Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(32)
Autor
Rogala Elżbieta
(3)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(2)
Dąbrowska Anna
(2)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(2)
Grabowski Michał
(2)
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Frań Aneta
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Konarski Xawery
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Koźliński Tomasz
(1)
Kraska Marcin
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Kutkiewicz Hubert
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Odlanicka-Poczobutt Monika
(1)
Podpłoński Robert
(1)
Popis Piotr
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Spyra Marcin
(1)
Susałko Monika
(1)
Szkurłat Adam
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Zelek Mariusz
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Świecka Beata
(1)
Żmijewski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
Usługi elektroniczne
(20)
Handel elektroniczny
(9)
Banki
(8)
Banki internetowe
(7)
Bankowość elektroniczna
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Pieniądz elektroniczny
(6)
Bankowe usługi detaliczne
(5)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Internet
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Dane osobowe
(3)
Elektroniczna wymiana danych
(3)
Kredyt
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Analiza ekonomiczna
(2)
Handel
(2)
Kapitał
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Organizacja
(2)
Prawo bankowe
(2)
Telekomunikacja
(2)
Usługi finansowe
(2)
Usługi płatnicze
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bank centralny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-logistyka
(1)
Ekonomika
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Konkurencja
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
M-płatności
(1)
Marketing
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mała instytucja płatnicza (MIP)
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Nadzór finansowy
(1)
Podatek od towarow i usług
(1)
Polska
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo handlu elektronicznego
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek finansowy
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sądownictwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Ulgi podatkowe
(1)
Umowa elektroniczna
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Umowy o świadczenie usług
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi
(1)
Usługi publiczne
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS)
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Komentarz prawny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1.Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie, 2.Handel elektroniczny. Etap przedofertowy, 3.Zawarcie umowy w postaci elektronicznej, 4.Treść umowy zawieranej w postaci elektronicznej, 5.Prawne aspekty podpisu elektronicznego, 6.Wykonanie zobowiązania z użyciem środków komunikacji elektronicznej, 7.Wykonanie zobowiązania pieniężnego przez zapłatę pieniądzem elektronicznym, 8.Prawo właściwe i jurysdykcja krajowa dla stosunków gospodarczych w Internecie, 9.Odpowiedzialność za odesłania w Internecie, 10.Ochrona prywatności w handlu elektronicznym, 11.Handel elektroniczny a prawo autroskie, 12.Własność przemysłowa, 13.Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość, 14.Ochrona zbiorowych interesów konsumentów na przykładzie przesyłania niezamawianej korespondencji, 15.Handel elektroniczny - współczesne wyzwanie dla fiskusa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RUBINUM)
1. Społeczeństwo i administracja publiczna w dobie Internetu: Przeobrażenia społeczne związane z rozwojem cywilizacyjnym; Unia Europejska jako Społeczeństwo Informacyjne - realizacja Strategii Lizbońskiej; Usługa społeczeństwa informacyjnego; Implementacja społeczeństwa informacyjnego w Polsce; Rola administracji publicznej w kształtowaniu społeczeństwa informacyjnego. 2. Prawne aspekty idei e-Goverment: Pojęcie i rozwój e-Govermentu na świecie; IDA - Wymiana Danych między Administracjami; e-Goverment w realiach polskiej administracji publicznej. 3. Rozwój elektronicznej administracji publicznej w Polsce: Nowy dział administracji rządowej - informatyzacja; Postawy prawne informatyzacji administracji publicznej; Dokument elektroniczny; Podpis elektroniczny; Wykorzystanie narzędzi e-administracji w procedurze administracyjnej; Wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej; Rejestry publiczne; e-Podatki. 4. Dostęp do informacji będących w posiadaniu administracji publicznej: Zasady leżące u podstaw prawa dostępu do informacji; Pojęcie informacji publicznej; Dostęp do informacji w prawie międzynarodowym; Dostęp do informacji publicznej w Unii Europejskiej; Gwarancja dostępu do informacji w prawie polskim. 5. Ograniczenie dostępu do informacji publicznej: Ochrona informacji niejawnych; Ochrona danych osobowych; Ochrona baz danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty płatnicze / Michał Grabowski. - Warszawa : CeDeWu , 2013. - 259 s. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Regulacje w zakresie instrumentów płatniczych; 2. Pojęcie instrumentów płatniczych; 3. Prawna regulacja instrumentów płatniczych; 4. Rodzaje instrumentów płatniczych; 5. Szczególne regulacje dotyczące instrumentów płatniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną na tle innych regulacji w Polsce: Geneza i uchwalenie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ocena prac legislacyjnych nad ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ramy prawne gospodarki elektronicznej; Implementacja dyrektywy 2000/31/WE w ramach nowelizacji Kodeksu cywilnego z dn.14 lutego 2003r.; Ustawa o ochronie niektórych usług opartych lub polegających na warunkowym dostępie a ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Komentarz do ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną: Przepisy ogólne; Obowiązki usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną; Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy z tytułu świadczenia usług drogą elektroniczną; Zasady ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną; Przepisy karne; Zmiany w przepisach obowiązujących. 3. Prawo Unii Europejskiej: Dyrektyw 2000/31/WE Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z 8 czerwca 2000r. o niektórych prawnych aspektach usług społeczeństwa informacyjnego, w szczególności handlu elektronicznego we Wspólnym Rynku (Dyrektywa o handlu elektronicznym); Dyrektywa 2002/58/WE Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dn. 12 lipca 2002r. w sprawie przetwarzania danych osobowych oraz ochrony prywatności w sektorze komunikacje elektronicznej (Dyrektywa o ochronie prywatności i komunikacji elektronicznej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1 Zastosowanie technologii ICT w organizacjach; Rozdział 2 Historia i rozwój e-government - podstawy teoretyczne; Rozdział 3 Możliwości załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną; Rozdział 4 Case studies - studia przypadków zastosowania rozwiązań w e-administracji, badania projektowe; Rozdział 5 Rozwiązania funkcjonujące w polskim sądownictwie powszechnym; Rozdział 6 Bariery ograniczające rozwój usług elektronicznych w administracji publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych, 2. Informacja hnadlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych, 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej, 4. Zagadnienia dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektorniczną, 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektornicznych, 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstępienia od umowy, 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektornicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektornicznychBibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definicje, 2. Przepisy ogólne, 3. Skutki prawne podpis u elektronicznego, 4. Obowiązki podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 5. Świadczenie usług certyfikacyjnych, 6. Ważność certyfikatów, 7. Udzielanie akredytacji i dokonywanie wpisu do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 8. Nadzór nad działalnością podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne, 9. Przepisy karne, 10. Zmiany w przepisach obowiązujących, przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Oświadczenie woli w postaci elektronicznej i podpis elektroniczny; 1. Uwagi wstępne, 2. Złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej, 3. Podpis elektroniczny. Cz. II Umowy i inne czynności prawne w obrocie elektronicznym; 1. Uwagi wstępne, 2. Zawarcie umowy w trybie ofertowym za pomocą środków komunikacji elektronicznej według przepisów k.c., 3. Umowy zawarte w obrocie elektronicznym jako umowy na odległość, 4. Świadczenie usług drogą elektroniczną, 5. Usługi świadczone drogą elektroniczną oparte lub podlegające na dostępie warunkowym, 6. Zawieranie umów za pomocą środków komunikacji elektronicznej w ustawie - Prawo działalności gospodarczej. Cz. III Płatność w Internecie; 1. Umowa o elektroniczny instrument płatniczy; 2. Karty płatnicze, 3. Pieniądz elektroniczny, 4. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Dane w handlu elektronicznym; 1. Ogólne zagrożenia dla prywatności w handlu elektronicznym, 2. Ochrona danych osobowych związanych z handlem elektronicznym w prawie polskim, 3. Reklama i badania rynku a przetwarzanie danych, 4. Obowiązki usługodawcy związane z przetwarzaniem danych osobowych, 5. Niedozwolone korzystanie z usługi, 6. Odmowa świadczenia usług. Cz. V Reklama w handlu elektronicznym; 1. Reklama internetowa, 2. Wady i zalety oraz skuteczność reklamy internetowej, 3. Prawne różnice między reklamą internetową a tradycyjną, 4. Konsument a reklama w Internecie, 5. Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, 6. Problem międzynarodowy. Cz. VI Opodatkowanie handlu elektronicznego; 1. Przychody z handlu elektronicznego, 2. VAT z handlu elektronicznym, 3. Niewykonanie i nienależne wykonanie zobowiązania. Cz. VII Międzynarodowe aspekty handlu elektronicznego - wybrane zagadnienia; 1. Pojęcie prawa prywatnego międzynarodowego, 2. Prawo właściwe dla zawarcia umowy w Internecie, 3.Usługi świadczone prze Internet, 4. Podpis elektroniczny i forma oświadczeń woli, 5. Pieniądz elektroniczny, 6. Nieuczciwa konkurencja i reklama, 7. Zagadnienia języka w handlu elektronicznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Umowy elektroniczne - próba definicji; Podpis elektroniczny osoby niemogącej pisać; Oświadczenia woli opatrzone podpisami elektronicznym w Polsce oraz we Włoszech; Ochrona konsumenta korzystającego z usług elektronicznych w prawie polskim i Unii Europejskiej; Ochrona przed spamem w prawie Unii Europejskiej; O potrzebie interdyscyplinarnego podejścia do tak zwanego obrotu elektronicznego; Zawarcie umowy o arbitraż w formie elektronicznej; Uregulowania kodeksu cywilnego a aukcje elektroniczne; Ochrona danych osobowych w umowach zawieranych za pomocą środków komunikacji elektronicznej; Prawne możliwości poszerzenia rynku podpisu elektronicznego w Polsce; Podpis elektroniczny osoby prawnej w Republice Czeskiej; Rozważania o błędzie na tle umów zawieranych przez Internet; Strona sklepu internetowego - oferta czy Zaproszenie do składania ofert?; Chwila złożenia oświadczenia woli przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; Sprawozdanie z konferencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota bankowości elektronicznej. 2. Rozwój bankowości terminalowej. 3. Rozwój bankowości komputerowej. 4. Rozwój bankowości telefonicznej i telewizyjnej. 5. Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 548)
1. Usługa jako kategoria ekonomiczna i przedmiot badań, 2. -usługi jako efekt informatyzacji usług, 3. Charakterystyka rynku usług przed i po 1990 r., 4. Funkcjonowanie przedsiębiorstw usługowych w warunkach tworzącej się gospodarki rynkowej, 5. Rola i znaczenie usług dla współczesnego konsumenta i jego gospodarstwa domowego, 6. Rynek usług związanych z kapitałem ludzkim, 7. Rynek usług związanych z czasem wolnym, 8. Rynek usług związanych z finansami gospodarstwa domowego, 9. Rynek usług związanych z komunikowaniem się i przemieszczaniem, 10. Szanse rozwoju rynku usług w dobie integracji i globalizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sprzedaż przez Internet w prawie europejskim; 2. Sprzedaż w świetle prawa polskiego; 3. Zawarcie umowy sprzedaży przez Internet; 4. Wykonanie umowy sprzedaży przez Internet oraz skutki jej niewykonania bądź nienależytego wykonania; 5. Ustanie stosunku wynikającego z umowy sprzedaży przez Internet i jego skutki; 6. Ograniczenia sprzedaży wybranych towarów przez Internet; 7. Procesowe aspekty sprzedaży przez Internet; 8. Kolizyjne aspekty sprzedaży przez Internet; 9. Podatkowe aspekty sprzedaży przez Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarze LexisNexis - LexisNexis Polska Sp. z o.o.)
Ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną: Przepisy ogólne; Obowiązki usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną; Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy z tytułu świadczenia usług drogą elektroniczną; Zasady ochrony danych osobowych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną; Przepisy karne; Zmiany w przepisach obowiązujących; Ustawa z 5 lipca 2002 r. o ochronie niektórych usług świadczonych drogą elektroniczną opartych lub polegających na dostępie warunkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praktyczne Komentarze)
Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniach usług drogą elektroniczną: Przepisy ogólne; Obowiązki usługodawcy świadczącego usługi drogą elektroniczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ustawa o usługach płatniczych : komentarz / Michał Grabowski. - Warszawa : C.H.Beck , 2012. - XXXI, [1], 356 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o usługach płatniczych z dnia 19 sierpnia 2011 r.; 1. Przepisy ogólne; 2. Obowiązki informacyjne w zakresie świadczenia usług płatniczych; 3. Prawa i obowiązki w zakresie dostarczania usług płatniczych i korzystania z nich; 4. Krajowe instytucje płatnicze; 5. Podejmowanie i prowadzenie przez instytucje płatnicze działalności na terytorium państwa goszczącego; 6. Nadzór nad krajowymi instytucjami płatniczymi oraz oddziałami unijnych instytucji płatniczych; 7. Biura usług płatniczych i kasy oszczędnościowo-kredytowe; 8. Rejestr krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców; 9. Odpowiedzialność cywilna i karna; 10. Zmiany w przepisach obowiązujących; 11. Przepisy przejściowe i końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
VAT 2006 / Elżbieta Rogala. - Warszawa : Difin, 2006. - 234, [1] s. ; 21 cm.
(Vademecum Podatnika ; 249)
1. Podstawowe obowiązki podatnika VAT w 2006 r. 2. Podatnik VAT; 3. Przedmiot opodatkowania VAT 4. Stawki i zwolnienia podatkowe VAT 5. Dokumentacja podatkowa VAT 6. Kasy rejestrującye w 2006 r. 7. Nowe rozporządzenie wykonawcze do VI dyrektywy VAT - wchodzące w życie w 2006 r. 8. Aktualne orzecznictwo sądowe dotyczące Vat: NSA, WSA i ETS; 9. Szczegółowe uzasadnienia kilku wybranych orzeczeń ETS 10. Nakaz interpretacji prawa podatkowego VAT z uwzględnieniem orzecznictwa ETS 11. Inne ważne zmiany związane z podatkiem Vat wchodzące w życie w 2006 r. 12. Propozycje zmian do ustawy o VAT na 2006 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zasady metodyczne klasyfikowania czynności dla celów VAT, 2.Usługi informatyczne, 3.Usługi telekomunikacyjne, 4.Usługi elektroniczne, 5.Ustawowo wyznaczone miejsce opodatkowania niektórych usług i tego konsekwencje, 6.Wykaz ważnych przepisów dotyczących VAT
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej