Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(23)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(16)
Autor
Jasiński Zdzisław
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Butowski Leszek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Duraj Jan
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fryzeł Barbara
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kropiwnicki Jerzy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Panfil Marek
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Sajnóg Artur
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stradomski Maciej
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Warda Jacek
(1)
Williamson Oliver E
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(25)
angielski
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Rynek kapitałowy
(6)
Rynek pracy
(6)
Zarządzanie
(6)
Globalizacja
(5)
Rynek
(4)
Kadry
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Dług
(1)
Ekonomia
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Naród
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Postęp
(1)
Pracodawcy
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie -- Polska
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Ryzyko
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Umowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako przedmiot badań naukowych, 2. Analiza popytu turystycznego w Polsce, 3. Wybrane elementy podaży turystycznej, 4. Działalność gospodarcza w turystyce - przedsiębiorstwa turystyczne, 5. Zmiany organizacyjne polskiej turystyki - rys historyczny, 6. Turystyka jako dział administracji rządowej - minister właściwy do spraw turystyki, 7. zadania innych ministrów i kierowników urzędów centralnych w zakresie turystyki, 8. Administracja rządowa w województwach - kompetencje w zakresie turystyki, 9. samorząd terytorialny - kompetencje w zakresie turystyki, 10. Wyspecjalizowane organizacje turystyczne, 11. Organizacja informacji turystycznej w Polsce, 12. Samorząd gospodarczy i organizacje zawodowe branży turystycznej, 13. Organizacje społeczne w turystyce - stowarzyszenia turystyczne, 14. badania naukowe w turystyce oraz kształcenie kadr -układ instytucjonalny, 15. Tursytyka w Polsce - ujęcie systemowe, 16. Regulacje prawne turystyki w Poslce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy kształtowania struktury źródeł finansowa nia obcego przedsiębiorstwa: Wartość firmy a struktura finansowania; Modele struktury kapitału przedsiębiorstwa w warunkach doskonałego rynku kapitałowego; Kształtowanie struktury zadłużenia w warunkach doskonałego rynku kapitałowego. 2. Kształtowanie struktury kapitału w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego: Istota niedoskonałego rynku kapitałowego; Wpływ kosztów bankructwa na decyzje finansowe przedsiębiorstwa; Finansowanie obce w warunkach niedoskonałego rynku kapitałowego; Podstawy zarządzania strukturą zadłużenia przedsiębiorstwa. 3. Finansowanie pośrednie przedsiębiorstwa: Dług pośredni a dług bezpośredni; Instytucje pośrednictwa finansowego; Relacje przedsiębiorstwa z bankiem; Wartość relacji przedsiębiorstwo-bank. 4. Finansowanie bezpośrednie przedsiębiorstwa: Uwagi wprowadzające; Finansowanie bezpośrednie w Stanach Zjednoczonych, krajach Unii Europejskiej i w Polsce; Projektowanie emisji dłużnych papierów wartościowych; Procedura oraz koszty dopuszczenia obligacji do obrotu publicznego i obrotu giełdowego; Pierwsza publiczna oferta długu; Restrukturyzacja zadłużenia bezpośrednie go. 5.Kształtowanie struktury wiekowej instrumentów finansowania obcego: Uwagi wprowadzające; Znaczenie i rozwój instrumentów finansowania długoterminowego; Analiza czynników wyboru terminu wymagalności instrumentów finansowania obcego w przedsiębiorstwie. 6. Wybór źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa: Przesłanki wyboru źródeł finansowania obcego przedsiębiorstwa; Czynniki makroekonomiczne; Ch-ka branży; Ch-ka przedsiębiorstwa; Rola innowacji finansowych w procedurze wyboru źródeł finansowania obcego; Polityka kształtowania struktury finansowania obcego. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
The efficiency of IT systems and the development of post-industrial economy bring significant changes to almost every dimension of management and organization of work. The use of modern information technologies, expert applications and automation in enterprises and institutions is becoming widespread. This requires application of new management principles and methods, as well as application of technical analysis, management through innovation, project management, co-creation of values with external organizations in the field of logistics, knowledge, and common services. Knowledge of these topics is contained in almost each of the presented articles, making up the fortieth issue of „The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection”. This time we are focused on the modern topic of IT technology application in the enterprise, as well as the analysis and reconstruction of organization systems in business entities and institutions. Papers that are the result of scientific work carried out as part of basic and implementation research, present a lot of cognitively and practically interesting information. To a large extent, they are devoted to the issue of using e-learning and other IT tools in the process of employee training and organizational improvement, financial management of the company, organization, provision of public services in offices and local government units, estimating energy expenditure of employees in improving work organization, and also automation and digitization of production in the aspect of the Industry 4.0 concept. The second thematic group is the research on the organization and humanization of work, i.e. evaluation of the programme to support students with disabilities in entering labour market, shaping working conditions in the enterprise, as well as evaluating historical hotel management.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej