Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(21)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gardian-Miałkowska Renata
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Baran Beata
(1)
Białas Patrycja
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Cegiełko Paweł
(1)
Chmielowiec Agnieszka
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Datko Marek
(1)
Goldman Martin
(1)
Gregory Anne
(1)
Grygiel-Kaleta Żaneta
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Huras Agnieszka
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kwik Marek
(1)
Leja Andżelika
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Machoń Mirosław
(1)
Makowiec Aneta
(1)
Matyjaszek Dorota
(1)
Mazur Artur (1978- )
(1)
Mercik Anna
(1)
Mika Iwona Beata
(1)
Misiołowski Robert
(1)
Morański Wojciech
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożóg Marcin
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Pudło Anna
(1)
Rej Anna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozkuszka Anna
(1)
Rozpędek Beata
(1)
Samek-Skwara Krystyna
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Sternal Szymon
(1)
Szewczyk Helena
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowski Jarosław (1963- )
(1)
Ćwiertniak Bolesław Maciej (1952- )
(1)
Żołyński Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Sponsoring
(25)
Public relations
(13)
Przedsiębiorstwo
(7)
Reklama
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Marketing
(5)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Sport
(3)
Targi i wystawy
(3)
Kobieta
(2)
Mężczyzna
(2)
Promocja
(2)
Prostytucja
(2)
Reklama internetowa
(2)
Administracja publiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Controlling
(1)
Ekologia
(1)
Faktoring
(1)
Forfaiting
(1)
Franczyza
(1)
Gospodarka leśna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Igrzyska sportowe
(1)
Internet
(1)
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konferencja prasowa
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Leśnictwo
(1)
Lobbing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Merchandising
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Outsourcing
(1)
Paliwa
(1)
Piwowarstwo
(1)
Polska
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo pierwokupu
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Telewizja
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Zgromadzenia i imprezy masowe
(1)
Zjazdy i konferencje
(1)
Temat: czas
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Polska
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (22) 2002)
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia skutecznych działań na rynku; Marketingowe aspekty transakcji eksportowej; Public relations w kreowaniu wizerunku firmy; Sponsoring jako instrument kreowania wizerunku firmy; Nowe tendencje w badaniach marketingowych; Wykorzystanie programów lojalnościowych w kreowaniu relacji z klientem; Marka jako element Corporate Identity; Marketing polityczny w USA i w Polsce; Franchising w firmie McDonald's; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw handlowych - aktualny stan i możliwosci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 268 s. : tab. ; 23 cm.
1. Rozwój współczesnego sportu - profesjonalizacja, komercjalizacja i globalizacja, 2. Koncepcja marketingu sportu i jego uwarunkowania, 3. Charkaterystyka rynku sportu, 4. Podmioty na rynku sportu, 5. Produkty sportu, 6. Dystrybucja i ceny produktów sportu, 7. Promocja organizacji sportowych, 8. Nowe media w maretingu organizacji sportowych, 9. Sponsoring sportu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w sporcie / Robert Misiołowski. - Warszawa : Promotor, 2005. - 79 s. ; 24 cm.
1.Formy komunikacji rynkowej, 2.Specyfika komunikacji marketingowej w sporcie, 3.Rynek mediów, 4.Sponsoring w sporcie - rynek w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej