Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(39)
Autor
Kall Jacek
(3)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Allan Stuart
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Gierula Marian
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Gwóźdź Andrzej
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Jakoniuk Leszek Mariusz
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Jaskulska Sylwia
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Jerzy
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Leppert Roman
(1)
Magiera Ewa
(1)
Magoska Maria
(1)
Mamzer Hanna
(1)
McCombs Maxwell
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Popławska Agata
(1)
Radwan Beata
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sahaj Tomasz
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szyszka Michał
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Łaciak Beata
(1)
Ładyżyński Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Temat
Środki masowego przekazu
(37)
Komunikacja społeczna
(11)
Opinia publiczna
(6)
Reklama
(6)
Społeczeństwo
(5)
Kultura
(4)
Kultura masowa
(4)
Dziecko
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Dziennikarze
(2)
Erotyzm
(2)
Film
(2)
Internet
(2)
Młodzież
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Sport
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Adopcja
(1)
Aspiracje
(1)
Blogi
(1)
Chuligaństwo
(1)
Fotografia
(1)
Globalizacja
(1)
Integracja europejska
(1)
Język
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miłość
(1)
Multimedia
(1)
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Piłka nożna
(1)
Polityka
(1)
Polska
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc symboliczna
(1)
Przestępczość
(1)
Płeć
(1)
Radio Maryja
(1)
Radiofonia
(1)
Regionalizm
(1)
Rozgłośnia regionalna
(1)
Socjalizacja
(1)
Spożycie
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Struktura społeczna
(1)
Szalikowcy
(1)
Tekst
(1)
Telewizja Polska
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Wartość
(1)
Wolność prasy
(1)
Wolność słowa
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wychowanie
(1)
Władza
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Środki masowwgo przekazu
(1)
Temat: czas
1901-
(2)
1989-
(2)
1801-
(1)
1945-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Literatura
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Nowe czasy, nowy styl, 2. Telewizja dla polityków, telewizja dla nas, 3. Kino domowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. oddziaływanie na opinie publiczną; 2. Rzeczywistość a informacje medialne; 3. Jak działa agenda-setting; 4. Dlaczego powstaje agenda-setting; 5. Obrazy w naszych głowach; 6. Atrybuty agenda-setting i uramowienie; 7. Kształtowanie agendy mediów; 8. Konsekwencje agend-setting; 9. Komunikowanie masowe i społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konsumpcja a wartości utylitarne, 2. Człowiek a świat konsumpcji, 3. Konsumpcjonizm wobec wartości absolutnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Środki masowego komunikowania jako element ludzkiego środowiska; 1. Polska nowoczesność "socjalistyczna": Polskie badania czytelnictwa pracy; O polskiej prasie lokalnej; Cienie w jaskini- Okrągły Stół przez ekran telewizora; Informacja czy komunikacja; 2. Światowe procesy zmian: Wobec ekspansji mediów wizualnych; Wejście wideo na rynek globalny; Komunikowanie a rozwój społeczny; Cele społeczne nowego międzynarodowego porządku informacyjnego; Prawo do komunikowania się: czy dawne dylematy są jeszcze aktualne?; Człowieka a nowe media; 3. Media czasu globalizacji: Procesy fragmentaryzacji w mediach; Ewolucja roli prasy codziennej w Europie; Telewizja w warunkach współczesnej globalizacji; Kultura wobec społeczeństwa sieci; Czytelnik posługuje partnera- jak utrzymać wiernego czytelnika; Rola mediów w procesie komunikacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej