i wytyczne sprawności w odniesieniu do załogi; 21.2.1. Walory i wytyczne sprawności ZL i SZZL; 21.2.2. Pozabiznesowe wartości ZL, ZZL i SZZL; 21.3. Prawo, etyka i kultura a SZZL w systemie dążeń strategicznych; 21.3.1. Prawo a SZZL; 21.3.2. Etyka a SZZL; 21.3.3. Kultura a SZZL. 22. Substrategia gospodarowania w SZZL: 22.1. Podstawy substrategii gospodarowania; 22.2. Zasady i zakres gospodarowania; 22.3. Możliwość substrategii wynagradzania. CZĘŚĆ IX. Przyszłość SZZL: 23. Perspektywy SZZL z pozycji aktualnego stanu nauki i praktyki. 24. Quo vadis SZZL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia organizacji / Krzysztof Obłój. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 414, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Teorie strategii: Istota strategii organizacyjnej; Strategia: teoria planistyczna; Strategia: teoria ewolucyjna; Strategia: teoria pozycyjna; Strategia: teoria zasobów i kompetencji; Strategia: teoria prostych reguł; Strategia: teoria opcji realnych; 2. Strategiczna diagnoza otoczenia organizacji: Analiza środowiska formy; Modele analizy konkurencji w branży; Analiza grup strategicznych; 3. Strategiczna diagnoza organizacji: Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; Firma jako łańcuch wartości- analiza aktywności i procesów; 4. Tworzenie strategii firmy: Misja firmy; Domena i przewaga konkurencyjna; Cele i funkcjonalne programy działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ISTOTA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO; Andrzej K. Koźmiński: W poszukiwaniu nowego paradygmatu ekonomicznych strategii; Jerzy Niemczyk: Uniwersalne archetypy zarządzania strategicznego; Jerzy Rokita, Agnieszka Dziubińska: Dwa spojrzenia na strategię w złożonych systemach organizacyjnych; Ewa Stańczyk-Hugiet: Implementacja strategii. Idea i uwarunkowania; Jan Lichtarski: O rozwoju systemu zarządzania przedsiębiorstwem w perspektywie strategicznej; Wojciech Dyduch, Mariusz Bratnicki: Współczesne kierunki badań w zarządzaniu strategicznym na świecie; Elżbieta Urbanowska-Sojkin: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach - fundamentalne wyzwanie badawcze; Andrzej Kaleta, Anna Witek-Crabb: Paradoksy współczesnego zarządzania strategicznego; Jan Skalik: Meandry strategicznego podejścia do zarządzania zmianami w organizacjach gospodarczych nastawionych na rozwój. CZĘŚĆ II. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO; Wojciech Czakon: Tworzenie teorii w naukach o zarządzaniu; Dorota Jelonek: Wyzwania dla zarządzania strategicznego w dobie Big Data; Agnieszka Zakrzewska-Bielawska: Ambidexterity w obliczu paradygmatu relacyjnego - wyzwaniem współczesnego zarządzania strategicznego; Ryszard Borowiecki, Tomasz Kusio: Zarządzanie wiedzą w sieci - kontekst strategiczny; Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert: Strategie imitacji w procesie budowy przewagi konkurencyjnej; Grażyna Gierszewska: Zarządzanie strategiczne - wyzwania dla administracji; Krystyna Poznańska: Strategiczne zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie; Maria Nowicka-Skowron, Izabela Krawczyk-Sokołowska, Agata Mesjasz-Lech: Strategie innowacji w warunkach konkurencyjności; Stanisław Sudoł: Innowacyjność technologiczna jako jedna z podstawowych przesłanek strategii przedsiębiorstwa przemysłowego; Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski, Agnieszka A. Szpitter: Bariery umiędzynaradawiania działalności zaopatrzeniowej w opinii polskich wytwórców - rekomendacje w kierunku elastycznej organizacji; Elżbieta Marciszewska, Karolina Więcek: Terroryzm jako jedno ze współczesnych wyzwań zarządzania strategicznego w sektorze lotniczym; Elżbieta Adamowicz: Makroekonomiczne uwarunkowania aktywności gospodarczej w Polsce; Adam Budnikowski: Korzyści Polski i Europy Zachodniej z handlu międzynarodowego w ujęciu historycznym. CZĘŚĆ III. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE INSPIRACJĄ DLA INNYCH OBSZARÓW ZARZĄDZANIA; Arnold Pabian: Zrównoważone przedsiębiorstwo jako rezultat zarządzania strategicznego; Marian Strużycki: Strategiczne aspekty konkurencji i kooperacji w zarządzaniu regionalnym; Czesław Zając: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi - problemy, wyzwania, perspektywy; Piotr Buła, Agnieszka Żak: Dyfuzja wspólnych działań w kierunku idei społecznej odpowiedzialności biznesu - CSR 3.0+; Anna Wójcik-Karpacz, Jarosław Karpacz: Strategiczna rola społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstw. Wyzwania w zakresie ewaluacji; Ryszard Rutka, Małgorzata Czerska: Kultura organizacyjna a innowacyjność organizacji - kontekst strategiczny i operacyjny; Marta Juchnowicz, Hanna Kinowska: Strategie wynagrodzeń w różnych strategiach biznesowych; Anna Karmańska: Wrażliwość systemu pomiaru dokonań na imperatyw kreowania wartości. Wyzwanie dla strategicznej rachunkowości zarządczej; Stanisław Macioł: O strategicznych celach rozwoju polskich publicznych uczelni ekonomicznych w obszarze kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego; Pytania i zadania kontrolne. Część II. Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3 Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz z jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki; Pytania i zadania kontrolne; Bibliografia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Handel a dynamika zmian w dystrybucji towarow, Badania marketingowe jako przesłanka podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwie handlowym, Uwarunkowania działań marketingowych w przedsiebiorstwie handlowym, Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiebiorstwie handlowym, Zachowania nabywców i segmentacja rynku, Kompozycja elementow marketingu-mix w handlu, Staregie działania przedsiębiorstw hurtowych, Staregie marketingowe przedsiebiorstw detalicznych, Współczesne narzędzia kształtowania przewagi strategicznej przedsiebiorstwa handlowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Cz.I: Środowisko marketingu dóbr i usług przemysłowych; CZ.II: Proces zakupów w organizacji; Cz.III: Ocena możliwości rynkowych;Cz.IV: Formułowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych; Ocena strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych i jej wyników; Przykłady. Perpsktywa marketingu dóbr i usług przemysłowych; Rynek towarow i usług przemysłowych z perspektywy zorganizowanego nabywcy; Tworzenie związkow z organizacjami nabywców; Zachowanie nabywcze organizacji; System informacyjny w marketingu dóbr i usług przemysłowych; Segmentacja rynku towarów i usług; Analiza popytu organizacji; Planowanie marketingu dóbr i usług przemysłowych: perospktywy strategiczne; Strategie marketingu dóbr i usług przemysłowych dla rynków globalnych; Zarządzanie asortymentem dla rynków towarów i usług przemyslowych; Zarządzanie innowacją i rozwojem nowych produktów przemysłowych; Zarządzanie usługami dla rynków towarów i usług przemysłowych; Zarządzanie kanałami marketingu dóbr i usług przemysłowych; Kanały marketingu dóbr i usług przemysłowych: powiązania logistyczne; Zarządzanie funkcją ustalania cen przemysłowych; Marketing dóbr i usług przemysłowych: przekazywanie informacji poprzez reklamę i promocję sprzeadzy; Porozumiewanie się w marketingu dóbr i usług przemyslowych: zarządzanie sprzedażą osobistą; Kontrolowanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Istota i kategorie marketingu; Proces podejmowania decyzji i jego rola w działaniach marketingowych; Produkt jako element marketingu-mix, Cena jako instrument marketingu, Dystrybucja, System komunikacji marketingowej (skm): kampania reklamowa, PR, promocja sprzedaży, Strategie marketingowe (otoczenie firmy, rynek docelowy, analiza SWOT, analiza portfelowa, metody scenariuszowe, tożsamość, misja, wizerunek, marketing mix, strategie konkurencji, Cases do wykorzystania w poszczególnych rozdziałach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie; 2. Otoczenie przedsiębiorstwa; 3. Zachowania nabywców; 4. Segmentacja; 5. Badania marketing; 6. Strategia produktu i nowe produkty; 7. Marketing w sferze usług; 8. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki; 9. Strategia dystrybucji; 10. Strategie cenowe; 11. Reklama jako element promocji; 12. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations; 13. Promocja bezpośrednia; 14. Strategie marketingowe; 15. Plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Tworzenie planu strategicznego; Marketingowe podejście; Produkty i usługi; Klienci obecni i klienci potencjalni; Analiza konkurencji; Ustalanie cen, loka- lizacja oraz metody sprzedaży; Mocne i słabe strony firmy; Promocja; Marketing strategiczny; Plan marketi- ngowy; Plan działań marketingowych; Pytania i szkic planu marketingowego; Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables; Plan marketingowy pol- skiej firmy VITAL; Słowniczek terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zorientowanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingowej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej