Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(23)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(16)
Autor
Jasiński Zdzisław
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Duraj Jan
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kropiwnicki Jerzy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Panfil Marek
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Sajnóg Artur
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stradomski Maciej
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Warda Jacek
(1)
Williamson Oliver E
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(25)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Rynek kapitałowy
(6)
Rynek pracy
(6)
Zarządzanie
(6)
Globalizacja
(5)
Rynek
(4)
Kadry
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Dług
(1)
Ekonomia
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Naród
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Postęp
(1)
Pracodawcy
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Umowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejsza monografia dotyczy kluczowych problemów działalności przedsiębiorstw, które odnoszą się do szeregu czynników efektywnego wykorzystania zasobów materialnych i niematerialnych dla budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Wskazują one na potrzebę eksponowania oceny operacyjnych, finansowych oraz inwestycyjnych nośników efektywności ekonomicznej podmiotów gospodarczych, nadto kluczowych ich kompetencji. Prezentowana monografia składa się z 20 artykułów naukowych, które wydają się użyteczne nie tylko w rozpoznaniu prawidłowości działania przedsiębiorstw na rynku kapitałowym, lecz także we wskazaniu przyczyn i konsekwencji podejmowania szeregu decyzji wzmacniających efektywność ekonomiczną jednostek gospodarczych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ekonomia kosztów transakcyjnych; Człowiek kontraktu- jący; Zarządzanie stosunkami kontraktowymi; Integra- cja pionowa - teoria i polityka; Integracja pionowa - kilka dowodów; Granice firmy: bodźce i elementy biuro- kracji; Wiarygodne zobowiązania I: zastosowania jedno- stronne; Wiarygodne zobowiązania II: zastosowania bilateralne; Organizacja pracy; Organizacja pracowni- cza; Współczesna korporacja; Zarządzanie korporacja; Umowa franszyzowa dla monopolu naturalnego; Wykonywa- nie przepisów prawa antymonopolowego; Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wsparcie grup upośledzonych na rynku pracy, 2.Wsparcie rolników, 3.Wsparcie instytucji wspierania biznesu, 4.Wsparcie przedsiębiorców i przedsiębiorstw, 5.Wsparcie samorządów, 6.Wsparcie administracji publicznej, 7.Wsparcie infrastruktury publicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Przedsiębiorstwo jako podmiot gospodarujący, 2. Rynek pracy jako otoczenie i obszar gospodarowania w przedsiębiorstwie, 3. Role właścicielskie i menedżerskie w alternatywnych teoriach przedsiębiorstwa, 4. Teoretyczne podstawy motywowania do pracy, 5. Wynagrodzenia za pracę i ich rola w motywowaniu do pracy, 6. Mikroekonomiczne teorie rynku pracy a efektywność gospodarowania, 7. Oceny pracownicze a zarządzanie zasobami pracy w organizacjach gospodarczych, 8. Prawne i organizacyjne aspekty zatrudniania i wynagradzania pracowników, 9. Elastyczne formy zatrudniania i organizacji pracy w przedsiębiorstwie, 10. Zatrudnianie i wynagradzanie menedżerów - aspekty teoretyczne i realizacyjne, 11. Transformacja ustrojowa a gospodarowanie zasobami w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej