Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(21)
Autor
Gogołek Włodziemierz
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Baran Stanley J
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarek Józef
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Błachut Janina
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Davis Dennis K
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dijak Jan van
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Fras Janina
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Gierula Marian
(1)
Głowacki Michał
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Krajewski Krzysztof
(1)
Królak Sławomir
(1)
Magoska Maria
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Moroz Janusz
(1)
Mrozowska Sylwia
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Pisarek Walery
(1)
Piwnicki Grzegorz
(1)
Sadza Agata
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Zacher Lech W
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Środki masowego przekazu
(20)
Społeczeństwo
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Internet
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Edukacja medialna
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Film
(2)
Globalizacja
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Multimedia
(2)
Polityka
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Reklama internetowa
(2)
Telewizja
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Demokracja
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarze
(1)
Elita władzy
(1)
Erotyzm
(1)
Informacja
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryminologia
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polska
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Radio Maryja
(1)
Reklama
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Struktura społeczna
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja Polska
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość
(1)
Wiktymologia
(1)
Wolność słowa
(1)
Władza
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2409)
1. Środki masowego komunikowania i ich przemiany: Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji; Środki masowego komunikowania Kościoła katolickiego w Polsce na przełomie XX i XXI wieku; Współczesna publicystyka polityczna wobec przeszłości; Hipertekst, konwergencja i interaktywność. Refleksja filozoficzno-metodologiczna nad skutkami konwergencji mediów tradycyjnych do sieci i vice versa; Prasa lokalna na rynku ekonomicznym mediów; Problematyka populizmu na łamach "Gazety Wyborczej"; Tajemnica dziennikarska - problem etyczno-prawny; Fundamentalizm w polskich mediach katolickich po 1989 roku )ze szczególnym uwzględnieniem Radia Maryja); Przeobrażenia prasy regionalnej w Zachodniopomorskim na przykładzie "Głosu Szczecińskiego"; Niemieckie koncerny medialne w Europie Środkowej. Zagrożenia i szanse; Środki masowej informacji w Federacji Rosyjskiej (Wybrane problemy); Problem wolności chorwackich mediów; Konflikt formuł - sprzeczności w postrzeganiu roli polonijnego pisma "Głos" między wydawcą a kierownictwem redakcji; 2. Środki masowego komunikowania a zmiany życia społecznego: Nowe media a kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego; Od czytelnictwa do oglądactwa, od oglądactwa do surfowania, czyli jak zmienia się korzystanie z prasy pod wpływem nowszych i nowych mediów; Mass media a społeczeństwo obywatelskie; Media jako narzędzie zwalczania korupcji; Wpływ "nowych" środków komunikacji na przemiany zachowań konsumpcyjnych; Cyberfeminizm, czyli kobiety w społeczeństwie informacyjnym; Problem obecności religii w cyfrowym świecie; Śmierć na szklanym ekranie. Obraz śmierci i umierania w polskiej telewizji na przełomie XX i XXI wieku; Seriale telewizyjne a kreowanie świadomości zbiorowej; Strategia naprawy finansów Rzeczypospolitej. Realny program gospodarczy czy fakt medialny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej