Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
IBUK Libra
(8)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(20)
Autor
Janasz Władysław
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Becht Adam
(1)
Bieda Agnieszka
(1)
Biniecki Jerzy
(1)
Cadle James
(1)
Cegielska Katarzyna
(1)
Churski Paweł
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czornik Małgorzata
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drobniak Adam
(1)
Dudek Agata (1979- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grzelak Maria M
(1)
Jeżak Jan
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kociuba Dagmara
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kudas Dawid
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Prozorowicz Magdalena
(1)
Rok Jakub
(1)
Roszko-Wójtowicz Elżbieta
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sołoducho-Pelc Letycja
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szadkowska-Rucińska Małgorzata
(1)
Szczupak Bogumił
(1)
Szmytkowska Magdalena
(1)
Szylar Marta
(1)
Waters Donald (1949- )
(1)
Yeates Donald
(1)
Zawalińska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Przedsiębiorstwo
(6)
Strategia rozwoju
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Miasta
(3)
Ceny
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Konkurencja
(2)
Marka*
(2)
Marketing
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Samorząd gminny
(2)
Unia Europejska
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja
(1)
Akademia Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Budownictwo miejskie
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
IKEA
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polska
(1)
Popyt
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Reformy nauki i szkolnictwa wyższego
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sieć handlowa
(1)
Siła robocza
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Umasowienie szkolnictwa wyższego
(1)
Urbanistyka
(1)
Usługi
(1)
Współdziałanie
(1)
Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec)
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdolność produkcyjna
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Teoretyczne podstawy formułowania strategii rozwoju: 1.1. Pojęcie strategii; 1.2. Rodzaje strategii; 1.3. Proces formułowania strategii; 1.4. Zarządzanie przez cele jako technika zarządzania strategicznego; 1.5. Cele a funkcje strategii rozwoju organizacji. Rozdział II. Akademia Humanitas na rynku szkolnictwa wyższego: 2.1. Okoliczności powstania i kierunki rozwoju Akademii Humanitas; 2.2. Struktura organizacyjna i oferta rynkowa Akademii Humanitas; 2.3. Współpraca Akademii Humanitas z otoczeniem społeczno-gospodarczym. Rozdział III. Analiza strategii rozwoju Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018: 3.1. Konkurencyjność w szkolnictwie wyższym; 3.2. Rola strategii w zarządzaniu uczelnią; 3.3. Strategia Wyższej Szkoły Humanitas na lata 2008-2018. Rozdział IV. Formułowanie strategii rozwoju Akademii Humanitas na lata 2021-2030: 4.1. Przygotowania uczelni do procesu opracowania nowej strategii rozwoju; 4.2.Opracowanie strategii rozwoju uczelni – etapy i wyzwania. Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Geografia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; Nr 79)
1. Wprowadzenie. 2. Rozwój regionalny, polityka regionalna i czynniki rozwoju regionalnego. 3. Polityka interregionalna w Polsce w okresie rozszerzenia Unii Europejskiej; 4. Stan i zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego województwa kujawsko-pomorskiego. 5. Polityka intraregionalna w Polsce na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego. 6. Podsumowanie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Socio-economic situation of the Śląskie Voivodeship: Location of the voivodeship and its general characteristics; Socio-demographic situation; Economy of the voivodeship; Technical infrastructure; International and interregional co-operation, including cross-border cooperation; Condition of the natural environment. Strategic diagnosis of the Śląskie Voivodeship. Strategic fields and vision of development of the Śląskie Voivodeship. Priorities, goals, action targets of the voivodeship - measures. Monitoring and evaluation of the implementation process. Persons involved in the proceedings of the development strategy of the Śląskie Voivodeship.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 338
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Bezpośrednie konsekwencje wejścia do Unii Europejskiej dla polskich przedsiębiorstw; Pozyskiwanie finansowania we wczesnych fazach rozwoju przedsiębiorstwa; Polityka proeksportowa Unii Europejskiej; Strategia rozwoju rynku; Skutecznie konkurować; W poszukiwaniu źródeł oszczędności; Analiza kondycji spółki; Jak zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku UE poprzez strategię wzrostu zewnętrznego?; Ocena ryzyka strategicznego; Kompleksowe podejście do zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem a wpływ na reputację firmy; Ocena ryzyka regulacyjnego Współpraca czy rywalizacja?; Podglądać liderów - benchmarking; Zarządzanie marką a pozycja konkurencyjna polskich przedsiębiorstw; Ile warta jest wolność wybory - opcje rzeczowe; Uwolnić kapitał - jak usprawnić procesy zarządzania kapitałem obrotowym; Zarządzanie należnościami; Restrukturyzacja finansowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Ocena ex ante jako etap planowania projektów publicznych, 2.Ocean społeczno-ekonomiczna projektów z wykorzystaniem analizy kosztów i korzyści, 3.Ocena wielokryteriowa projektu, 4.Ocena oddziaływania projeku, 5.Ocena ryzyka projektu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 410)
Wprowadzenie; 1. Proces kształtowania jakości produktów; 2. Ekonomiczne stymulatory kształtowania jakości produktów; 3. Metody zarządzania jakością i wartościowania jakości; 4. Przejawy polityki projakościowej w wybranych przedsiębiorstwach; 5. Długofalowa strategia jakości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele i uwarunkowania: Cele polityki społeczno-gospodarczej; Wizja Polski 2025; Trendy rozwojowe świata a wyzwania dla Polski; Gospodarka i społeczeństwo Polski u progu XXI wieku; 2. Kierunki działań: Społeczeństwo; Gospodarka; państwo; 3. Wdrożenie i monitorowanie strategii: Instytucje; Źródła finansowania; Monitorowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Jak marka buduje wartość firmy?; 2. Jak marka tworzy przewagę konkurencyjną?; 3. Jak zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej