Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(25)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Bańka Waldemar
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kostera Monika
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krupa Kazimierz
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Probst Gilbert
(1)
Raub Steffen Raub
(1)
Romhardt Kai
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Zadworny Waldemar
(1)
Zaliwski Andrzej
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Śliwa Martyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(23)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(23)
Przedsiębiorstwo
(14)
Organizacja ucząca się
(9)
Organizacja
(7)
Zarządzanie
(7)
Wiedza
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Menedżerowie
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Baza danych
(2)
Benchmarking
(2)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kadry
(2)
Kariera
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Algorytmy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Innowacyjność
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Poradnictwo
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przedsiębiortswo
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo wiedzy - wyzwanie XXI wieku. 1. Zmiana społeczna - uwarunkowania i charakterystyka. 2. Społeczeństwo informacyjne - teraźniejszość i przyszłość. 3. Kapitał ludzki w zmieniającym się świecie. 4. Wiedza i jej znaczenie w uczącym się społeczeństwie. 5. Wiedza proceduralna i deklaratywna. 6. Funkcjonowanie edukacji - stan obecny i perspektywy. Miejsce edukacji dorosłych. Rozdział II: Wiedza a edukacja i organizacja, 1. Organizacja - stan obecny i perspektywy rozwoju. 2. Od zarządzania personelem do zarządzania zasobami ludzkimi, kapitałem ludzkim i wiedzą. 3. Organizacyjne uczenie się - wyjaśnienie zjawiska. 4. Ucząca się organizacja i organizacja tworząca wiedzę - wymagania wobec organizacji na miarę XXI wieku. 5. Edukacja dla gospodarki a gospodarka oparta na wiedzy - znaczenie zdobywania, przetwarzania i przekazywania wiedzy. Rozdział III: W stronę nowego wizerunku menedżera. 1. Ewolucja organizacji i zarządzania a ewolucja zadań menedżerów. 2. Charakterystyka menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacjach uczących się i tworzących wiedzę. 4. Przygotowanie menedżerów do funkcjonowania w organizacjach nowej gospodarki. Rozdział IV: Metodologia badań. 1. Temat, przedmiot i cele badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz definiowane zmiennych. 3. Metody badawcze. 4. Dobór próby. 5. Charakterystyka grupy badawczej. 6. Weryfikacja hipotez badawczych. 7. Czynniki warunkujące aktywność edukacyjną menedżerów. 8. Ocena własnych kompetencji zawodowych. 9. Aktualny stan wiedzy menedżerów na temat gospodarki opartej na wiedzy i organizacji uczących się. 10. Rozwój zawodowy oraz plany edukacyjne studentów studiów MBA w Polsce. 11. Wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pojecie, model i funkcje korporacyjnej bazy wiedzy; Infomapy jako narzędzie reprezentacji wiedzy i modelowania procesów gospodarczych; Model konceptualny korporacyjnej bazy wiedzy; Dostosowywanie się organizacji gospodarczych do zarządzania opartego na korporacyjnych bazach wiedzy; Baza wiedzy w doskonaleniu organizacji gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej