Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(17)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Anderson James C
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dittman Paweł (1950- )
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hopkins Tom
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Konrath Jill
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lees Dan
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Narus James A
(1)
Olkiewicz Anna Maria
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scheitlin Victor
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Stewart Grant
(1)
Thornely Nick
(1)
Wilpert Damian
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(20)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(21)
angielski
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(9)
Sprzedaż
(8)
Marketing
(5)
Obsługa klienta
(4)
Promocja handlowa
(4)
Promocja sprzedaży
(4)
Handel
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Badania marketingowe
(2)
Handel detaliczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mentoring
(2)
Reklama
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dozór techniczny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Usługi finansowe
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Psychologia
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej