Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3042)
IBUK Libra
(180)
ebookpoint BIBLIO
(124)
Forma i typ
Książki
(2988)
Publikacje naukowe
(476)
Publikacje fachowe
(380)
E-booki
(304)
Poradniki i przewodniki
(50)
Czasopisma
(45)
Publikacje dydaktyczne
(40)
Audiobooki
(10)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2312)
dostępne
(1963)
wypożyczone
(84)
nieokreślona
(34)
Placówka
Wypożyczalnia
(2054)
Czytelnia
(2339)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Chodyński Andrzej
(31)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(25)
Grabiec Olimpia (1975- )
(24)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Kozioł Leszek
(21)
Borkowska Stanisława (1939- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Juchnowicz Marta (1948- )
(19)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Dzieńdziora Joanna
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(18)
Praca zbiorowa
(18)
Bakonyi Jadwiga
(16)
Łuczkiewicz Grzegorz
(16)
Jabłoński Marek
(14)
Kożuch Barbara (1950- )
(14)
Szymonik Andrzej (1952- )
(14)
Borkowski Stanisław
(13)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(13)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Ehrlich Andrzej
(12)
Gierszewska Grażyna
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Adam
(11)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Duraj Jan
(10)
Fleszer Dorota (1971- )
(10)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(10)
Garbarski Lechosław
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Hamrol Adam (1952- )
(10)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(10)
Lipka Anna
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(10)
Rusiński Michał
(10)
Bugdol Marek (1966- )
(9)
Grudzewski Wiesław M
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Marciniak Jarosław
(9)
Nowak Edward (1951- )
(9)
Obłój Krzysztof (1954- )
(9)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(9)
Sułkowski Łukasz
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Wolniak Radosław
(9)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Falecki Janusz
(8)
Kiełtyka Leszek
(8)
Kostera Monika
(8)
Perechuda Kazimierz
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(8)
Rostkowski Tomasz
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Strużycki Marian
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Banaszyk Piotr
(7)
Bańka Waldemar
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Borowiecki Ryszard
(7)
Borski Maciej (1975- )
(7)
Hejduk Irena K
(7)
Lipa Michał
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Nogalski Bogdan
(7)
Nowicki Adam
(7)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Rudolf Stanisław
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Galata Stanisław
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Górczyński Robert
(6)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(6)
Jeziorski Leopold
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Koźmiński Andrzej
(6)
Koźmiński Andrzej K
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rok wydania
2020 - 2024
(312)
2010 - 2019
(875)
2000 - 2009
(1821)
1990 - 1999
(331)
Okres powstania dzieła
2001-
(403)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(3309)
Rosja
(10)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
nieznany (us)
(4)
nieznany (a)
(1)
nieznany (d)
(1)
Kiribati
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Ukraina
(1)
Słowacja
(1)
Czechy
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(3308)
angielski
(23)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(773)
Zarządzanie
(682)
Kadry
(310)
Organizacja
(307)
Zarządzanie strategiczne
(245)
Zarządzanie jakością
(212)
Marketing
(201)
Menedżerowie
(152)
Zarządzanie wiedzą
(148)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(124)
Innowacje
(114)
Kultura organizacyjna
(102)
Motywacja pracy
(101)
Zarządzanie kryzysowe
(90)
Praca
(89)
Systemy informatyczne zarządzania
(89)
Zarządzanie projektami
(89)
Przywództwo
(84)
Decyzje
(81)
Logistyka gospodarcza
(75)
Zarządzanie ryzykiem
(75)
Banki
(73)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(70)
Zatrudnienie
(67)
Marketing strategiczny
(63)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(62)
Planowanie strategiczne
(60)
Informacja dla zarządzania
(58)
Public relations
(58)
Controlling
(57)
Ocena pracowników
(56)
Organizacja ucząca się
(54)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(53)
Płaca
(53)
Globalizacja
(52)
Szkolnictwo wyższe
(52)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(51)
Internet
(50)
Jakość
(49)
Jakość produktu
(49)
Nieruchomości
(48)
Samorząd terytorialny
(48)
Konkurencja
(47)
Służba zdrowia
(46)
Produkcja
(45)
Komunikacja marketingowa
(44)
Reklama
(44)
Usługi
(44)
Badania marketingowe
(40)
Otoczenie firmy
(40)
Polityka zatrudnienia
(40)
Turystyka
(40)
Systemy informatyczne
(39)
Analiza strategiczna
(38)
Ochrona środowiska
(38)
Motywacja
(37)
Inwestycje
(36)
Komunikacja społeczna
(36)
Zarządzanie finansami
(36)
Finanse przedsiębiorstwa
(35)
Gospodarka
(35)
Gospodarka oparta na wiedzy
(35)
Informatyka
(35)
Logistyka
(35)
Przedsiębiorczość (postawa)
(34)
Rynek pracy
(34)
Finanse
(33)
Praca zespołowa
(33)
Zarządzanie publiczne
(33)
Administracja
(32)
Wartość ekonomiczna
(32)
Zachowanie organizacyjne
(31)
Informacja
(30)
Konsumenci
(30)
Obsługa klienta
(30)
Sektor publiczny
(30)
Teoria organizacji
(30)
Łańcuch dostaw
(30)
Informacja gospodarcza
(29)
Instytucje nonprofit
(28)
Konkurencyjność
(28)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(28)
Etyka biznesu
(27)
Outsourcing
(27)
Promocja handlowa
(27)
Administracja publiczna
(26)
Kapitał ludzki
(26)
Rachunkowość
(26)
Ryzyko
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(26)
Marketing cyfrowy
(25)
Rachunkowość zarządcza
(25)
Zdrowie publiczne
(25)
Bezpieczeństwo publiczne
(24)
Mentoring
(24)
Normy ISO 9000
(24)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(24)
Siła robocza
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Systemy informacyjne
(24)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(316)
1989-2000
(88)
1901-2000
(55)
1989-
(31)
2001-0
(18)
1945-1989
(13)
1901-
(3)
1801-1900
(2)
1918-1939
(2)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(316)
Kraje Unii Europejskiej
(44)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(6)
Europa
(6)
Niemcy
(5)
Japonia
(3)
Ukraina
(3)
Częstochowa (woj. śląskie)
(2)
Irlandia
(2)
Rosja
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
ZSRR
(2)
Świat
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gruzja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Norwegia
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Portugalia
(1)
RFN
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Szwecja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(551)
Opracowanie
(334)
Praca zbiorowa
(240)
Poradnik
(137)
Monografia
(128)
Czasopismo naukowe
(47)
Materiały pomocnicze
(38)
Raport z badań
(34)
Case study (studium przypadku)
(29)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Materiały konferencyjne
(19)
Ćwiczenia i zadania
(14)
Encyklopedia
(11)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Czasopismo prawnicze
(5)
Wzory dokumentów
(5)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Komentarz do ustawy
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
Vademecum
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1249)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(626)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(114)
Informatyka i technologie informacyjne
(57)
Psychologia
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(39)
Transport i logistyka
(39)
Media i komunikacja społeczna
(37)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(33)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(27)
Edukacja i pedagogika
(23)
Medycyna i zdrowie
(22)
Nauka i badania
(18)
Filozofia i etyka
(13)
Ochrona środowiska
(10)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(8)
Podróże i turystyka
(8)
Inżynieria i technika
(7)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Historia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
3346 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Doktryna jakości : rzecz o turkusowej samoorganizacji / Andrzej Jacek Blikle. - Wyd. 2, turkusowe. - Gliwice : Helion , 2017. - 606, [4] s. : rys., tab ; 24 cm.
Zawiera: Cz. 1 Wprowadzenie: R.1 Społeczne uwarunkowania pracy; R.2 Turkusowa ewolucja. Cz. 2 Budowanie relacji: R.3 Gdy słuchasz i mówisz; R.4 Strach przed mówieniem prawdy; R.5 Inteligencja emocjonalna. Cz. 3 Budowanie motywacji: R.6 Dylemat lidera - przemoc czy partnerstwo?; R.7 Rodzaje i źródła motywacji; R.8 Przemoc; R.9 Partnerstwo; R.10 Zarządzanie bez budżetu; R.11 System wynagrodzeń; R.12 Kompendium zarządzania procesowego. Cz. 4 Droga do jakości: R.13 Zasady podstawowe; R.14 Specyficzne drogi do TQM; R.15 Inkubatory jakości; R.16 Jak to wszystko zrealizować. Cz. 5 Zrozumieć głos procesu losowego: R.17 O procesach losowych ogólnie; R.18 Głos procesu; R.19 Głos klienta; R.20 Odkrywanie ukrytych zaburzeń X. Cz. 6 Narzędzia procesowe: R.21 Zarządzanie procesami; R.22 Księga standardów. Cz. 7 Zarządzanie przepływem informacji: R.23 Zbiorowa wiedza; R.24 Firma 2.0 - platformy komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Konteksty zarządzania: Zarządzanie w XXI wieku; Środowisko, różnorodność i przewaga konkurencyjna; Globalizacja i zarządzanie w skali międzynarodowej; Zachowanie etyczne i odpowiedzialność społeczna. II. Planowanie i kontrolowanie: Planowanie - aby wyznaczyć kierunek; Zarządzanie strategiczne i przedsiębiorczość; Kontrolowanie - aby zapewnić osiąganie wyników. III. Organizowanie: Organizowanie - aby stworzyć struktury; Kultura i projektowanie organizacji; Systemy zasobów ludzkich. IV. Przewodzenie: Przewodzenie - aby inspirować do działania; Motywacja i projektowanie pracy; Zespoły i praca zespołowa; Komunikacja i umiejętności interpersonalne; Kierowanie zmianą a stres; Historyczne podstawy zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy współdziałania i koordynacji; 2. Prawne podstawy współdziałania i koordynacji działań podmiotów uczestniczących w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowej; 3. Koordynacja i współdziałanie w wybranych obszarach; 4. Dwustronne relacje współdziałania wybranych podmiotów wybranych podmiotów wykonawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością, 2. Czynniki wpływające na skuteczność i efektywność systemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 3. Zarządzanie procesowe i monitorowanie skuteczności systemu zarządzania jakością w świetle wymagań międzynarodowej normy ISO 9001:2000, 4. Audit narzędziem oceny skuteczności systemów zarządzania, 5. Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw w województwie wielkopolskim, 6. Wspomaganie informatyczne w utrzymaniu systemu zarządzania jakością, 7. Koszty zintegrowanego systemu zarządzania podstawą oceny efektywności jego funkcjonowania, 8. Wpływ systemu HACCP na skuteczność wdrażania systemów zarządzania w firmie produkującej opakowania, 9. Możliwość dofinansowania wdrażania systemów zarządzania ze środków krajowych i unijnych, 10. Efektywność zarządzania ochroną środowiska - egzekwowanie wymagań prawnych w tej dziedzinie, 11. Systemy wspomagania komputerowego w efektywnym zarządzaniu gospodarką odpadami niebezpiecznymi, 12. Wielokryterialność podejmowania decyzji przesłanką zintegrowanego systemu zarządzania, 13. Instytucjonalne uwarunkowania wyboru i realizacji strategii przedsiębiorstwa, 14. Profile kultury a skuteczność systemów zarządzania jakością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Opis projekty; 2. Praca; 3. Przedsiębiorstwo wiedzy; 4. Pracownik wiedzy; 5. Uwagi o metodzie; 6. Nowoczesne biurokracje; 7. Czas pracy; 8. Zaufanie; 9. HRM u pracowników wiedzy; 10. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Przedsiębiorstwo jako system, 3. Zakładanie nowej firmy, 4. Organizacja kierownictwa, 5. Struktury sieciowe-wirtualna organizacja, 4. Praca kierownika, 7. Odpowiedzialność w przedsiębiorstwie, 8. Kierownik jako przywódca, 9. Techniki kierowania ludźmi, 10. Organizowanie pracy własnej, 11. Podejmowanie decyzji, 12. Innowacyjność w przedsiębiorstwie, 13. Kierownik a funkcje zarządcze, 14. Postęp ekonomiczny w przedsiębiorstwie, 15. Zarządzanie wiedzą, 16. Metody zarządzania oraz techniki pracy kierowniczej, 17. Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Panorama ryzyka; 2. Ryzyko operacyjne; 3. Zarządzanie w kryzysie; 4. Bezpieczeństwo środowiskowe i procesowe; 5. Bezpieczeństwo pracy a ocena ryzyka zawodowego; 6. Bezpieczeństwo osobowe; 7. Bezpieczeństwo informacji; 8. Bezpieczeństwo fizyczne. 9. Ochrona obiektu i wartości; 10. Ciągłość działania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp, Rozdział 1. Geneza i rozwój koncepcji zarządzania różnorodnością 1.1. Ewolucja zarządzania różnorodnością 1.2. Współczesne rozumienie różnorodności 1.3. Modele i podejścia do zarządzania różnorodnością Rozdział 2. Istota, teoretyczne podstawy i obszary zarządzania różnorodnością 2.1. Pojęcie i różne interpretacje zarządzania różnorodnością 2.2. Obszary zarządzania różnorodnością w miejscu pracy 2.3. Karta Różnorodności Rozdział 3. Implementacja zarządzania różnorodnością w organizacji 3.1. Etapy implementacji różnorodności w organizacji 3.2. Instrumenty wspomagające zarządzanie różnorodnością w organizacji 3.3. Przykładowe działania z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy 3.4. Koncepcje wspierające zarządzanie różnorodnością w organizacji Rozdział 4. Przywództwo w zarządzaniu różnorodnością w organizacji 4.1. Kompetencje przywódcy heterogenicznego zespołu 4.2. Przywództwo w heterogenicznym zespole Rozdział 5. Korzyści i motywy zarządzania różnorodnością w organizacji 5.1. Motywy zarządzania różnorodnością 5.2. Korzyści zarządzania różnorodnością Rozdział 6. Bariery i wyzwania zarządzania różnorodnością w organizacji 6.1. Bariery zarządzania różnorodnością 6.2. Wyzwania zarządzania różnorodnością 6.3. Zapobieganie zagrożeniom do przewidzenia w ramach zarządzania różnorodnością Rozdział 7. Zarządzanie różnorodnością jako element społecznej odpowiedzialności biznesu 7.1. Istota koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 7.2. Zależności, podobieństwa i różnice pomiędzy społeczną odpowiedzialnością biznesu a zarządzaniem różnorodnością Rozdział 8. Zarządzanie różnorodnością jako sposób na budowanie Organizacji Turkusowej 8.1. Przesłanki ukierunkowania na turkus 8.2. Heterogeniczne zespoły w "kolorowych" organizacjach 8.3. Tworzenie Organizacji Turkusowej w zarządzaniu różnorodnością Rozdział 9. Praktyczne aspekty zarządzania różnorodnością w organizacji 9.1. Różnorodność płciowa w krajach Unii Europejskiej i w Polsce 9.2. Zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie - studium przypadku na podstawie danych z raportu niefinansowego PNB Paribas Bank Polska; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel; Notki o Autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Referaty plenarne: samoocena a świadomość jakości; walidacje jako narzędzia zapewnienia jakości; nowa metoda oceny systemu zarządzania jakością i jej walidacja; akredytacja jako narzędzie doskonalenia kompetencji; znaczenie certyfikacji dobrowolnej w systemie oceny zgodności; narzędzia jakości w doskonaleniu systemów zarządzania na przykładzie PPH Transsystem S.A.; w kierunku integrowania systemów zarządzania organizacją; narzędzia jakości stosowane w Toyota Production System; Six Sigma jako narzędzie doskonalenia zarządzania jakością w przedsiębiorstwie; Techniki statystyczne w systemie zarządzania jakością według ISO 9001:2000; Zastosowanie metody FMEA w zarządzaniu uczelnią. II. Komunikaty naukowe: koszty jakości jako narzędzie zarządzania jakością; nadzór właścicielski a jakość produkcji w przemyśle mięsnym; System HACCP w przedsiębiorstwach branży mięsnej; pozamedyczne determinanty jakości usług stomatologicznych; jakość w sektorze usług medycznych; metody zarządzania jakością jako instrumenty zintegrowanego systemu tworzenia nabywcy usług lotniczych; wykorzystanie ocen skuteczności i efektywności w doskonaleniu systemów zarządzania jakością; zastosowanie metody QFD w projektowaniu stron WWW; ocena jakości obsługi w biurach turystycznych z wykorzystaniem metody FMEA; wyznaczniki jakości usług w administracji samorządowej; organizacja szkoleń w przedsiębiorstwie przemysłowym; implementacja narzędzi doskonalenia jakości w zarządzaniu systemowym; parametryzacja jakości dynamicznej; praca zespołowa w systemie zarządzania jakością (funkcje - zadania - korzyści); GHP, GMP,HACCP jako obligatoryjne narzędzia zarządzania jakością w przemyśle żywnościowym; wykorzystanie elektronicznego systemu monitorowania krytycznych punktów kontrolnych w zakładzie produkcyjnym jako narzędzie zarządzania jakością zdrowotną; systemy klasy CRM jako narzędzie doskonalenia systemów zarządzania jakością; wybrane narzędzia zarządzania jakością wyrobów emaliowanych w Polsce; diagram Ishikawy a jakość kształcenia; wybrane metody analizy wartości w doskonaleniu jakości ergonomicznej wyrobów; badania satysfakcji pracowników narzędziem poprawy funkcjonowania organizacji; japońskie normy dotyczące systemów zarządzania w warunkach zrównoważonego rozwoju; audit narzędziem weryfikującym system zarządzania jakością; dobór wyposażenia pomiarowego do oceny jakości wyrobów i procesów; doskonalenie jakości pracy laboratoriów analitycznych; zastosowanie metod kwalimetrycznych w doskonaleniu jakości wyrobów; Praktyczne wykorzystanie wybranych narzędzi jakości dla uzyskania oczekiwanego poziomu jakości wyrobu z tworzywa sztucznego; marketingowe aspekty jakości i systemy zarządzania jakością w przemyśle spożywczym; ekologiczne aspekty jakości usług hotelarskich; Zastosowanie narzędzi sterowania jakością w ocenie szkód ładunkowych w transporcie morskim; narzędzia zarządzania jakością w polskim budownictwie; statystyczne narzędzia kontroli i poprawy jakości; wpływ wdrożenia wymaganego przez prawo systemu zapewniania jakości na doskonalenie jakości badań skuteczności działania środków ochrony roślin; wykorzystanie narzędzi projakościowych przy podejmowaniu działań zapobiegawczych w przedsiębiorstwach przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy jako skuteczne narzędzie podnoszenia jakości produktu w przedsiębiorstwie branży opakowaniowej; samoocena przedsiębiorstw przemysłu spożywczego według standardu AIB; analiza działań doskonalących funkcjonowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem drzewa decyzyjnego; zarządzanie relacjami z klientem; możliwości wykorzystania metody Servqual do badania jakości wyrobów; wykorzystanie diagramu systematyki do analizy niezgodności rur zgrzewanych; zastosowanie narzędzi jakości do ograniczania poziomu niezgodności w produkcji wyrobów odlewanych; rola i miejsce narzędzi jakości w zarządzaniu wiedzą zespołową; Strategiczna karta wyników we wspomaganiu zarządzania jakością; system zapewnienia jakości w przemyśle spożywczym i narzędzia analizy na przykładzie Hortino Leżajsk; Znaczenie koncepcji "Just in time" dla optymalizacji działalności przedsiębiorstwa; podejście procesowe - wyznacznik integracji systemów; pomiar zadowolenia zainteresowanych stron jako element doskonalenia systemu zarządzania; system HACCP - narzędzie zapewnienia jakości zbiorowej żywności; wykorzystanie narzędzi zapewnienia jakości w odlewni żeliwa; System ISO 9000 a funkcjonowanie strategii w przedsiębiorstwie; rola wspomagania komputerowego w zarządzaniu projektami; wpływ kompetencji technicznych pracowników na konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych; wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy jako metoda graficznego przedstawiania powiązań między skutkami i czynnikami działającymi na proces; doskonalenie planowania procesów realizacyjnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.85)
1. Koncepcje myślenia strategicznego w firmie, 2. Zarządzanie wiedzą w procesie innowacyjnym, 3. Systemy informacyjne w procesie zarządzania wiedzą, 4. Transfer wiedzy ze sfery nauki do przedsiębiorstw, 5. Identyfikacja i wycena zasobów ludzkich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jakość w Agile : zwinna droga do sukcesu / Karolina Zmitrowicz i Rafał Stańczak. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2020. - XV, [3], 323, [7] s. : il., fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
Zawiera: Część I. Kontekst: Kto używa aplikacji?; Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?; Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana? Część II. Wejście: Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją; Dane wprowadzone przez użytkownika; Dane z innych źródeł; Część III. Wyjście: Wyświetlanie komponentów w aplikacji; Wyjście niewizualne; Część IV. Responsywność: Zrozumienie postrzegania czasu; Szybkie uruchamianie aplikacji; Szybkie działanie aplikacji; Część V. Dostęp do sieci: Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia; Część VI. Zasoby: Zarządzanie zużyciem energii i zasobami. JAKOŚĆ W AGILE PWN 2020 Przedmowa; Wstęp; Podziękowania; 1. Zarządzanie jakością. Kultura jakości w organizacji: 1.1. Koncepcja zarządzania jakością; 1.2. Ustalenie procesu zarządzania jakością; 1.3. Proces transformacji z podejścia tradycyjnego do zwinnego; 1.4. Modele funkcjonowania zespołów – podejście tradycyjne a zwinne; 2. Inżynieria wymagań w projektach zwinnych: 2.1. Wprowadzenie do inżynierii wymagań; 2.2. Interesariusze – z kim i dla kogo?; 2.3. Metody oraz formy pozyskiwania i dokumentacji wymagań; 2.4. Przegląd wymagań i zgłaszanie poprawek; 2.5. Wsparcie narzędziowe; 3. Budowanie strategii testów w organizacji: 3.1. Strategia na poziomie organizacji; 3.2. Polityka i ogólna strategia testów; 3.3. Poziomy testów; 3.4. Piramida testów w Agile; 3.5. Koncepcja kwadrantów testowych; 3.6. Różne podejścia do testowania; 3.7. Podejścia do tworzenia i wytwarzania architektury; 3.8. Zarządzanie ryzykiem – techniki i metody; 3.9. Strategia automatyzacji; 3.10. Dokumentacja testów – szablony i dobre praktyki; 3.11. Organizacja pracy w zespole; 3.12. Wsparcie narzędziowe; 4. Planowanie testów w projekcie: 4.1. Testowanie w projekcie; 4.2. Organizacja i model pracy; 4.3. Realizacja kampanii testowej; 4.4. Raportowanie wyników kampanii testowej; 4.5. Środowiska i dane testowe; 4.6. Wsparcie narzędziowe; 5. Techniczne zapewnienie jakości: 5.1. Pojęcie długu technicznego; 5.2. Standardy budowania kodu; 5.3. Testy jednostkowe; 5.4. Statyczna analiza kodu; 5.5. Przeglądy/inspekcje kodu; 5.6. Agile a DevOps; 5.7. Wsparcie narzędziowe; 6. Testowanie wartości biznesowej produktu: 6.1. Retrospekcja postępu prac; 6.2. Wsparcie narzędziowe; 7. Utrzymanie produktu: 7.1. Zarządzanie incydentami; 7.2. Koncepcje obsługi zgłoszeń na produkcji; 7.3. Wsparcie narzędziowe; 8. Ciągłe zapewnienie jakości: 8.1. Koncepcja łańcucha bramek jakości; 8.2. Zapobieganie występowaniu problemów; 8.3. Wsparcie narzędziowe; 9. Dobrze. Lepiej. Bardzo dobrze. Lepsze zarządzanie jakością w Agile: 9.1. Wizualizacja potrzeb związanych z zarządzaniem jakością w organizacji plus edukacja wewnątrz firmy; 9.2. Jak i gdzie zdobywać wiedzę?; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne paradygmaty nauk o zarządzaniu / red. nauk. Wiesław Kowalczewski. - Warszawa : Difin, 2008. - 229, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Wybrane aspekty metodologii nauk o zarządzaniu: Metodologia nauk o zarządzaniu; Podstawy filozoficzne nauk o zarządzaniu; Przesłanki kształtowania nowych paradygmatów w naukach o zarządzaniu; Znaczenie etyki w zarządzaniu. 2. Granice zarządzania: Geneza i filary przywództwa i władzy; Klasyczne rozumienie zarządzania i jego ograniczenia; Interdyscyplinarność zarządzania i nowe rubieże; Wszystko jest zarządzaniem? 3. Koncepcja przedsiębiorstwa i kierunki jej zmian: Początki tworzenia koncepcji przedsiębiorstwa; Kryzys korporacyjny; Arogancja korporacyjna; Kierunki zmian. 4. Strategiczne wymiary doskonałości w zarządzaniu: Druga rewolucja menedżerska wkroczyła do przedsiębiorstw; Poszukiwanie doskonałości w zarządzaniu trwa; Kulturowy wymiar doskonałości w zarządzaniu; W XXI wieku trwać będzie walka o jakość, doskonałość i przenikliwość; wiedza fundamentem i źródłem doskonałości zarządzania. 5. Jakość zarządzania: Paradygmat jakości w zarządzaniu; Pojęcia i determinanty jakości zarządzania; Jakość zarządzania a Model Znakomitości EFQM i ENJ; Jakość zarządzania a zasady zarządzania jakością w rodzinie norm ISO 9000:2000; Efekty rynkowe jakości zarządzania; Spojrzenie w przyszłość. 6. Integracja marketingu i logistyki w procesach zarządzania: Co to znaczy - zarządzanie marketingowe? Zarządzanie logistyczne; Marketing i logistyka - sprzężenie zwrotne; Zarządzanie marketingowo-logistyczne; Rozwiązania organizacyjne w przedsiębiorstwach; Marketing i logistyka na studiach wyższych. 7. Partycypacyjny system zarządzania wynagrodzeniem: Udział pracowników w zysku polskich przedsiębiorstw; Udział w zysku w krajach UE i Japonii; Refleksje końcowe: trzy główne powody konieczności rozszerzenia udziału pracowników w zysku w polskich przedsiębiorstwach. 8. Wirtualizacja procesów edukacyjnych w kreowaniu społeczeństwa wiedzy: System kształcenia jako czynnik rozwoju społeczeństwa; Wymagania nowoczesnych systemów edukacyjnych; Kierunki rozwoju edukacji e-learningowej; Czynniki decydujące o powodzeniu wdrażania zdalnego nauczania. 9. Paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem: Podstawowe pojęcia nauki o zarządzaniu środowiskiem; Społeczno-ekonomiczne paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; Problemowe paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; Problemowe paradygmaty nauki o zarządzaniu środowiskiem; 10. Zarządzanie międzykulturowe; od przystosowania do rozwoju: Kultura jako adaptacja, przetrwanie czy rozwój?; Dwie orientacje w rozumieniu komunikacji; Wielopoziomowość komunikacji; Poza rodowodem menedżera
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie jakości / Krystyna Lisiecka. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2002. - 352 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
TQM przesłanka dobrej jakości pracy i życia, Dobra jakość produktów rynkowym atutem w biznesie, Strategia elementem konstytuującym zarządzanie przedsiębiorstwem Ewolucja zarządzania jakością, Przez systemy jakości do strategii TQM, TQM koncepcja strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, Procesowe podejście do zarządzania jakością produktów, Wybrane metody i techniki realizacji strategii TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podstawy teoretyczne w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa: 1.1. Zasoby przedsiębiorstwa – definicja, typologia, cechy; 1.1.1. Definicje i typologie zasobów; 1.1.2. Od własności do dostępności zasobów; 1.1.3. Kluczowe kompetencje jako zasób przedsiębiorstwa; 1.2. Zasoby w optyce zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; 1.2.1. Ewolucja podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa; 1.2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a zasoby; 1.2.3. Zarządzanie kompetencjami a kreacja wartości; 1.3. W kierunku procesowego zarządzania zasobami; 1.3.1. Zachwiana idea struktury funkcjonalnej organizacji; 1.3.2. Procesowe podejście w organizacji – definicja, klasyfikacje, koncepcje; 1.3.3. Koszty transakcyjne w zarządzaniu procesowym; 1.3.4. Mapowanie i rekonfiguracja procesów. Rozdział 2. Istota outsourcingu: 2.1. Outsourcing – problemy definicyjne; 2.1.1. Generacje outsourcingu; 2.1.2. Podstawowe cechy i formy outsourcingu w świetle głównych nurtów teoretycznych; 2.1.3. Outsourcing wobec wybranych form organizacyjno-zarządczych; 2.1.4. Outsourcing procesów; 2.2. Outsourcing strategiczny; 2.2.1. Cele outsourcingu; 2.2.2. Outsourcing strategiczny a outsourcing transformacyjny; 2.2.3. Przesłanki outsourcingu strategicznego; 2.2.4. Aspekty ekonomiczne – wybrane elementy. Rozdział 3. Zarządzanie outsourcingiem: 3.1. Uwarunkowania i przedmiot zarządzania outsourcingiem; 3.1.1. Przesłanki zmian w podejściu do zarządzania zasobami przez outsourcing; 3.1.2. Koncepcje zarządzania outsourcingiem; 3.2. Etapy procesu zarządzania outsourcingiem; 3.2.1. Projektowanie; 3.2.2. Wybór dostawców; 3.2.3.Transfer zasobów; 3.2.4. Zarządzanie relacjami; 3.3. Krytyczne czynniki sukcesu i porażek outsourcingu; 3.3.1. Przesłanki sukcesu; 3.3.2. Przyczyny niepowodzeń. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi projektu / Marcin Żmigrodzki. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2021. - 317, [3] s. : il. ; 19x24 cm.
(Onepress)
Zawiera: WSTĘP: Jak czytać niniejszą książkę?; Czym jest projekt, portfel, program; Odniesienie do PMBOK Guide 6; Typowe procesy projektowe; Indeks typowych problemów w projektach; Indeks technik i metod według ważności; 1. ZMIANY I UZASADNIENIE PROJEKTÓW: Wprowadzenie; Typowe procesy projektowe; Opracuj kartę projektu; Zaplanuj projekt; Analizuj zmiany; Kontroluj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Plan bazowy (ważna); Inicjacja projektu (ważna); Definiowanie celów (przydatna); Kryteria sukcesu projektu (przydatna); Karta projektu (ważna); MoSCoW (przydatna); Business canvas (rzadziej stosowana); Analiza SWOT (rzadziej stosowana); Spotkanie kick-off (przydatna); Monitorowanie projektu (ważna); Rejestr zmian (ważna); Raport statusu (ważna); Rejestr decyzji (rzadko stosowana); 2. ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zbierz wymagania; Zaplanuj zakres; Dokonaj odbiorów; Techniki, metody i zagadnienia; Mapa procesu (ważna); Historyjka użytkownika (przydatna); Planowanie oparte na produktach (rzadko stosowana); Struktura podziału prac (ważna); Rejestr produktu (przydatna); Lista kontrolna (rzadko stosowana); Informacja zwrotna od użytkownika (przydatna); Wykres wypalania (rzadko stosowana); 3. ZARZĄDZANIE CZASEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj harmonogram; Kontroluj harmonogram; Techniki, metody i zagadnienia; Ścieżka krytyczna (ważna); Wykres Gantta (ważna); Iteracja/sprint (ważna); Scrum (ważna); Tablica Kanban (przydatna); Kompresja harmonogramu (przydatna); Zespołowe szacowanie czasu (przydatna); Trend kamieni milowych (rzadko stosowana); 4. ZARZĄDZANIE KOSZTEM W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj koszty; Uzyskaj finansowanie; Kontroluj koszty; Techniki, metody i zagadnienia; Budżet projektu (ważna); Lean budget (rzadko stosowana); Wartość wypracowana (ważna); Wskaźniki finansowe - NPV, IRR, okres zwrotu (przydatne); 5. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj jakość; Kontroluj jakość; Techniki, metody i zagadnienia; Model Kano (przydatna); SIPOC (przydatna); CTQ - zmienne krytyczne dla jakości (rzadziej stosowana); Rybia ość (przydatna); Źródła marnotrawstwa - muda (ważna); 5S (ważna); Definition of done (przydatna); 6. STRUKTURA ORGANIZACYJNA: Typowe procesy projektowe; Zidentyfikuj interesariuszy; Rozsyłaj raporty; Techniki, metody i zagadnienia; Diagram struktury organizacyjnej (ważna); Sponsor i komitet sterujący (ważna); Kierownik projektu (ważna); Właściciel produktu (ważna); Macierz RACI (przydatna); Mapa udziałowców (rzadko stosowana); Plan komunikacji (przydatna); Mapa pola sił (rzadko stosowana); 7. ZESPÓŁ I PRZYWÓDZTWO: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj zasoby; Zarządzaj ludźmi; Techniki, metody i zagadnienia; Zespół autonomiczny (ważna); Burza mózgów (przydatna); Model pełnej ekspresji (rzadko stosowana); Motywacja (ważna); Nieformalne relacje (przydatne); Spotkania w projekcie (ważne); Zarządzanie konfliktem (przydatna); Źródła autorytetu (przydatne); 8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM I UCZENIE SIĘ W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Zaplanuj ryzyka; Obserwuj ryzyka; Gromadź doświadczenia; Techniki, metody i zagadnienia; Obieg wiedzy w organizacji (ważne); Strategie wobec ryzyk (ważne); Rejestr ryzyk (przydatna); Risk board (rzadko stosowana); Spotkanie retrospektywne (ważna); Analiza ilościowa ryzyk (rzadko stosowana); Monte Carlo (rzadko stosowana); 9. KONTRAKTY W PROJEKTACH: Typowe procesy projektowe; Przeprowadź przetarg; Sprzedaj projekt; Techniki, metody i zagadnienia; Typy kontraktów (ważne); Organizacja przetargów (przydatne); Negocjowanie (przydatne); Typowe dokumenty w przetargach (ważne); Literatura do dalszej lektury; Indeks kluczowych terminów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie : 15 pionierów / Zbigniew Martyniak. - Kraków : Antykwa, 1999. - 168 s. : rys.; tab. ; 20 cm.
1. Nurt inżynierski (Industrial Engineering): Frederick Winslow Taylor, Frank Bunker Gilberth, Henry Ford, Henry Louis Le Chatelier, Karol Adamiecki. 2. Nurt uniwersalistyczny: Henri Fayol, Harrington Emerson, Max Weber, Aleksander Aleksandrowicz Bogdanow, Edwin Hauswald. 3. Nurt humanizacyjny: Mary Parker Follett, Elton Mayo Tomasz Bata, Olivier Sheldon, Stanisław Bieńkowski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesne zarządzanie; 2. Zmiany; 3. Zaufanie; 4. Przywództwo; 5. Innowacje; 6. Wiedza; 7. Wartość; 8. Wirtualizacja; 9. Corporate governance; 10. Kultura; 11. Przedsiębiorczość; 12. Ekologia; 13. Nowe formy organizacyjne; 14. Przedsiębiorstwo "jutra"- sustainable enterprise
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania w praktyce gospodarczej / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 375 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000; 2. System zarządzania środowiskowego; 3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Od zarządzania jakością (ISO 9001:2000) do zarządzania bezpieczeństwem informacji (BS 7799, ISO/IEC 17799), 2. Zagrożenia bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie wynikające ze stosowania techniki komputerowej, 3. Od standardów korporacyjnych do BS 7799, 4. Klasyfikacja informacji i szacownie ryzyka bezpieczeństwa informacji, 5. Kontrola dostępu w normie ISO/IEC 17799, 6. "Standardowe" zarządzanie bezpieczeństwem systemu informatycznego, 7. Certyfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, 8.Ochrona wymagana i zalecana w jednostkach administracji publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej