Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(54)
IBUK Libra
(13)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(54)
E-booki
(15)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(38)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(6)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Stabryła Adam (1942- )
(3)
Cyfert Szymon
(2)
Janasz Władysław
(2)
Kramer Teodor (1926-2014)
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Becht Adam
(1)
Belka Marek
(1)
Borkowska Marta
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Cadle James
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drobniak Adam
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Duraj Jan
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gliński Bohdan (1926-2009)
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jacek Haman
(1)
Jaksa Michael
(1)
Kacprzyńska Beata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Kuraś Piotr
(1)
Kuźniar Roman (1953- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Lent Bogdan
(1)
Malûk Vladimir Ivanovič
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Moszkowicz Mieczysław
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Platonoff Alberto Lozano
(1)
Popławska Wanda
(1)
Poszytek Paweł (1968- )
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sajnóg Artur
(1)
Sexton Donald E. (1943- )
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Speh Thomas W
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Straffin Philip D
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Thomas M. J. (1933- )
(1)
Trump Donald (1946- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Witczak Hubert (1948- )
(1)
Witek-Crabb Anna
(1)
Wojtkowiak Grzegorz
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Yeates Donald
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(68)
Rosja
(1)
Język
polski
(67)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Strategia marketingowa
(23)
Przedsiębiorstwo
(18)
Marketing
(16)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Marketing strategiczny
(13)
Strategia organizacyjna
(13)
Planowanie strategiczne
(7)
Segmentacja rynku
(6)
Badania marketingowe
(5)
Marketing-mix
(5)
Strategia rozwoju
(5)
Zarządzanie
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Organizacja
(4)
Plan marketingowy
(4)
Konkurencja
(3)
Konsumenci
(3)
Strategia
(3)
Zachowania konsumentów
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Badania rynku
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Marka*
(2)
Nowy produkt
(2)
Produkcja
(2)
Prognozy
(2)
Promocja handlowa
(2)
System informacji marketingowej
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie produktem
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Badania internetowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Broń jądrowa
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dywersyfikacja portfela
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel zagraniczny
(1)
IKEA
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Miasta
(1)
Międzynarodowa współpraca badawcza
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy edukacyjne UE
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sektor publiczny
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(29)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
69 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zmianami, 2. Strategia firmy a systemy informacyjne, 3. Ramy organizacyjne, 4. Różne podejścia do cyklu tworzenia systemu, 5. Profil przedsięwzięcia, 6. Planowanie przedsięwzięcia: rozumienie pracy, 7. Planowanie przedsięwzięcia: szacowanie, 8. Planowanie przedsięwzięcia: harmonogram i przydział zasobów, 9. Monitorowanie postępów, 10. Wykonywanie kontroli, 11. Raportowanie postępów prac, 12. Jakość, 13. Zarządzanie ryzykiem, 14. Inżynieria wartości i zarządzanie wartością, 15. Sprzedaż przedsięwzięcia, 16. Problemy związane z zarządzaniem klientami, 17. Zarządzanie dostawcami, 18. Przywództwo, 19. Zarządzanie wydajnością, 20. Zespoły realizujące przedsięwzięcie, 21. Środowisko pracy, 22. Kierownik przedsięwzięcia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Jak marka buduje wartość firmy?; 2. Jak marka tworzy przewagę konkurencyjną?; 3. Jak zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istotne zagadnienia dotyczące przyszłości, Nowe paradygmaty w dziedzinie zarządzania; Strategia: nowe fakty i założenia: Lider zmian; Wyzwania w dziedzinie informacji; Wydajność pracowników umysłowych; Zarządzanie samym sobą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 377 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 377 s. : tab., rys., wzory ; 25 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - [dodruk]. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2005. - 377 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.1 Koncepcje zarządzania strategicznego: Pojęcie zarządzania strategicznego; Determinanty systemu zarządzania strategicznego; Geneza zarządzania strategicznego; Szkoły i nury w zarządzaniu strategicznym; Zasady zarządzania strategicznego. R.2 Typologia strategii zarządzania: Pojecie strategii zarządzania; Cele firmy; Wizja i misja firmy; Podział strategii zarządzania; Opcja strategiczna; Program działalności globalnej przedsiębiorstwa (DGP). R.3 Kierunki wykorzystania analizy preferencji w zarządzaniu strategicznym: Istota analizy preferencji; Zasady analizy preferencji; Strefa przygotowawcza analizy preferencji; Metoda rangowania; Metoda punktacji. R.4 Analiza strategiczna: Istota i zakres analizy strategicznej; Przegląd metod analizy makrootoczenia; Przegląd metod analizy sektorowej; Przegląd metod analizy strategicznej firmy; Podejście uniwersalne w analizie strategicznej firmy. R.5 Planowanie strategiczne: Planowanie strategiczne jako narzędzie rozwoju firmy; Internacjonalizacja i globalizacja a koncepcja planowania strategicznego; Analiza zdolności rozwojowej firmy; Restrukturyzacja firmy; Programowanie strategiczne; Plan biznesowy firmy. R.6 Implementacja strategii i kontrola strategiczna: Ch-ka procesu implementacji; Kontrola strategiczna w praktyce firmy; Analiza produktywności; Instrumenty analizy działalności operacyjnej; Analiza dziedziny zasobów ludzkich; Kompleksowa kwalifikacja działalności firmy. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa : klasyka / Wojciech Nasierowski. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1. Co to jest zarządzanie strategiczne: 1.1. Pojęcie strategii organizacyjnej; 1.2. Modele zarządzania strategicznego. 2. Metody zarządzania strategicznego: 2.1. Wizja-misja-cele przedsiębiorstwa: jak można je interpretować i formułować; 2.1.1. Wprowadzenie; 2.1.2. Wizja przedsiębiorstwa; 2.1.3. Misja przedsiębiorstwa; 2.1.4. Cele przedsiębiorstwa; 2.1.5. Przykład sposobu określania misji; 2.1.6. Podsumowanie; 2.2. Model pięciu sił konkurencyjnych (5F) Portera; 2.2.1. Wprowadzenie; 2.2.2. Model 5F Portera; 2.2.3. O atrakcyjności i konkurencyjności; 2.2.4. Grupy strategiczne; 2.2.5. Zmiany w interpretacji modelu 5F; 2.2.6. Podsumowanie; 2.3. Metody wyboru strategii; 2.3.1. Wprowadzenie; 2.3.2. SWOT jako wstęp do wyboru strategii; 2.3.3. Krzywa "U" Portera jako drogowskaz do wyboru strategii; 2.3.4. Metoda SPACE; 2.3.5. Podsumowanie; 2.4. Strategie podstawowe przedsiębiorstw; 2.4.1. Wprowadzenie; 2.4.2. Strategie podstawowe; 2.4.3. Inne perspektywy określania strategii podstawowych; 2.4.4. Strategie i działania, których należy unikać; 2.4.5. Plany biznesowe; 2.5.1. Wprowadzenie; 2.5.2. Koncepcja cyklu życia wyrobu i przemysłu; 2.5.3. Cykl życia organizacji; 2.6. Analiza strategii w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach; 2.7. Oceny planów strategicznych: jak wybrać najlepszy?; 2.7.1. Wprowadzenie; 2.7.2. Kryteria oceny jakości planu strategicznego przed jego wdrożeniem; 2.7.3. Ocena czułych punktów strategii; 2.7.4. Ocena strategii po jej wdrożeniu; 2.7.5. Podsumowanie 3. Zarządzanie strategiczne a restrukturyzacja przedsiębiorstwa: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Reinżynieria przedsiębiorstwa; 3.3. Zintegrowane systemy informatyczne; 3.4. Kompleksowe zarządzanie jakością; 3.4.1. Interpretacje jakości; 3.4.2. Sugestie autorytetów odnośnie do poprawy jakości; 3.4.3. Kompleksowe zarządzanie jakością: koncepcja "stałego usprawniania", czyli drogowskaz do restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 3.5. Zarządzanie w kryzysie; 3.5.1. Gwałtowna zmiana warunków rynkowych i/lub wady produktu; 3.5.2. Zmiana kierownictwa - słabość zarządu; 3.5.3. Działania związków zawodowych; 3.5.4. Niekorzystne zmiany na rynkach międzynarodowych; 3.5.5. Regulacje, deregulacje i zmiany przepisów; 3.6. Podobieństwa i różnice w metodach restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1 - 4 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 618 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania operacyjnego: Definicja operacji; Czym jest zarządzanie operacyjne?; Strategia operacyjna; Ujęcie menedżerskie - Typowy dzień. Cz. II Planowanie produktu: Planowanie produktu; Zarządzanie jakością; Prognozowanie popytu; Projektowanie procesów; Ujęcie menedżerskie - Silnik TAY, RollsRoyce. Cz. III Decyzje dotyczące procesu: Rozmieszczenie urządzeń; Zarządzanie zdolnością produkcyjną; Kontrola jakości; Ujęcie menedżerskie - Derwent Doors. Cz. IV Planowanie zasobów: Planowanie zagregowane; Planowanie zapotrzebowania materiałowego; Just-in-time Planowanie krótkoterminowe; Projektowanie oraz mierni ki pracy; Zarządzanie projektami; Ujęcie menedżerskie - Witham Park. Cz. V Gospodarka materiałowa: Zarządzanie łańcuchem dostaw; System magazynowania niezależnego od zapotrzebowania; Lokalizacja zakładu; Ujęcie menedżerskie - Williams Polishes Ltd. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota i rola strategii w działaniu firmy; Procedura budowania strategii marketingowej; Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiebiorstwem; Od segmentacji do indywidualizacji; Strategie konkurencji; produktowo-rynkowe; Strategie nowego produktu; Strategia opakowania; Strategia marki; Zarządzanie kategoriami produktów; Startegia cen; Strategi dystrybucji; Komunikacja masowa; Staregie komunikacji indywidualnej; Startegia marketingu wewnętrznego; Dylematy realizacji strategii marketingowej; Globalne strategie marketingowe; Internet w strategii marketingowej; Strategiczna kontrola marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Proces zarządzania i jego podstawowe funkcje; Zadania, wymagania i kierunki zmian w zarządzaniu; Myślenie strategiczne w działaniu; Zarządzanie strategiczne i jego komponenty; Budowa strategii i planu strategicznego; Badanie otoczenia i wartościowanie potencjału przedsiębiorstwa; Metody diagnozowania otoczenia; Koncepcja i praktyka marketingu; Marketing strategiczny i strategie marketingu; Tworzenie i wprowadzenie innowacji; Promowanie nowego produktu; Działania promocyjne firmy; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uniwersytet Donalda Trumpa)
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową. 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa. 2. Co to jest marketing? 3. Budowanie strategii marketingowej. 4. Zrozumieć klientów. 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią. 6. Zrozumieć konkurentów. 7. Zrozumieć możliwości firmy. 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne. 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych. 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego. 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki. Pozycjonowanie produktu lub usługi. Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej. 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu. Własna marka. 13. Opracowywanie planu rozwoju. 14. Określanie celów rozwoju. 15. Zwiększanie satysfakcji klienta. Część III: Wdrażanie strategii. 16. Projektowanie produktu (usługi). 17. Zintegrowana komunikacja z klientem. 18. Reklama. 19. Identyfikatory. 20. Promocja sprzedaży. 21. Sprzedaż osobista. 22. Public relations. 23. Marketing internetowy. 24. Polityka cenowa. 25. Marketing partyzancki. Część IV: Zrozumieć liczby. 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych. 27. Badania rynku. 28. Prognozowanie. Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej. 29. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota strategii marketingowych, Formułowanie i wybor strategii marketingowych, Staregie wobec konkurentów, Strategie wobec dostawcow i pośredników, Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, Strategie produktowo-rynkowe, Stategiwe promocyjno-reklamowe, Staregie marketingowe w sferze usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Istota strategii marketingowych : 1. Treść strategii i marketingowych, 2. Proces kształtowania strategii marketingowych, 3. Decyzje marketingowe, 4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa, 5. Konflikt i zgodność strategii, 6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych, 7. Zmiany strategii marketingowych. R.2 Formułowanie i wybór strategii marketingowych : 1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych, 2. Informacja jako podstawa formułowania i wyboru strategii marketingowych, 3. Wybór rynku docelowego. 4. Wybór sposobów postępowania, 5. Wybór instrumentów marketingowych, 6. Podstawy informacyjne zmian strategii marketingowych. R.3 Strategie wobec konkurentów : 1. Podstawy wyboru strategii, 2. Unikanie konkurencji lub konkurowanie, 3. Strategie obronne, 4. Strategie aktywne, 5. Strategie adaptacyjne, 6. Strategie globalne i selektywne, 7. Różnicowanie strategii. R.4 Strategie wobec dostawców i pośredników : 1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników, 2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe, 3. Rodzaje strategii wobec dostawców, 4. Rodzaje strategii wobec pośredników, 5. Różnicowa nie strategii wobec dostawców i pośredników, 6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników. R.5 Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku : 1. Fazy rozwojowe rynku, 2. Strategie marketingowe wejścia na rynek, 3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji), 4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym, 5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym. R.6 Strategie produktowo-rynkowe : 1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych, 2. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku, 3. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku, 4. Strategie produktu na nowym rynku, 5. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych. R.7 Strategie komunikacji marketingowej : 1. Istota i rodzaje strategii komunikacji marketingowej, 2. Uwarunkowania strategii komunikacji marketingowej, 3. Ograniczania wykorzystania strategii komunikacji marketingowej. R.8 Strategie marketingowe usług : 1. Działalność usługowa jako przedmiot strategii marketingowej, 2. Cechy usług i ich wpływ na strategie marketingowe, 3. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowej usług, 4. Rodzaje strategii marketingowej usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Menedżeryzm, Zarządzanie wśród innych rodzajów pracy kierowniczej, Droga rewolucji menedżerskiej w Stanach Zjednoczonych, Niemieckie zarządzanie i menedżeryzm w literaturze i praktyce, Angielska droga do menedżeryzmu; Strategie, Powstanie i rozwój strategii gospodarczych, Strategiczna analiza otoczenia korporacji, Korporacje gospodarcze i strategie na poziomie korporacji, Strategie przedsiębiorstw i jednostek branżowych, Strategie wykorzystania zasobów ludzkich, Strategie przywódcze, Strategia a struktura organizacji; Zarządzanie, Modele zarządzania strategicznego, Struktury organiza- cji przyszłości, System kontroli strategicznej, Zarządzanie strategiczne - szansa postępu w warunkach konkurujących korporacji, Japońskie najważniejsze metody rządzenia i zarządzania zasługujące na uwagę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Produkt: Produkt - element marketingu; Produkty konsumpcyjne; Produkty przemysłowe. Cz.II Marka i opakowanie: Dobra marka podstawą sukcesu; Opakowanie produktu - chroni, informuje czy promuje? Cz.III Zarządzanie produktem: Cykl życia produktu; Strategie marketingowe typu produkt-rynek; Jak analizować konkurencyjność produktów? Zarządzanie produktem to także wybór strategii; Strategie nowego produktu; Jak zarządzać produktami w firmie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Ocena ex ante jako etap planowania projektów publicznych, 2.Ocean społeczno-ekonomiczna projektów z wykorzystaniem analizy kosztów i korzyści, 3.Ocena wielokryteriowa projektu, 4.Ocena oddziaływania projeku, 5.Ocena ryzyka projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zmieniająca się rola marketingu: Rola marketingu w firmie i w gospodarce rynkowej; Od zarządzania marketingowego do zarządzania rynkowego. Cz.II Zachowanie nabywcy: Zachowanie nabywcy w procesie zakupu; Relacje nabywców na bodźce z rynku. CZ.III Konstruowanie strategii marketingowej: Analiza potrzeb poprzez segmentację rynku; Analiza atrakcyjności rynku; Analiza konkurencji; Opracowywanie strategii marketingowej; Strategiczny plan marketingowy. Cz.IV Realziacja strategii marketingowej: Decyzje dot. nowych produktów; Decyzje dot. kanałów dystrybucji; Strategiczne decyzje cenowe; Strategiczne decyzje w zakresie komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I Dwuosobowe gry o sumie zerowej: Pojęcie gry; Gry macierzowe: dominacje i punkty siodłowe; Gry macierzowe: strategie mieszane; Teoria gier a antropologia; Teoria gier a filozofia; Drzewka gry; Teoria gier a biznes; Teoria użyteczności; Gry przeciwko naturze. II Gry dwuosobowe o sumie niezerowej: Równowagi Nasha i rozwiązania niekooperacyjne; Dylemat więźnia; Teoria gier a psychologia społeczna; Ruchy strategiczne; Teoria gier a biologia; Schemat arbitrażowy Nasha i rozwiązania kooperacyjne; Teoria gier a biznes: negocjacje pracodawcy-pracobiorcy; Teoria gier a ekonomia: problem duopolu. III Gry n-osobowe:Głosowanie strategiczne; N-osobowy Dylemat Więźnia; Teoria gier a sport; Imputacje, dominacje i zbiory stabilne; Teoria gier a antropologia: organizacja Pusztynów; Rdzeń; Wartość Shapleya; Teoria gier a nauki polityczne;Teoria gier a polityka: indeks Banzhafa i konstytucja Kanady; Zbiory przetafgowe Zastosowanie w polityce; Nukleolus i punkty Gately`ego Alokacja kosztów w Indiach; Wartość teorii gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej