Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(16)
Autor
Radzicki Józef
(5)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Czerniawska Ewa (1955- )
(4)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Materska Maria (1942- )
(4)
Binder Marek
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Jarmocik Anna
(3)
Kalat James W. (1946- )
(3)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Kaiser Jan
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kuniecki Michał
(2)
Włodarski Ziemowit
(2)
Anderson John R. (1947- )
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Berryman Julia C
(1)
Bucki Piotr
(1)
Butcher James N
(1)
Carson Robert C
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dietrich Włodzimierz
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Harciarek Michał
(1)
Hargreaves David J
(1)
Hilgard Ernest R
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Howells Kevin
(1)
Hussain Zulfi
(1)
Ireland Sara
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Johnson Robert Lee (1941- )
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Law Ho
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Matczak Anna
(1)
Materska Maria
(1)
McCann Vivian
(1)
Mietzel Gerd
(1)
Mineka Susan
(1)
Myers David G
(1)
Ockleford Elisabeth M
(1)
Pankiewicz Ewa
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Phillips D.C
(1)
Rosenberg Robin S
(1)
Sikora Katarzyna
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Soltis Joans F
(1)
Staworzyńska-Grządziel Maria
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Tylikowska Anna
(1)
Wildbur Diane J
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Wojciechowski Aleksander
(1)
Zaremba-Popławska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(4)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Uczenie się
(24)
Psychologia
(15)
Uczucia
(14)
Pamięć
(13)
Motywacja
(10)
Osobowość
(10)
Zmysły
(9)
Stres
(8)
Mózg
(7)
Psychologia społeczna
(7)
Psychoterapia
(7)
Zachowanie
(7)
Poznanie
(6)
Sen
(6)
Świadomość
(6)
Choroby psychiczne
(5)
Psychologia rozwojowa
(5)
Zaburzenia psychiczne
(5)
Genetyka zachowania
(4)
Inteligencja (psychologia)
(4)
Język
(4)
Metody badawcze
(4)
Nauczanie
(4)
Układ nerwowy
(4)
Hormony
(3)
Narząd ruchu
(3)
Schizofrenia
(3)
Słuch
(3)
Wzrok
(3)
Dziecko
(2)
Fizjologia
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Konflikt
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Myślenie
(2)
Młodzież
(2)
Nałóg
(2)
Neurobiologia
(2)
Neuropsychologia
(2)
Umysł
(2)
Alkohol
(1)
Coaching
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gwałt
(1)
Hipnoza
(1)
Kariera
(1)
Kazirodztwo
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Lecznictwo
(1)
Lęk
(1)
Medytacja
(1)
Mentoring
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Narkotyki
(1)
Negocjacje
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odruchy warunkowe
(1)
Ontogeneza
(1)
Paranoja
(1)
Pedagogika
(1)
Pedofilia
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Psychopatologia
(1)
Płeć
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Specyficzne trudności w uczeniu się
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Urojenia
(1)
Wrażenia
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia i dewiacje seksualne
(1)
Zawód
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(9)
Edukacja i pedagogika
(5)
Biologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia uczenia się. T. 1 / Ziemowit Włodarski. - Wyd. 3. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 1998. - 351, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Cz. I Proces uczenia się i jego efekty: R. 1 Organizm a środowisko; R. 2 Pojęcie uczenia się; R. 3 Uczenie się a dojrzewanie; R. 4 Przejawy uczenia się; R. 5 Przechowywanie skutków uczenia się; R. 6 Rodzaje uczenia się; R. 7 Taksonomia efektów uczenia się; R. 8 Zagadnienia metodologiczne. Cz. II Zależność przebiegu i efektów uczenia się od gatunkowych, rozwojowych i indywidualnych cech osobnika: R. 9 Uczenie się zwierząt a uczenie się człowieka; R> 10 Uczenie się w zależności od wieku człowieka; R. 11 Uczenie się w zależności od indywidualnych cech człowieka. Cz. III Zależność przebiegu i efektów uczenia się od aktywności podmiotu i aktualnie działających czynników sytuacyjnych: R. 12 Aktywność poznawcza podmiotu; R. 13 Struktura i forma przyswajanych treści; R. 14 Powtórzenia; R. 15 Wzmocnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. IV Zależność przebiegu i efektów uczenia się od wcześniejszej aktywności podmiotu i od poprzedzających czynników sytuacyjnych: R. 16 Ogólna charakterystyka transferu i proakcji; R. 17 Metodologia badań; R. 18 Czynniki wpływające na transfer i proakcję; R. 19 Próby wyjaśnienia transferu i proakcji. Cz. V Zależność efektów uczenia się od późniejszej aktywności podmiotu i od następujących czynników sytuacyjnych: R. 20 Retroakcja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 21 Determinanty retroakcji; R. 22 Istota retroakcji i jej mechanizmy; R. 23 Reminiscencja i problemy metodologiczne związane z jej badaniem; R. 24 Determinanty reminiscencji i próby jej wyjaśnienia. Cz. VI Zaburzenia uczenia się po uszkodzeniach mózgu: R. 25 Mózgowe mechanizmy uczenia się - zarys problematyki; R. 26 Zespół amnestyczny; R. 27 Zaburzenia pamięci w niektórych schorzeniach mózgu; R. 28 Zaburzenia pamięci w następstwie obustronnego uszkodzenia płatów skroniowych mózgu; R. 29 Zaburzenia pamięci po jednostronnych uszkodzeniach półkul mózgowych. Cz. VII Ogólne koncepcje psychologiczne i związane z nimi nurty badań nad uczeniem się: R. 30 Filozoficzne źródła ogólnych koncepcji psychologicznych i aktualne związki obu dyscyplin; R. 31 Przegląd nurtów badawczych w ramach koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się; R. 32 Mechanizmy uczenia się w koncepcjach behawiorystycznych i poznawczych; R. 33 Próba integracji koncepcji behawiorystycznych i poznawczych w psychologii uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. U źródeł nauczania- psychologiczne prawidłowości uczenia się: Uczenie się- różnorodność ujęć teoretycznych; 2. Specyfika podejścia poznawczego; Kontrola jako szczególny rodzaj kompetencji; Uczenie się- podstawowe prawidłowości, implikacje dla praktyki; 2. Nauczanie: od teorii do praktyki: Koncepcja nauczania przygotowawczego a idea edukacji całożyciowej; Istota nauczania w ujęcie kognitywistycznym; Od kierowania uczeniem się do kształtowania samoregulacji; Wiedza o rozwoju psychicznym jako fundament (podstawa) nauczania; Wiedza o różnicach indywidualnych w praktyce nauczania; Nauczanie uczenia się, rozwijanie samoregulacji; 3. Uczeń jako podmiot w procesie poznawania: Podstawowe narzędzia poznawcze: strategie poznawcze; Zaawansowane narzędzia poznawcze: strategie metapoznawcze; Indywidualne style uczenia się; Pozapoznawcze uwarunkowania funkcjonowania ucznia; 4. Nauczyciel jako uczący się dorosły: O skuteczności oddziaływań dydaktycznych; Trud stawania się nauczycielem; Nauczyciel- człowiek i profesjonalista; Pomiar efektów uczenia się; 5. Wybrane problemy edukacji XXI wieku: Czasy globalnych przemian: próba analizy psychologicznej; Informacja, wiedza, doświadczenie indywidualne w dobie przemian ogólnoświatowych; Poznawać siebie, rozumieć innych: uniwersalne cele kształcenia; Z zagadnień dialogu edukacyjnego; Problemy edukacji w zapisach wielkich dokumentów oświatowych; O niektórych zadaniach psychologa u początku XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej