Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(20)
Autor
Kautsch Marcin
(2)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(2)
Bańkowska Agnieszka
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Buliński Leszek
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gramlewicz Marek
(1)
Grelowski Dariusz
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Lipowski Paweł
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Nowakowska Iwona
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Panek Tomasz
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Popławska Ewa
(1)
Rasińska Renata
(1)
Romanowska Mirela
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rybarczyk-Szwajkowska Anna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Ryć Kazimierz
(1)
Samoliński Bolesław
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Skrzypczak Zofia
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Trela Arkadiusz
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Zboina Bożena
(1)
Zdanowska Joanna
(1)
Štofkova Jana
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Służba zdrowia
(20)
Zarządzanie jakością
(14)
Zdrowie publiczne
(9)
Zarządzanie służbą zdrowia
(7)
Jakość usług
(5)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Bezrobocie
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Jakość
(2)
Jakość życia
(2)
Marketing
(2)
Obsługa klienta
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Rynek pracy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Szpitale
(2)
Technologia
(2)
Ubóstwo
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Administracja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Banki
(1)
Banki internetowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biopaliwa
(1)
Ceramika
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Innowacje
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Koszty
(1)
Kryzys
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Maszyny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Odpady medyczne
(1)
Pieczywo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Reklama
(1)
Rury
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Ubezpieczenia chorobowe
(1)
Usługi
(1)
Usługi publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie publiczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zawody medyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dane statystyczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(10)
Zarządzanie i marketing
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie jakości w usługach zdrowotnych, 2. Podstawy zarządzania jakością, 3. Systemy zarządzania jakością, 4. Metody i narzędzia stosowane w zarządzaniu jakością, 5. Koszty zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja zakładu opieki zdrowotnej, 2. Koszty i ich rola w zarządzaniu zakładami opieki zdrowotnej, 3. Budżetowanie jako metoda zarządzania finansami zakładu opieki zdrowotnej, 4. System finansowania świadczeń zdrowotnych na oddziałach intensywnej terapii, 5. Jakość jako element zarządzania w zakładzie opieki zdrowotnej, 6. Motywowanie pracownika do pracy w warunkach ograniczonych zasobów finansowych zakładów opieki zdrowotnej, 7. Nowe technologie informacji i komunikacji w zakładach opieki zdrowotnej, 8. Szansa niepełnosprawnych na równouprawnienie w społeczeństwie, 9. Odpady medyczne w zakładach opieki zdrowotnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Specyfika zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; Biznesplan; Podstawy marketingu usług zdrowotnych. Częśc IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji. Część V: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; Jakość certyfikowana. Część VI: Wymiary efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia. część VII: Wyzwania stojące przed systemem opieki zdrowotnej w Polsce. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnychn w Polsce; Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; Wpływ procesów globalizacji na systemy ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Organizacja i zarządzanie. Organizacja i zarządzanie; Modele systemów opieki zdrowotnej na świecie; Dualne otoczenie organizacji opieki zdrowotnej; Organizacje opieki zdrowotnej; Charakterystyka zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Źródła finansowania zakładów opieki zdrowotnej i metody zakupu świadczeń zdrowotnych. Część II: Określanie położenia organizacji. Elementy otoczenia organizacji; Elementy otoczenia organizacji; Narzędzia do określania położenia organizacji względem najważniejszych interesariuszy; Zarządzanie w praktyce. Analiza PEST otoczenia szpitala X; zarządzanie w praktyce. Ocena atrakcyjności sektora ochrony zdrowia na przykładzie NZOZ-u - analiza 5 sił Portera; Zarządzanie w praktyce. Wykorzystanie macierzy BCG w analizie strategicznej szpitala. Część III: Realizacja wizji organizacji; Wizja organizacji; Tworzenie i wdrażanie strategii organizacji; zarządzanie w praktyce. Rozwój firmy medycznej; Zarządzanie w praktyce. Analiza rynku i konkurencji Szpitala Powiatowego w Rawiczu; Zarządzanie w praktyce. Problem z opracowaniem strategii szpitala publicznego; Biznesplan; Zarządzanie w praktyce. Otwarcie oddziału szpitalnego jako przykład biznesplanu; zarządzanie w praktyce. Biznesplan - ujęcie finansowe; Podstawy marketingu usług zdrowotnych; zarządzanie w praktyce. Wprowadzenie nowego produktu na rynek; zarządzanie w praktyce. Strategia zwiększenia liczby skierowań do Wojewódzkiego Szpitala rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce; Część IV: Zasoby organizacji. Podstawy zarządzania finansami; zarządzanie w praktyce. Budżetowanie szpitala powiatowego; zarządzanie w praktyce. Budżetowanie ogólnopolskiej firmy diagnostycznej; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie w praktyce. Standaryzacja i motywacja jako narzędzia poprawy jakości i efektywności pracy; Zarządzanie w praktyce. Łamiąc zdroworozsądkowe reguły zarządzania. Czy w tym szaleństwie jest metod? Urządzenia i aparatura medyczna; Nieruchomości i infrastruktura techniczna instytucji ochrony zdrowia; Outsourcing jako alternatywa dla klasycznego podejścia do zarządzania zasobami organizacji; zarządzanie w praktyce. Korzyści z outsourcingu usług laboratoryjnych. Część V: Wymiar efektywności zarządzania. Narzędzia zarządzania i poprawy efektywności funkcjonowania organizacji ochrony zdrowia; Zarządzanie w praktyce. Planowanie zapotrzebowania na usługi medyczne i możliwości redukcji kosztów świadczeń medycznych; Zarządzanie w praktyce. Kurs przywódców dla średniej kadry zarządzającej ZOZ-u Sucha Beskidzka; zarządzanie w praktyce. Zrównoważona Karta Wyników jako narzędzie zarządcze; Zarządzanie w praktyce. Poprawa efektywności funkcjonowania rejestracji; zarządzanie w praktyce. Procedura postępowania w zabiegach pielęgnacyjnych zmiany opatrunku w ambulatorium Centrum Medycznego Damiana; zarządzanie w praktyce. Analiza efektywności sprzedaży jako element przygotowania zamówień i oceny potencjału apteki; zarządzanie w praktyce. Ocena zmienności kosztów leczenia; zarządzanie w praktyce. Postępowanie diagnostyczno-lecznicze w chorobie gruczołu piersiowego jako przykład zarządzania projektem; zarządzanie w praktyce. Grupa zakupowa w jednostkach ochrony zdrowia województwa warmińsko-mazurskiego; zarządzanie w praktyce. Innowacyjne zamówienie publiczne w ZOZ-ie Sucha Beskidzka; zarządzanie w praktyce. Zastosowanie systemu RFID/RTLS w szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie do identyfikacji składników majątku. Część VI: Jakość w ochronie zdrowia. Jakość i zarządzanie jakością; Narzędzia poprawy jakości; zarządzanie w praktyce. Przewodnik po szpitalu jako przykład działań na rzecz jakości postrzeganej; zarządzanie w praktyce. Karta opisu zabiegu jako kliniczny element wdrażanego systemu zarządzania jakością ISO 9001; Jakość certyfikowana; zarządzanie w praktyce. Certyfikaty Wojewódzkiego szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Ameryce; zarządzanie w praktyce. Procesowy model zarządzania jakością oraz monitorowanie procesów w Samodzielnym Publicznym Ośrodku terapii i rehabilitacji dla dzieci w Kwidzynie. Część VII: perspektywy. Zmiany na rynku świadczeniodawców i świadczeń zdrowotnych w Polsce; zarządzanie w praktyce. Przekształcenie samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej w spółkę - szpital Powiatowy w Rawiczu; restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej; zarządzanie w praktyce. Restrukturyzacja szpitala; Wyzwania i przyszłe zmiany: co czeka system ochrony zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej