Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(337)
Forma i typ
Książki
(337)
Dostępność
tylko na miejscu
(294)
dostępne
(212)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(220)
Czytelnia
(296)
Autor
Ehrlich Andrzej
(6)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Nowicki Adam
(5)
Kostera Monika
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Karaszewski Robert
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Robbins Stephen P
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Strużycki Marian
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Tyrała Paweł
(3)
Unold Jacek
(3)
Zimniewicz Kazimierz
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Albigowski Marek
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Borodako Krzysztof
(2)
Brigham Eugene F
(2)
Bućko Józef
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Drobniak Adam
(2)
Duraj Jan
(2)
Galata Stanisław
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Houston Joel F
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Januszewski Arkadiusz
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kall Jacek
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kokoszczyński Ryszard
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Machała Robert
(2)
Michna Jerzy
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Niedzielski Eugeniusz
(2)
Niestrój Roman
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Nogalski Bogdan
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pańkowska Małgorzata
(2)
Rucińska Danuta
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Saunders Edmund J
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Sochacka-Krysiak Hanna
(2)
Szczepankowski Piotr J
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Witczak Hubert
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Wąsik Teresa Lidia
(2)
Śliwa Jan
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Andrews Tim G
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Bajerowski Tomasz
(1)
Banaszak Zbigniew
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bałażak Marta
(1)
Bednarek Piotr
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Bessant John
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeski Władysław J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Capiński Marek
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chochowski Jan
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(280)
1990 - 1999
(13)
Kraj wydania
Polska
(336)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(337)
Temat
Przedsiębiorstwo
(121)
Zarządzanie
(111)
Kadry
(40)
Organizacja
(37)
Zarządzanie strategiczne
(32)
Zarządzanie jakością
(29)
Marketing
(23)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Jakość
(15)
Menedżerowie
(14)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(14)
Informacja dla zarządzania
(13)
Praca
(13)
Logistyka gospodarcza
(12)
Jakość produktu
(11)
Produkcja
(11)
Decyzje
(10)
Innowacje
(10)
Zarządzanie ryzykiem
(10)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Controlling
(8)
Kapitał
(8)
Motywacja pracy
(8)
Organizacja ucząca się
(8)
Przywództwo
(8)
Finanse
(7)
Inwestycje
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Łańcuch dostaw
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Internet
(6)
Outsourcing
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Ryzyko
(6)
Systemy informatyczne
(6)
Turystyka
(6)
Usługi
(6)
Znaki towarowe
(6)
Banki
(5)
Informacja
(5)
Konkurencja
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Normy ISO 9000
(5)
Ocena pracowników
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Praca zespołowa
(5)
Rynek finansowy
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Zawód
(5)
Bhp
(4)
Firma (nazwa)
(4)
Franchising
(4)
Gospodarka materiałowa
(4)
Informatyka
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Koszty
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Podatek
(4)
Przemysł
(4)
Rynek
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Służba zdrowia
(4)
Towar
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Benchmarking
(3)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja gospodarcza
(3)
Marka*
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Samorząd gminny
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Szpitale
(3)
Transport
(3)
Upadłość
(3)
Zintegrowane systemy informatyczne
(3)
Administracja
(2)
Agrobiznes
(2)
Akcje (ekon.)
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Budżet
(2)
Budżety terenowe
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Dyrektor
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Elektroenergetyka
(2)
Energetyka odnawialna
(2)
Temat: czas
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
337 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Geneza i istota zarządzania strategicznego: R.1 Zarządzanie strategiczne - tło ekonomiczne, R.2 Zarządzanie strategiczne jako koncepcja zarządzania. Cz. II Strategia przedsiębiorstwa: R.3 Strategia przedsiębiorstwa jako system, R.4 Podmiotowe ujęcie strategii - kluczowe wybory strategiczne, R.5 Procesowe ujęcie strategii - przedsiębiorczość strategiczna. Cz. III Opracowanie strategii przedsiębiorstwa: R.6 Identyfikacja przedsiębiorstwa, R.7 Analiza strategiczna, R.8 Implementacja strategii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Wprowadzenie; "Happy Days"; Bank Inicjatyw Gospodarczych SA. Zastosowanie metody scenariuszy stanów otoczenia do analizy otoczenia firmy; Wydawnictwo Muza SA Analiza kluczowych czynników sukcesu; Działalność DAEWOO MOTOR w Polsce. Ocena atrakcyjności sektora; Narodowy Fundusz Inwestycyjny. Zastosowanie macierzy Mckinseya do analizy i oceny portfela inwestycyjnego firmy; Optymalizacja portfela produkcji przedsiębiorstwa w celu uzyskania strategicznej przewagi konkurencyjnej. Przykład produkcji ALPEX KARLINO SA; Wykorzystanie analizy sektorowej w określeniu strategii firmy Analiza strategiczna Kopalni Kamienia "Czatkowice" sp. z o.o.; Czy prezydent powinien być zadowolony? Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy; "Jak się buduje imperium prasowe w Polsce, czyli strategie rozwoju organizacji medialnej na przykładzie koncernu Orkla Media Polska"; Przesłanki i skutki prze kształcenia stoczni Szczecińskiej w Holding; Zastosowanie systemu MRP II do planowania produkcji w OPTIMUS SA; Jak wydać płytę kompaktową-Gamma sc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (6 egz.)
Książka
W koszyku
1 Przedmiot zarządzania strategicznego, 2. Podstawy zarządzania strategicznego, 3. Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa, 4. Formułowanie strategii, 5. Implementacja strategii, 6. Kontrola strategiczna
zarządzania strategicznego, 2.Podstawa systemowa, 3.S prawność działalności, 4.Przedsiębiorstwa w strukturze
społeczno-gospodarczej, 5.Otoczenie i przedsiebiorstw o, 6.Sytuacja strategiczna, 7.Pozycja strategiczna. R.2 Podstawy zarządzania strategicznego : 1.Wprowadze nie do zagadnienia, 2.Geneza koncepcji i praktyki zarz ądzania strategicznego, 3.Kontrowersje wokół interpre tacji zarządzania strategicznego, 4.Istota zarządzania
strategicznego. R.3 Diagnoza strategiczna przedsiębiorstwa : 1.Aspekty
metodyczne diagnozy strategicznej przedsiębiorstwa, 2.Makrodeterminanty działalności przedsiębiorstwa, 3. Konkurenci, 4.Potencjał strategiczny przedsiębiorstwa,
5.Zdolność do konkurowania. R.4 Formułowanie strategii : 1.Istota projekcji strate gicznej, 2.Cele strategiczne przedsiębiorstwa, 3.Formu łowanie reakcji ze względu na zajmowaną pozycję strate giczną (wielkie strategie rozwoju), 4.Formułowanie str ategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, 5.Formu łowanie strategii konkurowania, 6.Formułowanie strate gii funkcjonalnych, 7.Inkrementalny proces strategiczn y. R.5 Implementacja strategii : 1.Istota i zadania imple mantacji, 2.Opercjonalizacja celów i alokacja zasobów,
3.Organizacja, 4.Budżety, 5.System zarządzania wspier ający implementację, 6.Kultura organizacji a implement acja strategii, 7.System motywacji, 8.Strategiczne prz ywództwo, 9.Kontrola strategiczna i ciągłość zarządza nia strategicznego R.6 kontrola strategiczna : 1.Istota i funkcje kontrol i strategicznej, 2.Źródła i sposoby pozyskiwania infor macji na potrzeby kontroli strategicznej, 3.Metody i t echniki kontroli strategicznej, 4.System informacyjny na potrzeby zarządzania strategicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy kształtowania struktury źródeł finansowa nia obcego przedsiębiorstwa: Wartość firmy a struktura finansowania; Modele struktury kapitału przedsiębiorstwa w warunkach doskonałego rynku kapitałowego; Kształtowanie struktury zadłużenia w warunkach doskonałego rynku kapitałowego. 2. Kształtowanie struktury kapitału w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego: Istota niedoskonałego rynku kapitałowego; Wpływ kosztów bankructwa na decyzje finansowe przedsiębiorstwa; Finansowanie obce w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego; Podstawy zarządzania strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa. 3. Finansowanie pośrednie przedsiębiorstwa: Dług pośredni a dług bezpośredni; Instytucje pośrednictwa finansowego; Relacje przedsiębiorstwa z bankiem; Wartość relacji przedsiębiorstwo-bank. 4. Finansowanie bezpośrednie przedsiębiorstwa: Uwagi wprowadzające; Finansowanie bezpośrednie w Stanach Zjednoczonych, krajach Unii Europejskiej i w Polsce; Projektowanie emisji dłużnych papierów wartościowych; Procedura oraz koszty dopuszczenia obligacji do obrotu publicznego i obrotu giełdowego; Pierwsza publiczna oferta długu; Restrukturyzacja zadłużenia bezpośrednie go. 5.Kształtowanie struktury wiekowej instrumentów finansowania obcego: Uwagi wprowadzające; Znaczenie i rozwój instrumentów finansowania długoterminowego; Analiza czynników wyboru terminu wymagalności instrumentów finansowania obcego w przedsiębiorstwie. 6. Wybór źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa: Przesłanki wyboru źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa; Czynniki makroekonomiczne; Ch-ka branży; Ch-ka przedsiębiorstwa; Rola innowacji finansowych w procedurze wyboru źródeł finansowania obcego; Polityka kształtowania struktury finansowania obcego. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja zakładu opieki zdrowotnej, 2. Koszty i ich rola w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, 3. Budżetowanie jako metoda zarządzania finansami zakładu opieki zdrowotnej, 4. System finansowania świadczeń zdrowotnych na oddziałach intensywnej terapii, 5. Jakość jako element zarządzania w zakładzie opieki zdrowotnej, 6. Motywowanie pracownika do pracy w warunkach ograniczonych zasobów finansowych zakładów opieki zdrowotnej, 7. Nowe technologie informacji i komunikacji w zakładach opieki zdrowotnej, 8. Szansa niepełnosprawnych na równouprawnienie w społeczeństwie, 9. Odpady medyczne w zakładach opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Systemy zarządzania środowiskowego. 2. Aspekty środowiskowe w projektowaniu i rozwoju wyrobów. 3. Etykiety i deklaracje środowiskowe. 4. Oceny oddziaływania na środowisko. 5. Oceny ryzyka dla środowiska i zdrowia człowieka. 6. Środowiskowa ocena miejsc i organizacji. 7. Środowiskowa rachunkowość zarządcza. Aneks A: Przykłady polityk środowiskowych. Aneks B: Wyciąg z Rozporządzenia (WE) nr 761/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady. Aneks C: Wskaźniki realizacji programu Odpowiedzialność i Troska. Aneks D: Międzynarodowa Deklaracja Czystszej Produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wybrane problemy zarządzania w energetyce: 1. Liberalizacja rynku energii elektrycznej, 2. Stan i kierunki postępującej transformacji poslkiego sektora elektroenergetycznego, 3. Prognozowanie zapotrzebowania na energię, 4. Koncepcja i metody planowania rozwoju elektroenergetyki, 5. Problemy poslkiego ciepłownictwa - stan obecny i kierunki zmian. Cz.II Odnawialne źródła energii: 6. Mała energetyka wodna, 7. Energetyka wiatrowa, 8. Enegetyka słoneczna, 9. Energia geotermiczna, 10. Biomasa w energetyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Maksymalizacja wartości jako nadrzędny cel funkcjonowania przedsiębiorstwa, 2. Przepływy pieniężne jako podstawowy składnik wartości przedsiębiorstwa, 3. Koszt kapitału, 4. Mierniki efektywności wykorzystywane w koncepcji VBM, 5. Rola kapitału intelektualnego w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Finansowa charakterystyka decyzji; 2. Zarządzanie przez wartość (VBM); 3. Model MVA i jego przystosowanie do wymagań zarządzania przez wartość; 4. Fazy życia firmy; 5. Prognozowanie stopy wzrostu sprzedaży; 6. Stopa dyskontowa- koszt kapitału; 7. Zastosowanie zmodyfikowanego modelu dodanej wartości rynkowej w zarządzaniu firmą ZIRA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1146)
1. Podstawy nowoczesnych koncepcji zarządzania, 2. Organizacje oparte na wiedzy, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą, 4. Praktyka zarządzania wiedzą w wybrnaych przedsiębiorstwach w Polsce, 5. System zarządzania wiedzą, 6. Pracownicy wiedzy - nowa generacja profesjonalistów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Odkrywanie wiedzy. 1. Wprowadzenie do zarządzania wiedzą. 2. Filozoficzne koncepcje wiedzy. 3. Część II: Generowanie wiedzy. 3. Organizacyjne uczenie się. 4. Technologie zarządzania wiedzą. Część OIII: Wartościowanie wiedzy. 5. Systemy zarządzania wiedzą. 6. Nurty w zarządzaniu strategicznym. Część IV: Upowszechnianie wiedzy. 7. Zarządzanie wiedzą a kultury organizacyjna. 8. Zarządzanie zmianą. Część V: Wykorzystywanie wiedzy. 9. Zarządzanie wiedzą a organizacja ucząca się. 10. Kapitał intelektualny. 11. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza, przesłanki i istota zarządzania wiedzą, 2. Jakościowe kreowanie wiedzy - podejście japońskie, 3. Ilościowe zarządzanie wiedzą - podejście zachodnie, 4. Kreowanie wiedzy na tle współczesnych koncepcji zarządzania, 5. Wiedza jako podstawa efektywnego zarządzania kapitałem intelektualnym, 6. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym w małych firmach, 7. Zarządzanie wiedzą w perspektywie personalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedza we współczesnych organizacjach gospodarczych; 2. Systemy zarządzania informacją i wiedza w przedsiębiorstwie; 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstw opartych na wiedzy; 4. Wiedza jako podstawa zarządzania kapitałem intelektualnym i kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej