Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(46)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Noga Adam
(2)
Owoc Mieczysław L
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobrzyński Marian
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Duraj Jan
(1)
Furgała Agata
(1)
Garmider Larysa
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzywacz Waldemar
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Konodyba-Szymański Bogumił
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korczak Anna
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kupich Andrzej
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Letkiewicz Arkadiusz
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Ljudvigová Ivana
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Matczewski Andrzej
(1)
Matuszak Marek
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Niemczuk Przemysław
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Nowicki Adam
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Obrzut Anna
(1)
Ogrodnik Tomasz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piłka Marta
(1)
Polak Waldemar
(1)
Porvazník Ján
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Skorková Zuzana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie
(14)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Public relations
(7)
Organizacja
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Kadry
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama
(3)
Siła robocza
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja publiczna
(2)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Bezrobocie
(2)
Biblioteka
(2)
Biblioteki
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja naukowa
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Banki spółdzielcze
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bhp
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka lekarska
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczści
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Koszty
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kredyt
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Miasta
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Policja
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Projekty
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Temat: czas
1989-2000
(5)
2001-
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(19)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wejście. Kontekst zewnętrzny. Wiedza teoretyczna: Teoria globalizacji: Fale globalizacji i globalne rządzenie; Prakseologia: Tadeusz Kotarbiński- filozof praktyczności i jego dzieło; Prakseologiczna teoria organizacji i zarządzania; Prakseologia a etyka: od filozofii praktycznej Tadeusza Kotarbińskiego do dylematów etyki życia gospodarczego; Wiedza o zarządzaniu: Zarządzanie jako dyscyplina naukowa. Charakterystyczne cechy nauk o zarządzaniu; Tożsamość nauki o zarządzaniu; Zarządzanie jako dyscyplina naukowa; O potrzebie rozwoju epistemologii zarządzania; Znaczenie i istota epistemologii oraz metodologii nauki; Innowacyjność: Idea społeczeństwa innowacyjnego Stefana Kwiatkowskiego; 2. Transformacja: Transformacja makrosystemu: Plusy i minusy transformacji; Chcieć i móc; dwa imperatywy transformacji; Korupcja rządów. Państwa pokomunistyczne wobec globalizacji; Benchmarking- świat nie na niby- obserwacja uczestnicząca; Menedżer- proces decyzyjny: Czy polscy menedżerowie są przygotowaniu do konkurencji na rynkach Unii Europejskiej?; Kapitał intelektualny- perspektywa menedżera; Menedżer XXI wieku- perspektywa organizacji; Dylematy Dilberta- o postrzeganiu menedżerów przez programistów; Informacyjny proces zarządzania; Modele informacyjne państwa; IT w zarządzaniu publicznym- w warunkach tworzenia społeczeństw informacyjnych; Zarządzanie w cywilizacji informatycznej; Nowoczesne techniki informatyczne jako instrument rozwoju obszarów wiejskich; 3. Aplikacja: Projektowanie, strategia gospodarcza- kraj i świat: Odpowiedzialność społeczna i etyka biznesu w polskim życiu gospodarczym; Dialog społeczny w Polsce w okresie adaptacji polskiej gospodarki do wymogów UE; Modele biznesu jako narzędzia reorientacji strategicznej przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa dynamiczne; Zarządzanie w regionie poprzez sieci stosunków bezpośrednich; Systemowe źródła obecnego kryzysu światowego; Źródła światowego kryzysu. Wnioski na przyszłość; Praca w Polsce na tle innych krajów europejskich; Teoretyczne i praktyczne aspekty motywacji płacowej w gospodarce polskiej; Audyt wewnętrzny- perspektywy rozwoju; Audyt wewnętrzny- korzyści i zagrożenia; Uwarunkowania zarządzania japońskimi przedsiębiorstwami; Związek agencyjny, władza i japońskie stosunki pracy; Kapitalizm chiński.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Rozwój i transformacja gospodarcza miast: Rola organizacji sieciowych w gospodarce miast i regionów; Transformacja społeczno-gospodarcza i jej konsekwencje w miastach polskich; Wybrane problemy poznawcze i aplikacyjne studiów nad przemianami miast polskich w warunkach transformacji; Restrukturyzacja gospodarki miast regionu górnośląskiego; Modele ekonometryczne rozwoju miast Opolszczyzny; Rozwój polskich miast średniej wielkości w okresie międzyspisowym; Zgorzelec/Gorlitz - miasto transgraniczne w UE; Europa-miasta na polskiej granicy zachodniej - uwarunkowania i wizje rozwoju; Tendencje rozwoju oraz restrukturyzacja miast regionalnych w Polsce w warunkach integracji i globalizacji na przykładzie Wrocławia; Funkcje sektora publicznego w rozwoju regionu po 1989 r. na przykładzie Dolnego Śląska; Perspektywy rozwoju miast - siedzib powiatów; Małe miasta Opolszczyzny w okresie transformacji systemowej; Podstawowe determinanty rozwoju małych miast regionu wałbrzyskiego na początku XXI stulecia; Możliwości rozwojowe Jeleniej Góry; Małe i średnie miasta jako lokalne centra rozwoju regionalnego; Wpływa kapitału zagranicznego na rozwój Wrocławia w okresie transformacji systemowej do gospodarki rynkowej; Wpływ inwestycji zagranicznych na rozwój społeczno-gospodarczy małego miasta; Wpływ inwestycji zagranicznych na zasób kapitału ludzkiego; Wpływ aglomeracji miejskich na konkurencyjność regionów w Polsce. II. Miejski rynek pracy i bezrobocie: Rynek pracy w miastach województwa śląskiego; Zmiany rynku pracy w dobie transformacji systemowej - przykład Trójmiasta; Poziom serwicyzacji miast województwa kujawsko-pomorskiego w świetle struktury pracujących w latach 1987-2000; Rynek pracy chronionej na przykładzie Bydgoszczy; Skala bezrobocia w Częstochowie - młodzież i absolwenci; Jaworzno wobec problemu bezrobocia; Analiza zależności pomiędzy wskaźnikami przedsiębiorczości, bezrobocia oraz saldem migracji zagranicznych w miastach województwa opolskiego w latach 1998-2001; Bezrobocie wśród młodzieży - metody pomniejszania (na przykładzie Świdnicy). III. Zasady zrównoważonego rozwoju w gospodarce miejskiej: Finansowe aspekty inwestycji ekologicznych na Opolszczyźnie; Podejścia do planowania rozwoju zrównoważonego miast; Dostęp do informacji dot. ochrony środowiska na Śląsku Opolskim; Proekologiczny model zarządzania zintegrowaną gospodarką energetyczną miast; Wybrane problemy ekologiczne w zarządzaniu gospodarką miejską w Łodzi; Problemy ekologiczne w zarządzaniu gospodarką miejską na przykładzie województwa śląskiego i miasta Częstochowy; Przyjazna miastu i środowisku lokalizacja przemysłu. Na przykładzie wybranego zakładu kapitału zagranicznego. IV Ekonomiczne i prawne instrumenty zarządzania miastem; Europejska Konstytucja miejska; Strategia rozwoju - narzędziem racjonalnego zarządzania miastem; Strategia marketingowa a możliwości wzrostu regionów miejskich; Marketing i promocja miast jako jednostek administracji publicznej i samorządu terytorialnego; Zarządzanie przestrzenią miasta, czyli "butelka marketingowa"; Prawne aspekty lokalizacji wielkopowierzchniowych obiektów handlowych; Dyfuzja wiedzy w aglomeracjach miejskich; Polskie miasta i gminy wiejskie w Internecie - geografia społeczeństwa informacyjnego; Postrzeganie rozwoju miasta w opiniach władz powiatowych miast województwa śląskiego; Tworzenie wizerunku miasta na podstawie Częstochowy; Logistyka jako narzędzie usprawnienia procesów gospodarczych w obszarze regionu i miasta; Możliwości wsparcia infrastrukturalnych projektów inwestycyjnych środkami Unii Europejskiej (m.in. w ośrodkach miejskich regionu wałbrzyskiego); Finansowe instrumenty ograniczania bezrobocia; Działalność instytucji okołobiznesowych Opola i ich współpraca z Urzędem Miasta; Nadzór nad powiatem grodzkim jako determinanta jego samodzielności; Program jakości. Samorządy terytorialne w procesie transformacji systemowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Crisis management and the relation with project management; Zarządzanie kryzysami i jego relacja do project management - streszczenie artykułu; Doradztwo przed akcesyjne w Unii Europejskiej na przykładzie projektu o Ochronie Własności Intelektualnej; Regionalna strategia innowacji dla Dolnego Śląska - kryzys fazy inicjacji projektu; Ryzyko projektu organizacyjnego na przy kładzie reorganizacji zarządzania kadrami; Projekt "Wirtualna Szkoła", czyli wirtualne problemy - studium przypadku; Ubezpieczenia kontraktów jako sposób przenoszenia ryzyka w praktyce firmy PPH "Transsystem" S.A.; Urzędnicy jako źródło kryzysów; Project Management trampoliną do kariery; Zarządzanie zakresem w projektach ekstremalnych na przykładzie wdrożenia ERA Omnix dla PTC Sp. z o.o.; Alternatywne metody rozwiązywania konfliktów w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych; Problem ze zmianą kierownictwa odbiorcy projektu - case study projektu ochrona środowiska; Audyt projektu - jak uniknąć kryzysu w projekcie; Zarządzanie zmianami w metodyce Prince2; Zastosowanie technik programowania z ograniczeniami do planowania przepływu produkcji w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rola kontaktu w realizacji projektu, narzędzie zapobiegania kryzysom; Kryzys w inwestycji budowlanej - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka od błąkania się do optymalizacji. Rozmowa; Z wewnątrz: Komunikacja zintegrowana - szanse i bariery; Media między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorial; Nie tylko wielka piątka, czyli ambitne media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji; Nowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działań marketingowych; Komunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacji. Z zewnątrz: Wirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać nie sprzedając; Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie; Język a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami? Przykład reklamy; Czym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezji; Rozdroże, czyli umiejętności wyboru
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 931)
Wspomnienie o Profesorze Andrzeju Baborskim (1936-2001); Elektronicznie pośrednicy (intelligent agents) jako narzędzie wspomagające handel elektroniczny; Zastosowanie wybranych metod drążenia danych do prognozowania toksyczności związków; Infrastructure for e-Commerce; Wskaźniki oceny przydatności metod statystycznych w formalizacji wiedzy dynamicznej; Badania nad jakością wiedzy pozyskanej na podstawie analizy różnych źródeł wiedzy; Ocena nowych koncepcji ekstrakcji wiedzy ze sztucznych sieci neuronowych; Pozyskiwanie wiedzy jako nurt wiodący konferencji KSK/KSSI; Symboliczna metoda wspomagająca analizę szeregów czasowych; Aspekty adaptacyjne mechanizmów personalizacji w portalach internetowych; Metody data mining w analizie giełdy - ewolucja strategii; Granular sets and granular relations in analysis and vierification of tabular systems; Koncepcja adaptacyjnego systemu zarządzania wiedzą; Modelowa koncepcja "3i" wspomagająca organizację wirtualną; Algorytmy genetyczne a wydobywanie wiedzy w prognozowaniu zużycia energii elektrycznej; Hurtownie danych a sukces organizacji wirtualnych; Wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem sieci Bayesa; Pozyskiwanie wiedzy dla SE wspomagającego proces dydaktyczny; Management of marketing information with the use of modern software tools; Rozmyty system wnioskujący, oceniający kondycję finansową przedsiębiorstw; Pozyskiwanie sekwencji charakterystycznych od specjalistów w dziedzinie eksploatacji maszyn; Badania nad nowym środowiskiem programowym dla okrywanie wiedzy i uczenia maszynowego; Zastosowanie neuronowych systemów ekspertowych do pozyskiwania wiedzy z medycznych obrazów endoskopowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ technologii informacyjnej na współczesne procesy zarządzania : 1. Strategia informacyjna przedsiębiorstwa - istota, cele i zadania, 2. Rola zasobów informacyjnych w dynamice przedsiębiorstwa, 3. System zarządzania bazą danych elementem integrującym współczesne organizacje, 4. Wpływ technologii informacyjnej na funkcjonowanie jednostek w systemach franchisingowych, 5. Architektura wirtualnych branżowych systemów wspomagania decyzji, 6. Specyfika wirtualnego outsourcingu informatycznego, 7. Sieci neuronowe jako alternatywne narzędzie prognostyczne w przedsiębiorstwie, 8. Arkusz kalkulacyjny jako narzędzie symulacji próbki z populacji, 9. Technologie informatyczne umożliwiające komunikację w korporacjach na szczeblach Rad Nadzorczych, 10. Wybrane źródła konkurencyjnej przewagi przedsiębiorstwa w przestrzeni Internetowej. Cz. II Zarządzanie informacją i wiedzą : 11. Technologie sieciowe i elektroniczna wymiana danych (EDI) jako narzędzia wspomagające obieg dokumentów księgowych w przedsiębiorstwie , 12. Pakiety oprogramowania służące weryfikacji wiedzy analizujące wypowiedzi otwarte, 15. Znaczenie systemów informacyjnych w łańcuchu wartości uczelni wyższej, 16. Standardy wymiany informacji naukowej w Internecie. Cz. III Teoria i praktyka projektowania, wdrażania i eksploatacji systemów informatycznych zarządzania : 17. Proces Tworzenia systemu klasy ERP na przykładzie metodyki BPSC S.A., 18. Wpływ elastycznego oprogramowania SIZ na proces wdrażania i eksploatację, 19 .Integracja sieciowa systemów informatycznych. Analiza wybranych rozwiązań modelowych, 20. Próba klasyfikacji informatycznych systemów budżetowania firm, 21. Specyfikacja wdrażania współczesnych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie projektami, 22.Integracja procesowa w projektowania systemów zintegrowanych klasy ERPII w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw SCM. Cz. IV Kierunki zmian w metodach i technikach nauczania informatyki ekonomicznej : 23. Kierunki kształcenia przyszłych menedżerów informacji w szkolnictwie wyższym, 24. Nauczanie informatyki ekonomicznej dla inżynierów, 25. Klasyfikacja pojęć obszaru distance laerning, 26. Analiza szans oraz zagrożeń związanych z wykorzystaniem Internetu w edukacji, 27. Rola portalu edukacyjnego w procesie nauczania, 28. Idea OpenSource w procesie edukacji na uczelni wyższej, 29. Zastosowanie systemów wnioskujących przez przypadki w inteligentnych systemach autorskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: The holistic management model in global environment; Prosumpcja jako proces optymalizowania konsumpcji i trend implikujący gospodarkę współdzieloną; The development of personnel potential of the enterprise as a social and economic process; Różnorodność pokoleniowa pracowników wobec zmian w przedsiębiorstwie; Organizational and human resource strategy in Slovak and Hungarian companies; Inner motivation, autonomy, human relations and ethics as basic elements of current leadership in organizations; Droga od tożsamości do wizerunku; Rada nadzorcza a rozwój innowacyjności korporacji; Ochrona konsumentów w sektorze bankowym jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu; Skarbnik korporacyjny - jak skutecznie zarządzać działem finansowym; Zarządzanie jakością - ujęcie retrospektywne; Informacja rynkowa wpływająca na zarządzanie łańcuchami dostaw; Zarządzanie bezpieczeństwem zwierząt w procesie transportu drogą powietrzną; Stan i perspektywy słowackich przedsiębiorstw w opinii biznesu. Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od marketingu tradycyjnego do marketingu internetowego: biblioteka otwarta i aktywne bibliotekarstwo internetowe; 2. Wizerunek biblioteki jako element wizerunku uczelni; 3. Co i jak promować w bibliotece?; 4. Public relations w aspekcie pracy w bibliotece. Praktyczne zastosowanie wybranych narządzi; 5. System ocen okresowych pracowników w bibliotece; 6. Identyfikacja korporacyjna jako potężne źródło przewagi wobec konkurencji; 7. Tworzenie wizerunku biblioteki na przykładzie działań Biblioteki Głównej Uniwersytetu Szczecińskiego; 8. Jak łapać użytkownika w sieci? Elementy marketingu 2.0 w bibliotece; 9. Prospołeczne działania współczesnej biblioteki jako narzędzie marketingu: konieczność czy potrzeba serca?; 10. Marketing biblioteki w zmieniającym się świecie. Marketing w Bibliotece Uniwersytetu Łódzkiego- wybrane działania marketingowe; 11. Zarządzanie czasopismami elektronicznymi w Bibliotece Politechniki Wrocławskiej; 12. Zasady działalności marketingowej i marketing relacji; 13. Dialog w bibliotece szkoły wyższej- wybrane zagadnienia; 14. Budowanie więzi w środowisku uniwersyteckim: rola marketingu partnerskiego w działaniach biblioteki akademickiej; 15.Iinnowacyjne rozwiązania w bibliotekarstwie fińskim z wykorzystaniem elementów strategii marketingowych; 16. Biblioteka otwarta- biblioteka aktywna. Sztuka promocji Biblioteki Głównej Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach; 17. Komunikacja marketingowa biblioteki uczelnianej z otoczeniem (ze szczególnym uwzględnieniem relacji bibliotekarz- użytkownik); 18. Zachowania użytkowników bibliotek impulsem do usprawnień ich obsługi; 19. Możliwości wykorzystania badań marketingowych w bibliotekach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aspekty jakości w zarządzaniu strategicznym; Wpływ właściwości materiałowych na jakość wytłoczek; Znaczenie szacowania ryzyka środowiskowego i zdrowotnego powodowanego substancjami chemicznymi w systemach zarządzania środowiskiem; Zastosowanie metody FMEA w ocenie procesu technologicznego z uwzględnieniem zmienności liczb priorytetowych; Jakość docierania powierzchni płaskich elementów ceramicznych; System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy jako nowoczesna koncepcja skutecznego i efektywnego zapewniania pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy; Wybrane problemy ochrony środowiska w powiększonej UE; Jakość wyrobów uzyskiwanych w procesie ciągłego odlewania stali; Uwarunkowania prawne i normatywne w dziedzinie zarządzania jakością stosowane w Polsce i Unii Europejskiej; Zarządzanie środowiskowe w firmie Nokia; System zarządzania bezpieczeństwem w Agencji Ruchu Lotniczego; Zarządzanie jakością w usługach przemysłowych na przykładzie REMAK SA; Wpływ zintegrowanej systemowej optymalizacji konstrukcji "ZIN-OSY" na ochronę środowiska i bezpieczeństwo pracy; Czynniki ograniczające przebieg dyfuzji systemów zarządzania jakością stosowanych przez największe korporacje świata; Kultura organizacji jako element skutecznego zarządzania bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie; Potrzeba stworzenia systemu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad rolnikami indywidualnymi; Ocena poziomu bezpieczeństwa w przedsiębiorstwach produkcyjnych; Norma PN-N-18001:2004 naturalną i skuteczną metodą doskonalenia systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy zgodnych z wytycznymi międzynarodowej organizacji pracy; Jakość w roli kryterium skuteczności zmian procesów gospodarczych; Integracja systemu zarządzania jakością i systemu HACCP w przedsiębiorstwie; Modelowanie wady materiałowej podczas kucia matrycowego; Ewolucja systemu zarządzania jakością w katedrze uczelni wyższej; Ekobilans jako narzędzie jakością gospodarki odpadami w przedsiębiorstwach przemysłu rolno-spożywczego; Blaski i cienie zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; Rozporządzenie Unii Europejskiej nr 761/2001 (tzw. EMAS) jako optymalna droga doskonalenia systemów zarządzania środowiskowego zgodnych z ISO 14001; System zarządzania jakością usług hotelarskich; Jakość spieków przesycanych nanoczątkami; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie jakością; Jakość w urzędach administracji publicznej na przykładzie Urzędu Gminy Kłomnice; Model pomiaru jakości współpracy pomiędzy różnymi podmiotami gospodarczymi; Dyrektywa ciśnieniowa nr 97/23/UE jako element dostosowania do wymagań UE; Certyfikacja wyrobów medycznych przepustką na rynki Unii Europejskiej; Jakość usług na rynku ubezpieczeń; Wdrożenie i funkcjonowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP w Elektrowni "Bełchatów" SA; Społecznie koszty wypadków przy pracy w Polsce; Efektywność systemów zarządzania jakością; Motywacyjny system ubezpieczeń wypadkowych - skuteczny stymulator poprawy warunków pracy i bezpieczeństwa; Zastosowanie metody Bellingera do oceny jakości wyrobów; Koncepcja zarządzania środowiskowego na przykładzie firmy Epson; System zapewnienia jakości pracy szkoły ponadgimnazjalnej; Polityka projakościowa w praktyce działania małych i średnich przedsiębiorstw; Metoda opracowania "podejścia procesowego" w systemie zarządzania jakością Instytutu Odlewnictwa; Zastosowanie metody oceny hedonicznej w wycenie walorów środowiskowych miast (na przykładzie Brześcia); Etapy planowania wdrażania systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie marketingiem w usługach, 2. Misja biblioteki naukowej w teorii i praktyce, 3. Mapa strategii rozwoju biblioteki wyższej szkoły, 4. Planowanie strategiczne w bibliotece akademickiej, 5. Zarządzanie marką w bibliotece, 6. Strategie zarządzania a konkurencyjność szkół wyższych, 7. Marketing bezpośredni w działaniach Biblioteki Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 7. Organizacja pracy i zarządzanie personelem w bibliotece na podstawie rozwiązań zastosowanych w Bibliotece Głównej Wyższej Szkoły Humanistyczno-ekonomicznej we Włocławku, 8. Strategia rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie - cele, zadania, perspektywy, 9. Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego biblioteki - sztuka czy formalność? Od teorii do praktyki, 10. Wizerunek współczesnej biblioteki, 11. Zarządzanie strategiczne w bibliotekach szkół wyższych na przykładzie Biblioteki Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego, czyli wczoraj, dziś i jutro biblioteki WSPiZ, 12. Wpływ zarządzania strategicznego w bibliotece uczelnianej na profesjonalną obsługę czytelników, 13. Zarządzanie jakością usług w małej bibliotece naukowej, 14. Od wizji do strategii: jak tworzona plan strategiczny Biblioteki DSWE TWP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / red. Łukasz Wróblewski. - Dodruk. - Warszawa : CeDeWu , 2018. - 201 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Część I Zarządzanie projektami w instytucjach kultury; Rozdział 1. Warunki skutecznego zarządzania projektem w kulturze - Agnieszka Orankiewicz; Rozdział 2. Klaster kultury i turystyki przemysłowej w województwie śląskim jako przykład współpracy marketingowej na rynku dóbr i usług kultury - Joanna Kurowska-Pysz; Rozdział 3. Marketingowa współpraca sieci lokalnych punktów informacji kulturalnej w warunkach wykorzystania funduszy Unii Europejskiej - Joanna Kurowska-Pysz. Część II Zarządzanie strategiczne i marketingowe w instytucjach kultury; Rozdział 4. Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 5. Operacjonalizacja modelu sprawności w zarządzaniu strategicznym instytucjami kultury - Mateusz Lewandowski; Rozdział 6. Adaptacja i zakres stosowania koncepcji marketingowej w muzealnictwie w świetle wyników badań empirycznych - Magdalena Sobocińska; Rozdział 7. Marketing mediów społecznościowych w instytucjach kultury - szansę i bariery - Iwona Lupa; Rozdział 8. Wpływ konwergencji instrumentów marketingu na marketing mix na rynku rozrywki -Adam Grzegorczyk; Rozdział 9. Młodzież szkolna i akademicka jako specyficzny rynek docelowy instytucji kultury - Łukasz Wróblewski; Rozdział 10. Strategie marketingowe filharmonii jako element upowszechniania kultury wysokiej wśród młodzieży szkolnej i akademickiej - Łukasz Wróblewski. Część III Wybrane problemy zarządzania i marketingu w instytucjach kultury - case studies; Rozdział 11. Zastosowanie strategii marketingowych w polskich teatrach - Karna Pawłicka; Rozdział 12. Finansowanie działalności instytucji kultury - studium przypadku: instytucje kultury samorządu województwa łódzkiego - Paweł A. Nowak; Rozdział 13. Wykorzystanie wybranych narzędzi PR w promocji instytucji kultury na przykładzie zrealizowanego projektu Opery Krakowskiej "Opera w Małopolsce" - Anna Kościelna; Rozdział 14. Innowacje w zarządzaniu w Centrum Kultury Dwór Artusa w Toruniu - Marek Pijanowski; Rozdział 15. Uwarunkowania skuteczności organizacji transgranicznych wydarzeń kulturalnych na przykładzie 15. Edycji Przeglądu Filmowego "Kino na granicy" - Maciej Rendaszka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem a bezpieczeństwo finansowe, 2. Polska rachunkowość na tle międzynarodowych uregulowań rachunkowości czyli patriotyzm w dobie globalizacji, 3. Dostosowania polskich podmiotów gospodarczych do wymogów rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, 4. Integracja finansowa i monetarna w UE - nowe otoczenie dla podmiotów gospodarczych, 5. Obejmowanie przez spółkę własnych akcji, 6. Harmonizacja polskiego prawa konkurencji z prawem europejskim, 7. Informacja rynkowa jako determinanta funkcjonowania podmiotów gospodarczych, 8. Uwarunkowanie rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie województwa wielkopolskiego, 9. Polityka bilansowa przedsiębiorstwa a jego otoczenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Personel XXI Wieku)
Zawiera: Pracodawcy wobec wynagradzania pakietowego; Wynagrodzenia pakietowe - modą czy szansą na sukces?; Papiery wartościowe jako forma wynagradzania; Gratyfikacje pozapłacowe; Pracownicze programy emerytalne a regulacje w Unii Europejskiej; Wynagradzanie za pośrednictwem pracowniczych programów emerytalnych; Wynagrodzenia kafeteryjne; Zarządzanie pakietem wynagrodzeń; Projektowanie pakietów wynagrodzeń dla kadry menedżerskiej; Dobry pakiet wynagrodzeń - mniejsze podatki dla pracowników i firmy; Praktyka rynkowa w zakresie wynagrodzeń pakietowych: Polska a Unia Europejska; Emerytalne i pozaemerytalne programy pracownicze składnikiem pakietu wynagrodzeń; Potrzeby i bariery stosowania wynagrodzeń pakietowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Uczelnia i jej otoczenie: potrzeba i uwarunkowania współpracy : 1.Pług, miecz i Księga: otoczenie szkoły wyższej, 2.Uczelnie i ich otoczenie: możliwości i formy współdziałania, dostosowania, 3.Współpraca uczelni z otoczeniem: ograniczenia i szanse. Przykłąd Polski, 4.Nauka dla gospodarki: uwarunkowania, 5.Uczelnia niepaństwowa jako czynnik awansu ekonomicznego, społecznego i kulturowego regionu, 6.Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki, CZ.II Formy i przykłady współpracy uczelni z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie kryzysowe jako element bezpieczeństwa państwa w sytuacji ograniczenia lub braku dostaw gazu ziemnego tranzytem przez Ukrainę do Polski z Federacji Rosyjskiej w świetle regulacji unijnych i krajowych; 2. Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej, jako integralna część kierowania bezpieczeństwem narodowym; 3. Kształtowanie psychologicznej obrony jednostki w zakresie zarządzania kryzysowego; 4. O współpracy w zakresie zapobiegania i przeciwdziałania korupcji; 5. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2012- zabezpieczenie antyterrorystyczne w Polsce; 6. Zarządzanie kryzysowe a policyjne relacje medialne; 7. Kryzys komunikacji- wpływ na trans graniczną współpracę i gospodarkę; 8. Przebudowa systemu powiadamiania ratunkowego w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem wpływu zmian na współpracę trans graniczną; 9. Strategia informacyjna władz w szczególnej sytuacji zarządzania kryzysowego zagrożenia terrorystycznego w świetle oczekiwań społecznych; 10. Praktyczne aspekty tworzenia relacji medialnych na przykładzie Afganistanu; Libii, Somalii, współpraca z lokalnymi władzami, reakcja ludności- okiem korespondenta wojennego; 11. Unijne mechanizmy i narzędzia współpracy międzynarodowej w ramach zarządzania w sytuacjach kryzysowych; 12. Diagnoza sytuacji kryzysowych; 13. Ramy prawno-organizacyjne polskiego systemu zarządzania kryzysowego a organizacja współpracy międzynarodowej- doświadczenia z działania wspólnego Sztabu MSW/MAiC utworzonego na EURO 2012; 14. Systemy wczesnego ostrzegania jako praktyczny instrument zarządzania antykryzysowego; 15. Metodologiczne zasady zarządzania ekonomicznym bezpieczeństwem przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość / red. nauk. Jerzy Węcławski. - Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006. - 445 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Wpływ ustawodawstwa na kształtowanie nowoczesnego sektora bankowego 2. Sektor bankowy w okresie transformacji 3. Stabilność sektora bankowego 4. Nowe regulacje dotyczące wymagań kapitałowych wobec banków 5. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju sektora bankowego w Polsce 6. Polski sektor bankowy na tle sektorów bankowych państw Unii Europejskiej - analiza porównawcza (wybrane zagadnienia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Globalizacja i procesy internacjonalizacji w marketingu międzynarodowym : Niektóre aspekty marketingowe światowego kryzysu gospodarczego ; Ścieżki internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw- podejście ewolucyjne ; Problemy zarządzania marketingowego w przestrzeni międzykulturowej ; Paradygmat produktywności jako wymiar globalnej kultury ekonomicznej a dylemat wyboru działań marketingowych ; Kształtowanie przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw w warunkach globalizacji i internacjonalizacji ; Determinanty wyznaczające globalny zasięg działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Strategia lizbońska wobec uwarunkowań rozwojowych i konkurencyjnych sektora MSP ; Proces internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw zaawansowanych technologii; Bariery internacjonalizacji MSP przez e-handel - próba ujęcia modelowego; Unijna polityka wsparcia sektora MSP elementem uwarunkowań międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw ; Problemy i perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego przedsiębiorstw Ukrainy w kontekście eurointegracji ; Marketing międzynarodowy w procesie dydaktycznym - uwagi w świetle wyników badań studentów kierunku zarządzania ; Dydaktyka marketingu międzynarodowego- refleksje nad opiniami studentów ; 2. Strategiczne uwarunkowania i wyzwania wobec przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych: Ograniczenia koncepcji standaryzacji działalności przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym ; Motywy ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne ; Ekspansja korporacji międzynarodowych na rynki zagraniczne- wyniki badań ; Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym ; Kierunki, formy i efekty ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw; Polscy eksporterzy . Analiza komparatywna rankingów "Rzeczypospolitej" i "Polityki" ; Społeczna odpowiedzialność w misjach eksporterów; Warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych ; Przesłanki wyboru strategii wejścia na rynki zagraniczne przedsiębiorstw usługowych ; Marketingowe wyzwania wejścia przedsiębiorstw ukraińskich na rynek Europy - analiza sytuacyjna; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstw polskich w odniesieniu do rynków europejskich- w świetle wyników badań ; Formy pomocy preferowane przez przedsiębiorstwa zainteresowane budowaniem relacji z podmiotami otoczenia na rynkach krajów europejskich ; Tworzenie relacji z podmiotami rynku jako konsekwencja koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw- analiza komparatywna rynku polskiego , ukraińskiego i chorwackiego ; Wzrost znaczenia relacji z konsumentem jako kierunek rozwoju koncepcji marketingu międzynarodowego ; Wykorzystanie relacji sieciowych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw zaawansowanych technologii ; Ryzyko w marketingu partnerskim na rynku międzynarodowym ; Narzędzia budowy relacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach europejskich ; 3. Instrumentarium działań rynkowych przedsiębiorstw w marketingu międzynarodowym i międzykulturowym : Uwarunkowania kulturowe międzynarodowej współpracy przedsiębiorstw; Kształtowanie marketingowej strategii produktów multisektorowych w środowisku międzykulturowym ; Marketing międzynarodowy żywności ekologicznej- współczesna idea i przyszłe problemy ; Uwarunkowania realizacji strategii oferowania produktów regionalnych w Unii Europejskiej ; Komunikowanie marki w warunkach internacjonalizacji ; Kulturowe uwarunkowania strategii marki i lojalności wobec marki - wybrane zagadnienia ; Determinanty stosowania strategii marki lokalnej przez firmy francuskie w Polsce; Design opakowań- diagnoza i kierunki zmian w ujęciu międzynarodowym ; Strategie dystrybucji na europejskim rynku farmaceutycznym ; 4. Konsument wobec wyzwań marketingu międzynarodowego: Wpływ procesu globalizacji na zachowania konsumentów ; Problemy konwergencji konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i w krajach Unii Europejskich ; Mieszane modele czynnikowe w ,międzynarodowej segmentacji psychograficznej - nowe podejście do segmentacji rynku ; Tożsamość kulturowa jako uwarunkowanie zachowań konsumentów w warunkach globalizacji ; Różnice kulturowe a zachowania rynkowe konsumentów ; Wpływ kraju pochodzenia na akceptację produktów przez konsumentów ; Polski konsument wobec wyzwań współczesnego rynku na przykładzie rynku żywności ; Postawy studentów wobec reklamy szokującej ; 5. Sektorowe zróżnicowanie marketingu międzynarodowego : Analiza teorii internacjonalizacji sieci handlowych ; Uwarunkowania międzynarodowej aktywności przedsiębiorstw handlowych ; Strategie internacjonalizacji dużych sieci handlowych na polskim rynku . Nowe wyzwania dla marketingu międzynarodowego ; Internacjonalizacja jako czynnik podnoszenia innowacyjności wielkopowierzchniowych placówek handlu detalicznego działającego w Polsce ; Internacjonalizacja usług biznesowych i jej implikacje dla marketingu ; Wpływ internacjonalizacji na działania marketingowe jednostek ochrony zdrowia w Polsce ; Specyfika zachowań konsumentów na rynku turystycznym i jej implikacje dla marketingu międzynarodowego ; Tanie linie lotnicze a rozwój turystyki międzynarodowej ; Wyzwania marketingowe w oferowaniu dóbr kultury na rynkach zagranicznych ; Internacjonalizacja sportu i jej wpływ na działania marketingowe klubów sportowych ; Internacjonalizacja jako determinanta rozwoju organizacji radiowych ; Individual Marketing on the Ukrainian Mobile Services Market ; Foreign TNCs in Russian Oil and Gas Industry ; Kooperacja międzynarodowa a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego ; Współpraca w zakresie marketingu jako czynnik zwiększania międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw . Przykład polskiego przemysłu elektromaszynowego ; Wybrane działania marketingowe wyłącznego dystrybutora globalnej marki JCB na rynku polskim ; Kształtowanie długoterminowych relacji w sferze obsługi posprzedażowej ; Marketing międzynarodowy w działalności samorządowego regionu - współpraca zagraniczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej