Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(22)
Autor
Dziawgo Leszek
(2)
Rudawska Iga
(2)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Harasim Janina
(1)
Kolarska-Bobińska Lena
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Lepczyński Błażej
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Pyka Irena
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Szafrańska-Blank Katarzyna
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Banki
(11)
Bankowe usługi detaliczne
(6)
Rynek finansowy
(6)
Usługi
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Obsługa klienta
(3)
Polska
(3)
Unia Europejska
(3)
Kredyt
(2)
Marketing
(2)
Podatek od towarów i usług
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja
(1)
Akcyza
(1)
Bancassurance
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Podatek
(1)
Polska -- gospodarka -- polityka -- od 1989 r
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy -- socjologia -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przedsiębuiorstwo
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Reklama
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Usługi w ujęciu teoretycznym; 2. Funkcjonowanie rynku usług; 3. przedsiębiorstwo usługowe na rynku; 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku usług; 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej; 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej- wybrane aspekty; 7. Innowacje usługowe- aspekty teoretyczne i praktyczne; 8. Serwicyzacja gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Uwarunkowania konkurencyjności produktów i pośredników rynkowych: Innowacje operacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej. Proces świadczenia usług jako istotny element kształtowania przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych. System zarządzania jakością czynnikiem przewagi konukrencyjnej przedsiebiorstw na rynku. Instrumenty konukrowania na rynku usług szkoleniowych w Polsce. Uwarunkowania konkurencyjności dla nowych modeli biznesu (na przykładzie sektora odzieżowego).Konkurencyjnośc polskiego przemysłu stocznowego na rynku globalnym. Rola regionalnych i lokalnych organizacji wspierających rozwój gospodarki turystycznej w województwie śląskim. Odpowiedzialność sprzedawcy za towar konsumcyjny jako czynnik jego konkurencyjnośi w świetle prawa wspólnotowego i krajowego. II.Narzędzie marketingowe a rozwój technik informatycznych i komunikacyjnych: Współpraca producenta i detalisty w łańcuchu dostaw FMCG - jako czynnik przewagi konkurencyjnej. Strategie efektywnej obsługi klienta - ECR w swietle wyników badań. Centra handlowe kreujące nowe cechy konkurencyjności na rynku sprzedaży detalicznej. Relacja producent-konsument w aspekcie badań postępowania nabywców indywidualnych na polskim rynku IT. Rynek internetowy a uwarunkowania rynku doskonale konkurencyjnego. Pozycjonowanie witryn WWW innowacją w marketingu internetowym. Kierunki ewolucji marketingu partnerskiego na rynku B2B - w świetle badań. Nowoczesne formy komunikacji a procesy decyzyjne młodych konsumentów. III. Trendy w zachowaniach na rynku: Uwarunkowania i czynniki kształtujące zachowania konsumentów na rynku usług finansowych. Wpływ oczekiwań klientów na postrzeganie jakości usług świadczonych przez jednostki administracyji samorządowej. Wpływ reklamy na zachowania konsumentów na podstawie badań studentów Małopolski. Postawy konsumentów wobec różnych form reklamy. Zachowania konsumentów w sferze czasu wolnego i ich uwarunkowania. Gospodarstwa agrosturystyczne w opinii ich właściceli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Znaczenie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w międzynarodowym obrocie usługami, 2.Strumienie i stan zagranicznych inwestycji bezpośrednich w sektorze usług w Polsce, 3.Wybrane elementy charakterystyk spółek z kapitałem zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej