Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(121)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(119)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(88)
dostępne
(65)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(66)
Czytelnia
(89)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Cepil Monika
(2)
Greenall Simon
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kwiatosz Karolina
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Niewiadoma Maria
(2)
Piekarski Jacek
(2)
Rosiak Agnieszka
(2)
Sobczyński Marek
(2)
Swan Michael
(2)
Urbaniak-Zając Danuta
(2)
Łuszczuk Władysława
(2)
Banaś Józef
(1)
Baran Beata
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bergstrom Theodore C
(1)
Berman G.N
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Borowiec Ewa
(1)
Borowska Alina
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Cesarz Tadeusz
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Colander David C
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Domański Stanisław R
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Dębski Jerzy
(1)
Felchner krzysztof
(1)
Gawroński Adam
(1)
Gawroński Sławomir
(1)
Geryk Marcin
(1)
Gerłowska Justyna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzymkowski Radosław
(1)
Górnikiewicz Jacek Zbigniew
(1)
Hadel Maciej
(1)
Huras-Darkowska Agnieszka
(1)
Izdebski Mateusz
(1)
Jakubik Mateusz
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Janiga-Ćmiel Anna
(1)
Jedlewska Barbara
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jong Peter De
(1)
Jopkiewicz Agata
(1)
Jopkiewicz Maria
(1)
Juranek Alexander
(1)
Jędryczkowski Jacek
(1)
Kaczkowska Agnieszka
(1)
Kaczor Stanisław
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karabowicz Anna
(1)
Kałuża Dorota
(1)
Kaźmierczyk Andrzej
(1)
Kim Berg Insoo
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Kogut Wiesława
(1)
Kopańska-Bródka Donata
(1)
Korczyc Wiesław
(1)
Korzec Zdzisław
(1)
Kostera Monika
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostkiewicz Janina
(1)
Kotapski Roman
(1)
Kotusiewicz Alicja Anna
(1)
Kowaleskie Jerzy T
(1)
Kowalik Paweł
(1)
Kozdrowicz Ewa
(1)
Kozielska Maria
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Koć-Seniuch Genowefa
(1)
Krajewska Anna (1956- )
(1)
Krawczyk Marcin
(1)
Kuczyńska-Cesarz Anna
(1)
Kuźmina Dariusz
(1)
Kwapiszewska-Antas Miła
(1)
Kwapiszewski Józef
(1)
Kwapuliński Jacek
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Lament Marzenna
(1)
Landreth Harry
(1)
Langer Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(87)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(124)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(126)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(27)
Nauczanie
(20)
Absolwenci szkół wyższych
(15)
Pedagogika
(14)
Szkoły wyższe
(9)
Rachunkowość
(8)
Studenci
(8)
Nauczyciele akademiccy
(7)
Jakość kształcenia
(5)
Język angielski
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Metodologia
(4)
Nauczyciele
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Pedagodzy
(4)
Prawo
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie
(4)
Zatrudnienie
(4)
Zawód
(4)
Absolwenci szkół zawodowych
(3)
Analiza matematyczna
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Ekonomia
(3)
Finanse
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kształcenie
(3)
Matematyka
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Pierwsza praca
(3)
COVID-19
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Egzaminy do szkół wyższych
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Filozofia
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Finanse publiczne
(2)
Komputery
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kształcenie zawodowe
(2)
Logika
(2)
Makroekonomia
(2)
Nauka
(2)
Nauki społeczne
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Testy
(2)
Uczenie się
(2)
Uniwersytety
(2)
Wartość
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Administracja
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Apelacja
(1)
Asertywność
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Behawioryzm
(1)
Bezpieczeństwo pacjenta
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliologia
(1)
Bilans płatniczy
(1)
Biologia
(1)
Biotechnologia
(1)
Błędy medyczne
(1)
Chemia
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dane osobowe
(1)
Deepfake
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Demografia
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dojrzałość psychiczna
(1)
Doktorat
(1)
Donos
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziennikarze
(1)
E-learning
(1)
Edukacja europejska
(1)
Egzaminy
(1)
Emancypacja
(1)
Emigracja
(1)
Empatia
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-2000
(12)
1901-2000
(6)
1989-
(5)
2001-0
(3)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Europa
(2)
Europa Zachodnia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(3)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(2)
Poradnik
(2)
Sprawdziany i testy
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Nauka i badania
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
126 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Geneza i główne orientacje metodologiczne w polskiej pedeutologii w początkach XX wieku; Nauczyciel w obliczu ponowoczesności (uwagi na marginesie pedagogii artystycznej); Proces twórczy sztuką dialogu i wartości w procesie edukacji artystycznej; Aksjologiczne konteksty edukacyjnej wspólnoty kształtowane przez muzykę w szkole wyższej; W poszukiwaniu wyznaczników rozważań o nauczycielu akademickim edukacji jutra; Refleksje nad skutecznością (efektywnością) kształcenia nauczycieli; Młodzież akademicka wobec mniejszości seksualnych; Samoograniczenia studentów w procesie dydaktycznym. Dwa spojrzenia; Nauczyciel pedagogicznych studiów zawodowych w opinii absolwentów; Młodziez akademicka wobec wyznawców innych religii; Obraz nauczyciela w percepcji młodzieży akademickiej; Poczucie satysfakcji z wykonywanego zawodu w grupie nauczycieli o różnym stażu pracy a ich poczucie sensu życia; Smak sukcesu w szkole publicznej a w szkole społecznej; Optymizm nauczyciela podstawą sukcesu jego uczniów - modelowa sylwetka wykładowcy UTW; Sukces lub porażka miarą kreatywności nauczyciela; Styl wyjaśniania zdarzeń nauczycieli; Optymizm czy pesymizm kandydatów na nauczycieli w sytuacji bezrobocia; Postawy i wartości - zarys problematyki; Hipotetyczne modele twórczej pracy nauczycieli i ich ogólna ch-ka (problem do dyskusji); Nauczyciel zawodu a tranzycja młodzieży ze świata edukacji do świata pracy; Współczesny model nauczyciela zawodu w kształceniu pielęgniarek; Oczekiwania studentów kierunku peięgniarstwa wobec nauczycieli zawodu; Perspektywy dla pracy socjalnej w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 515)
1. Edukacja a gospodarka i oszczędności prywatne, 2. Podstawowe założenia koncepcji edukacyjnych kont osobistych: prymat innowacyjności brytyjskiej, 3. Omówienie wyników raportu badawczego DfES dotyczącego oceny działania brytyjskiego systemu EKO, 4. Eksperymentalny program EKO w Pensylwanii (USA)-1999 r., 5. Projekt EKO dla pracowników instytucji rządu federalnego w USA (1999-2001), 6. Projekt wprowadzenia EKO w Szwecji: raport komisarza rządu szwedzkiego z grudnia 2000 r., 7. Koncepcja edukacyjnych kont osobistych w świetle opinii polskich "interesariuszy" EKO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Struktury organizacyjne zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; Struktury decyzyjne zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; System finansowania szkolnictwa wyższego a efektywność funkcjonowania zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; Wpływ struktury kadrowej instytucji akademickiej na efektywność jej funkcjonowania; Wpływ struktury informacyjnej instytucji akademickiej na efektywność jej funkcjonowania; Struktury kontrolne w zachodnioeuropejskich instytucjach akademickich - wpływ na efektywność i jakość kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
People and personalities; Food and drink; Houses and safety at home; Jobs and employment; Shopping, consumer affairs, advertising; Travel; Wildlife and the environment; Medicine and physical condition; Transport; The arts and leisure activities; The media; Formal and informal education; Taste, fashion and design; Legal systems, law enforcement, crime; Racism, ageism, right or wrong.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Doodles . 2. Money is the only home . 3. Shielding Brooke . 3. The good picnic guide . 5. Down and Out in Paris and London . 6. A family lunch in Beirut . 7. House for sale . 8. Burgled seven times . 9. Sissinghurst Castle . 10. 24 hours in the life of the City . 11. How to write a winning resume . 12. All Greek to me . 13. Shopping basket psychology . 14. Hr Hornby's casebook . 15. Commercial break . 16. This way for suite dreams. 17. Clearing customs . 18. Getting China cracked . 19. The capybara . 20. Save the jungle - save the world . 21. Beware the dirty seas . 22. The sword that can heal . 23. How to live to be a hundred . 24. How to help the hard of hearing . 25. Sorry sir, sorry sorry . 26. Go steady on the gas . 27. The Trans-Siberian Express . 28. On show . 29. Indiana Jones and the Temple of Doom . 30. An away win . 31. Should the Press be human ? 32. Pregnant Di still wants divorce . 33. How do you feel ? 34. Childhood : pathways of discovery . 35. Village voice . 36. Boys are teachers' pets . 37. Good taste, bad taste . 38. Shot ad dawn . 39. Absolute musts . 40. Trials and errors . 41. Arresting scenes in Bombay . 42. Streetwise 43. When a sense of nationhood goes off the rails . 44. Lucy Rowan's mother . 45. Looking on the bright side .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (tylko dla WYKŁADOWCÓW) (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Podstawowe kategorie analizy rynku. Mechanizmy funkcjonowania rynku, 2.Koszty, utargi, wyniki przedsiębiorstwa. Neoklasyczna teoria przedsiębiorstwa, 3.Podstawowe agregaty i zjawiska makroekonomiczne, 4.Modele makroekonomiczne (modele funkcjonowania gospdoarki). Polityka fiskalna, 5.Pieniądz, system bankowy, polityka pieniężna, 6.Model IS-LM jako narzędzie analizy skutków polityki gospdoarczej, 7.Modelowe ujęcie inflacji i bezrobocia. zależność Philipsa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki)
Zawiera: Część I. Koncepcje i codzienna rzeczywistość uniwersytetu: 1. Autonomia w kolorze sepii w inkrustowanej ramie KRK. O procedurach i treściach zmiany w edukacji akademickiej: 1.2. O autonomii i reformowaniu edukacji akademickiej; 1.3. Proces boloński – ile nadziei na autonomię, a ile ułudy i gorsetu biurokracji; 1.4. Kompetencje społeczne w strukturze efektów kształcenia. 2. Urządzanie uniwersytetu: 2.2. Władza – urządzanie – liberalizm; 2.3. Urządzenia władzy i urządzenie edukacyjne; 2.4. Charakterystyka urządzenia edukacyjnego; 2.5. Uniwersytet jako element urządzenia edukacyjnego; 2.6. Uniwersytet jako proces komunikacji urządzeń. 3. Neoliberalna restrukturyzacja fabryki edukacyjnej: 3.2. Byt rzucony w post-coś; 3.3. Fordyzm i neoliberalizm; 3.4. Uniwersytet jako homo sacri?; 3.5. Grodzenie wiedzy; 3.6. Pedagogika długu; 3.7. Neoliberalna restrukturyzacja; 3.8. Podwspólność i terroryzm. 4. Osiąganie konsensusu interesariuszy edukacji akademickiej. O społecznej misji uniwersytetu: 4.2. Państwo jako główny gracz; 4.3. Rynek pracy wobec rynku usług edukacyjnych; 4.4. Projekcje wyobrażeń u ludzi uniwersytetu. 5. Uniwersytet – przedsiębiorstwo produkcyjno-usługowe, student-klient supermarketu? Czyli szkolnictwo wyższe w procesie zmian: 5.2. Uniwersytet na rynku i wobec rynku ; 5.3. Uniwersytet jako przedsiębiorstwo; 5.4. Typologia Klientów uniwersytetu jako supermarketu. 6. Od Deklaracji bolońskiej do monitoringu losów absolwentów uczelni wyższych. Wyzwania i zagrożenia dla edukacji oraz rynku pracy: 6.2. Od Deklaracji bolońskiej do monitoringu losu absolwentów; 6.3. Gra edukacyjna. Część II. Studenci: podmiot czy nieznośna ciężkość uniwersytetu? 7. Studia doktoranckie: kształcenie elit społeczeństwa wiedzy czy moratorium? 7.2. Badania doktorantów 2011; 7.3. Elitarność studiów doktorancki; 7.4. Elitarność studiów doktoranckich w opiniach ich uczestników. 8. Problemy młodej polskiej nauki według członków kół naukowych: 8.2. Wewnętrzne problemy kół naukowych; 8.3. Zewnętrzne problemy kół naukowych; 8.4. Kompetencje akademickie; 8.5. Kompetencje pozaakademickie; 8.6. Różnice między działalnością w kole naukowym a zwykłymi studiami. 9. Grupy studenckie – czy i jaka wspólnota? 9.2. Jaka grupa? Prezentacja wyników; 9.3. Jaka wspólnota? Próba podsumowania. 10. Orientacje konsumpcyjne młodzieży akademickiej – fragment raportu z badań z komentarzem: 10.2. Czym jest syndrom konsumpcyjny i jak można go badać?; 10.3. Orientacje konsumpcyjne, czyli co i w jakim stopniu konsumują studenci?; 10.4. Orientacja konsumpcyjna studentów a uniwersytet; 10.5. Czy uniwersytet sprzyja przekształceniu studenta w konsumenta? 11. Pokolenie Obok? Jak to jest z zaangażowaniem obywatelskim studentów: 11.2. Pokolenie ACTAwistów? 11.3. Student – obywatel zaangażowany? 11.4. Wspólnota 2.0; 11.5. W stronę demokracji deliberatywnej czy jednak Obok? 12. Młodzież akademicka. Aktualność Bourdieu’owskiej dystynkcji: 12.2. Dystynkcja inteligencji; 12.3. Młodzież akademicka – nowa inteligencja?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie wykłady z filozofii)
1. Co to jest filozofia analityczna?; 2. Gottlob Frege; 3. Brtrand Russel; 4. George Edward Moore; 5. Ludwig Wittgenstein; 6. Logiczny empiryzm Koła Wiedeńskiego; 7. Alfred Tarski i spór o pojecie prawdy; 8. Oksfordzka filozofia języka potocznego; 9. Kazimierz Ajdukiewicz; 11. Spór o "zmianę w nauce"; 12. Spór o realizm; 13. Powrót metafizyki; 14. Czym jest umysł?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. An introduction to human rights: Introduction; Using his manual; Human rights; International and regional human rights institutions and documents; Rights and obligations; 2. Approaches to human rights education with activities about: Introducing the concept of human rights; The right to life; Pluralism and tolerance; Equality and non-discrimination; The rights of the child; 3. Appendices: Glossary of terms; Human rights organizations; Human rights documents
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Organizacja edukacji dorosłych w Polsce i w Europie: historia i teraźniejszość w warunkach integracji: Wyjaśnienia terminologiczne; rys historyczny polskiej edukacji dorosłych na tle dokonań europejskich; Współczesne funkcje i cele edukacji ustawicznej dorosłych; Formy edukacji ustawicznej dorosłych Polaków, ze szczególnym uwzględnieniem studiów podyplomowych. R. 2 Wybrane czynniki sytuacji zawodowej: Pojęcie sytuacji zawodowej; Motywacja do pracy; Motywacja osiągnięć a decyzje edukacyjno-zawodowe; Postawy i ich struktura; Postawy zawodowe a decyzje edukacyjne; Satysfakcja zawodowa i czynniki warunkujące jej osiąganie; Satysfakcja zawodowa a aktywność edukacyjna pracowników; Wypalenie zawodowe i jego uwarunkowania; Zapobieganie ryzyku wypalenia zawodowego z uwzględnieniem decyzji edukacyjnych; Współzależność omawianych czynników sytuacji zawodowej. R. 3 Założenia metodologiczne badań własnych: Celem badań; Problemy badawcze; Metoda, techniki i narzędzia badawcze; Teren badań; Dobór i charakterystyka osób badanych. R. 4 Sytuacja zawodowa badanych osób studiujących w systemie komercyjnym i grantowym: Wprowadzenie; Forma realizowanych studiów podyplomowych a obiektywne czynniki sytuacji zawodowej; Forma realizowanych studiów podyplomowych a subiektywne czynniki sytuacji zawodowej; Forma realizowanych studiów podyplomowych a motywacja osiągnięć; Forma realizowanych studiów podyplomowych a postawy zawodowe; Forma realizowanych studiów podyplomowych a wypalenie zawodowe; Forma realizowanych studiów podyplomowych a satysfakcja z warunków pracy; Podsumowanie. R. 5 Staż pracy a funkcjonowanie zawodowe słuchaczy pedagogicznych studiów podyplomowych: Wprowadzenie; Staż pracy a motywacja osiągnięć; Staż pracy a postawy zawodowe; Staż pracy a wypalenie zawodowe; Staż pracy a satysfakcja zawodowa; Podsumowanie. R. 6 Forma zatrudnienia a funkcjonowanie zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych: Wprowadzenie; Forma zatrudnienia a motywacja osiągnięć; Forma zatrudnienia a postawy zawodowe; Forma zatrudnienia a wypalenie zawodowe; Forma zatrudnienia a satysfakcja zawodowa; Podsumowanie. R. 7 Funkcjonowanie badanych słuchaczy studiów podyplomowych w zawodach nauczycielskich i nienauczycielskich: Wprowadzenie; Charakter wykonywanego zawodu a motywacja osiągnięć; Charakter wykonywanego zawodu a postawy zawodowe; Charakter wykonywanego zawodu a wypalenie zawodowe; Charakter wykonywanego zawodu a satysfakcja zawodowa; Podsumowanie. R. 8 Zajmowanie stanowisk kierowniczych a funkcjonowanie zawodowe słuchaczy pedagogicznych studiów podyplomowych: Wprowadzenie; Zajmowanie stanowisk kierowniczych a motywacja osiągnięć; Zajmowanie stanowisk kierowniczych a postawy zawodowe; Zajmowanie stanowisk kierowniczych a wypalenie zawodowe; Zajmowanie stanowisk kierowniczych a satysfakcja zawodowa; Podsumowanie. R. 9 Status zawodowy a funkcjonowanie zawodowe słuchaczy pedagogicznych studiów podyplomowych: Wprowadzenie; Status zawodowy a motywacja osiągnięć; Status zawodowy a postawy zawodowe; Status zawodowy a wypalenie zawodowe; Status zawodowy a satysfakcja zawodowa; Podsumowanie. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, Cz.I Ekonomia przedklasyczna : 2. Wczesna przedklasyczna myśl ekonomiczna, 3. Merkantylizm, fizjokraci i inni prekursorzy klasycznej myśli ekonomicznej, Cz.II Klasyczna myśli ekonomiczna, Malthus i Marks : 4. Adam Smith, 5. Ricardo i Malthus, 6. John Stuard Mill i upadek ekonomii klasycznej, 7. Karol Marks. Cz.III Neoklsyczna myśl ekonomiczna : 8. Jevons, Menger i austriackie podstawy analizy marginalnej, 9. Przejście do ekonomii neoklasycznej: rozwinięcie analizy marginalnej, 10. Walras i teoria równowagi ogólnej, 11. Alfred Marshall i ekonomia neoklasyczna. Cz.IV Heterodoksyjna myśl ekonomiczna : 12. Wczesna krytyka ekonomii neoklasycznej, 13. Austriacy, neoklasycy i socjaliści o socjalizmie i kapitalizmie, 14. Rozwój nowoczesnej heterodoksyjnej myśli ekonomicznej. Cz.V Najnowsza myśl ekonomiczna: rozumieć teraźniejszość na podstawie przeszłości : 15. Rozwój nowoczesnej teorii mikroekonomicznej, 16. Rozwój nowoczesnej myśli makroekonomicznej, 17. Rozwój ekonometrii i metod empirycznych w ekonomii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(KAZUSY / red. serii Alicja Pollesch)
1. Rozwiązania modelowe, 2. Prawo prywatne, 3. Prawo karne, 4. Prawo procesowe i sądownictwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
E-book
W koszyku

W opracowaniu celowo wymieniono dużą liczbę osób, w tym takich, których aktywność w ramach ZPNG była niekiedy tylko incydentalna, objawiała się sprawowaniem jakiejś funkcji w lokalnym Kole ZPNG, wygłoszeniem referatu, poprowadzeniem lekcji pokazowej albo wycieczki, a nawet jedynie zabraniem głosu w dyskusji. Przez struktury ZPNG przewinęło się zapewne znacznie ponad tysiąc nauczycieli geografii, większość z nich nie zostawiła utrwalonego drukiem śladu swojej działalności, ale wszystkich tych, o których możemy się dowiedzieć z dokumentów, chcieliśmy przypomnieć. W ten sposób pragniemy oddać hołd polskim nauczycielom geografii, którzy w okresie odbudowy państwa po zaborach, podjęli trud edukacji geograficznej, podnoszenia jej poziomu i metodyki nauczania, szkolenia kadry nauczycielskiej i patriotycznego wychowania młodzieży, a gdy we wrześniu 1939 r. stanęli w obliczu najazdu wrogich sąsiadów, niejednokrotnie za swój trud zapłacili życiem.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
W opracowaniu celowo wymieniono dużą liczbę osób, w tym takich, których aktywność w ramach ZPNG była niekiedy tylko incydentalna, objawiała się sprawowaniem jakiejś funkcji w lokalnym Kole ZPNG, wygłoszeniem referatu, poprowadzeniem lekcji pokazowej albo wycieczki, a nawet jedynie zabraniem głosu w dyskusji. Przez struktury ZPNG przewinęło się zapewne znacznie ponad tysiąc nauczycieli geografii, większość z nich nie zostawiła utrwalonego drukiem śladu swojej działalności, ale wszystkich tych, o których możemy się dowiedzieć z dokumentów, chcieliśmy przypomnieć. W ten sposób pragniemy oddać hołd polskim nauczycielom geografii, którzy w okresie odbudowy państwa po zaborach, podjęli trud edukacji geograficznej, podnoszenia jej poziomu i metodyki nauczania, szkolenia kadry nauczycielskiej i patriotycznego wychowania młodzieży, a gdy we wrześniu 1939 r. stanęli w obliczu najazdu wrogich sąsiadów, niejednokrotnie za swój trud zapłacili życiem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szkolnictwo wyższe w procesie zmiany- wstępny zarys tematów i problemów; 1. Uczelnie wyższe w procesie zmiany: Szanse i ograniczenia związane z integracją różnych rodzajów wiedzy o edukacji; Uniwersytet- instytucja naukowo-edukacyjna czy przedsiębiorstw? Szkoła wyższa w procesie zmiany; Uniwersytet- podmiot czy obiekt zmian?; Szkoły wyższe w roku kreatywności; 2. Zarządzanie uczelniami wyższymi: Główne kierunki zmian w zarządzaniu uczelniami wyższymi w procesie umiędzynarodowienia; Deklaracja Bolońska: (nie)zamierzone skutki zmian strukturalnych i programowych; Wprowadzenie nowych mechanizmów stylu kierowania w szkolnictwie wyższym w Niemczech; Kształcenie kadr dla nauki- aktualny model i perspektywy zmian; Uspołecznienie szkół wyższych - możliwości związane z udziałem studentów i doktorantów w zarządzaniu uczelnią; Potencjał współpracy sektora przemysłowego i uczelni wyższych; 3. Tradycja akademickie- zmiany etosu: Nowe spojrzenie na ideę uniwersytetu. Edukacja, polityka a społeczeństwo; Etos nauki a współczesne polskie szkolnictwo wyższe. Refleksje pedagoga; Adepci nauki w ponowoczesnym akademickim świecie (o dylematach możliwych wyborów); Universtitas, czyli "wspólnota oporu" w czasach PRL-u (szkic zagadnienia); Estetyzacja praktyki akademickiej- głos w dyskusji na temat perspektywy uczestniczącej; 4. Kształcenie w uczelniach wyższych: Poszukiwanie- refleksyjność- dialektyczne uczenie się. Nowe praktyki edukacyjne w szkole wyższej; Uczelnia jako społeczność ucząca się; Uczenie się w szkołach wyższych w perspektywie badań europejskich. Ku nowym "kulturom uczenia się"; Społeczny wymiar nabywania wiedzy w kształceniu akademickim; Wdawanie się we fragmentaryczność w refleksyjnym procesie nauczania- uczenia się w szkole wyższej na przykładzie tekstów Bertolta Brechta Der bose Baal der asoziale- szkice, fragmenty, sceny; Koncepcja kształcenia pedagogów społecznych na poziomie licencjackim- z doświadczeń nauczycieli; Edukacja olimpijska i jej innowacyjna fora kształcenia studentów pedagogiki Uniwersytetu Łódzkiego; Studenci o praktykach- analiza fragmentu dyskusji grupowej z wykorzystaniem metody obiektywnej hermeneutyki; Studenci o praktykach - analiza fragmentu dyskusji grupowej z wykorzystaniem hermeneutycznej interpretacji tekstu. Druga odsłona; Koncepcja podejścia kompetencyjno-zawodowego w przygotowaniu wykładowcy szkoły wyższej; Ukierunkowane tworzenie doświadczenia innowacyjnego w dziedzinie pedagogiki jako metoda badawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Instytucja studiów zdalnych na świecie 2. Instytucje amerykańskich studiów na odległość 3. Ranga szkół prowadzących studia zdalne w USA - wśród innych uczelni amerykańskich 4. Zewnętrzne wyróżniki szkół prowadzących w USA studia zdalne 5. Wewnętrzne właściwości szkół prowadzących w USA studia zdalne 6. Wybrane cechy 140 szkół stosujących trybDE - wzajemne zwiazki 7. Sprawdzone szkoły oferujące studia w USA - do realizacji na dystans z Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Inteligencja w teorii: 1. Rozumienie inteligencji w psychologii; 2. Założenia teorii inteligencji wielorakich Howarda Gardnera; 3. Teoria inteligencji wielorakich jako inspiracja dla edukacji szkolnej. Cz.II Teoria inteligencji wielorakich w praktyce: 1. Test psychozabawa "Jak jesteś inteligentny"; 2. Style uczenia się; 3. Sposoby rozwijania inteligencji wielorakich; 4. Kariera zawodowa osób o określonym profilu inteligencji; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Języka w systemie komuniakcji, 2. Perswazja, 3. Reklama
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Historyczne uwarunkowania rozowju szkolnictwa wyższego, 2. Kierunki przeobrażeń szkolnictwa wyższego w erze globalizacji, 3. Główne strategie reformowania współczesnej szkoły wyższej, 4. Poziom i jakość kształcenia we współczesnej szkole wyższej, 5. Zmiany w polityce oświatowej wobec szkolnictwa wyższego, 6. Finansowanie szkolnictwa wyższego w erze globalizmu, 7. Wykształcenie a praca zawodowa na globalnym rynku pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej