Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(22)
Autor
Dąbrowska Anna
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Bronakowski Henryk
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Bajdak Andrzej
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Furtak Robert
(1)
Janczyk Marek
(1)
Korona Błażej
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Ozimek Irena
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sowa Izabela
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Windham Laurie
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(17)
Usługi
(7)
Banki
(5)
Marketing
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Internet
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Rynek finansowy
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Czasopisma
(1)
Dane osobowe
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pieniądz
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Płeć
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Spożycie
(1)
Telekomunikacja
(1)
Towary
(1)
Umowa
(1)
Upadłość
(1)
Temat: miejsce
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Segmentacja rynku prasowego / Wanda Patrzałek. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2002. - 99 s. : tab., wykr. ; 25 cm.
Teoretyczne podstawy segmentacji prasowej, Struktury demograficzne w Polsce znaczące dla rozwoju segmentów prasowych, Segmentacja grup czytelniczycvh na podstawie ankiet prasowych, Publicznośc prasowa i segmenty czytelnicze, Identyfikacja czytelników z wizerunkiem ukształtowanynm przez prasę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej