Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(57)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(14)
Czasopisma
(8)
E-booki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(30)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(45)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(6)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(5)
Chodyński Andrzej
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Jabłoński Marek
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Geryk Marcin
(2)
Górak-Sosnowska Katarzyna
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Kopel Anna
(2)
Sitek Marcin
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Trojanowski Tomasz
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Balon Urszula
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Bodo Monika
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Budzanowska Anna (1976- )
(1)
Bugaj Justyna M
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chrzan Edward
(1)
Cichoń Seweryn
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czekirda Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Detyna Beata
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Drapińska Anna
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dyczek-Formanek Elfryda
(1)
Dymyt Małgorzata
(1)
Dziadkowiec Joanna M
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Gajda Waldema
(1)
Geryk Żaneta
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Goliński Jan
(1)
Gos Waldemar
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Guzik Paweł
(1)
Guła Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Holecki Tomasz
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jakubowska Agnieszka
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jaskólska Justyna
(1)
Jedlewska Barbara
(1)
Jefmański Bartłomiej
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kacperczyk Katarzyna
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kalinowski Jacek
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(59)
angielski
(2)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(52)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Public relations
(7)
Zarządzanie
(7)
Studenci
(6)
Organizacja ucząca się
(5)
Innowacje
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Szkolnictwo niepubliczne
(4)
Kształcenie
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Badania naukowe
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
COVID-19
(2)
Dobre praktyki
(2)
Epidemie
(2)
Globalizacja
(2)
Gry komputerowe
(2)
Górnictwo
(2)
Informacja naukowa
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Metodologia
(2)
Motywacja pracy
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Organizacja
(2)
Oświata
(2)
Polska
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Administracja
(1)
Administracja skarbowa
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budżet państwa
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ceny transferowe
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Crowdsourcing
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Energetyka
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Good Behavior Game
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informatyka
(1)
Inkubatory przedsiębiorczści
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(6)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(7)
Opracowanie
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuły
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Nauka i badania
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
61 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; 131)
1. Edukacja wobec rozwoju społeczno-gospodarczego: refleksje wokół wyzwań wobec edukacji przełomu XX i XXI wieku; Edukacja dla zrównoważonego rozwoju w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; System kształcenia a zatrudnienie młodzieży w krajach Unii Europejskiej; Edukacja jako instrument kształtowania wiedzy o społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw; Zróżnicowanie klasowe współczesnego społeczeństwa polskiego. Trudności w dydaktyce zagadnienia; 2. Problemy edukacji na poziomie akademickim: Kontrowersje wokół systemu szkolnictwa wyższego w Polsce; Międzynarodowe i wewnątrzsystemowe determinanty zarządzania szkolnictwem wyższym w Polsce; Wpływ systemu szkolnictwa wyższego na kształtowanie kapitału intelektualnego - pozycja Polski na tle krajów europejskich; Proces boloński a system szkolnictwa wyższego w Polsce. Budowa i konsolidacja tożsamości europejskiej w gospodarce opartej na wiedzy; Kształcenie na poziomie wyższym a potrzeby gospodarki (opartej na) wiedzy; reforma systemu szkolnictwa wyższego w zakresie zatrudnienia nauczycieli akademickich w uczeniach publicznych (wybrane problemy); Parametryzacja edukacji droga donikąd; 3. Demograficzne uwarunkowania edukacji: Kształcenie osób starszych w koncepcji aktywnego starzenia się; Udział kompetencji społecznych i działań transgresyjnych w kształtowaniu kapitału kariery; Sytuacja lokalnych rynków pracy województwa opolskiego w kontekście procesów migracyjnych; Górnicze szkolnictwo zawodowe w okresie transformacji ustrojowej; 4. Regionalne aspekty edukacji: Determinanty edukacji informatycznej w systemie szkolnym. Studium przypadku szkół województwa mazowieckiego; Studenci Mazowsza i polski; Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w gimnazjach w warszawie, Gdańsku i Lublinie; Potencjał ekonomiczny kobiet na Dolnym Śląsku w XXI wieku. Analiza związku płci, wykształcenia i statusu na rynku pracy z perspektywy regionalnej; instytucje kształcenia ustawicznego w regionie opolskim; Edukacja a rozwój regionalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Uczelnie a rynek pracy: System szkolnictwa wyższego w Polsce; Cele kształcenia akademickiego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Udział pracodawców w zarządzaniu uczelnią; oczekiwania rynku pracy wobec absolwentów szkół wyższych. R. 2 Program „Uczelnia Liderów” w systemie akredytacyjnym szkolnictwa wyższego w Polsce: Rola akredytacji w systemie szkolnictwa wyższego; Jakość kształcenia na uczelniach; Akredytacja „Uczelnia Liderów” i jej rola w zarządzaniu szkołami wyższymi. R. 3 Dobre praktyki w zarządzaniu dydaktyką i budowaniu relacji z otoczeniem społeczno-gospodarczym z perspektywy ekspertów Programu „Uczelnia Liderów”. Recenzje wybranych szkół wyższych, które uzyskały certyfikat akredytacyjny: Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie; Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi; Akademia Polonijna w Częstochowie; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim; Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie; Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna; Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu; Olsztyńska Szkoła Wyższa imienia Józefa Rusieckiego z siedzibą w Olsztynie; Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koninie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. rotmistrza Witolda Pileckiego w Oświęcimiu; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Grodka w Sanoku; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu; Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie; Uniwersytet Medyczny w Lublinie; Uniwersytet Łódzki; Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie; Politechnika Śląska; Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu; Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego; Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej; Wydział Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku; Wydział Finansów i Prawa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania; Cz. I Public relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania: Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji; CSR jako narzędzie budowania marki; Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty); etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku; etyczne aspekty public relations; Czy PR potrzebuje retoryki?; Cz. II Rola public relations w zarządzaniu publicznym: Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych; Public relations uczelni; Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia. Badania sondażowe; Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych; Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie. Studium przypadku; Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego; Poza-pr-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"; Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjałem darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku; Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast; Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja; Wpływ działań public relations w projektach PHARE na wynik referendum europejskiego w województwie śląskim; Cz. III Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności public relations: Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji; Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii ekonomicznej w Katowicach; Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media; Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy; Media jako źródło i środek upowszechniania doktryn i ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Miejsce sektora niepublicznego szkolnictwa wyższego na rynku usług edukacyjnych, 2. Uwarunkowania prawne sektora uczelni niepublicznych, 3. Aspekty ekonomiczne funkcjonowania sektora uczelni niepublicznych, 4. Finanse uczelni niepublicznych, 5. Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania rozwoju uczelni niepublicznych w badaniach własnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy. Wizerunek uczelni jako element strategii marketingowej 1.1. Wizerunek społeczny uczelni niepublicznej jako czynnik motywujący jej pracowników. 1.2. Zastosowanie zasad społecznej odpowiedzialności uczelni jako metoda kształtowania wizerunku. 1.3. Działania marketingowe i działania wspierające rozwój uczelni niepublicznej na przykładzie Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania w Warszawie. 1.4. Profesjonalna obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni niepublicznej. 1.5. Sposoby podnoszenia funkcjonalności strony WWW. 1.6. Marketing wydawnictw szkół wyższych. Rozdział drugi. Problematyka jakości usług edukacyjnych 2.1. Odpowiedzialność społeczna uczelni a problematyka jakości kształcenia. 2.2. Jakość kształcenia w szkole wyższej w dobie masowej edukacji. 2.3. Wpływ warunków i wyposażenia uczelni na jakość kształcenia. 2.4. Biblioteka uczelniana - stereotypy, realia, perspektywy. 2.5. Sztuka komunikacji z klientem w dziale windykacji uczelni niepublicznej. 2.6. Zastosowanie podstaw NLP w obsłudze studenta prywatnej uczelni wyższej. 2.7. Praktyki zawodowe dobrym początkiem kariery. 2.8. Mobilność studentów uczelni niepublicznych w Polsce. 2.9. Przedsiębiorczość akademicka w Polsce. Rozdział trzeci. Czynniki sprawnego zarządzania uczelniami 3.1.Społeczna odpowiedzialność uczelni niezbędnym czynnikiem jej rozwoju. 3.2.Rola komunikacji w procesie motywowania pracowników w uczelniach niepublicznych. 3.3. Wdrażanie Total Quality Management w warunkach konkurencyjności usług edukacyjnych w odniesieniu do modelu organizacji inteligentnej - uczelni niepublicznej. 3.4. Rola analizy finansowej w sprawnym zarządzaniu uczelnią niepubliczną. 3.5. Rola SOA w procesie integracji Systemów Informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Formalna informacja zwrotna na potrzeby podsumowującej i formatywnej oceny zajęć dydaktycznych: Wprowadzenie: studencka informacja zwrotna w kontekście zmian w szkolnictwie wyższym; Dyskusja na temat celów informacji zwrotnej od studentów; Decyzje dotyczące wyboru mechanizmu informacji zwrotnej od studentów; Gromadzenie i analiza danych w badaniach wykorzystujących kwestionariusze ankietowe; Internetowy system oceny zajęć dydaktycznych; Upublicznienie i upowszechnienie rezultatów ocen studenckich i działań poewaluacyjnych; Konkluzje; Przykłady dobrej praktyki i projekty: kwestionariusze służące gromadzeniu studenckiej informacji zwrotnej; 2. Nieformalna informacja zwrotna na potrzeby formatywnej oceny zajęć dydaktycznych: Wprowadzenie: nieformalna informacja zwrotna kluczem do sukcesu dydaktycznego wykładowcy i sukcesu akademickiego studentów; Charakterystyka wybranych technik i metod nieformalnej studenckiej informacji zwrotnej; Ocena skuteczności stosowania technik oceniania formatywnego jako instrumentu ni formalnej informacji zwrotnej; Konkluzje; Przykłady dobrej praktyki i projekty nieformalnej informacji zwrotnej i formatywnej oceny zajęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(70-lecie Katedry Rachunkowości Uniwersytetu Łódzkiego)
Zawiera: R. 1 Zarządzanie finansami: Wprowadzenie; Metody badawcze; Istota i zadania uczelni publicznej; Przegląd definicji dotyczących funduszy, finansowania i środków pieniężnych; Plan rzeczowo-finansowy jako narzędzie zarządzania finansami uczelni publicznej; Wynik finansowy uczelni publicznej; Źródła przychodów na uczelni publicznej; Podsumowanie. R. 2 System rachunkowości uczelni: Wprowadzenie; Metody badawcze; Proces zmian w systemie rachunkowości uczelni w wybranych krajach europejskich; Wpływ otoczenia uczelni na zarządzanie; Odbiorcy informacji i ich potrzeby informacyjne; Podsystem rachunkowości zarządczej – podstawowe źródło informacji w systemie informacyjnym uczelni; Kompleksowy System Informacyjny do zarządzania Uniwersytetem Łódzkim – analiza przypadku; Podsumowanie. R. 3 Zarządzanie dokonaniami uczelni: Wprowadzenie; Metody badawcze; Istota i obszary pomiaru dokonań w zarządzaniu uczelnią publiczną; Metody pomiaru dokonań i zarządzania dokonaniami; Analizy benchmarkingowe; Rola controllingu w zarządzaniu dokonaniami uczelni; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Uczelnia i jej otoczenie: potrzeba i uwarunkowania współpracy : 1.Pług, miecz i Księga: otoczenie szkoły wyższej, 2.Uczelnie i ich otoczenie: możliwości i formy współdziałania, dostosowania, 3.Współpraca uczelni z otoczeniem: ograniczenia i szanse. Przykłąd Polski, 4.Nauka dla gospodarki: uwarunkowania, 5.Uczelnia niepaństwowa jako czynnik awansu ekonomicznego, społecznego i kulturowego regionu, 6.Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki, CZ.II Formy i przykłady współpracy uczelni z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie uczelnią wyższą- uwarunkowania, modele, instrumenty: Finansowanie szkolnictwa wyższego w obszarze dydaktyki- dylematy i wyzwania; Standardy i wskazówki dotyczące wewnętrznego zapewniania jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym; Uwarunkowania wdrażania systemu zarządzania jakością w szkole wyższej; 2. Uczelnie a środowisko społeczne. W stronę nowoczesnego modelu komunikacji z otoczeniem: Społeczna odpowiedzialność uczelni; Zaufanie w szkole wyższej; Rola mediów akademickich w public relations szkół wyższych. Ujęcie funkcjonalne; Wpływ organizacji absolwenckich na kształtowanie wizerunku szkół wyższych; Internacjonalizacja strategii wizerunkowej- nowe wyzwania dla polskich uczelni; USP szkoły wyższej; Marka uczelni w opinii jej interesariuszy na przykładzie Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 3. Otoczenie wewnętrzne uczelni- struktura, zasoby, relacje: Budowa kapitału intelektualnego i społecznego w szkole wyższej; W kierunku praktycznego wykorzystania koncepcji kapitału intelektualnego- wyzwania dla szkół wyższych w Polsce; Rola komunikacji w funkcjonowaniu szkoły wyższej medycznej; Wybrane przykłady błędów językowych w pracach naukowych, raportach z badań oraz pracach dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: O Autorach. Wprowadzenie. Część I – Uwarunkowania internacjonalizacji uczelni. 1. Internacjonalizacja w strategiach rozwojowych instytucji szkolnictwa wyższego. Analiza na przykładzie wybranych uczelni w Polsce. 2. Realizacja projektów jako sposób wspierania internacjonalizacji uczelni. 3. Centrum umiędzynarodowienia czy dział obsługi studenta (zagranicznego)? Rola biura współpracy z zagranicą w strukturze uczelni. 4. Rola szkoleń międzykulturowych w procesie internacjonalizacji polskich uczelni. 5. Doświadczenia i dobre praktyki związane z umiędzynarodowieniem uczelni – analiza na podstawie zagranicznych wizyt studyjnych, realizowanych w ramach projektu #SGH4U Część II – Umiędzynarodowienie poprzez zagraniczne programy dydaktyczne. 6. Od transgranicznego do transformatywnego uczenia się w programach mobilności akademickiej. 7. Studenci programu Erasmus a nabywanie kompetencji wymaganych na rynku pracy. 8. Dobre praktyki w ustanawianiu i realizacji programów podwójnego dyplomu w świetle dziesięcioletnich doświadczeń ich oferowania w SGH. 9. CEMS – globalny program dla globalnych obywateli. 10. Bezpieczeństwo studentów podczas wymiany zagranicznych – doświadczenia amerykańskie na przykładzie rozwiązań programu Council on International Educational Exchange (CIEE). Część III – Studenci zagraniczni w Polsce. 11. O problemach i wyzwaniach w zakresie procesu rekrutacji na studia wyższe studentów zagranicznych w kontekście zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych. 12. Ubezpieczenie zdrowotne studentów w kontekście wymiany międzynarodowej. 13. Studenci zagraniczni w Polsce w kontekście różnic międzykulturowych. 14. Studenci z państw afrykańskich na globalnych rynku usług edukacyjnych. Szanse i wyzwania dla Polski. Spis rysunków. Spis tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Uniwersytet od korporacji do instytucji; R.2 "Wieża z kości słoniowej" - model idealny autonomii uniwersyteckiej; R.3 Od mecenatu do polityki wobec szkolnictwa wyższego; R.4 Legislacja i nadzór; R.5 Polityka finansowa; R.6 Formułowanie zasad polityki personalnej; R.7 Od biurokracji do przedsiębiorstwa - poszukiwanie nowego modelu uniwersytetu; R.8 Uniwersytet przyszłości - perspektywy polityki wobec uniwersytetów; Zakończenie. Rekomendacje dla polskiej polityki wobec uniwersytetów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XX wieku ; t. 13)
1. Tożsamość a wizerunek. Kim jesteśmy, a jak nas widzą?; 2. Wymiary wizerunku uczelni; 3. Paradygmat badania wizerunki w świetle konstruktywizmu i postmodernistycznych rozważań nad kondycją organizacji akademickiej; 4. Badanie wizerunku uczelni0 przed i wyniki diagnozy; 5. Analiza rezultatów badań wizerunku uczelni w odniesieniu do teorii public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych; Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu; Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku; Features of models of organization and management cash flow contemporary economy; Zarządzanie uczelnią wyższą - rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki; Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych; Typology and segmentation of households on financial market in Poland; Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie; Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą; Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych; Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego; Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP; Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 2)
Nieregularne
Zarządzanie rozwojem firmy wobec wyzwań XXI wieku; Instrumenty strategicznego organizowania; Wspieranie lokalnej i regionalnej przedsiębiorczości przez Górnośląski Bank Gospodarczy SA w Katowicach; Ocena poziomu jakości tkanin; Sfera wyższego szkolnictwa jako system marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu ; Nr 6)
1.Przesłanki, potrzeby i mozliwości budowy i wdrażania systemu jakości w jednostkach edukacyjnych, 2.Klient, wyrób, proces w systemie edukacyjnym według wymagań ISO 9001:2000, 3.Księga jakosci systemu edukacyjnego, 4.Rola najwyższego kierownictwa w systemie zarządzania jakością, 5.Dokumentowanie systemu jakości oraz nadzó r nad dokumentacją i zapisami wg. PN-ISO 9001:1996 ora z ISO 9001:2000, 6.Zagadnienia planowania jakosći w je dnostkach dydaktycznych uczelni wyższej, 7.Sterowanie projektowaniem programu nauczania, 8.Wspomaganie naucz ania pomocami dydaktycznymi, 9.Sterowanie procesem dyd aktycznym w kontekście wymagań normy PN-ISO 9001:1996, 10.Zapewnienie jakości na wejściu procesu nauczania, 11.kontrola procesu dydaktycznego w edukacyjnym system ie zarządzania jakoscią, 12.Wewnętrzne audity jakosći w jednostce edukacyjnej, 13.analiza działań korygujacy ch i zapobiegawczych w KTMiOP PRz, 14.Eduakcja i szkol enie - fundament każdego systemu, 15.Problemy oceny pr acowników, 16.Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym i urządzeniami technologicznymi, 17.Ocena stanu bezpi eczeństwa pracy w laboratoriach technicznych, 18.Plan poszerzenia systemu zarządzania jakosćia o system zarz ądzania bezpieczeeństwem pracy w jednostce edukacyjnej , 19.Analiza mozliwości certyfikowania działalnosci na ukowej w uczelnianych jednostkach eduakcyjnych, 20.Pro blemy skuteczności i efektywności wdrażania systemu ja kosci w jednostce edukacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształtowanie wizerunku urzędu jako element zarządzania jakością relacji z klientem; Kompozytowy indeks satysfakcji pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Polsce; Kategoria jakości życia a satysfakcja z usług publicznych - uwagi teoretyczne i praktyka badań na poziomie lokalnym; Satysfakcja klienta w zarządzaniu jakością; Stosowanie koncepcji User-Driven Innovation w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw; Analiza skuteczności reklamy z wykorzystaniem metody Ishikawy; Inherentne ograniczenia uczelnianych systemów jakości kształcenia; Aspekty jakości produktów spożywczych w koncepcji Food Related Lifestyles.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej